... יש למצוא דרכים להעניק לו את אותן תחושות בדרכים אחרות. אם הוא מרגיש שליטה במשחקים, אפשר ללמד אותו כיצד להשיג תחושת שליטה בפעילויות אחרות. מה
הרגשות הרעות שהילד מרגיש כשעושה דברים אחרים? לאחר שמבינים מה הילד מקבל מהמשחקים, יש לשאול: מה
הרגשות הרעות שהוא מרגיש כאשר הוא עוסק בדברים אחרים? למשל, האם הוא לא אוהב לעשות שיעורים? האם הוא לא נהנה להיות עם חברים או לסדר את חדרו? אם, לדוגמה, הוא לא אוהב לסדר את חדרו, יש להבין ... האם זה משעמם לו? האם הוא מרגיש שאין לו שליטה על איך לסדר את החדר? השלב הבא הוא לשנות את הדרך בה הילד רואה את הפעילויות השונות. יש להפחית את
התחושות הרעות שהוא מרגיש כאשר הוא עוסק במשימות כמו סידור חדר, ולעזור לו למצוא תחושות הצלחה ויכולת גם בפעילויות יומיומיות. השלב הבא - שינוי התחושות והפחתת ההתמכרות לאחר שמבינים את התחושות הטובות
וההרגשות הרעות, השלב הבא הוא לשנות את הדרך בה הילד רואה את המשחקים ואת הפעילויות שהוא לא אוהב לעשות. צריך להחליש את תחושת ההתמכרות שלו למשחקים ולהפוך את הפעילויות האחרות למושכות יותר, ... עלינו לעזור לו להשיג את אותן תחושות בדרכים אחרות. אם הוא מרגיש שליטה במשחקים, אפשר ללמד אותו כיצד להשיג תחושת שליטה בפעילויות אחרות. 2. מה
הרגשות הרעות שהוא מרגיש כאשר הוא עושה דברים אחרים? עכשיו, כשהבנו מה הדברים הטובים שהוא מקבל מהמשחקים, עלינו גם להבין מה הדברים הרעים שהוא מרגיש כשעושים את הדברים שאנחנו רוצים שהוא ...