אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח הפוטנציאלי שואל את עצמו, לפני שהוא רוכש מאיתנו מוצר כלשהו. וצריכים לדעת להבדיל בין הסוגים השונים של השאלות, ולתת לכל סוג את ההתייחסות שלו.

וסוג אחד של שאלות שלקוח שואל את עצמו, נקרא להן השאלות של הכאבים של הלקוח. דהיינו, שהלקוח רוכש את המוצר, בהתאם לכאבים של הלקוח ובהתאם לצרכים של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש רכב חדש והכאב של הלקוח שבגללו הוא רוכש רכב חדש, זה בגלל שכואב לו שכרגע אין לו רכב מספיק יפה. אז הכאב של הלקוח, יהיה, האם וכמה הרכב יפה. דהיינו, הלקוח שואל שאלות שקשורות לכאב שלו, שבהתאם להן הוא מקבל החלטה אם לרכוש או לא את המוצר שלנו.

או לדוגמה בן אדם שרוכש דירה חדשה והכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה דירה יותר גדולה מהדירה הקיימת שלו, אז הכאב של הלקוח, הוא הגודל של הדירה שהוא רוכש. והלקוח כנראה ישאל אותנו שאלות שקשורות לכאב שלו, שהוא גודל הדירה.

ועד כאן הבנו, שיש שאלות שקשורות לכאב של הלקוח.

באותו הקשר נזכיר, כי לפעמים עלינו ללמד את הלקוח לשאול את השאלות, שאנחנו חושבים שאם הוא ישאל אותן, זה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. לדוגמה נניח שאנחנו יודעים שאם הלקוח ישאל את עצמו, האם וכמה הרכב שלנו בטיחותי, זה יגרום לו לרכוש את המוצר שלנו, הרי שבמקרה כזה, אנחנו בעצם נכאיב ללקוח, ניצור ללקוח כאב חדש, לגבי הבטיחות של הרכב, נגרום ללקוח לשאול שאלות שהוא לא חשב עליהן, כדי שהוא ירכוש את המוצר.

אבל יש עוד סוג של שאלות, שגם אותן צריך להכיר, והוא שאלות סינון ראשוניות, שאלות של רושם ראשוני, שגם אותן שואל הלקוח, בלי קשר לשאלות שקשורות לכאבים ולצרכים של הלקוח. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל את עצמו בכל מקרה, כדי לסנן אותנו בסינון ראשוני, כדי לדעת אם בכלל לעבור לשאול את השאלות שקשורות לכאב של הלקוח.

לדוגמה, בן אדם שרוכש בית, ושהכאב שלו שבגללו הוא רוצה לרכוש את הבית, הוא בגלל שהוא רוצה בית יותר גדול, הרי שלמרות שיהיה לו מאוד חשוב להבין את הגודל של הבית, בהתאם לצרכים שלו, הרי שיש גם שאלות סינון שהוא ישאל ויברר לגבי הבית. לדוגמה, המיקום של הבית, המחיר של הבית וכיו"ב.

לדוגמה הלקוח ישאל, היכן הבית? מה המחיר של...
החלטה לשים לב התייחסות מה שחשוב לרכוש מה הכאב של הלקוח לקבל החלטה פוטנציאליות דירה סינון ראשוני זוגיות איך להכיר את הלקוח איך להתכונן איך להתכונן לתהליך איך להתכונן לתהליך מכירה איך לנהל אנשי מכירות איש מכירות אנשי מכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הכאב של הלקוח הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הלקוח הלקוח שלך כאב כאב של לקוח כאבים להכאיב ללקוח להכיר להכיר את הלקוח להתכונן להתכונן לתהליך להתכונן לתהליך מכירה ליצור ליצור ללקוח כאב לנהל לנהל אנשי מכירות לנהל אנשים לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים לשאול לשאול שאלות מה הכאב של הלקוח מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול ניהול אנשי מכירות ניהול אנשים סוגי שאלות סוגי שאלות של לקוחות סוגים סוגים של שאלות סוגים של שאלות של לקוחות סינון ראשוני פוטנציאל פוטנציאליות צורך רושם ראשוני שאלה שאלות שאלות הכאב של הלקוח שאלות הכאב של לקוח שאלות הסינון של הלקוח שאלות כאב וצורך שאלות סינון שאלות סינון ראשוני שאלות של כאב של הלקוח שאלות של לקוח שאלות של לקוח בתהליך רכישה שאלות של לקוח פוטנציאלי שאלות של סינון ראשוני של הלקוח שאלות של רושם ראשוני שיחה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך סינון תהליך סינון ראשוני תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכים תסריט תסריט שיחה
אושר, איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני סובל? למה יש רע בעולם? מודעות עצמית
אושר, איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני סובל? למה יש רע בעולם? מודעות עצמית
... איזה שאלה לשאול, סוגים של שאלות, לשאול שאלות, למה רע לי? אז מה אם רע לי, למה אתה לא רוצה לסבול? איך להיות מאושר? איך נוצר סבל? למה אני ... הם באמת שלו, או שמא הם תוצר של אמונות ותפיסות שספג לאורך החיים. מהו התהליך שעובר האדם כשהוא מטיל ספק בשאלות הללו? תהליך הטלת הספק, שמסביר אליעד, מוביל את האדם לשאלות בסיסיות על עצמו, שמאתגרות את תפיסותיו על המציאות. דרך ... להבין שהסבל עצמו לא בהכרח רע - מה שגורם לסבל זה ההתנגדות אליו. כך, תהליך זה מאפשר לאדם לשחרר את ההתנגדות ולהתנסות בחוויה שונה, שבה הוא לא פוחד מהסבל, אלא מוכן לקבל אותו. כיצד ... אני סובל? מהו סבל? מודעות עצמית למה אני לא רוצה לסבול? אליעד: יש שני סוגי שאלות , האחת, למה אני סובל? והשנייה, למה אני לא רוצה לסבול? מה ההבדל? ברגע שאדם אומר, רע לי ממשהו, יש שני ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה ... והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ... התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות הירקות שלך, כמה סוגים של עגבניות ולכל סוג תיתן מחיר שונה, או אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר טוב, או שאולי הם מאמינים שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו. אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך, להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך. ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה יכול להיות לדוגמה להסתכל על הבגדים של הלקוחות שלך, אולי על הרכבים של הלקוחות שלך, לנסות להבין האם הלקוח שלך הוא פזרן או חסכן וכיוב. כמו כן אתה יכול לנסות להבין האם הלקוח שלך בודק מה המחיר לפני שהוא קונה, או קונה בלי לבדוק מה המחיר. אתה יכול לנסות לראות האם לקוחות שואלים אותך כמה זה עולה, או רוכשים בלי לשאול כמה זה עולה. אתה יכול לראות האם הלקוחות בודקים את החשבון של המוצרים שלהם, או מתעלמים ממנו. האם הלקוח שלך מבקש עודף, או משאיר לך את העודף כטיפ. באיזה כרטיס אשראי הלקוחות שלך משלמים. האם הם משלמים בכסף קטן או בשטרות גדולים. האם הלקוחות שלך רוכשים בכמויות, גם מה שהם לא צריכים, או שהם רוכשים רק בכמות מאוד קטנה, רק את מה שהם חייבים לרכוש. האם הלקוחות שלך רוכשים שירותים נוספים, או רק את מה שהם חייבים. אבל אחד המבחנים המרכזיים שאותו הדגשתי קודם, הוא המבחן של האם הלקוחות רוכשים את המוצרים היותר זולים ואת החבילות היותר זולות, או שהלקוחות רוכשים את החבילות היותר יקרות, את המוצרים היותר יקרים. במילים אחרות, באפשרותך לעשות כל מיני ניסויים ומבצעי ...
חוקי האושר, שאלות מהחלל הפנוי, 2 סוגי שאלות, שאלות שאין להן תשובה, שאלות בלי תשובה, בעיות בלי פתרון, בעיה שאין לה פתרון, לפתור בעיה אחרי בעיה, לכל שאלה יש תשובה, לכל בעיה יש פתרון, סוד משחק החיים, שאלות שבאות מהחלל הפנוי, למה יש שאלות שאין להן תשובה? איך לזהות שאלה שאין לה תשובה? מה לעשות עם שאלה שאין לה תשובה? לולאה אין סופית, לזהות את סוג השאלה, זיהוי סוג השאלה, האם יש תשובה לשאלה? האם יש פתרון לבעיה? בטוח במאה אחוז, הרצון למוחלט, רוצה מוחלט
... האושר, שאלות מהחלל הפנוי, 2 סוגי שאלות, שאלות שאין להן תשובה, שאלות בלי תשובה, ... שאלות שאין להן תשובה. דהיינו, שאפשרי לחלק את כל הבעיות שיש בעולם, ל 2 סוגים של בעיות. הסוג הראשון של הבעיות, הוא בעיות ... ולמה אין אפשרות שהמציאות תהיה קיימת, אם לכל השאלות תהיה תשובה? ולמה מוכרחות להיות קיימות שאלות בלי תשובה, כדי ... לעשות אם המוח ממשיך לנסות למצוא תשובה לשאלה שאין לה תשובה? אז למה בעצם מוכרח שיהיו שאלות שאין להן תשובה? זה כמובן נושא ... אחרת. וזה משהו שלא אפשרי. כי האפשרות תמיד אפשרית ואין אפשרות לבטל את הפוטנציאל של משהו באופן אין סופי, אלא רק באופן יחסי ... שאין לה תשובה. כי מי שלא מבין את זה, הוא ממשיך לנסות למצוא תשובה ומקבל כאב ראש. דהיינו, להתעמק ולהבין האם באמת יש ... את כל האמת ואך ורק את האמת, בכל תחום, בכל מחשבה, בכל תחושה וכולי. והתהליך הזה, הוא בעצם הדרך של האדם להתחבר לאין ... שאלה גם לא שאלה שאין לה תשובה. כי השאלה עצמה לא קיימת וכולי. ויש כאן תהליך של ביטול לאין סוף שהוא מתקיים ב רצוא ... החלל הפנוי עם שתיקה וזה כמובן עניין אחר. וחיפוש המוחלט באופן מוחלט, זה תהליך שלם ועניין שלם. וצריכים לדעת לעשות ...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ביניהן. כגון לדוגמה לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי להציג לו רכב אחד ולומר לו שיש לו ... לא לרכוש את הרכב. אבל אפשרי גם לומר לו, שיש לו כמה אפשרויות בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה. ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמה להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד ... שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות. אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו. לדוגמה, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ללקוח, אז נוכל להציג ללקוח אפשרויות בחירה, כדי לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של התלבטות ודיוק של צרכי הלקוח . בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות. עד כאן היו רעיונות ללמה כן לתת ללקוח כמה אפשרויות בחירה. אבל צריכים לדעת שכאשר נותנים ללקוח כמה אפשרויות בחירה, יש בזה גם חסרונות. לדוגמה ... בגלל שהוא ראה את היתרונות שיש באפשרויות האחרות. בכל המקרים האלו, לתת ללקוח אפשרות לבחור בין מוצרים שונים עשויה להרוס את העסקה. כי הלקוח מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע להחלטה. כמו חמורו של בורידן, שלא ידע אם לאכול או לשתות, אז הוא מת ברעב ובצמא בו זמנית. ולכן, ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי? מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין? הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו. במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות, המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא. מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת? במקום לציין בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח , אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי הוא רוצה רכב בלי תקלות, כי הרכב הישן שלו, עושה לו הרבה תקלות. במילים אחרות,
מה זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב?
מה זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב?
... זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב? מה זה בכלל רושם ראשוני ולמה הוא חשוב? רושם ראשוני הוא התפיסה הראשונית שיש לאדם עליך כאשר הוא פוגש אותך בפעם הראשונה. אליעד כהן מסביר כי רושם ראשוני נובע מכך שאנחנו מוגבלים בזמן וביכולת שלנו לקלוט ולנתח מידע רב באופן מידי. אדם שפוגש אותך לראשונה, אין לו את כל הזמן שבעולם להכיר את כל התכונות הטובות שלך, ולכן הוא נאלץ לגבש דעה על סמך המידע המוגבל שיש לו. לדוגמה, כשאתה נכנס לחדר מלא קופסאות סגורות ואתה ... לך אינסוף זמן, היית יכול לבדוק את כל הקופסאות מבפנים ולבחור את הטובה ביותר, אבל המציאות מחייבת אותך להסתמך על רושם ראשוני בלבד. כך בדיוק אנשים שופטים אותך - הם חייבים להתרשם במהירות ולבחור אם להשקיע בך או להמשיך הלאה. איך עושים רושם ראשוני טוב על אנשים? אליעד מסביר שהדרך לעשות רושם ראשוני טוב היא להבין מה מרשים את האדם שמולך. אם אתה פוגש אדם שהדבר שמרשים אותו זה מוזיקה טובה, הדרך הטובה ביותר להרשים אותו היא לדבר ... מבין במוזיקה טובה. אם אדם אחר מתרשם מאוכל טוב, הדרך להרשים אותו היא להציג או לדבר על אוכל טוב. כלומר, כדי ליצור רושם ראשוני חיובי אתה צריך לזהות את הדבר שהכי מרשים את האדם שמולך ולהיות הדבר הזה או להדגים לו שאתה כזה. האתגר הוא שאין לך תמיד אפשרות ... בניחוש ובסוג של הימור. אם אתה רוצה להרשים, אתה צריך לנסות לנחש את מה שחשוב לצד השני. מה החסרונות של הסתמכות על רושם ראשוני? אליעד מדגים את החסרונות בכך שאם אדם שהוא קצת מכוער או מגמגם אבל יש לו עוד הרבה דברים טובים, עלול להיפסל על סמך הרושם הראשוני השטחי בלבד. הוא נותן דוגמה נוספת: נוכל ברחוב שמצליח לרמות אותך כי הוא עשה עליך רושם ראשוני טוב. למה אנשים נופלים בזה? כי הם מוגבלים בזמן וביכולת לבדוק לעומק. החיסרון המשמעותי הוא שאנשים פוסלים אחרים מהר מדי בגלל שטחיות של הרושם הראשון. אנשים אלו מפספסים הזדמנות להכיר לעומק את הצד השני. האם אפשר לשנות רושם ראשוני? אליעד מסביר שרושם ראשוני קשה לשנות כי אנשים בדרך כלל מוגבלים בזמן ולא תמיד נותנים הזדמנות שנייה. אם היה ניתן לתת לאנשים לראות סרט ארוך של החיים שלך ... בקלות. אבל במציאות, אתה מקבל רק כמה שניות בודדות להרשים מישהו ולכן אם טעית, קשה לשנות זאת בהמשך. איך להתמודד עם רושם ראשוני שלילי? אליעד מציע לראות את הצד החיובי גם ברושם ראשוני שלילי. הוא מסביר שהיתרון בכך הוא שאתה מסנן אנשים שופטים ושטחיים. אם מישהו דחה אותך על סמך מראה או דיבור בלבד, אולי טוב שהוא ... מלכתחילה. כך אתה נשאר רק עם האנשים שמוכנים להשקיע ולבדוק לעומק מי אתה באמת. לדבריו, אי אפשר להתחמק לחלוטין מרושם ראשוני כי החיים עצמם מוגבלים בזמן, ואתה לא יכול לגרום לכל אדם להכיר את כל הצדדים הטובים שלך מיד בהתחלה. למה אנשים מתנהגים אחרת אחרי שמכירים אותי? אליעד כהן מתייחס לשאלה מדוע אנשים מתנהגים יותר ... כבר מכירים אותך לעומת הרגע הראשון שבו פגשו אותך. לדבריו, אחת האפשרויות היא שאנשים פשוט מרגישים בנוח יותר עם אדם מוכר. אך אליעד מדגיש שזה רק פירוש של האדם עצמו. לפעמים אנשים לא משתנים, אלא התפיסה של האדם על התנהגותם משתנה. הוא מציע לשקול גם את האפשרות הזאת ולא למהר להסיק שהבעיה הייתה דווקא ברושם הראשון שלך. למה כל כך קשה ליצור רושם ראשוני מושלם? אליעד מסביר שזה חלק מהבעיה הכללית שיש בחיים - אנחנו מוגבלים בזמן וביכולת לעשות את כל מה שאנחנו רוצים. כשאתה פוגש אדם ... פרזנטציה, אתה יכול להגיד רק דבר אחד או להעביר מסר אחד. וכל דבר שתבחר להגיד יש לו חיסרון כלשהו. אין אפשרות לעשות רושם ראשוני מושלם כי תמיד יהיה משהו שלא הספקת להעביר, ולכן תמיד יהיה צד שלילי. האם כדאי בכלל להשקיע ברושם ראשוני? אליעד מדגיש שלמרות החסרונות, אי אפשר להתעלם מחשיבות הרושם הראשוני. במיוחד כשהדבר חשוב לך, אתה צריך להשקיע יותר כדי שהרושם יהיה כמה שיותר טוב. אך מצד שני, חשוב לזכור את המגבלות של המציאות ולהכיר בכך שלעולם לא יהיה רושם ראשוני מושלם לחלוטין. לכן, צריך לדעת לחיות עם האיזון בין ניסיון להרשים לבין ההבנה שהדבר אינו אפשרי באופן מלא. איך לעשות רושם ראשוני טוב? האם אפשר לשנות
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
איך למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות
... למכור בטלפון? לימוד מכירות בטלפון, טיפים לשיחת מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה, טלמרקטינג, טלמיטינג, מכירה בטלפון, שיחת מכירה בטלפון, מכירות טלפוניות, תסריט שיחת טלמרקטינג, אימון למכירות מה המבנה הנכון של שיחת מכירה בטלפון? שיחת מכירה בטלפון מורכבת משני חלקים מרכזיים: החלק הראשון הוא מכירת ... במהלך השיחה. אנשים רבים עושים טעות נפוצה כאשר הם מתחילים את השיחה בהצגה עצמית ארוכה, או נותנים מידע לא רלוונטי על הדרך שבה הגיעו למספר הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי. שאלות כמו הגעתי למשה? או אמירות כגון קיבלתי את הטלפון שלך מחבר בדרך כלל מבזבזות זמן ומחלישות את ההתעניינות הראשונית של הלקוח. האם נכון ליצור קרבה או סמכות בתחילת שיחת המכירה? יש שתי גישות מנוגדות לגבי איך להתחיל את שיחת המכירה. הראשונה ממליצה ליצור קרבה על מנת שהלקוח יקשיב לך יותר בנוחות. לעומת זאת, הגישה השנייה ממליצה דווקא ... לא בהכרח נכונות, כיוון שהמטרה העיקרית של המשפטים הראשונים היא פשוט לעורר עניין וסקרנות, ולגרום לאדם בצד השני לרצות להמשיך להקשיב. מדוע חשוב קודם למכור את השיחה ורק אחר כך את המוצר? הסיבה המרכזית לכך היא שבשיחת ... לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות עצמו. לדוגמה, אם נאמר ללקוח בטלפון אם לא תקשיב לשיחה הזאת, נפגע בבת שלך (כמובן דוגמה קיצונית להמחשה בלבד), הלקוח ללא ספק יהיה קשוב, בלי קשר להצגה עצמית או להסברים נוספים. מכאן שהמטרה היא ליצור עניין אמיתי שימנע ממנו לנתק. איך אפשר ליצור עניין בתחילת השיחה? יש מגוון דרכים אפשריות ליצור עניין בתחילת שיחת מכירה. אפשר למשל להציג מיד את התועלת המרכזית של המוצר, לדוגמה לומר ... שלום, אני יוסי ואני מתקשר כי... - וזה אמנם יכול להיות נחמד, אך לרוב מדובר בבזבוז זמן. הצגה עצמית צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר רוב תשומת הלב של הלקוח צריכה להיות נתונה לעניין ולתועלת שתציעו בהמשך. מה הדמיון בין שיחת מכירה להתחלה עם בחורה? אליעד כהן מסביר שיש דמיון בין התחלה עם בחורה לבין שיחת מכירה בטלפון, כיוון שבשני המקרים המשפטים הראשונים צריכים לעורר עניין וסקרנות כדי שהשיחה תמשיך. כמו שבטלפון הלקוח יכול לנתק, כך גם בשיחה עם בחורה היא יכולה לברוח פנימית גם אם אינה מתרחקת פיזית. לכן, בשני המקרים, המשפטים הראשונים חייבים להיות מספיק מושכים כדי ליצור עניין בסיסי והמשך הקשבה. איך לשלב עניין בתסריט השיחה באופן מעשי? כדי לשלב עניין בצורה נכונה בתסריט השיחה, מומלץ לחשוב על משפט פתיחה שקשור לתועלת ישירה שהלקוח יקבל. חשוב שהפתיחה תתקשר באופן ברור להמשך השיחה ולמוצר, וגם שלא תיצור התנגדות או אי - אמון. למשל, אפשר לומר משהו כמו יש לי מידע חשוב שיכול לעזור לך לחסוך כסף באופן משמעותי כבר מהחודש הבא וכך להבטיח שהלקוח יהיה מעוניין להמשיך להקשיב. לסיכום, מהם השלבים הנכונים בשיחת מכירה טלפונית? שלב ראשון: למכור ללקוח את השיחה עצמה וליצור אצלו עניין בסיסי וסקרנות להקשיב. שלב שני: לאחר שהצלחתם לעורר את העניין הראשוני, לעבור לשלב של מכירת המוצר או השירות באופן מפורט יותר. השאלה שכל איש מכירות חייב לשאול את עצמו לפני תחילת שיחת הטלפון היא: מה המשפטים ...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח וכאן נסביר איך לענות ללקוח ששואל שאלות בתהליך מכירה. כי מצד אחד אנחנו רוצים לעשות בירור צרכים ולהבין את צרכי הלקוח, לפני שאנחנו נותנים ללקוח תשובה, אבל מצד שני לפעמים הלקוח שואל שאלה והלקוח מצפה לתשובה, לפני שיש אפשרות לעשות עם הלקוח איתור צרכים. אז איך בעצם לעשות איתור צרכים, תוך כדי שהלקוח שואל שאלות ורוצה תשובות בלי שיעשו לו איתור צרכים. כי לפעמים לקוח יכול לשאול שאלה מאוד ספציפית, לדוגמה האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y והלקוח יכול לשאול שאלה יותר כללית כגון מה נפח המנוע של הרכב או עוד יותר כללית כגון איך המנוע של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי שנצטרך לתת ללקוח תשובה לשאלה ולא לענות לו בשאלה לשאלה שלו. דהיינו, אם הלקוח שואל שאלה יותר מעורפלת, יהיה לנו יותר נוח לענות בשאלה של למה אתה מתכוון כשאתה שואל לגבי X מאשר כאשר הלקוח שואל שאלה ספציפית. ולכן בעצם כאשר לקוח שואל שאלה כללית, נוכל לענות בשאלה ללקוח ולבקש הבהרה. כגון איך המנוע של הרכב, נוכל לשאול מה תרצה לדעת לגבי המנוע של הרכב? מה חשוב לך במנוע של הרכב? וכיוב. אבל אם הלקוח שואל שאלה ספציפית, שאלה שאנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לענות בשאלה, אלא חייבים לענות לשאלה תשובה כלשהי, אז יש ... 1 - לתת תשובה ספציפית, אבל להמשיך עם שאלת הבהרה. אפשרות 2 - לתת תשובה כמה שיותר כללית ומעורפלת, ולהמשיך בשאלת הבהרה. לדוגמה הלקוח שואל האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y, נוכל לענות תשובה לדוגמה הנפח הוא X, איזה נפח מנוע היית רוצה? איזה נפח ... אתה מעדיף? למה חשוב לך הנפח של המנוע? כמה חשוב לך הנפח של המנוע?. דהיינו, לגרור את התשובה, לשאלת הבהרה שבה נוכל לאתר את צרכי הלקוח. או לדוגמה הלקוח שואל איך האבזור של הרכב. אז נוכל לענות בשאלה של איזה אבזור חשוב לך או למה אתה מתכוון האבזור של הרכב, האם יש משהו ... תשובה לשאלה שלו. אבל תמיד נוכל לשחק עם המינון של כמה ספציפית תהיה התשובה. ונוכל לבחור לתת תשובה כללית, שמצריכה עוד דו שיח עם הלקוח. וגם תמיד נוכל אחרי כל תשובה, להמשיך אותה בשאלת הבהרה לגבי השאלה תשובה שהלקוח שאל קודם לכן. ועוד אזכיר, כי אם נותנים תשובה ספציפית לשאלה ספציפית של לקוח, יכול להיות, שמטעים את הלקוח. כי יכול להיות שהלקוח שואל את השאלה הלא נכונה לגבי המוצר, ביחס למה שהוא באמת צריך. והתשובה שלנו תטעה את הלקוח, שהוא בטעות יחשוב שהוא מבין את המוצר שלנו, למרות שהוא לא מבין את המוצר שלנו. ולכן חייבים לעשות איתור צרכי הלקוח, ולא להסתפק בתשובות ספציפיות לשאלות ספציפיות. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: רכב חדש, דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: רכב חדש, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי בסקייפ, אימון אישי קואצ'ינג בתחום רכב חדש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 5.6133 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 11:34:10 - wesi1