אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:32איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון?

שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת השיחה עצמה, והחלק השני הוא מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו "הגעתי למשה?" או אמירות כגון "קיבלתי את הטלפון שלך מחבר" בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח.

האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה?

יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ליצור סמכות וריחוק כדי לשלוט טוב יותר בשיחה. לפי אליעד כהן, שתי הגישות הללו לא בהכרח נכונות, כיוון שהמטרה העיקרית של המשפטים הראשונים היא פשוט לעורר עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב.

מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר?

הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת טלפון, בניגוד לפגישה פנים אל פנים, האדם יכול פשוט לנתק את הטלפון בכל רגע נתון. לכן המטרה המרכזית של תחילת השיחה היא לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה במשך לפחות שתי דקות. רק לאחר שנוצר עניין בסיסי, אפשר לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון "אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך" (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק.

איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה?

יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר משפט כגון: "יש לי משהו שיכול לשנות את החיים שלך באופן משמעותי". הרעיון הוא שהפתיחה חייבת להיות מעניינת, רלוונטית ומעוררת סקרנות כדי שהאדם בצד השני ירצה לשמוע עוד. חשוב מאוד שהעניין שיצרתם יהיה קשור ישירות למוצר או לשירות שיציעו בהמשך השיחה, ושלא יעורר עוינות או התנגדות.

האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה?

הצגה עצמית קצרה אמנם יכולה לעזור ביצירת אמון, אך היא נחשבת על פי אליעד כהן כפעולה משנית בלבד. יש אנשים שמתחילים את השיחה במשפטים כמו "שלום, אני יוסי ואני מתקשר כי..." - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך.

מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה?

אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה "לברוח" פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים הראשונים חייבים להיות מספיק מושכים כדי ליצור עניין בסיסי והמשך הקשבה.

איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי?

כדי לשלב עניין בצורה נכונה בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר משהו כמו "יש לי מידע חשוב שיכול לעזור לך לחסוך כסף באופן משמעותי כבר מהחודש הבא" וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב.

לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית?
  • שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב.
  • שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את העניין הראשוני, לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות באופן מפורט יותר.
השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: "מה המשפטים הראשונים שאגיד כדי שהלקוח ירצה להקשיב לי לפחות למשך שתי דקות?"
מה המבנה הנכון לשיחת מכירה בטלפון?

כאשר ניגשים לבצע שיחת מכירה טלפונית, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שלשיחת מכירה יש שני חלקים עיקריים:
  • החלק הראשון - מכירת השיחה עצמה.
  • החלק השני - מכירת המוצר או השירות במהלך השיחה.
הרבה אנשי מכירות מתחילים את שיחת המכירה בהצגה עצמית ארוכה או בהסבר מיותר כיצד הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. למשל, שאלות כמו "הגעתי למשה?" או אמירות כמו "קיבלתי את הטלפון שלך מחבר" הן נפוצות, אך אינן בהכרח הדבר הנכון לעשות. הן לא תמיד רלוונטיות ובמקרים רבים מבזבזות זמן ומחלישות את העניין הראשוני.

האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת השיחה?

יש גישות שאומרות שבתחילת השיחה צריך ליצור קרבה עם הלקוח, מתוך ההנחה שאם תיווצר קרבה הוא יקשיב יותר בקלות. מצד שני, קיימת גישה הפוכה שאומרת שעדיף דווקא ליצור ריחוק או סמכות על מנת לשלוט בשיחה. האמת, כפי שמציג אליעד, אינה דווקא ביצירת קרבה או סמכות, אלא הדבר החשוב ביותר במשפטים הראשונים הוא לעורר עניין שיגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב לך.

למה חשוב למכור את השיחה עצמה עוד לפני המוצר?

הסיבה החשובה ביותר לכך היא שבטלפון, בניגוד למפגש פנים אל פנים, הלקוח יכול פשוט לנתק את השיחה. לכן, מטרת המשפטים הראשונים בשיחה היא לא למכור את המוצר, לא להציג את עצמך ולא לבזבז זמן, אלא רק לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה עצמה לפחות למשך שתי דקות. לדוגמה, אם מישהו יגיד ללקוח בטלפון "אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך" - כמובן שזו דוגמה קיצונית, אך היא ממחישה שהלקוח יהיה קשוב בלי קשר להצגה עצמית או הסבר מקדים. המטרה היא תמיד קודם כל לעורר עניין והקשבה.

איך ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה?

יש הרבה דרכים ליצור עניין בתחילת השיחה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית מהמוצר, כגון "יש לי משהו שיכול לשנות לך את החיים בצורה משמעותית". העיקרון הוא שההתחלה חייבת להיות מעניינת ורלוונטית מספיק, כך שהאדם בצד השני ירצה להמשיך להקשיב.

חשוב שהעניין שיוצרים בתחילת השיחה יהיה רלוונטי למוצר או לשירות שנמכר בהמשך, ושלא ייצור עוינות או התנגדות בצד השני. כלומר, העניין הראשוני צריך להיות קשור גם למה שתציע לו בהמשך השיחה.

האם כדאי להציג את עצמך בתחילת השיחה?

למרות שהצגה עצמית מקובלת מאוד, אליעד מציג את ההצגה העצמית כפעולה משנית בשיחת מכירה. הצגה עצמית קצרה יכולה לעזור ביצירת אמון, אך לא מומלץ להאריך בה. עיקר הזמן בתחילת השיחה צריך להיות מוקדש ליצירת עניין וסקרנות מצד הלקוח.

מה הקשר בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה?

קיים דמיון רב בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון. בשני המקרים, המשפטים הראשונים מיועדים לעורר עניין כדי שהשיחה תוכל להמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול פשוט לנתק, כך בשיחה עם בחורה היא יכולה "לברוח" פנימית, גם אם לא פיזית. המשותף לשני המצבים הוא הצורך להקפיד שהמשפטים הראשונים יהיו מספיק מושכים ומעניינים כדי שהשיחה תמשיך ותעמיק.

לסיכום: מהם השלבים הנכונים לשיחת מכירה בטלפון?
  • שלב ראשון: לגרום ללקוח לרצות להקשיב לשיחה. ("מכירת השיחה עצמה")
  • שלב שני: רק אחרי שתפסת את תשומת הלב שלו והלקוח מעוניין להקשיב, לעבור למכירת המוצר או השירות.
השאלה המרכזית שכל איש מכירות צריך לשאול את עצמו בתחילת השיחה היא: "מה אני יכול לומר ללקוח במשפטים הראשונים שיגרום לו לרצות להקשיב לי במשך שתי דקות לפחות?"
עכשיו בן אדם צריך למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה רוצה למכור נגיד בטלפון שירות ל...?

ש: אנטנה לאוטו לא משנה.

אליעד: אנטנה לאוטו, מה אתה רוצה למכור בטלפון?

ש: שיעברו לסלקום מחברה סלולרית.

אליעד: אין בעיה אתה רוצה לשכנע מישהו מסל כלום לסלקום. הלאה עכשיו השאלה היא מה אתה אמור להגיד בשני המשפטים, מה אמור להיות המבנה של השיחה בעצם זאת השאלה.

ש: קודם כל דבר ראשון ליצור קרבה על סמך מה שדיברנו מקודם.

אליעד: מחויב? קודם כל ליצור ריחוק ליצור סמכות מה קשור.

ש: רצוי ליצור קרבה.

אליעד: אתה נותן תשובה כי זה מה שאמרנו קודם? טוב בוא ניתן את הפרספקטיבה שלי בסדר. יש אנשים שהגישה שלהם אומרת שבמשפטים הראשונים אתה צריך להציג את עצמך.

ש: זה מה שהם עושים בדרך כלל.

אליעד: אוקי סבבה יש בזה היגיון, עכשיו יש פרספקטיבה שאומרת שמהמשפט הראשון תנסה למכור לו את מה שאתה רוצה מההתחלה תתקוף מההתחלה.

ש: קודם כל להכיר את הבן אדם "הגעתי למשה?" סתם שאלה.

אליעד: אוקי.

ש: לדעת למי הגעתי ואחרי זה אולי לתת לו את ההודעה עצמה "קיבלתי את הטלפון שלך מ - x".

אליעד: בהנחה שלא קיבלת מ - x בהנחה נגיד שזה אקראי, השאלה היא האם זאת האמת שאתה צריך לתת לו מידע מאיפה קיבלת את הטלפון.

ש: אולי אם זה חבר שלו.

אליעד: מה המהות של העניין האם באמת צריך ליצור קרבה האם זאת האמת?

ש: לא.

אליעד: למה לא אולי כן, מה המהות של השיחה של התחלת השיחה?

ש: אני אגיד לך מה אני חושב אני חושב שחשוב זה ליצור כמה שיותר מהר אינטרס אצל הבן אדם שאתה.

אליעד: הקונה.

ש: הקונה כן.

אליעד: כן.

ש: אצל זה שאמור לשלם.

אליעד: ליצור לו אינטרס שמה?

ש: ישר ליצור לו אינטרס לשוחח איתך ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו טוב יותר בעתיד.

אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה למכור את שיחת המכירה עצמה, כששיחת מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת מכירה קודם כל אתה צריך למכור את שיחת המכירה עצמה.

אתה צריך ליצור לו עניין לרצות להקשיב לך, המהות היא

"איך אני גורם לו לרצות להקשיב לי שתי דקות בטלפון" זאת השאלה זה לא "איך אני מוכר לו את המוצר" זה לא "איך אני מציג את עצמי" זה לא מעניין, "מה אני צריך להגיד לו כדי שירצה להקשיב לי שתי דקות" לדוגמה אם נגיד אתה אומר לו "תקשיב אם לא תקשיב לשיחה הזאת נהרוג את הבת שלך" גם אם לא היית מציג את עצמך הוא היה מקשיב לשיחה.

ש: להזכיר לו חיסרון.

אליעד: את שמעת מה אמרתי?

ש: זה להביא חיסרון כלשהו.

אליעד: לא יודע יכול להיות זאת כבר תשובה מה להגיד לו אבל אני אומר בגדול אני בא להגיד שלהציג את עצמך או כל הסיפורים האלה זאת לא האמת האמת היא שהתחלת השיחה אמורה, אתה אמור לשאול את עצמך כאיש מכירות "מה אני אמור להגיד לו במשפטים הראשונים כדי לגרום לו לרצות להקשיב לי להמשך השיחה" זאת השאלה, אחרי שתפסת אותו עכשיו תספר לו על המוצר על מה שזה לא יהיה.

כי הרבה אנשים מתחילים מהמשפט הראשון לספר את הסיפור או בכלל מבזבזים את הזמן של המשפטים הראשונים ויותר מדי מספרים סיפורים כגון "איך הגעתי אליך" או "מי אני". כאילו עכשיו זה בסדר להגיד את זה כדי ליצור אולי אמון אבל לפעמים יותר מדי מוסיפים על זה מידע שזה מיותר נגיד. החידוד הוא כדלקמן התחלת השיחה מטרתה למכור את השיחה, שלב ראשון מכירת השיחה שלב שני השיחה עצמה מוכרת את המוצר.

ש: זה כמו להתחיל עם בחורה.

אליעד: שמה? נניח כן תספר.

ש: זה מאוד מזכיר כי המשפטים הראשונים זה קודם כל יצירת העניין ככה שהיא כאילו בכלל תמשיך לדבר איתך.

אליעד: למרות שאם אתה פוגש מישהי במציאות אז היא פחות יכולה "לברוח".

ש: לא בסדר אבל המשפטים הראשונים.

אליעד: אבל אתה צודק מה שאמרת.

ש: היא בורחת פנימית היא לא חייבת לברוח חיצונית.

אליעד: את מתכוונת להגיד שאת בורחת פנימית.

ש: אבל בעיקרון הטקטיקה היא אותה טקטיקה זה סוג של טקטיקה של מכירה.

אליעד: אוקי הבנו. עכשיו אתה יכול למכור את השיחה בהרבה דרכים נכון אתה יכול להגיד לו "אם תקשיב לי עד הסוף תקבל מיליון דולר ואם לא אני אהרוג אותך" הוא יקשיב לך, סבבה בהנחה שזה ישמע אמין אבל מצד שני גם זה קשור למוצר שלך צריך למצוא לו גרסה שזה גם משהו שיהיה מעניין וגם שזה איכשהו יהיה קשור להמשך הסיפור של המוצר וגם שזה לא נגיד יצור עויינות או משהו, צריך לחשוב לראות כל מוצר באופן ספציפי על מה מדובר.

ש: אתה יכול להגיד לו "יש לי דבר מאוד מעניין שיכול לשנות אותך ואת החיים לגמרי" או "בצורה משמעותית" סתם.

אליעד: אוקי.
לספר צריך לשאול לחשוב לגרום למישהי כל רגע חיצונית זאת האמת טוב יותר מכירות להכיר איך למכור איך למכור בטלפון אימון אימון למכירות אימונים בטלפון הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה טיפים טיפים לשיחת מכירה טלפונית טלמיטינג טלמרקטינג טלפון להתאמן לימוד לימוד מכירות לימוד מכירות בטלפון למידה למכור למכור בטלפון מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות שיחה שיחת טלמרקטינג שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלמרקטינג תסריט שיחת טלמרקטינג
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
איך לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP
... לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני? איך לשכנע אנשים? איך ליצור שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך? איך מוכרים טוב? סקרים טלפוניים, לענות לסקרים, איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? NLP איך לגרום לאנשים לשתף פעולה בסקר טלפוני? כאשר מנסים לשכנע אנשים לענות לסקר טלפוני , הבעיה המרכזית שעולה היא שהנשאלים אינם מעוניינים לשתף פעולה, בעיקר כי הם מרגישים שאינם מרוויחים מכך דבר. הסיבה המרכזית היא שנוצר מצב שבו הסוקר מבקש מהנשאל לתת לו ... להשפיע, להחליט ולהיות שותף להחלטות בנושא חשוב. מהי הטעות הנפוצה ביותר בסקר טלפוני? הטעות העיקרית של סוקרים היא שהם מציגים את עצמם בצורה שגורמת לנשאל להרגיש שמנסים לקחת ממנו זמן, במקום לתת לו ערך. כאשר הסוקר אומר אנחנו עורכים מחקר בנושא מסוים, הוא ... עבורו. בנוסף, מומלץ להחליף בין הביטויים אני ו - אנחנו לפי הצורך. אני נותן תחושה של שיחה אישית יותר, בעוד שאנחנו עשוי לתת תחושה של רצינות וסמכותיות גדולה יותר. האם כדאי להציג את עצמך כמומחה או כנציג של מומחה? אליעד מסביר שיש אפשרות להציג את עצמך כעוזר של ... התקשורת וההצלחה בשכנוע. לסיכום, אליעד מדגיש שהמפתח לשכנוע אנשים להשתתף בסקרים טלפוניים הוא להתמקד בערך שהנשאל מקבל, ולהעביר מסר ברור שמדובר בהזדמנות ייחודית עבורו להשפיע, להיות שותף, ולהביע את דעתו בנושא משמעותי. איך לשכנע מישהו לענות לסקר? טיפים לשכנוע לקוחות בטלפון איך יוצרים שיתוף פעולה? איך למכור את עצמך טוב יותר? NLP בסקרים טלפוניים איך להצליח במכירות טלפוניות? ...
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור ... לזכור אותו. אליעד מסביר שאם אתה צריך לזכור אירוע מסוים, מספר טלפון, או תאריך ספציפי, הדרך ... הזה, כך תוכל לזכור אותו לאורך זמן רב יותר. איך לזכור מספרי טלפון? מספרי טלפון הם דוגמה למשהו שלכאורה חסר משמעות. לעומת תאריכים, מספר טלפון לרוב הוא אקראי ולא סיבתי. כדי לזכור מספר טלפון, אליעד מציע שתי דרכים ... במצב חירום ואתה חייב לזכור את המספר כדי להציל את עצמך. כשמספר הטלפון הופך למשהו בעל משמעות רגשית ... או להבין מצבים חברתיים. איך לזכור חומר למבחן? אם צריך לזכור חומר לימודי או כמות גדולה של מידע לקראת ... יותר בחיים שלך. איך לזכור תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך מידע למשמעותי יותר? איך לזכור חומר לימודי למבחנים? הקשר בין רגש ...
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים איך להתמודד עם ילד מכור לאייפון או למסכים? כאשר ילד נוהג להימצא כל היום מול המסך, בין אם מדובר בטלפון נייד, במחשב או בטלוויזיה, הורים רבים עשויים להרגיש כי מדובר בבעיה חמורה שדורשת טיפול מיידי. אליעד כהן מסביר ... המסכים. הורים נוטים לראות את המסכים כבעיה, דבר המוביל לעיתים למאבקי כוח עם הילד ולתחושת עוינות כלפי המכשירים. אליעד מציע גישה אחרת: במקום להילחם עם הילד על הטלפון, כדאי להתמקד בפעולות הקונקרטיות שההורה רוצה שהילד יבצע, ולהתעקש על כך מבלי להתייחס באופן ישיר לטלפון. לדוגמה, אם ההורה רוצה שהילד יאכל או יתחיל לעשות שיעורים, במקום לדבר על הטלפון ולהגיד תעזוב את הטלפון או אתה כל הזמן בטלפון, אליעד ממליץ להתמקד בבקשה פשוטה: אני מבין שאתה נהנה בטלפון, וזה טוב שמצאת משהו שאתה אוהב, אבל עכשיו אני מבקש שתאכל. מתי כדאי לאכול? בצורה כזו, הבעיה אינה הופכת למאבק על הטלפון, אלא התמחות בפעולה המבוקשת. כיצד להתמודד עם מצבים קיצוניים כמו איום של הילד לפגוע בעצמו בגלל הטלפון? במצבים קיצוניים, כמו כשהילד מאיים לפגוע בעצמו או לברוח מהבית בגלל שלילת הטלפון, אליעד מציע לגשת בצורה רגועה ומבינה. ראשית, יש למנוע מראש את הגעת הילד למצב זה באמצעות תקשורת פתוחה ומבוססת על הבנת הילד. אם הילד כבר מצוי במצב כזה, אליעד ממליץ לא להגיב בצורה קיצונית ולהפוך את הטלפון לאויב, אלא להבין את נקודת המבט של הילד ולנהל שיחה רגועה. למשל, אם הילד מאיים על חייו כשנלקח ממנו הטלפון, אליעד מציע שיח עם הילד בו ההורה לא יגיד אני לוקח לך את הטלפון כי אתה לא מתנהג טוב, אלא יגיד אני לא לוקח לך את הטלפון כי הוא לא הבעיה, אני רוצה להבין מה באמת מפריע לך. באופן זה, הילד לא ירגיש מאוים, וההורה יכול להציע פתרונות שיאפשרו לילד לשמור על הטלפון ולהשלים את משימותיו החשובות. איך להתמודד עם סירוב של הילד לבצע מטלות כמו שיעורי בית? כשילד מסרב לבצע מטלות כמו ... בניהול בעיות משמעת עם ילדים העקרונות המרכזיים אותם אליעד מציע להורים בנוגע לניהול בעיות משמעת עם ילדים, במיוחד כאשר מדובר בשימוש יתר במסכים, הם: לא להפוך את הטלפון לאויב ולא להילחם בו. להתמקד בפעולות המבוקשות ולא במכשירים עצמם. לראות את הילד לא רק כילד שצריך להפסיק לעשות משהו, ... ילדים איך למנוע התמכרות למסכים? הדרכת הורים ילדים איך להתמודד עם ילד שלא עושה שיעורים? סיבות לסירוב של ילדים למשימות ניהול משמעת ילדים איך להתמודד עם ילד שמכור לטלפון או למסכים? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת את הנושא של ילדים שמכורים לטלפון נייד, למחשב ולטלוויזיה, ונותן דגש על גישה נכונה של הורים כלפי הילד. לפי אליעד, כאשר הילד משחק בטלפון כל היום, ההורים מזהים זאת כבעיה שגורמת לילד לא לצאת החוצה, לא להיפגש עם חברים, לא לעשות שיעורים, להזניח מטלות בית, לפתח בעיות חברתיות, ולפעמים אף לסבול מפגיעה בכישורים מוטוריים או התפתחותיים. אולם אליעד מסביר שהבעיה האמיתית איננה הטלפון עצמו, אלא היחס שההורים נותנים לטלפון כמכשול. הגישה של אליעד אומרת שאסור להורים להתייחס לטלפון כאל אויב. הטלפון אינו הבעיה אלא סימפטום, ולכן הפתרון אינו לקחת את ה
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
... לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים איך לראיין עובד בצורה נכונה? כאשר נשאלת השאלה איך נכון לראיין ... את הבעיה לפני שהוא מנסה לפתור אותה. מועמד שלא שואל שאלות הכרחיות טרם מתן פתרון, מעיד על חוסר הבנה וחשיבה שטחית. מה חשוב לשאול בראיון טלפוני? בראיון טלפוני מומלץ להתמקד בשאלות המכוונות לבדיקת הידע המקצועי של המועמד, הבנתו את ... הייתם מתייחסים לבחירת ספק שירותים מקצועי. המיקוד צריך להיות מעשי, ברור וקשור ישירות למשימות שעל המועמד יהיה לבצע בפועל. ראיון עבודה ראיון טלפוני איך לשאול את השאלות הנכונות בראיון ראיון למנהל איך לזהות עובד מתאים ... בין עובדים, או איך ינהל צוות תחת לחץ. השאלות צריכות להיות מאוד ממוקדות על הבעיות האמיתיות שאותן המנהל צפוי לפתור. מה חשוב לשאול בראיון טלפוני? במהלך ראיון טלפוני, כדאי להתמקד בכשירות המקצועית של המועמד וביכולת ההבנה שלו את התפקיד. ... ואיך הוא פותר אותן. זהו תהליך שמוודא אם המועמד לא רק מתאים למשרה, אלא גם אם הוא יוכל להשתלב בצורה הטובה ביותר בעסק שלך. ראיון עבודה ראיון טלפוני איך לשאול את השאלות הנכונות בראיון ראיון למנהל איך לזהות עובד מתאים ...
התמכרות למסכים, התמכרות למחשב, התמכרות למשחקי מחשב, התמכרות לאינטרנט, התמכרות לסלולאר, התמכרות לטלפון, התמכרות למשחקי וידאו, התמכרות למשחקי רשת, התמכרות למשחקים, איך לחנך ילדים? טיפול בהתמכרויות ילדים, טיפול בילד מכור
התמכרות למסכים, התמכרות למחשב, התמכרות למשחקי מחשב, התמכרות לאינטרנט, התמכרות לסלולאר, התמכרות לטלפון, התמכרות למשחקי וידאו, התמכרות למשחקי רשת, התמכרות למשחקים, איך לחנך ילדים? טיפול בהתמכרויות ילדים, טיפול בילד מכור
... התמכרות למחשב, התמכרות למשחקי מחשב, התמכרות לאינטרנט, התמכרות לסלולאר, התמכרות לטלפון, התמכרות למשחקי וידאו, התמכרות למשחקי רשת, התמכרות למשחקים, איך לחנך ילדים? טיפול בהתמכרויות ילדים, טיפול בילד מכור איך להתמודד עם התמכרות למשחקי מחשב? כאשר מדובר בילד המכור למשחקי מחשב, ישנם שני גורמים עיקריים שצריך לקחת בחשבון: 1. ... מבלה יותר מדי זמן במשחקים. 2. הזמן שהוא משקיע במשחקים בא על חשבון פעילויות אחרות כמו לימודים, סידור חדר או יציאה עם חברים. השלב הראשון הוא להבין את הסיבה ... עוסק במשחקי מחשב, יש לעזור לו להשיג את אותן תחושות של טוב גם בפעילויות אחרות, כמו לימודים או פעילויות חברתיות. בכך, יש להקטין את התחושה הרעה שהוא ... למסכים התמכרות למשחקי מחשב טיפול בהתמכרות איך להתמודד עם התמכרות איך לעזור לילד מכור איך להתמודד עם התמכרות למשחקי מחשב? כאשר אנחנו מדברים על ילד שמכור למשחקי מחשב, ישנם שני דברים שצריך לקחת בחשבון. הדבר הראשון הוא ... מדי זמן במשחקים. הדבר השני הוא שהזמן שהוא משקיע במשחקים בא על חשבון פעילויות אחרות כמו לימודים, סידור חדר או יציאה עם חברים. אם הוא היה משחק במשחקי מחשב, אבל לא היה זה בא על חשבון פעילויות אחרות, לא היינו אומרים שהוא מכור למשחקי מחשב. אז השאלה המרכזית היא: למה משחקי המחשב מושכים אותו ... להקטין את התחושה הרעה הזו ולחזק את תחושת ההצלחה והיכולת כאשר הוא עוסק במשהו אחר, כמו לימודים או פעילויות חברתיות. מה עושים אחרי שמבינים את התחושות הטובות ...
בגידות בזוגיות, למה מגיע לך שיבגדו בך? למה הוא מסתיר את הטלפון? יש לו ידידות, הוא מתכתב עם בחורות אחרות, הוא מנהל רומן, למה הוא בוגד בי? מי באמת אשם? האם לקחת אחריות? כמה אחריות לקחת? להסתיר את הטלפון הנייד, ידידים בזוגיות
בגידות בזוגיות, למה מגיע לך שיבגדו בך? למה הוא מסתיר את הטלפון? יש לו ידידות, הוא מתכתב עם בחורות אחרות, הוא מנהל רומן, למה הוא בוגד בי? מי באמת אשם? האם לקחת אחריות? כמה אחריות לקחת? להסתיר את הטלפון הנייד, ידידים בזוגיות
... בזוגיות, למה מגיע לך שיבגדו בך? למה הוא מסתיר את הטלפון? יש לו ידידות, הוא מתכתב עם בחורות אחרות, הוא מנהל רומן, למה הוא בוגד בי? מי באמת אשם? האם לקחת אחריות? כמה אחריות לקחת? להסתיר את הטלפון הנייד, ידידים בזוגיות למה באמת מגיע לך שבני הזוג יבגדו בך? אליעד כהן מציג את נושא הבגידות בזוגיות מנקודת מבט עמוקה ואישית. לדבריו, כשבן או בת זוג מסתירים את הטלפון הנייד, מתכתבים עם אחרים, מנהלים רומנים או משדרים חוסר נאמנות, זו למעשה תוצאה של בעיות עמוקות יותר במערכת היחסים, ואפילו באדם עצמו. הטענה המרכזית של אליעד היא שכל ... קורבן או שיש לך חלק באחריות? אליעד מדגים בעזרת דוגמה של אישה שגילתה שבעלה מסתיר ממנה את הטלפון ומתכתב עם בחורות אחרות. תחילה היא נפגעת ורוצה פתרון לבעיה, אך אליעד מציע לה לשאול את עצמה שאלות כנות: מה היא באמת רוצה? האם היא רוצה להתגרש או אולי לתקן את הקשר? ... לא להתלונן שהמציאות לא תואמת את ציפיותיה ללא לקיחת אחריות. לדוגמה, אם בן זוגך מסתיר ממך את הטלפון , אולי הסיבה האמיתית היא שהוא פוחד ממך או מרגיש שהוא חייב להסתיר דברים מפני התגובות שלך. כלומר, במקום לראות רק את הטעות שלו, עלייך להבין את החלק שלך במצב. מדוע אנשים מסתירים את הטלפון שלהם בזוגיות? אליעד טוען שהסתרת הטלפון בזוגיות היא סימפטום לבעיה עמוקה יותר: האדם המסתיר מרגיש מאוים או לחוץ מהתגובה של בן הזוג. למשל, אישה שרוצה שהבעל שלה לא יתכתב עם בחורות אחרות צריכה לשאול את עצמה ... את הבגידות באמצעות שליטה על בן הזוג? אליעד מדגיש שהניסיון לשלוט בבן זוג (למשל לבדוק את הטלפון שלו) רק יחמיר את הבעיה. אנשים לא אוהבים שמגבילים אותם. להפך, ככל שמנסים לשלוט יותר, כך הבן זוג מרגיש צורך להסתיר יותר. הפתרון הנכון הוא לשחרר את הניסיון לשליטה ... על חייו ועל היחסים שלו. בלי אחריות זו, שום שינוי אמיתי לא יוכל להתרחש. למה הוא מסתיר את הטלפון שלו? איך לגרום לו להימשך אלי? מה לעשות אם בן הזוג בוגד? איך להפסיק לקנא בזוגיות? למה אנשים בוגדים? איך להתמודד עם חוסר משיכה? מי אשם בבגידה בזוגיות? לקיחת אחריות ... נמשך לאיך שאני נראית, לא אוהבת את המראה שלי, לא אוהבת את איך שאני נראית, למה היא מסתירה את הטלפון? יש לה ידידים, היא מתכתבת עם גברים אחרים, היא מנהלת רומן, למה היא בוגדת בי? הסתרת הטלפון הנייד, בעלי בוגד בי, אשתי בוגדת בי, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לגרום לו להימשך אלי? איך לגרום לה להימשך אלי? איך לגרום לו לאהוב את איך שאני נראית? איך לגרום לה ...
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
... עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה למה קשה להתחיל עם אנשים ואיך מתגברים ... עם בחורה או בחור, או בכלל איך לפתח שיחה עם אדם זר. אליעד כהן מסביר שבסיס ההצלחה בפנייה לאנשים, ובפרט להתחיל עם מישהי או מישהו, הוא היכולת לגרום לאחרים ... שיכולות לשדר לחץ או מלאכותיות. התחל שיחה בצורה פשוטה ורגועה: במקום לשאול אפשר להכיר אותך?, פשוט התחל בשיחה יומיומית וקלילה. מיקוד ביצירת תחושה חיובית: ... בקשר. איך לגרום לבחורה לתת לך מספר טלפון בטבעיות? המפתח לכך הוא יצירת אינטראקציה חיובית שמבוססת על הנאה וכיף. ככל שהבחורה תרגיש יותר טוב ונוח במהלך ... כשהמספר מגיע כשלב מתבקש בהמשך של שיחה נעימה וזורמת. למה חשוב לעשות טוב לאנשים ואיך זה תורם ליחסים? אליעד מדגיש שוב ושוב שעשיית טוב לאחרים היא הבסיס ... איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם אנשים זרים? למה קשה לי לפנות לבחורה? איך לשפר מיומנויות תקשורת בין אישית? איך לגרום לה לתת מספר טלפון? איך להתגבר על פחד לדבר עם אנשים? איך להתחיל עם בחורה או בחור בצורה טבעית ונכונה? כדי להתחיל עם מישהו בצורה ... יכולה לשבור מחסום. תנסה לשוחח - תפתח שיחה קלה עם קופאי בסופר, נהג אוטובוס או כל אדם מזדמן. איך לפתח שיחה עם אנשים? לאחר שהתרגלת להגיד שלום, השלב הבא הוא יצירת שיחה. בהתחלה אפשר לדבר על דברים קונקרטיים, כמו לשאול את הקופאית בסופר מתי הסניף נסגר? או איך הולך במשמרת?. לאחר מכן, ... כפי שמדברים עם כל בן אדם אחר. הנה מספר טיפים לפנייה טבעית ונכונה: אל תיגש בלחץ - פנה אליה כשאתה מרגיש נינוח ולא כאילו זו משימה קריטית. תן מחמאה בצורה טבעית ... הקצר ביניכם. איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? אם יוצרים אינטראקציה חיובית, שבה הבחורה מרגישה בנוח ומקבלת ממך אנרגיה חיובית, הסיכוי שהיא תיתן את המספר שלה ... יותר. איך להתחיל עם בחורה? איך לפתח שיחה? מה אנשים רוצים? חרדה חברתית פחד לדבר עם אנשים איך לעשות טוב לאנשים? אומנות הפיתוי לגברים, אומנות הפיתוי לנשים, ... מיומנויות תקשורת בין אישית, למה לפתח שיחה? פיתוח שיחה עם אנשים ...
איך לגשת לבחורה? איך לקבל מבחורה מספר טלפון? איך להשיג טלפון מבחורה? איך להוציא טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך פונים לבחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה ברחוב? לפתח שיחה עם אנשים
איך לגשת לבחורה? איך לקבל מבחורה מספר טלפון? איך להשיג טלפון מבחורה? איך להוציא טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך פונים לבחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה ברחוב? לפתח שיחה עם אנשים
... לגשת לבחורה? איך לקבל מבחורה מספר טלפון? איך להשיג טלפון מבחורה? איך להוציא טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך פונים לבחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה ברחוב? לפתח שיחה עם אנשים איך לפתח שיחה עם בחורה ברחוב? בשיעור זה אליעד כהן מתאר את הצעדים השונים על מנת לפתח את היכולת לגשת לבחורה ברחוב ולבקש ממנה את מספר הטלפון. הוא מתחיל בכך שמסביר שחשוב לא לפחד ולגשת לאנשים באופן כללי, לא רק לבחורות. המטרה היא לפתח את הביטחון העצמי ... ברחוב, או בחדר המדרגות. השלב הבא הוא ללמוד לפתח שיחה עם אנשים. אליעד מציע להתחיל בשיחות קטנות עם אנשים בסביבה הקרובה, לאו דווקא על נושא מסוים, אלא על כל דבר שיכול ... ניתן לעבור לשיחות עם בחורות ולבקש את מספר הטלפון שלהן. כשהשיחה מתנהלת בצורה טובה, אפשר לבקש את מספר הטלפון, להגיד משהו כמו היה נחמד לדבר איתך, אפשר לקבל את הטלפון שלך? או אפשר לשאול איך קוראים לך? כדי ליצור קשר ולהתקדם עם השיחה. איך להתמודד עם פחד להתחיל עם בחורה? אליעד מסביר שלאדם שאין לו את הביטחון להתחיל שיחה עם אנשים ברחוב, יהיה הרבה יותר קשה לפתח שיחה עם בחורה או עם כל אדם אחר. התקשורת היא חלק חשוב מאוד בכל מערכת יחסים, ואם לא יודעים לתקשר בצורה טובה עם אנשים כלליים, יהיה קשה יותר לקיים שיחה משמעותית עם בחורה. השלב הראשון הוא להתאמן על פתיחות חברתית עם אנשים במצבים שונים, ולאו דווקא במצבים של פיתוי או להתחיל עם בחורה. ללמוד לפתח שיחה ולהתנסות בשיחות קצרות ומזדמנות עם אנשים סביבנו יכול לתת ביטחון גם במצבים מאתגרים יותר. בנוסף, אליעד מציע לתרגל ... אינטרנט. התכתבויות יכולות לעזור לפתח ביטחון שיחה, דבר שמקל את המעבר לדבר פנים מול פנים. מה הקשר בין התקשורת הכללית לפיתוח קשר עם בחורה? ההבנה העמוקית היא שכאשר ... יותר. איך לפתח ביטחון עצמי בשיחות? איך להתחיל שיחה עם אנשים? איך לא לפחד לפתוח שיחה עם בחורה? איך לפתח קשרים חברתיים? איך לפתח שיחה בפייסבוק? אומנות הפיתוי, איך מתחילים עם בחורה? איך פונים לבחורה? איך מדברים עם בחורה? איך לא לפחד מבחורות? איך לא לפחד לפתח שיחה עם בחורה? איך להרגיש בנוח לפנות לבחורה? איך לדבר עם אנשים? איך לא לפחד מאנשים? לומר שלום לאנשים, לדבר עם אנשים, אומנות הפיקאפ, איך לעשות פיקאפ? איך להשיג מספר טלפון של בחורה? לפתח שיחה בפייסבוק, לפתח שיחה עם בחורה, איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך לבקש טלפון מבחורה? איך לקחת
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? מהן הדרכים לגרום לבחורה לתת לך את הטלפון שלה? כאשר אתה פונה לבחורה ומעוניין לקבל את הטלפון שלה, חשוב להבין שהתוצאה תלויה לא רק במילים ... הפנימיים, בהבנה שמה שאתה רוצה להוציא מהשיחה לא בהכרח צריך להיות בהכרח מספר הטלפון שלה. החשיבה המקדימה שהמשפיעה על השיחה אם בראש שלך יש מחשבה ברורה שמה שאתה רוצה הוא לקחת את הטלפון שלה, סיכוי נמוך שתצליח להשיג את מטרתך. כשאתה מדבר עם בחורה ויודע מראש שאתה רוצה את מספר הטלפון שלה, אתה משדר לה, גם בלי לדעת, שאתה רוצה לקחת ... כשהם מרגישים שהם נתפסים כאובייקטים או כמשאב שנלקח מהם. זה יכול להיות מספר טלפון, כסף או כל דבר אחר. כל עוד לא נבנית מערכת יחסים בסיסית של כבוד הדדי, לא יהיה סיכוי גבוה לכך שהיא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. גישה נכונה: הנאה מהשיחה הגישה הנכונה לפנות אליה היא לחשוב לא על איך לקחת את הטלפון שלה, אלא איך להינות מהשיחה איתה. כשאתה פונה ... לקבל ממנה משהו. השיחה עצמה צריכה להיות מהנה, לא משנה אם בסופה תקבל את מספר הטלפון או לא. אם תתמקד בכיצד להפוך את השיחה למעניינת ... איך לגרום לשיחה להיות מעניינת? הסוד כאן הוא לא להילחץ מהמטרה של לקבל את הטלפון. במקום זאת, יש להשקיע בהפיכת השיחה למעניינת ... מלחשוב על מה יקרה אחרי, ובמקום זאת להתרכז במה שקורה ברגע. זה יכול להיות שיחה על משהו אקראי, משהו שמעניין אותך או שהיא בחרה לדבר עליו. המטרה היא ליצור חיבור ולהרגיש נעים בשיחה. ההשלכות של שיחה מוצלחת אם השיחה תהיה מעניינת עבור הבחורה, היא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. לא מדובר כאן בטריק או בניהול שיחה מניפולטיבי, אלא באותנטיות ובכבוד הדדי. כאשר אתה ... מהשיחה ומהקשר האנושי. זה בדיוק מה שיביא אותה בסופו של דבר להסכים לתת לך את הטלפון שלה. סיום השיחה והבקשה למספר טלפון כמובן, לאחר שיחה מהנה, יהיה אפשר לשאול את הבחורה שאלות פשוטות ... שלך? או איך אפשר ליצור איתך קשר? זה יכול להיות הדרך להתחיל לבקש את מספר הטלפון שלה, אך גם אם היא לא תיתן אותו מיד, השיחה ... לסיכום ככל שהשיחה תהיה מעניינת ונעימה לבחורה, כך סיכוייך לקבל את מספר הטלפון שלה יגדלו. העיקר הוא להימנע מלפנות אליה מתוך ... טובה ומעניינת, היא תרצה לשמור איתך על קשר. איך להתחיל עם בחורה? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה? איך להשיג טלפון מבחורה? איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? מה לעשות כדי שהשיחה תהיה מעניינת? איך לדבר עם בחורה ברחוב? על מה לדבר עם בחורה? איך לבקש טלפון מבחורה? איך לקחת טלפון מבחורה? אומנות הפיתוי, איך מתחילים עם בחורה? ...
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
... הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה טלפון וואטסאפ וכיוב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון הודעת וואטסאפ פגישה וכיוב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני ... לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר ריחוק לפעמים שימוש בשם פרטי יוצר קרבה. ואתן דוגמה, נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיוב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו. במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה שלום לך X מה שלומך? וכיוב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה אליו בשם הפרטי שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיוב. במילים אחרות, אם פונים ללקוח לדוגמה בשיחה טלפונית, שבברירת המחדל האדם שנמצא בצד השני של הקו, לא יודע שום דבר על מי שמדבר איתו, ושהלקוח בצד השני של הקו, עשוי לחשוב שאולי התקשרו אליו ... לשם כך כן הגיוני להשתמש בשם של הלקוח, כדי לתת ללקוח תחושה שהשיחה לא נעשית בטעות. ואנשי מכירות נוכלים הרבה פעמים גם אומרים ללקוח עוד מידע שיש להם עליו, לדוגמה שיש לו ביטוח בחברת X או שכרטיס האשראי שלו מסתיים ב 4 ספרות X וכיוב, כל ... מידע שבמקרה יש להן על הלקוח או שהלקוח חושב שיש להם את המידע הזה. והכל כדי ליצור תחושה של שיחה אישית ולא אקראית. אבל ניקח לדוגמה מצב שבו פוגשים לקוח פנים אל פנים, נניח פגישה שניה או שלישית וכולי, או נניח לדוגמה שמתקשרים למישהו, שכבר ... שלה? תשובה: צריכים להבין שלכל דבר יש משמעות. ולשאול, מה אני רוצה שהלקוח ירגיש כלפי כאיש מכירות. ואיך שימוש בשם ספציפי יגרום ללקוח להרגיש את מה שאני רוצה שהוא ירגיש כלפי. לסיכום: האם לקרוא ללקוח בשמו? תשובה: צריכים להבין את ההקשר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיחת טלמרקטינג, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיחת טלמרקטינג, איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, אימון אישי טלפוני, מטפל אישי מומלץ בנושאי שיחת טלמרקטינג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 08:54:58 - wesi1