אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירה ללקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ללברר עובדה מסגרות סגירת עסקה הרמוניה מלחמה התנגדות מכירות בטלפון אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח מחיר תחושה אווירה אווירה טובה אווירה טובה עם לקוח אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח איך לא לסרב ללקוח איך לא לתת איך לא לתת תשובה שלילית איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח איך ליצור איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם לקוח איך ליצור הרמוניה איך ליצור הרמוניה עם לקוח איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח תשובה שלילית איך לשמור איך לשמור על אווירה טובה איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך לשמור על הסכמה איך לשמור על הסכמה עם לקוח איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר אמון אמון עם לקוח אמונה אפשרויות אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות גרועות אפשרויות ללקוח אפשרות בחירה ללקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה מוזרה של לקוח גרוע הגיוני היגיון הסכמה הסכמה עם לקוח הרמוניה הרמוניה עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוסר הסכמה חוסר הסכמה עם לקוח חיוביות לא לסרב ללקוח לא לתת תשובה לא לתת תשובה שלילית ללקוח להסכים ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם לקוח ליצור הרמוניה ליצור הרמוניה עם לקוח לסרב לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח תשובה לענות ללקוח תשובה שלילית לקוח לקוחות לשמור לשמור על אווירה טובה לשמור על אווירה טובה עם לקוח לשמור על הסכמה עם לקוח לתת לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לתת ללקוחות לתת תשובה לתת תשובה שלילית ללקוח לתת תשובות מאבק מה לעשות מה לעשות כשאין הסכמה מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח מחיר מכירה מריבה מריבה עם לקוח נאמנות קונפליקט קונפליקט עם לקוח קונפליקטים שלילי שליליות תשובה תשובה חיובית בכל מחיר תשובה ללקוח תשובה שלילית תשובה שלילית ללקוח
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם ... אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל. מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח? אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ... הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא שאלה מורכבת שאין לה תשובה ... אחרים זה יגרום ללקוח להרגיש מבולבל ולבסוף להימנע מלקנות. הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח. שיטות מכירה שיטות שכנוע הצגת אפשרויות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על פני הרבה אפשרויות או פחות אפשרויות ...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות ... יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד. וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות ... העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד. ...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח , הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר ... על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? לתת ללקוח אפשרויות, לתת ללקוח הנחה, לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? ... עסקי, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא קונה? איך להגדיל מכירות? מבצעים ללקוחות, הנחות ללקוחות, האם לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה? איך לתת הנחה ללקוח? לעשות מבצע ללקוח ...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור , לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך ... בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה ... עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה ... המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ...
בחירה / בחירה חופשית - הכל כולל הכל על בחירה / בחירה חופשית - רשימת כל הנושאים
... כרצונו בחירה חופשית מהי בחירה חופשית מלאה בחירה חופשית על הכל בחירה חופשית רגשית בחירה חופשית של אלוהים בחירה חופשית של תינוק בחירה טוב או רע בחירה לא טובה בחירה ללא סיבה בחירה ללא רצון בחירה ללקוח בחירה מאושרת בחירה מושלמת בחירה מלאה בחירה מניפולטיבית בחירה מתוך אושר בחירה מתוך איך הבדל בחירה מתוך שלמות בחירה על הכל בחירה עצמית בחירה רגשית בחירה ... אין לו בחירה אין לו בחירה חופשית אין לי בחירה אין לי בחירה חופשית אין לך בחירה אין לך בחירה חופשית אין רצון אם אין בחירה אין שום בחירה חופשית אם חד הורית מבחירה אם יש בחירה אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרות בחירה אפשרות הבחירה בבחירה חופשית בבחירה חופשית מלאה בבחירה מלאה ביטול הבחירה ביטול הבחירה החופשית בלי בחירה חופשית האם אין בחירה? האם אין ...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
... רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, ... היא טובה, לא רק ביחס לאפשרות הגרועה האחרת, אלא גם ביחס לעצמה, בפני עצמה. וככה האדם עשוי לרכוש את המוצר, למרות שבפני עצמו הוא לא באמת טוב. ובעניין הזה יש לוגיקה שלמה של לתת ללקוח לבחור מבין כמה אפשרויות גרועות באופן ספציפי וגם באופן כללי לתת אפשרויות בחירה ללקוח, ודרך אפשרויות הבחירה לנתב אותו להיכן ולמה שרוצים שהוא יעשה. לסיכום: כדאי לשים לב לכך, שזה שמשהו טוב ואולי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בחירה ללקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בחירה ללקוח, איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, הדרכה, מאמן אישי לביטחון עצמי בתחום בחירה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 05:49:43 - wesi1