אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת תשובות ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
מוכר ללקוח קונפליקט מוחלט התנגדויות בתהליך מכירה חיבור עם לקוח האם לשחרר את החטופים בכל מחיר בירור צרכים איך לאתר את צרכי הלקוח לרכוש מוצר לדוגמה איך לסגור עסקה בכל מחיר אווירה אווירה טובה אווירה טובה עם לקוח אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח איך לא לסרב ללקוח איך לא לתת איך לא לתת תשובה שלילית איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם לקוח איך ליצור הרמוניה איך ליצור הרמוניה עם לקוח איך לסרב איך לסרב ללקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח תשובה שלילית איך לשמור איך לשמור על אווירה טובה איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך לשמור על הסכמה איך לשמור על הסכמה עם לקוח איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר איך לתת תשובה אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות גרועות אפשרויות ללקוח בחירה ללקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה מוזרה של לקוח גרוע הגיוני היגיון הסכמה הסכמה עם לקוח הרמוניה הרמוניה עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוסר הסכמה חוסר הסכמה עם לקוח חיוביות להסכים ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם הלקוח ליצור אמון עם לקוח ליצור הרמוניה ליצור הרמוניה עם לקוח לסרב לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח תשובה לענות ללקוח תשובה שלילית לקוח לקוחות לשמור לשמור על אווירה טובה לשמור על אווירה טובה עם לקוח לשמור על הסכמה עם לקוח לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לתת ללקוחות לתת תשובה לתת תשובה שלילית ללקוח לתת תשובות מאבק מה לענות ללקוח מה לעשות כשאין הסכמה מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח מחיר מכירה מריבה מריבה עם לקוח נאמנות קונפליקט קונפליקט עם לקוח קונפליקטים שלילי שליליות תשובה תשובה חיובית בכל מחיר תשובה ללקוח תשובה שלילית תשובה שלילית ללקוח
האם יש שאלה לא נכונה? למה כל שאלה נכונה? האם התשובה נכונה? האם השאלה נכונה? אין שאלות טיפשיות, כל השאלות חכמות, איך לנתח שאלות? הנחות היסוד של השאלה, איך לתת תשובות לשאלות? מה התשובה הנכונה? להבין את השאלה
האם יש שאלה לא נכונה? למה כל שאלה נכונה? האם התשובה נכונה? האם השאלה נכונה? אין שאלות טיפשיות, כל השאלות חכמות, איך לנתח שאלות? הנחות היסוד של השאלה, איך לתת תשובות לשאלות? מה התשובה הנכונה? להבין את השאלה
... התשובה נכונה? האם השאלה נכונה? אין שאלות טיפשיות, כל השאלות חכמות, איך לנתח שאלות? הנחות היסוד של השאלה, איך לתת תשובות לשאלות? מה התשובה הנכונה? להבין את השאלה האם קיימת שאלה לא נכונה או טיפשית? אליעד כהן טוען שאין בעולם ... לכן, כל שאלה תמיד תתבסס על יותר מהנחת יסוד אחת, אחרת לא היה נוצר ספק ולא הייתה שאלה. איך לתת תשובה נכונה לשאלה? אליעד כהן מסביר שכדי לתת תשובה נכונה לשאלה, חשוב קודם להבין לעומק את הנחות היסוד שעליהן היא מתבססת. אם מישהו שואל שאלה ואתה עונה לו, ... התשובה למעשה שוללת את זכות הקיום של השאלה, בכך שהיא פוסלת את אחת האפשרויות שהשואל ראה לנגד עיניו. איך לתת תשובה נכונה לשאלה? לפי אליעד, כדי לתת תשובה אמיתית ונכונה לשאלה, חובה להבין לעומק את ההיגיון של השאלה. כלומר, להבין למה השואל חושב שהשאלה נכונה, ואיזו הנחת ... של השואל? אליעד כהן מחדד שהמפתח למתן תשובות אמיתיות לשאלות, הוא להבין את נקודת המבט של השואל עד הסוף. לתת תשובה בלי להבין למה השואל חושב כמו שהוא חושב, משמעותה לתת תשובה חלקית או לא נכונה בכלל. אם אתה פותר בעיה אך מרגיש שהבעיה כבר לא קיימת, סימן שלא פתרת אותה ... לפתור או להבין את השאלה. האם יש שאלות לא נכונות? איך לנתח שאלות לעומק? האם כל השאלות נכונות? איך לתת תשובות נכונות לשאלות? מהן הנחות היסוד בשאלה? איך להבין את ההיגיון מאחורי השאלה?
ניתוח שאלות, איך להבין שאלה? איזה מושג להגדיר קודם? להבין את המושגים של השאלה, לבקש ממישהו להגדיר, הבנת שאלות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איזה מושג הכי חשוב להבין? איך לנתח שאלה? איך לתת תשובות מדוייקות?
ניתוח שאלות, איך להבין שאלה? איזה מושג להגדיר קודם? להבין את המושגים של השאלה, לבקש ממישהו להגדיר, הבנת שאלות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איזה מושג הכי חשוב להבין? איך לנתח שאלה? איך לתת תשובות מדוייקות?
... השאלה, לבקש ממישהו להגדיר, הבנת שאלות, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איזה מושג הכי חשוב להבין? איך לנתח שאלה? איך לתת תשובות מדוייקות? איך להבין שאלה בצורה נכונה ומדויקת? כאשר אדם נשאל שאלה, יש חשיבות מכרעת להבנה מלאה של השאלה לפני ... שיכולים להשפיע על התשובה, תתחיל דווקא מהמושג שאתה בטוח ב - 100% שאם לא תבין אותו, אין שום דרך לתת תשובה נכונה. איך להימנע מטעויות כשמפרשים משפט או שאלה? אליעד מסביר כי אדם עשוי להיתפס כחסר הבנה או אפילו טיפש ... שהבנת כל מילה ומילה במשפט. עליך לנתח את השאלה או המשפט למושגים הבסיסיים המרכיבים אותה, ורק לאחר מכן תוכל לתת תשובה רלוונטית. לדוגמה, אם מישהו אומר: הלכתי לאכול תפוח והתפוח היה טעים, זה יהיה חסר טעם לשאול אותו: איפה קנית ... האמיתית שעומדת מאחורי השאלה. לכן חשוב תמיד לברר לעומק את המשמעות המדויקת של מושגים עמומים ומרכזיים, לפני שאתה מנסה לתת תשובה. איך להיות בטוח שהבנת את השאלה באופן מלא? לסיכום, כדי להיות בטוח שהבנת את השאלה במלואה, עליך: לנתח את ... את הכוונה של השואל, ולא רק את המילים. איך להבין שאלות לעומק? מה לעשות כשיש מושגים מעורפלים בשאלה? איך לתת תשובות מדויקות? איך לנתח משפט מורכב? מה המושג הראשון שכדאי לברר בשאלה?
איך להתחמק משאלות? איך לענות בשאלה? איך להעביר נושא? איך לשאול שאלה נגדית? איך לתת תשובות שלא אומרות כלום? איך לא לענות למה שאתה לא רוצה? איך להסתיר מידע? תקשורת בין אישית, איך לנהל שיחה? איך להתמודד עם שאלות קשות?
איך להתחמק משאלות? איך לענות בשאלה? איך להעביר נושא? איך לשאול שאלה נגדית? איך לתת תשובות שלא אומרות כלום? איך לא לענות למה שאתה לא רוצה? איך להסתיר מידע? תקשורת בין אישית, איך לנהל שיחה? איך להתמודד עם שאלות קשות?
איך להתחמק משאלות? איך לענות בשאלה? איך להעביר נושא? איך לשאול שאלה נגדית? איך לתת תשובות שלא אומרות כלום? איך לא לענות למה שאתה לא רוצה? איך להסתיר מידע? תקשורת בין אישית, איך לנהל שיחה? ... שואל אותך שאלה ואתה לא מעוניין לענות, מכל סיבה שהיא, אליעד כהן מציע שיטה ברורה להתמודדות עם מצב כזה: לתת תשובה קצרה שלא אומרת שום דבר משמעותי, ומיד לאחר מכן להעביר את השיחה לנושא אחר או לשאלה חדשה. באופן הזה, ... באמת יודעים אם לאדם טוב או רע, אם קרה לו משהו מיוחד או לא. זו דרך מאוד נפוצה ופשוטה לתת תשובה שלא אומרת דבר אמיתי או ספציפי. איך לשאול שאלות נגדיות ולהעביר את הנושא? אחרי שנתת תשובה קצרה וכללית, המטרה ... שלא עובד יכול לשאול אותך איך היה בעבודה?, למרות שהשאלה הזאת לא מתאימה עבורו. במקרה כזה, אליעד כהן ממליץ לתת תשובה כללית וקצרה כמו הכל טוב, ומיד לשאול את האדם שאלה אחרת שמתאימה לסיטואציה שלו, למשל: ומה עשית אתה היום?, ... או כיצד לנהל איתו את המשך השיחה. איך להתחמק משאלות? איך להעביר נושא בשיחה? איך לענות בשאלה נגדית? איך לתת תשובה שלא אומרת כלום? איך להתמודד עם שאלות קשות? תקשורת בין אישית מוצלחת איך לשלוט בשיחה?
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
שקר ואמת - איך לזהות שקרנים ושקרים?
... בשאלה למה דווקא ככה ולא אחרת?, כך השקר הופך להיות ברור יותר. השקרנים מפחדים משאלות מכיוון שהם לא יכולים לתת תשובות כנות וחדות, ותמיד ינסו להסיט את הנושא או לתת תשובות כלליות ומעורפלות. למה האדם הוא השקרן הגדול ביותר? אליעד מדגיש כי האדם הוא השקרן הגדול ביותר בעולם. האדם משקר ... אומר שזה קרה כך ולא אחרת?. השקרן לא מסוגל להתמודד עם שאלות מעמיקות ולכן ינסה להחליף את הנושא או לתת תשובות כלליות. השקרנים המקצועיים, לדוגמה, לוקחים אירוע והופכים אותו לגמרי. אליעד נותן דוגמה של ילד שמרביץ לאחיו, אך מספר לאמו ...
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
... יעדיפו לנדב מידע בקלות, גם אם הוא פוגע בהם או גורם להם להיראות פחות טוב לאחר מכן. האם עדיף לתת תשובות ארוכות או קצרות בשיחה? אליעד כהן מדגיש שכל סוג של תשובה שאדם נותן בשיחה משדרת משהו שונה וגורמת לתגובות אחרות אצל השומע. הוא מסביר שיש אפשרות לתת תשובות קצרות כמו כן או הכל בסדר ויש אפשרות לתת תשובות ארוכות ומפורטות מאוד. הבחירה בין סוגי התשובות אינה מקרית: אדם שבוחר לענות באריכות עושה זאת כדי לעורר יותר עניין, ...
איך לחשוב מהר? פיתוח חשיבה מהירה, איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, יכולות אנליטיות, יכולות קוגניטיביות, חשיבה אנליטית, פיתוח חשיבה אנליטית, יכולת קוגניטיבית
איך לחשוב מהר? פיתוח חשיבה מהירה, איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, יכולות אנליטיות, יכולות קוגניטיביות, חשיבה אנליטית, פיתוח חשיבה אנליטית, יכולת קוגניטיבית
... המשמעות של לחשוב מהר באמת? קודם כל, חשוב להגדיר מה הכוונה בלחשוב מהר. חשיבה מהירה היא לא רק היכולת לתת תשובות במהירות, אלא גם לספק תשובות מדויקות, הגיוניות ומחושבות, שבאמת תואמות את מה שהתכוונו לומר. לעיתים, אדם עונה מהר אך ... עצמנו לחשוב באופן אנליטי על סיטואציות יומיומיות ופשוטות, כך נגדיל את מהירות החשיבה שלנו באופן משמעותי, ונשפר את היכולת לתת תשובות איכותיות ומדויקות במהירות. איך לחשוב מהר יותר? פיתוח חשיבה אנליטית שיפור יכולת קוגניטיבית איך לתת תשובות מדויקות? מהו אימון חשיבה?
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 2
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 2
... להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 2 איך להבין למה אני רוצה משהו ולמה אסור לתת תשובות נרדפות? אליעד כהן מסביר שכדי להבין למה אדם רוצה משהו, הוא צריך לבצע תהליך של חקירה עצמית יסודית. אם ... על הסבל שנגרם בעקבות הרצון. אם בכל זאת אתה בוחר להמשיך להאמין בהבדל, זאת החלטה שלך בלבד. למה אסור לתת תשובות מעגליות או תשובות נרדפות בזמן חקירת הרצון? אליעד כהן מזהיר מפני מתן תשובות מעגליות או נרדפות, כי תשובות מסוג ... להבין את הרצון שלי? איך להגיע לחוסר ידיעה מוחלט? מהן תשובות מעגליות? איך להשתחרר מרצון ללא סיבה? למה אסור לתת תשובות נרדפות בחקירה עצמית? מהי חקירה עצמית נכונה? איך לחוות שחרור מרצונות?
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
... של הנושא. איך לגרום למישהו להבין אותך באמת? כשאתה מסביר משהו למישהו, קיימות שתי גישות: הגישה הראשונה היא פשוט לתת את התשובה בצורה ישירה, מתוך ציפייה שהצד השני יבין וישנן אותה. הגישה השנייה היא לגרום לצד השני להבין את המידע לעומק, ... הופך לחלק מתפיסת העולם שלו. אליעד ממליץ בחום על הגישה השנייה, של יצירת הבנה עמוקה. לפי גישה זו, במקום לתת תשובות מוכנות מראש, עליך להוביל את האדם למסקנות בעצמו באמצעות שאלות מכוונות, כגון: מה דעתך על זה? למה אתה חושב ... המדד להבנה העמוקה. כדי לגרום לאחרים להבין משהו לעומק, אליעד כהן ממליץ להוביל אותם לתובנה באמצעות שאלות מכוונות ולא לתת תשובות ישירות. טכניקה זו יעילה מאוד בכל תחומי החיים: במקום העבודה, בזוגיות, ובתקשורת בין אישית בכלל. איך לבדוק אם הבנתי ...
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 1
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 1
... להגיד לא יודע. כאשר אתה עונה לא יודע, אתה מתחמק מהחקירה. כל תשובה עדיפה על פני לא יודע. אסור לתת תשובות ללא סיבה. תשובות כמו סתם, ככה בא לי, או בלי סיבה אינן קבילות, כי הן עוצרות את החקירה. אסור לתת תשובות נרדפות או מעגליות. לדוגמה, אם תשאל למה אני רוצה לאכול? ותענה כי זה עושה לי טוב, ואז תשאל שוב ...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... שלב חמישי: התאמה אישית לכל לקוח כל לקוח הוא שונה, ולכן יש לבחון כל מקרה לגופו ולראות מתי עדיף לתת תשובות מראש ומתי עדיף להגיב רק לאחר שהלקוח מעלה שאלה. ישנם לקוחות שמעדיפים שיציפו עבורם את כל השאלות מראש, בעוד ... שלב חמישי: התאמה אישית לכל לקוח כל לקוח הוא שונה, ולכן יש לבחון כל מקרה לגופו ולראות מתי עדיף לתת תשובות מראש ומתי עדיף להגיב רק לאחר שהלקוח מעלה שאלה. ישנם לקוחות שמעדיפים שיציפו עבורם את כל השאלות מראש, בעוד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת תשובות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתת תשובות, איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לרמות לקוח? איך ללמוד לקח? לדעת שאישה משקרת להפסיק הרגל התקף לב אני איש מקצוע איך לא לפחד מכישלון? לטפל בפחד קהל איך לדעת אם למישהו יש ביטחון עצמי? חרדה חברתית או סנוביות לגרום למישהו לאהוב דברים לא מביעים אהבה להיות מאושר פחדים יוצרים אושר התאהבות בזוגיות איך לחזר אחרי אקסית? להתמודד עם פחד להחליט למה קשה לקבל החלטה? להתמודד עם מחלה סופנית להתמודד עם פוביות ופחדים להשיג יעדים חושש מכישלון בלימודים שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? ילדה בחרדות מודעות עצמית לגוף ולרגשות איך להשפיע על התת מודע? משוגע מחלות נפש בחיפוש האמת להפריד בין האקסית לבין החבר שלה לגרום לאקס לחזור אליך כאבי גב בדד ליפט איך לשמור על המתח בשריר? חיסרון אלוהי בריאת העולם על ידי אלוהים אדם מואר לשחזר הארה רוחנית להיות אלוהים ולשתף אחרים הספר להיות אלוהים הוא הספר הכי חכם בעולם למכור נדלן לעשות כסף ומהר תכלית החיים והמוות מה התכלית של החיים? פרסום שלילי מטרה שלילית איך להרגיש בחירה חופשית? אין לאדם בחירה חופשית האם העולם נוצר יש מאין? יקום רב מימדי עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי למתבגרים, מורה רוחני מומלץ בנושא לתת תשובות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 18_10_2025 השעה 07:18:33 - wesi1