אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שם הלקוח ✔איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה ואמון באמצעות שימוש בשם פרטי?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השפעת השימוש בשמות פרטיים ככלי ליצירת קרבה ואמון, בעיקר בהקשרים של מכירות ושירות. הוא הסביר כי כאשר רוצים ליצור תחושת קרבה עם אדם, אחת השיטות היעילות היא שימוש בשם הפרטי שלו. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה מכיוון שהוא הופך את האדם הנדבר לאישי וקרוב יותר, לא רק כישות כללית, אלא כאדם בעל זהות נפרדת.

במיוחד כאשר אנו מדברים עם אדם אחר, אליעד טוען ששימוש בשמו הפרטי יכול לעורר תחושות של קשר אישי וקרבה. לא מדובר רק בשיחה ישירה עם אותו אדם, אלא גם כאשר אנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. לדוגמה, אם מדברים על אדם אחר, שימוש בשמו הפרטי יכול לגרום לאדם לשמוע את השם ולהרגיש כי יש קשר אישי עם אותו אדם. זה יכול לשדר לו תחושה של חיבור אישי, אפילו אם הוא לא נמצא באותו רגע עם האדם שציינו.

אליעד הסביר גם את החשיבות בהבחנה בין השמות שצורכים בהקשרים שונים. למשל, כאשר מדובר על "האחות שלי" מול "האחות שלך". בשיחה עם אדם אחר, השימוש בשם פרטי יוצר תחושה חיובית של קרבה, כמו קשר חמים ואוהב. לעומת זאת, שמות אחרים, כמו בשיחה על "האחות שלי", עשויים ליצור ריחוק, וזו יכולה להיות תחושה של קונפליקט במידה והשימוש בשם אינו מתאים להקשר או לאדם.

איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה?

ההשפעה של השם הפרטי לא תמיד ברורה וחד משמעית. אליעד מציין שהשפעת השם על תחושת הקרבה היא סובייקטיבית ותלויה בסיטואציה ובאדם שמעורב. לעיתים השם הפרטי ייצור תחושה של חיבור וקרבה, ולעיתים יכול להרגיש מרוחק ולא אישי.

השימוש בשם פרטי יוצר תחושת חיבור כי הוא מבדל את האדם מ"סתם אנשים" וגורם לו להרגיש שהוא לא רק חלק מהקהל הכללי, אלא אדם עם זהות פרטית שמזוהים איתו באופן אישי. כאשר אדם שומע את שמו, הוא לא מרגיש כמו מישהו כללי, אלא אדם שזוהה על ידי מישהו אחר, וזה מייצר קרבה. אותו דבר קורה גם כאשר אנחנו מדברים על אדם אחר, והשם הפרטי מהדהד אצל השומע תחושות של חיבור.

עם זאת, אליעד מציין שבחלק מהמקרים, במיוחד במצבים פורמאליים או מקצועיים, השימוש בשם פרטי עלול להרגיש מרוחק מדי...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מדבר על איך ליצור קרבה עם אדם אחר, ובמיוחד על הדרך בה השימוש בשמות פרטיים יכול להשפיע על תחושת הקרבה. אחת מהשיטות שגורס אליעד היא שימוש בשם הפרטי של האדם עמו אנחנו מדברים. הוא טוען שהשימוש בשם פרטי יכול להוביל להרגשה של קרבה, מכיוון שזה לא רק מגע עם אדם כלשהו, אלא משהו אישי יותר. שימוש בשם פרטי יוצר את הרושם של הכרה אישית ותחושת חיבור לאדם, כי כאשר אנו קוראים לאדם בשם הפרטי שלו, אנו לא רואים אותו כזר אלא כמי שיש לנו קשר אישי איתו.

אליעד מסביר שהשימוש בשם פרטי לא חייב להיות רק כאשר אנחנו מדברים ישירות עם אותו אדם, אלא גם בהקשרים אחרים, למשל כשאנחנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. הוא מביא דוגמה שבה אם אנחנו רוצים לשוחח על אדם אחר, נוכל להשתמש בשם הפרטי של אותו אדם כדי ליצור תחושת קרבה גם מבלי להיות בסיטואציה ישירה עם אותו אדם. השימוש בשם הפרטי מעורר אסוציאציות אישיות שמובילות לתחושת חיבור וקרבה.

בהמשך, אליעד מסביר כי כשמדברים על מישהו אחר, חשוב לשים לב לאיזה שם משתמשים. לדוגמה, אם נזכיר את האחות של מישהו, השימוש בשמה הפרטי עשוי להפעיל אצל האדם השני אסוציאציות חיוביות, כמו קשר קרוב ואוהב. הוא מדבר גם על ההבדלים בין לדבר על "האחות שלי" לבין "האחות שלך". לעיתים השימוש במילים יכול להצביע על סוג הקשר שיש לנו עם אותו אדם.

איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה?

אליעד מציין את השפעת השמות על תחושת הקרבה, ומסביר שזו לא תמיד נוסחה חד משמעית. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה, אך זהו תהליך סובייקטיבי, כלומר, זה תלוי בנסיבות ובסיטואציה. הוא מדבר על כך שבמקרים מסוימים, שם פרטי עשוי להרגיש נכון וקרוב, בעוד שבמקרים אחרים זה יכול להרגיש רחוק ומרוחק.

לפי אליעד, כאשר אדם שומע את השם הפרטי של עצמו, זה יוצר את התחושה שהוא לא רק "מישהו", אלא מי שמזוהה איתו, מה שמוביל לתחושת קרבה. זה יכול לקרות גם בשיחה על אדם אחר, כאשר השם הפרטי של אותו אדם מהדהד אצל השומע תחושות אישיות.

עם זאת, אליעד מדגיש כי לא כל מקרה מתאים לשימוש בשם פרטי, ויש מקרים שבהם שימוש בשם פרטי עשוי ליצור דווקא ריחוק. הוא מביא דוגמה שבה, כשמדובר על מקום עבודה או נושא מקצועי, השימוש בשם הפרטי של מישהו...
אסוציאציות מנהל מכירות אימון סיטואציה אפקטיבי תהליך נאמנות סובייקטיבי ללמוד שימוש בשם פרטי ודאות איך לבנות איך לבנות אמון איך ליצור איך ליצור קרבה אימון אימון מכירות אימונים איש מכירות אמון אמונה אנשי מכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות הדרכת מכירות ושירות הלקוח הלקוח שלך לבנות אמון להתאמן ליצור ליצור קרבה לקוח לקוחות לקרוא לקרוא ללקוח בשמו מכירות מכירות ושירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות סדנת מכירות קורס קורס מכירות קורסים שימוש בשם הלקוח שימוש בשם פרטי שם הלקוח שם פרטי
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
... לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח וכאן אבאר, האם כדאי לקרוא לבן אדם בשם הפרטי שלו, כדי ליצור תחושת קרבה? כי לפעמים רוצים ליצור תחושת קרבה עם הבן אדם השני. ולפעמים הבן אדם השני יכול ועלול להרגיש שהוא סתם עוד ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... חלק מהמשפחה של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי ... מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר. איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח? חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי ...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
... עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ... שאתה מכיר את הלקוח ושהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, ובהיבט הזה, שימוש בשם הלקוח , יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי ... לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה ... מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות שמרגישים שאין להם חשק או רצון למכור , אפילו כאשר הם יודעים כיצד לבצע את המכירה בפועל. הסיבה לקושי זה, לדברי אליעד, קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה מאוד לשכנע את
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שם הלקוח, למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שם הלקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי לתזונה נכונה, קואצ'ר בנושאי שם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:12:11 - wesi1