... ללקוח להסכים, ולסיים בשאלה הסופית שעליה רוצים הסכמה. האיזון בין תחושת ההתנגדות וההסכמה חייב להיות מתוכנן היטב בהתאם לסיטואציה הספציפית, כי אם ההתנגדות
תישכח מהר מדי, הלקוח עלול לרצות להתנגד שוב. הכל תלוי בהקשר ובמוצר שנמכר. איך אפשר להתגונן מפני ... לב אם רוצים לשכנע מישהו במשהו לשים לב שלפני ששואלים אותו את השאלה שאנחנו רוצים שהוא יענה עליה כן של לא יהיו שאלות שהוא ענה עליהן לא כי המילה לא הוא צריך
לשכוח אותה הוא צריך לזכור את המילה כן. ושימו לב נחדד אפילו עוד יותר אני אקצין את זה נניח שנשאל את ... הסוף?. יכול להיות דווקא שיהיה מצב שדווקא אם אנחנו נעשה איתו איזו התנגדות שהוא לא יסכים עם מה שאמרנו ואחר כך ניתן לו דברים שהוא יסכים איתם יכול להיות שהוא
ישכח את זה שהוא התנגד ואז הוא ירצה להתנגד עוד פעם, לכן אולי דווקא עדיף אחד לפני האחרון שאלה ...