אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שם פרטי ✔איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה ואמון באמצעות שימוש בשם פרטי?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השפעת השימוש בשמות פרטיים ככלי ליצירת קרבה ואמון, בעיקר בהקשרים של מכירות ושירות. הוא הסביר כי כאשר רוצים ליצור תחושת קרבה עם אדם, אחת השיטות היעילות היא שימוש בשם הפרטי שלו. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה מכיוון שהוא הופך את האדם הנדבר לאישי וקרוב יותר, לא רק כישות כללית, אלא כאדם בעל זהות נפרדת.

במיוחד כאשר אנו מדברים עם אדם אחר, אליעד טוען ששימוש בשמו הפרטי יכול לעורר תחושות של קשר אישי וקרבה. לא מדובר רק בשיחה ישירה עם אותו אדם, אלא גם כאשר אנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. לדוגמה, אם מדברים על אדם אחר, שימוש בשמו הפרטי יכול לגרום לאדם לשמוע את השם ולהרגיש כי יש קשר אישי עם אותו אדם. זה יכול לשדר לו תחושה של חיבור אישי, אפילו אם הוא לא נמצא באותו רגע עם האדם שציינו.

אליעד הסביר גם את החשיבות בהבחנה בין השמות שצורכים בהקשרים שונים. למשל, כאשר מדובר על "האחות שלי" מול "האחות שלך". בשיחה עם אדם אחר, השימוש בשם פרטי יוצר תחושה חיובית של קרבה, כמו קשר חמים ואוהב. לעומת זאת, שמות אחרים, כמו בשיחה על "האחות שלי", עשויים ליצור ריחוק, וזו יכולה להיות תחושה של קונפליקט במידה והשימוש בשם אינו מתאים להקשר או לאדם.

איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה?

ההשפעה של השם הפרטי לא תמיד ברורה וחד משמעית. אליעד מציין שהשפעת השם על תחושת הקרבה היא סובייקטיבית ותלויה בסיטואציה ובאדם שמעורב. לעיתים השם הפרטי ייצור תחושה של חיבור וקרבה, ולעיתים יכול להרגיש מרוחק ולא אישי.

השימוש בשם פרטי יוצר תחושת חיבור כי הוא מבדל את האדם מ"סתם אנשים" וגורם לו להרגיש שהוא לא רק חלק מהקהל הכללי, אלא אדם עם זהות פרטית שמזוהים איתו באופן אישי. כאשר אדם שומע את שמו, הוא לא מרגיש כמו מישהו כללי, אלא אדם שזוהה על ידי מישהו אחר, וזה מייצר קרבה. אותו דבר קורה גם כאשר אנחנו מדברים על אדם אחר, והשם הפרטי מהדהד אצל השומע תחושות של חיבור.

עם זאת, אליעד מציין שבחלק מהמקרים, במיוחד במצבים פורמאליים או מקצועיים, השימוש בשם פרטי עלול להרגיש מרוחק מדי...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מדבר על איך ליצור קרבה עם אדם אחר, ובמיוחד על הדרך בה השימוש בשמות פרטיים יכול להשפיע על תחושת הקרבה. אחת מהשיטות שגורס אליעד היא שימוש בשם הפרטי של האדם עמו אנחנו מדברים. הוא טוען שהשימוש בשם פרטי יכול להוביל להרגשה של קרבה, מכיוון שזה לא רק מגע עם אדם כלשהו, אלא משהו אישי יותר. שימוש בשם פרטי יוצר את הרושם של הכרה אישית ותחושת חיבור לאדם, כי כאשר אנו קוראים לאדם בשם הפרטי שלו, אנו לא רואים אותו כזר אלא כמי שיש לנו קשר אישי איתו.

אליעד מסביר שהשימוש בשם פרטי לא חייב להיות רק כאשר אנחנו מדברים ישירות עם אותו אדם, אלא גם בהקשרים אחרים, למשל כשאנחנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. הוא מביא דוגמה שבה אם אנחנו רוצים לשוחח על אדם אחר, נוכל להשתמש בשם הפרטי של אותו אדם כדי ליצור תחושת קרבה גם מבלי להיות בסיטואציה ישירה עם אותו אדם. השימוש בשם הפרטי מעורר אסוציאציות אישיות שמובילות לתחושת חיבור וקרבה.

בהמשך, אליעד מסביר כי כשמדברים על מישהו אחר, חשוב לשים לב לאיזה שם משתמשים. לדוגמה, אם נזכיר את האחות של מישהו, השימוש בשמה הפרטי עשוי להפעיל אצל האדם השני אסוציאציות חיוביות, כמו קשר קרוב ואוהב. הוא מדבר גם על ההבדלים בין לדבר על "האחות שלי" לבין "האחות שלך". לעיתים השימוש במילים יכול להצביע על סוג הקשר שיש לנו עם אותו אדם.

איך השימוש בשם פרטי יכול להשפיע על תחושת הקרבה?

אליעד מציין את השפעת השמות על תחושת הקרבה, ומסביר שזו לא תמיד נוסחה חד משמעית. השימוש בשם פרטי יוצר תחושת קרבה, אך זהו תהליך סובייקטיבי, כלומר, זה תלוי בנסיבות ובסיטואציה. הוא מדבר על כך שבמקרים מסוימים, שם פרטי עשוי להרגיש נכון וקרוב, בעוד שבמקרים אחרים זה יכול להרגיש רחוק ומרוחק.

לפי אליעד, כאשר אדם שומע את השם הפרטי של עצמו, זה יוצר את התחושה שהוא לא רק "מישהו", אלא מי שמזוהה איתו, מה שמוביל לתחושת קרבה. זה יכול לקרות גם בשיחה על אדם אחר, כאשר השם הפרטי של אותו אדם מהדהד אצל השומע תחושות אישיות.

עם זאת, אליעד מדגיש כי לא כל מקרה מתאים לשימוש בשם פרטי, ויש מקרים שבהם שימוש בשם פרטי עשוי ליצור דווקא ריחוק. הוא מביא דוגמה שבה, כשמדובר על מקום עבודה או נושא מקצועי, השימוש בשם הפרטי של מישהו...
תהליך קונפליקטים איך לבנות אמון מכירות ושירות בצורה חכמה שם הלקוח מעדיף גורמים להפעיל לשמוע להשתמש איך לבנות איך לבנות אמון איך ליצור איך ליצור קרבה אימון אימון מכירות אימונים איש מכירות אמון אמונה אנשי מכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות הדרכת מכירות ושירות הלקוח הלקוח שלך לבנות אמון להתאמן ליצור ליצור קרבה לקוח לקוחות לקרוא לקרוא ללקוח בשמו מכירות מכירות ושירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות סדנת מכירות קורס קורס מכירות קורסים שימוש בשם הלקוח שימוש בשם פרטי שם הלקוח שם פרטי
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מכירות, אימון אישי לאנשי מכירות
... התשובה תהיה זה קיצוני מדי, זה לא קשור לשיטה, אז כנראה השיטה היא חלקית ומוגבלת. מדוע השימוש בשם פרטי אינו תמיד עובד במכירות? אחת השיטות הנפוצות שמלמדים במכירות היא לפנות לאדם בשמו הפרטי או בכינוי ספציפי. לעיתים קרובות זה עובד, כי זה ... זה עובד או לא, זה קיצוני מדי, אז כנראה השיטה לא באמת גלובלית. מה לגבי הדוגמה של שימוש בשם פרטי במכירות? ש: איך מתקשר הסיפור של שם פרטי לשיטות שמציגים אנשי מכירות? ת: הוזכר בשיחה שרבים מלמדים שיטות קטנות, כמו קרא ללקוח בשמו הפרטי או השתמש דווקא בכינוי מסוים וכדומה. ... בחלק מהמקרים כי זה עובד בחלק מהמקרים זה אבל עדיין לא השיטה, כמו לדוגמה שדיברנו קודם נגיד על שם פרטי תגיד את השם הפרטי או תגיד כינוי אחר, מה האמת שבחלק מהמקרים אם תגיד שם פרטי זה יהיה יותר טוב אבל אם אתה חושב שיש לך שיטה זה לא נכון כי לפעמים זה ידפוק אותך אם תגיד שם פרטי. ולכן אם אתה רוצה ללמוד מכירות אתה צריך למצוא את הנוסחה למכור לעצמך, הנה מה שהוא אמר בא תראה אם באמצעות השיטה הזאת אתה יכול למכור ...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
... למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות ... לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח וכאן אבאר, האם כדאי לקרוא לבן אדם בשם הפרטי שלו, כדי ליצור תחושת קרבה? כי לפעמים רוצים ליצור תחושת קרבה ... בשבילך. וכאשר אתה קורא למישהו בשם הפרטי שלו, הוא מרגיש שהוא לא סתם עוד מישהו עבורך, אלא שאתה זוכר ... שאדם קרוב אליו, לא יקרא לו בשם הפרטי, אלא לדוגמה בשם חיבה כלשהו, או שהוא יפנה אליו ישירות, בלי ... קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי בכלל, אלא הפניה היא דווקא בצורה אחרת. ולפעמים דווקא פניה בשם פרטי, יכולה לתת תחושה של זרות... ויש מצבים שהאדם מניח שאדם קרוב ... יקרא לו בשם חיבה דווקא ולא בשם פרטי. ואז אם תקרא לו בשם חיבה, אז דווקא הוא ירגיש יותר קרוב ... בצורה של חיבה, ולא בצורה של שם פרטי שתיצור תחושה רשמית, ואיך לא לעשות את זה קרוב מידי, שלא יהיה ... דווקא אם מישהו קורא לשני בשם פרטי, זה דווקא משדר זרות, כי בקרבה משתמשים בשם חיבה... ויש כאן ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 4
... האמיתית, שבגללה אתה מעביר לו את המידע הזה, שהיא כדי לשכנע אותו. שימוש בשם הפרטי של האדם, יוצר אצל האדם תחושה של קרבה אישית לדובר. שימוש בשם הפרטי של האדם, כדאי כאשר ברצונך לגרום לשומע לחשוב שהוא לא סתם עוד מישהו, אלא שהמסר מכוון אליו באופן אישי, וכאשר ברצונך לגרום לשומע לחשוב שאתה מתייחס אליו באופן אישי ושאתה לא חושב שהוא סתם מישהו. שימוש בשם הפרטי של האדם, גורם לשומע להעלאת האגו שלו, כי אתה כאילו מכיר בקיום האישי שלו, כאשר אתה משתמש בשם הפרטי שלו ויוצר מולו תחושה קשר אישי וקרבה אישית. מה שבעצם אומר, שאסור להשתמש בשם הפרטי של האדם, אם ברצונך שלא ליצור תחושת קרבה בינך לבין השומע. לפעמים כאשר ברצונך לומר למישהו, אם תעשה כך תקבל כך, וברצונך שהוא לא יחשוד ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ... על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה ... על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו. למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא עוד אחד, אלא אדם מיוחד. התחושה ... לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי. מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח בשמו, הוא מרגיש שמתייחסים אליו אישית ולא כאחד ... מדובר במסר כללי שניתן לכל אחד ולא מותאם ספציפית אליו. כאשר משתמשים בשם הפרטי של הלקוח, הוא מקבל תחושה של ערך עצמי - הוא מרגיש שהוא אינו עוד אחד אלא אדם חשוב. כתוצאה מכך, הוא נוטה יותר לסמוך ... עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך או סתם באופן כללי לדבר איתו באופן יותר ... משהו ספציפי כלפי הוא אומר את זה לכל אחד אחר. ולכן אם לדוגמה משתמשים בשם הפרטי של הבן אדם מדברים איתו בשם שלו, קוראים לו בשם שלו אז בתת מודע שלו הוא מתחיל לקבל ערך. מה זאת אומרת הוא מקבל ערך? ... סתם אני אתן דוגמה איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמה שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא יאמין ...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... צריכה להיות מותאמת לרמת הקרבה ולאופי השיח הרצוי. לדוגמה, השאלה מה נשמע? היא כללית יותר, ואינה מזמינה פתיחות אישית, בעוד שהשאלה מה שלומך? יוצרת קשר אישי ומביעה אכפתיות. אפילו שימוש בשם הפרטי מוסיף עוד נדבך של אינטימיות ותחושת יחס אישי. חשוב לבחור בשאלה הנכונה בהתאם למטרה: אם המטרה היא ליצור קשר אישי ותחושה של קירבה ואמון, רצוי לשאול מה שלומך? בשילוב השם הפרטי. אם המטרה היא להימנע מפגיעה בפרטיות או ...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
... לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של ... האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה טלפון וואטסאפ וכיוב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון הודעת וואטסאפ פגישה וכיוב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני המשפחה ... ואתה יודע את השם של בן המשפחה שלו, האם הגיוני להשתמש בשם של בן המשפחה או לא? האם לדוגמה לומר לו מה שלום אשתך או מה שלום השם הפרטי של אשתו? ובאותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם חיבה שאתה יודע שיש לו. לדוגמה נניח שהשם ... לא סתם עוד מישהו עבורך, ובהיבט הזה, שימוש בשם הלקוח, יוצר סוג של קרבה עם הלקוח. מצד שני שימוש בשם של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו, יוצר גם תחושה של ריחוק וזרות. ולמה? כי אם היית חבר קרוב שלו שמדבר איתו כמעט כל יום, כנראה שלא היית קורא לו בשם הפרטי שלו! ולכן לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה. ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם ... אליו. במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה שלום לך X מה שלומך? וכיוב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה אליו בשם הפרטי שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיוב. ... האם במקרה כזה הגיוני להשתמש בשם של הלקוח? תשובה: יתכן מאוד שלא. כי אם חבר של הלקוח היה מתקשר אליו, האם הוא היה קורא לו בשם הפרטי שלו ואומר לו לדוגמה: היי X מה שלומך? או שהוא היה ישר היה אומר לו היי, מה שלומך? בלי שימוש בשם הפרטי שלו? במילים אחרות, בהרבה מקרים, שימוש בשם הפרטי, הופך את השיחה לרשמית ולא לחברית. הרבה פעמים שימוש בשם הפרטי יוצר תחושה של ריחוק. כי בין חברים קרובים, אין שימוש בשם הפרטי. באותו הקשר, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? האם ... שונים. באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיוב. כי יש משמעות לכל דבר. באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על ... שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי. לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? תשובה: צריכים להבין את ההקשר ולהבין את המשמעות של לקרוא למישהו בשם הפרטי שלו, או לקרוא למישהו בשם חיבה, או בכינוי כלשהו. ותלוי מה לדעתך האחר ירגיש, ומה אתה ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות ... לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, ... מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות ... מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא ש
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך למה לאנשי מכירות קשה למכור ואיך להתמודד עם הקושי? אליעד כהן מסביר שיש אנשים העוסקים במכירות אשר חווים קושי רב בתהליך המכירה. ישנם אנשי מכירות שמרגישים שאין להם חשק או רצון למכור, אפילו כאשר הם יודעים כיצד לבצע את המכירה בפועל. הסיבה לקושי זה, לדברי אליעד, קשורה לתהליך פנימי של שכנוע עצמי שמתרחש אצל כל איש מכירות לפני שהוא פונה ללקוח. אליעד מדגיש כי לפני שאיש מכירות יכול לשכנע לקוח לקנות מוצר כלשהו, עליו קודם כל לשכנע את עצמו שהוא בכלל רוצה ויכול למכור את המוצר. מה זה אומר למכור לעצמך ולמה זה קריטי להצלחה במכירות? כאשר איש מכירות יוצא לשטח, לפני שהוא מוכר ללקוח את המוצר, הוא חייב לעבור תהליך של מכירה פנימי שבו הוא מוכר לעצמו את הרצון למכור. מדובר בשלב קריטי בתהליך המכירה, משום שאם איש המכירות אינו מצליח לשכנע את עצמו שיש לו סיבה טובה לבצע את המכירה, הוא יתקשה מאוד לשכנע את
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. ...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שם פרטי, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שם פרטי, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי, אימון אישי לילדים נוער והורים בתחום שם פרטי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 11:21:45 - wesi1