אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכנת תסריט שיחה ✔שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח הפוטנציאלי שואל את עצמו, לפני שהוא רוכש מאיתנו מוצר כלשהו. וצריכים לדעת להבדיל בין הסוגים השונים של השאלות, ולתת לכל סוג את ההתייחסות שלו.

וסוג אחד של שאלות שלקוח שואל את עצמו, נקרא להן השאלות של הכאבים של הלקוח. דהיינו, שהלקוח רוכש את המוצר, בהתאם לכאבים של הלקוח ובהתאם לצרכים של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש רכב חדש והכאב של הלקוח שבגללו הוא רוכש רכב חדש, זה בגלל שכואב לו שכרגע אין לו רכב מספיק יפה. אז הכאב של הלקוח, יהיה, האם וכמה הרכב יפה. דהיינו, הלקוח שואל שאלות שקשורות לכאב שלו, שבהתאם להן הוא מקבל החלטה אם לרכוש או לא את המוצר שלנו.

או לדוגמה בן אדם שרוכש דירה חדשה והכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה דירה יותר גדולה מהדירה הקיימת שלו, אז הכאב של הלקוח, הוא הגודל של הדירה שהוא רוכש. והלקוח כנראה ישאל אותנו שאלות שקשורות לכאב שלו, שהוא גודל הדירה.

ועד כאן הבנו, שיש שאלות שקשורות לכאב של הלקוח.

באותו הקשר נזכיר, כי לפעמים עלינו ללמד את הלקוח לשאול את השאלות, שאנחנו חושבים שאם הוא ישאל אותן, זה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. לדוגמה נניח שאנחנו יודעים שאם הלקוח ישאל את עצמו, האם וכמה הרכב שלנו בטיחותי, זה יגרום לו לרכוש את המוצר שלנו, הרי שבמקרה כזה, אנחנו בעצם נכאיב ללקוח, ניצור ללקוח כאב חדש, לגבי הבטיחות של הרכב, נגרום ללקוח לשאול שאלות שהוא לא חשב עליהן, כדי שהוא ירכוש את המוצר.

אבל יש עוד סוג של שאלות, שגם אותן צריך להכיר, והוא שאלות סינון ראשוניות, שאלות של רושם ראשוני, שגם אותן שואל הלקוח, בלי קשר לשאלות שקשורות לכאבים ולצרכים של הלקוח. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל את עצמו בכל מקרה, כדי לסנן אותנו בסינון ראשוני, כדי לדעת אם בכלל לעבור לשאול את השאלות שקשורות לכאב של הלקוח.

לדוגמה, בן אדם שרוכש בית, ושהכאב שלו שבגללו הוא רוצה לרכוש את הבית, הוא בגלל שהוא רוצה בית יותר גדול, הרי שלמרות שיהיה לו מאוד חשוב להבין את הגודל של הבית, בהתאם לצרכים שלו, הרי שיש גם שאלות סינון שהוא ישאל ויברר לגבי הבית. לדוגמה, המיקום של הבית, המחיר של הבית וכיו"ב.

לדוגמה הלקוח ישאל, היכן הבית? מה המחיר של...
שאלות של לקוח הראשון להתכונן לתהליך תהליך מכירה צריך על מה לדבר כאב איש מכירות מכירות הבדל התייחסות איך להתכונן איך להתכונן לתהליך איך להתכונן לתהליך מכירה איש מכירות אנשי מכירות בתהליך רכישה הדרכת הדרכת אנשי מכירות הכאב של הלקוח הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הלקוח הלקוח שלך כאב כאב של הלקוח כאב של לקוח כאבים להכאיב ללקוח להכיר להכיר את הלקוח להתכונן להתכונן לתהליך להתכונן לתהליך מכירה ליצור ליצור ללקוח כאב לנהל לנהל אנשי מכירות לנהל אנשים לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים לשאול לשאול שאלות מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול ניהול אנשי מכירות ניהול אנשים סוגי שאלות סוגי שאלות של לקוחות סוגים סוגים של שאלות סוגים של שאלות של לקוחות סינון ראשוני פוטנציאל פוטנציאליות צורך רושם ראשוני שאלה שאלות שאלות הכאב של הלקוח שאלות הכאב של לקוח שאלות הסינון של הלקוח שאלות כאב וצורך שאלות סינון שאלות סינון ראשוני שאלות של כאב של הלקוח שאלות של לקוח שאלות של לקוח בתהליך רכישה שאלות של לקוח פוטנציאלי שאלות של סינון ראשוני של הלקוח שאלות של רושם ראשוני שיחה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך סינון תהליך סינון ראשוני תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכים תסריט תסריט שיחה
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות , כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות , בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך ... אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, ... מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות הירקות שלך, כמה סוגים של עגבניות ולכל סוג תיתן מחיר שונה, או אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או ... יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי ...
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי? מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין? הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את ... ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות, המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר ... בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא. מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים ... לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת? במקום לציין ... מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר ה
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח . ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה ל
מה זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב?
מה זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב?
... זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב? מה זה בכלל רושם ראשוני ולמה הוא חשוב? רושם ראשוני הוא התפיסה הראשונית שיש לאדם עליך כאשר הוא פוגש אותך בפעם הראשונה. אליעד כהן מסביר כי רושם ראשוני נובע מכך שאנחנו מוגבלים בזמן וביכולת שלנו לקלוט ולנתח מידע רב באופן מידי. אדם שפוגש אותך לראשונה, אין לו את כל הזמן שבעולם להכיר את כל התכונות הטובות שלך, ולכן הוא נאלץ לגבש דעה על סמך המידע המוגבל שיש לו. לדוגמה, כשאתה נכנס לחדר מלא קופסאות סגורות ואתה צריך לבחור רק אחת מתוכן, ... את הטובה ביותר, אבל המציאות מחייבת אותך להסתמך על רושם ראשוני בלבד. כך בדיוק אנשים שופטים אותך - הם חייבים להתרשם במהירות ולבחור אם להשקיע בך או להמשיך הלאה. איך עושים רושם ראשוני טוב על אנשים? אליעד מסביר שהדרך לעשות רושם ראשוני טוב היא להבין מה מרשים את האדם שמולך. אם אתה פוגש אדם שהדבר שמרשים אותו זה מוזיקה טובה, הדרך הטובה ביותר להרשים אותו היא לדבר או להדגים שאתה מבין ... אותו היא להציג או לדבר על אוכל טוב. כלומר, כדי ליצור רושם ראשוני חיובי אתה צריך לזהות את הדבר שהכי מרשים את האדם שמולך ולהיות הדבר הזה או להדגים לו שאתה כזה. האתגר הוא שאין לך תמיד אפשרות לדעת מראש מה בדיוק ירשים ... לנחש את מה שחשוב לצד השני. מה החסרונות של הסתמכות על רושם ראשוני? אליעד מדגים את החסרונות בכך שאם אדם שהוא קצת מכוער או מגמגם אבל יש לו עוד הרבה דברים טובים, עלול להיפסל על סמך הרושם הראשוני השטחי בלבד. הוא נותן ... נוספת: נוכל ברחוב שמצליח לרמות אותך כי הוא עשה עליך רושם ראשוני טוב. למה אנשים נופלים בזה? כי הם מוגבלים בזמן וביכולת לבדוק לעומק. החיסרון המשמעותי הוא שאנשים פוסלים אחרים מהר מדי בגלל שטחיות של הרושם הראשון. אנשים אלו מפספסים הזדמנות להכיר לעומק את הצד השני. האם אפשר לשנות רושם ראשוני? אליעד מסביר שרושם ראשוני קשה לשנות כי אנשים בדרך כלל מוגבלים בזמן ולא תמיד נותנים הזדמנות שנייה. אם היה ניתן לתת לאנשים לראות סרט ארוך של החיים שלך תוך כמה שניות, היית יכול ... מישהו ולכן אם טעית, קשה לשנות זאת בהמשך. איך להתמודד עם רושם ראשוני שלילי? אליעד מציע לראות את הצד החיובי גם ברושם ראשוני שלילי. הוא מסביר שהיתרון בכך הוא שאתה מסנן אנשים שופטים ושטחיים. אם מישהו דחה אותך על סמך מראה או דיבור בלבד, אולי טוב שהוא לא נכנס לחייך מלכתחילה. ... לעומק מי אתה באמת. לדבריו, אי אפשר להתחמק לחלוטין מרושם ראשוני כי החיים עצמם מוגבלים בזמן, ואתה לא יכול לגרום לכל אדם להכיר את כל הצדדים הטובים שלך מיד בהתחלה. למה אנשים מתנהגים אחרת אחרי שמכירים אותי? אליעד כהן מתייחס לשאלה מדוע אנשים מתנהגים יותר נחמד אחרי שהם כבר מכירים ... אחת האפשרויות היא שאנשים פשוט מרגישים בנוח יותר עם אדם מוכר. אך אליעד מדגיש שזה רק פירוש של האדם עצמו. לפעמים אנשים לא משתנים, אלא התפיסה של האדם על התנהגותם משתנה. הוא מציע לשקול גם את האפשרות הזאת ולא למהר ... הייתה דווקא ברושם הראשון שלך. למה כל כך קשה ליצור רושם ראשוני מושלם? אליעד מסביר שזה חלק מהבעיה הכללית שיש בחיים - אנחנו מוגבלים בזמן וביכולת לעשות את כל מה שאנחנו רוצים. כשאתה פוגש אדם חדש או עושה פרזנטציה, אתה ... דבר שתבחר להגיד יש לו חיסרון כלשהו. אין אפשרות לעשות רושם ראשוני מושלם כי תמיד יהיה משהו שלא הספקת להעביר, ולכן תמיד יהיה צד שלילי. האם כדאי בכלל להשקיע ברושם ראשוני? אליעד מדגיש שלמרות החסרונות, אי אפשר להתעלם מחשיבות הרושם הראשוני. במיוחד כשהדבר חשוב לך, אתה צריך להשקיע יותר כדי שהרושם יהיה כמה שיותר טוב. אך מצד ... לזכור את המגבלות של המציאות ולהכיר בכך שלעולם לא יהיה רושם ראשוני מושלם לחלוטין. לכן, צריך לדעת לחיות עם האיזון בין ניסיון להרשים לבין ההבנה שהדבר אינו אפשרי באופן מלא. איך לעשות רושם ראשוני טוב? האם אפשר לשנות
חוקי האושר, שאלות מהחלל הפנוי, 2 סוגי שאלות, שאלות שאין להן תשובה, שאלות בלי תשובה, בעיות בלי פתרון, בעיה שאין לה פתרון, לפתור בעיה אחרי בעיה, לכל שאלה יש תשובה, לכל בעיה יש פתרון, סוד משחק החיים, שאלות שבאות מהחלל הפנוי, למה יש שאלות שאין להן תשובה? איך לזהות שאלה שאין לה תשובה? מה לעשות עם שאלה שאין לה תשובה? לולאה אין סופית, לזהות את סוג השאלה, זיהוי סוג השאלה, האם יש תשובה לשאלה? האם יש פתרון לבעיה? בטוח במאה אחוז, הרצון למוחלט, רוצה מוחלט
... שאלות מהחלל הפנוי, 2 סוגי שאלות, שאלות שאין להן תשובה, שאלות בלי תשובה, בעיות בלי פתרון, בעיה שאין לה פתרון, לפתור בעיה אחרי בעיה, ... הבעיות שיש בעולם, ל 2 סוגים של בעיות. הסוג הראשון של הבעיות, הוא בעיות שאפשרי למצוא להן פתרון. בעיות עם פתרון שעונה לבעיה. ... תהיה תשובה? ולמה מוכרחות להיות קיימות שאלות בלי תשובה, כדי שהמציאות תהיה קיימת? זה נושא אחד. 2 - איך לזהות שאלות שאין ... לה תשובה? אז למה בעצם מוכרח שיהיו שאלות שאין להן תשובה? זה כמובן נושא שלם, אבל בקצרה אסביר, כי הקיום תלוי בכך שיהיו ניגודים ... ואין אפשרות לבטל את הפוטנציאל של משהו באופן אין סופי, אלא רק באופן יחסי ותמיד תהיה אפשרות שיהיה אחרת. 2 - לופ אין סופי לולאה אין ... למצוא תשובה ומקבל כאב ראש. דהיינו, להתעמק ולהבין האם באמת יש או אין אפשרות למצוא תשובה לשאלה שלך. זאת בעצם המשימה. ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
... מכירות , ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו ... הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, לא בגללו אלא בגלל גורמים אחרים בארגון. והשאלה היא, ... האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת ה
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ביניהן. כגון לדוגמה לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי להציג לו רכב אחד ולומר לו שיש לו רק אפשרות בחירה אחת של ... דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה. ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמה להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה. יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות ... טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה. ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות. אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, ש
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הכנת תסריט שיחה, האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הכנת תסריט שיחה, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן שיווקי, אימון אישי לירידה במשקל בתחום הכנת תסריט שיחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.9063 שניות - עכשיו 26_05_2025 השעה 01:50:51 - wesi1