אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תהליך ✔שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח הפוטנציאלי שואל את עצמו, לפני שהוא רוכש מאיתנו מוצר כלשהו. וצריכים לדעת להבדיל בין הסוגים השונים של השאלות, ולתת לכל סוג את ההתייחסות שלו.

וסוג אחד של שאלות שלקוח שואל את עצמו, נקרא להן השאלות של הכאבים של הלקוח. דהיינו, שהלקוח רוכש את המוצר, בהתאם לכאבים של הלקוח ובהתאם לצרכים של הלקוח. לדוגמה, בן אדם שרוכש רכב חדש והכאב של הלקוח שבגללו הוא רוכש רכב חדש, זה בגלל שכואב לו שכרגע אין לו רכב מספיק יפה. אז הכאב של הלקוח, יהיה, האם וכמה הרכב יפה. דהיינו, הלקוח שואל שאלות שקשורות לכאב שלו, שבהתאם להן הוא מקבל החלטה אם לרכוש או לא את המוצר שלנו.

או לדוגמה בן אדם שרוכש דירה חדשה והכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה דירה יותר גדולה מהדירה הקיימת שלו, אז הכאב של הלקוח, הוא הגודל של הדירה שהוא רוכש. והלקוח כנראה ישאל אותנו שאלות שקשורות לכאב שלו, שהוא גודל הדירה.

ועד כאן הבנו, שיש שאלות שקשורות לכאב של הלקוח.

באותו הקשר נזכיר, כי לפעמים עלינו ללמד את הלקוח לשאול את השאלות, שאנחנו חושבים שאם הוא ישאל אותן, זה יגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר. לדוגמה נניח שאנחנו יודעים שאם הלקוח ישאל את עצמו, האם וכמה הרכב שלנו בטיחותי, זה יגרום לו לרכוש את המוצר שלנו, הרי שבמקרה כזה, אנחנו בעצם נכאיב ללקוח, ניצור ללקוח כאב חדש, לגבי הבטיחות של הרכב, נגרום ללקוח לשאול שאלות שהוא לא חשב עליהן, כדי שהוא ירכוש את המוצר.

אבל יש עוד סוג של שאלות, שגם אותן צריך להכיר, והוא שאלות סינון ראשוניות, שאלות של רושם ראשוני, שגם אותן שואל הלקוח, בלי קשר לשאלות שקשורות לכאבים ולצרכים של הלקוח. דהיינו, שיש שאלות שהלקוח שואל את עצמו בכל מקרה, כדי לסנן אותנו בסינון ראשוני, כדי לדעת אם בכלל לעבור לשאול את השאלות שקשורות לכאב של הלקוח.

לדוגמה, בן אדם שרוכש בית, ושהכאב שלו שבגללו הוא רוצה לרכוש את הבית, הוא בגלל שהוא רוצה בית יותר גדול, הרי שלמרות שיהיה לו מאוד חשוב להבין את הגודל של הבית, בהתאם לצרכים שלו, הרי שיש גם שאלות סינון שהוא ישאל ויברר לגבי הבית. לדוגמה, המיקום של הבית, המחיר של הבית וכיו"ב.

לדוגמה הלקוח ישאל, היכן הבית? מה המחיר של...
שאלות סינון מכירה סוגים של שאלות של לקוחות לקוחות פוטנציאלים רוצה לרכוש בחורות ניהול אנשי מכירות ניהול רצון התייחסות מה שחשוב איך להתכונן איך להתכונן לתהליך איך להתכונן לתהליך מכירה איש מכירות אנשי מכירות בתהליך רכישה הדרכת הדרכת אנשי מכירות הכאב של הלקוח הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הלקוח הלקוח שלך כאב כאב של הלקוח כאב של לקוח כאבים להכאיב ללקוח להכיר להכיר את הלקוח להתכונן להתכונן לתהליך להתכונן לתהליך מכירה ליצור ליצור ללקוח כאב לנהל לנהל אנשי מכירות לנהל אנשים לקוח לקוח מתעניין לקוח פוטנציאלי לקוחות לקוחות מתעניינים לקוחות פוטנציאלים לשאול לשאול שאלות מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות ניהול ניהול אנשי מכירות ניהול אנשים סוגי שאלות סוגי שאלות של לקוחות סוגים סוגים של שאלות סוגים של שאלות של לקוחות סינון ראשוני פוטנציאל פוטנציאליות צורך רושם ראשוני שאלה שאלות שאלות הכאב של הלקוח שאלות הכאב של לקוח שאלות הסינון של הלקוח שאלות כאב וצורך שאלות סינון שאלות סינון ראשוני שאלות של כאב של הלקוח שאלות של לקוח שאלות של לקוח בתהליך רכישה שאלות של לקוח פוטנציאלי שאלות של סינון ראשוני של הלקוח שאלות של רושם ראשוני שיחה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך סינון תהליך סינון ראשוני תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכים תסריט תסריט שיחה
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים והפעם נשיב לשאלה, איך לדעת מה הדרך הכי נכונה לנהל תהליך מסוים בתוך הארגון? דהיינו, שלפעמים מנסים לבנות תהליך בתוך הארגון, לדוגמה מנסים לבנות תהליך ארגוני, שיחבר בין מחלקת הייצור לבין מחלקת השיווק לבין מחלקת הגבייה לבין מחלקת שירות הלקוחות. ומנסים לאפיין את התהליך ולהבין איך הכי נכון לנהל את התהליך. האם כדאי לנהל אותו בצורה אחת או בצורה אחרת. והשאלה היא, כאשר ניגשים לאפיין ולהגדיר תהליך ארגוני, איך הכי נכון לפעול כדי להגדיל את הסיכוי שנגיע ... אל הפועל את תוכנית הפעולה וכולי. ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון. במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, בלי קשר לאילוצים כלשהם. ואחרי שברורה ... התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך. והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון. דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול ...
איך מנתחים תהליך? התנהגות של בעלי חיים, ניתוח תהליך של בעלי החיים, השכל שיש בכל דבר, תהליך סיבתי, תהליך אקראי, האנשה של בעלי חיים
איך מנתחים תהליך? התנהגות של בעלי חיים, ניתוח תהליך של בעלי החיים, השכל שיש בכל דבר, תהליך סיבתי, תהליך אקראי, האנשה של בעלי חיים
... מנתחים תהליך? התנהגות של בעלי חיים, ניתוח תהליך של בעלי החיים, השכל שיש בכל דבר, תהליך סיבתי, תהליך אקראי, האנשה של בעלי חיים איך מנתחים תהליך? כיצד ניתן להבין את ההתנהגות של בעלי חיים? במהלך ההרצאה, נדונה השאלה כיצד ניתן לנתח תהליכים ולהבין את ההתנהגות של בעלי חיים. אחד מהנושאים המרכזיים שעלה היה כיצד אנו מבינים את ההתנהגות של בעלי החיים על פי דפוסים שאנחנו מזהים כבני אדם, ומהי הדרך בה אנחנו מפרשים את התנהגותם. מהו תהליך סיבתי ומהו תהליך אקראי? ננחה כי ישנם תהליכים סיבתיים שהם תהליכים שבהם יש קשר ברור בין פעולה לתוצאה, כמו שזיהינו אצל ... פועל בצורה מסוימת במהלך ציד, זה לא נובע משיקול דעת רציונלי של בעל חיים, אלא מתוך רצון לפעול לפי תחושות של טוב ורע. בהרצאה נדונה גם אפשרות של תהליך אקראי, שבו אין סיבה ברורה לפעולה. כלומר, אם נניח את התנהגות בעלי החיים בהנחה שהיא אקראית, הרי שזו תהיה תשובה פחות מבוססת. האנשה של בעלי חיים - האם נכון לשייך להם רגשות ותהליכים מחשבתיים כמו אצל בני אדם? נושא נוסף שעלה במהלך ההרצאה הוא האנשה של בעלי חיים, שהיא הנטייה שלנו לשייך להם רגשות ותהליכים מחשבתיים כמו אצל בני אדם. שאלה מרכזית ששאלו היא ... לא תמיד ברורה, כי אנו נוטים לפרש את התנהגות בעלי החיים דרך עדשות של מה היה קורה אם אנחנו היינו במצב זה. דוגמת ציד האריה והלביאה - איך ניתוח תהליך כזה יכול לחשוף את האמת? אחת הדוגמאות המרכזיות בהרצאה ... הייתה משוכנעת שהסיכון שווה את התוצאה. ההבנה שבעלי חיים פועלים מתוך שיקול של טוב ורע - האם זה שיקול סיבתי או אקראי? בהמשך, העלו את השאלה האם התהליך שבו בעלי חיים פועלים הוא סיבתי או אקראי. האם התנהגות ... שהנחת היסוד היא שהתנהגות בעלי החיים נתפסת כסיבתית, כלומר, כל פעולה יש לה מניע ברור, כמו חיפוש אחרי מזון או הגנה על טרף. האם אנחנו יכולים להחיל תהליכים סיבתיים על בעלי חיים כמו אצל בני אדם? אחת השאלות המרכזיות הייתה האם תהליכים סיבתיים, כפי שהם מובנים אצל בני אדם, ניתן להחילם ... רגש אינטליגנטי? בסופו של דבר, נשאלת השאלה האם התנהגות בעלי החיים מבוססת על רגש אינטליגנטי, או שמא על פעולה אינסטינקטיבית גרידא. אם אנו מניחים שהתהליך שבו בעלי חיים פועלים הוא סיבתי, יש להבין את מניעיהם לעומק, על מנת לא לפשט את המצב ולהניח שהם פועלים מתוך שיקול דעת כמו בני אדם. מהו תהליך סיבתי? האם בעלי חיים חושבים כמו בני אדם? האנשה של ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה המשפך השיווקי לא עובד? ומה לעשות כדי שהוא יעבוד? ועוד. אז משפך שיווקי, זה כינוי לתהליך השיווק, שהוא בצורה של משפך, רחב למעלה וצר למטה. והכוונה היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. ... שדפי הנחיתה לא מספיק טובים, או שמחלקת הטלמרקטינג שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי. בשורה ... מנתחים משפך שיווקי ואיך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לנתח משפך שיווקי. לדוגמה אפשרות אחת, תהיה לקחת כל חלק מהתהליכים של המשפך ולבחון אותו בפני עצמו ולחשוב האם אפשרי לעשות אותו יותר טוב. לדוגמה, לנסות לשפר את דף הנחיתה, ביחס לתנועה שכן נכנסת אליו. או ... עצמו ותנסה להבין האם הוא אופטימאלי בפני עצמו כיחידה בודדת. האם יש לך רעיונות איך לשפר אותו בפני עצמו וכולי. אפשרות נוספת תהיה, לנסות לבחון את התהליך בכללותו, חלק אחד ביחס לחלק השני, ביחס למה שאנחנו מצפים שיקרה במשפך שיווקי טוב. דהיינו, ננתח את כל החלקים של התהליך אחד ביחס לשני, ונראה איפה יחסי ההמרה הכי גרועים. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה שבין החשיפות של הפרסומות, לבין הקליקים. ונבדוק את יחסי ההמרה ... שיקרה. לדוגמה נבדוק את יחס ההמרה בין הקליקים לבין השארת הלידים בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא ... מהתחנה הסופית של המשפך השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, המסרים שלו, הכל ... שהוא שיחת המכירה עם הלקוח. ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר. ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, ... נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו ... את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות שיש להם כאב X ונדבר איתם על דברים שקשורים לכאב X וכולי. לסיכום: סוף מעשה במחשבה תחילה. וצריך להתחיל לחשוב מהסוף ולגזור לאחור. להתחיל ממה שבטוח נכון, שזה תהליך המכירה וממנו לגזור מסקנות שהן בסיכוי גבוה יותר נכונות וכולי. לעומת זאת, אם תתחיל מכל מקום אחר בתהליך, בסופו של דבר, אולי כשתגיע לשיפור תהליך המכירה, תגלה שאתה בכלל פונה לקהל היעד הלא נכון ותצטרך להתחיל לבנות את כל המשפך כולו מחדש. ולכן, חכם רואה את הנולד וכולי. ...
4 אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית
4 אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות לאכילה רגשית
... אפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות, ניתוח תהליך הפסקת התמכרות, 6 אפשרויות להיגמל מהתמכרות, ניתוח תהליך גמילה, ניתוח תהליך שינוי התנהגות, מה הסיבה של ההתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לעישון, התמכרות ... אך מחליט שהקלה הרגשית שהוא מקבל שווה עבורו יותר מנזקי הבריאות. הוא מקבל החלטה מודעת להמשיך בהתנהגות הזו, תוך ידיעה מלאה של ההשלכות האפשריות. למה תהליך השינוי מורכב ולא פשוט? ההבנה של סיבת ההתמכרות היא שלב משמעותי, אך התהליך של השינוי עצמו אינו בהכרח פשוט או ליניארי. הסיבה לכך היא שהאדם צריך להתמודד עם ... כמו שהיא. הוא חייב לבחון אם ההתנהגות אכן נותנת מענה אמיתי לבעיה שלו. הוא נדרש להתמודד עם האפשרות שהוא יבחר במודע להמשיך בהתנהגות הממכרת. ככל שהתהליך מתקדם, האדם מגלה שיש הרבה שכבות וניואנסים באיך שהוא מתמודד עם ההתמכרות שלו. לא תמיד זה שחור או לבן, וההחלטה הסופית תלויה בהרבה גורמים שונים - רגשיים, שכליים, חברתיים ובריאותיים. איך אפשר להמשיך ולהעמיק בתהליך הגמילה והבנת ההתמכרות? כדי להעמיק ולהבין יותר טוב את תהליך הגמילה מהתמכרויות, מומלץ להמשיך לקרוא על שינוי הרגלים, על דרכים להתמודדות עם ... האנושי. מידע נוסף בנושאים אלה ניתן למצוא באתר EIP.co.il. איך להיגמל מהתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לאכילה רגשית איך להפסיק לחשוב על משהו? תהליך שינוי הרגלים התמודדות עם בדידות מהן ארבע האפשרויות בתהליך גמילה מהתמכרות? כאשר אדם מבין למה הוא מכור למשהו - בין אם זו התמכרות לעישון, אכילה ... יכול להחליט, למשל, שהאכילה אכן פותרת לו את בעיית הבדידות בצורה מסוימת, ושהוא מוכן לשלם את המחיר על כך - גם אם הוא מודע להשלכות של ההתמכרות. למה תהליך שינוי ההתנהגות הוא לא פשוט? התהליך הזה אינו שחור - לבן. הבנה של הסיבה להתמכרות אינה מבטיחה שהבעיה תיפתר מיד. אדם יכול לגלות שהוא אוכל מתוך בדידות, אבל עדיין ייתכנו מספר דרכים שבהן הוא יבחר להתמודד עם הידע הזה. כיצד אפשר להעמיק בנושא תהליך גמילה? כדי להבין לעומק את תהליך הגמילה, ניתן לקרוא על תהליכי שינוי הרגלים, גמילה מהתמכרויות שונות והבנת מנגנון הרצון באתר. איך להיגמל מהתמכרות? למה אני מכור למשהו? התמכרות לאכילה רגשית איך להפסיק לחשוב על משהו? תהליך שינוי הרגלים התמודדות עם בדידות ...
מחויב ואפשרי, מה זה מחויב? מה זה אפשרי? מחויב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחויב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר
מחויב ואפשרי, מה זה מחויב? מה זה אפשרי? מחויב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחויב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר
... ואפשרי, מה זה מחויב? מה זה אפשרי? מחויב המציאות, אפשרי המציאות, ניתוח תהליך, מה מחויב? מה אפשרי? איך למצוא את המהות? איך לנתח תהליך? להסתכל על השכל שיש בכל דבר מה זה מחויב ומה זה אפשרי? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על ההבחנה בין מחויב ואפשרי, והסביר כיצד כל תהליך והתפתחות בהוויה מתמודדים עם שני העקרונות הללו. הוא הציג את המושגים כדרך להסתכל על תהליכים והתנגשויות בחיים ובמציאות, תוך כדי הדגמות רבות שעזרו להבהיר את רעיונותיו. ההבחנה בין ... אפשרי, לעומת זאת, מתייחס לדברים שניתן לשנותם, לדברים שקיימת בהם גמישות ואפשרות להתפתח לכיוונים שונים. איך ניתוח תהליך מחויב ואפשרי יכול לעזור לנו להבין את המציאות? אליעד הסביר כיצד כל תהליך שאנו נתקלים בו בחיים, אם ננתחו אותו דרך משקפי מחויב ואפשרי, אנחנו יכולים להבין אותו הרבה יותר לעומק. כל תהליך נופל בין שני קצוות אלו - מה שנראה לנו כמחויב הוא החלק הקבוע והיציב, ומה שאפשרי הוא כל מה שניתן לשנות בו. כדי להסביר את הרעיון הזה, אליעד נתן דוגמה של תהליך חומצה שמפוצץ סתימה בצנרת. הוא ציין שכשאנחנו שואלים איך חומר מסויים, כמו חומצה, פותח סתימה, אנחנו למעשה צריכים לשאול: מהו המחויב בתהליך הזה ומהו האפשרי? כלומר, האם התוצאה של התהליך היא מה שהיינו מצפים לו? האם יש משהו בתהליך שניתן לשנות, או שהמציאות פשוט מחייבת את הסיטואציה הזו להתרחש כפי שהיא? איך למצוא את המהות של כל תהליך? לאחר מכן, אליעד עבר להסביר איך נוכל למצוא את המהות של תהליך על ידי הבחנה בין מחויב לאפשרי. הוא טוען כי במקרים מסוימים נוכל להבחין בכך ששני הדברים ... את רעיונותיו. הוא נתן דימוי של סכין שנכנס לעובדה של בננה, תוך שהוא מציין שהסכין הוא המחויב ושהבננה היא האפשרי. התהליך של חיתוך הבננה על ידי סכין היה תהליך שבו חובקה היכולת של הסכין לחתוך את הבננה, ולפיכך, הבחירה של הסכין הייתה המחויב והבננה ... האפשרי. האם המחויב תמיד מחויב במציאות? אליעד ציין כי חשוב להבין שלפעמים החוקים הפיזיקליים מחייבים את ההתנהלות של תהליך, אבל לא תמיד ישנה רק אפשרות אחת. לפעמים מה שנראה כמחויב אינו בהכרח קבוע, שכן יכול ... המחויב, כי לפעמים הכל תלוי בפרספקטיבה שבה אנחנו בוחנים את הסיטואציה. הוא הסביר שמבחינת הפיזיקה, יכול להיות שישנם תהליכים שבהם אנחנו לא יכולים לזהות בדיוק מה היה המחויב ומה היה האפשרי בגלל שהמציאות תמיד ... אם ברמה הפיזיקלית או החוקית יש דברים שנראים קבועים. מהו השכל שבדבר? לסיכום, אליעד הציע שאנחנו יכולים להבין את כל התהליכים במציאות רק אם נבין איך מחויב ואפשרי נפגשים ויוצרים את השינויים שאנו רואים. הוא טוען שבחיים, כל תהליך אפשרי יכול להוביל לשינוי או לתוצאה מחויבת, ואין תמיד תשובה חד משמעית לשאלה מי המחויב ומי האפשרי. מחויב ואפשרי? מהות התהליכים בחיים מה זה מחויב? תהליך שינוי והאפשרי ההבדל בין מחויב לאפשרי ...
איך עובד תהליך גמילה מהתמכרות? איך עובד תהליך להפסיק לאהוב מישהו? איך עובד תהליך להפסיק לרצות משהו? האם ההבנה שאני לא אוהב אותה אלא את מה שהיא נותנת לי? האם זה משפיע על האהבה שלי אליה? איך להיגמל מהתמכרות?
איך עובד תהליך גמילה מהתמכרות? איך עובד תהליך להפסיק לאהוב מישהו? איך עובד תהליך להפסיק לרצות משהו? האם ההבנה שאני לא אוהב אותה אלא את מה שהיא נותנת לי? האם זה משפיע על האהבה שלי אליה? איך להיגמל מהתמכרות?
... עובד תהליך גמילה מהתמכרות? איך עובד תהליך להפסיק לאהוב מישהו? איך עובד תהליך להפסיק לרצות משהו? האם ההבנה שאני לא אוהב אותה אלא את מה ... לפי אליעד כהן, ההבנה הזאת היא רק השלב הראשון בתהליך הגמילה מהתמכרות או מתלות רגשית. כשאדם מבין שהוא לא באמת ... התחושה שהוא נותן היא רק תחילת הדרך. ההמשך הוא תהליך פנימי ועמוק של בירור הצורך הרגשי עצמו, והרחבת האפשרויות ... הדבר הזה יכול לספק לי את מה שאני צריך. רק אחרי תהליך כזה, בו האדם בודק וחוקר את עצמו עד שהוא מבין שהוא יכול ...
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
... עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני מי אמור לראיין עובד חדש בארגון? כאשר ארגון מחפש לגייס עובד חדש, נשאלת השאלה מי בדיוק אמור להיות ... הישיר חייב לראיין את העובד החדש? הכלל הראשון הוא שהמנהל הישיר, כלומר, האדם שינהל את העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו העובד יעבוד. למה חשוב להקפיד על זה? הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה ... אם מישהו אחר יקנה עבורו מקדחה בלי שהוא מעורב בבחירתה, הוא תמיד יוכל להגיד שהמקדחה לא מתאימה או לא תקינה, והוא יסיר מעצמו אחריות. בדיוק באותו אופן עובד התהליך של גיוס עובדים: מי שמנהל ישירות את העובד חייב להיות אחראי לבחירת העובד, בדיוק כמו שכל בעל מקצוע אחראי על בחירת כלי העבודה שלו. איך עובד תהליך ריאיון העובדים מלמטה למעלה? כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי וברור, הוא צריך להתבצע בצורה מדורגת, תמיד מלמטה כלפי מעלה. ראשית, המנהל הישיר צריך לראיין ולסנן את המועמדים הפוטנציאליים. רק לאחר שהמנהל הישיר בחר ... עובד זוטר שמגויס לתפקיד נמוך בהיררכיה. למשל, מנכל הארגון בדרך כלל לא יראיין איש מכירות זוטר, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי או ייחודי מאוד. מה החשיבות של תהליך ריאיון הדרגתי? תהליך הריאיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד החדש. המנהל הישיר יודע שהוא זה שבחר את העובד, ולכן אין לו אפשרות להתחמק מאחריות במקרה של תקלות או בעיות ביצועים בעתיד. בנוסף, תהליך זה מונע מצב שבו עובדים חדשים נכפים על מנהלים שלא היו מעורבים בבחירתם, מה שיכול לגרום לתסכול, פגיעה בביצועים וירידה ביעילות העבודה בארגון. סיכום מלא ומפורט של תהליך גיוס עובדים בארגון המנהל הישיר של העובד חייב להיות הראשון שמראיין ובוחר את העובד החדש. רק לאחר שהמנהל הישיר מסנן ומאתר מספר מועמדים מתאימים, המועמדים עולים לראיון אצל המנהל שמעליו. ככל שהתפקיד בכיר וחשוב יותר, כך יש צורך במעורבות גבוהה יותר של מנהלים בכירים בתהליך הריאיון. הראיונות מתבצעים תמיד מלמטה כלפי מעלה, מהמנהל הישיר ועד להנהלה הגבוהה יותר, בהתאם לדרג התפקיד. הגישה המדורגת יוצרת אחריות ברורה על העובד, ומונעת בעיות של חוסר מחויבות מצד המנהל לעובדיו. איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים ניהול כוח אדם תהליך ראיון עובדים ייעוץ ארגוני מבנה ארגוני מי אמור לראיין עובד בארגון? מי אמור לראיין עובד חדש בארגון? שלום חברים כאשר מראיינים עובד, מי אמור לראיין אותו? בהנחה שמדובר בארגון גדול עם כמה רמות ניהוליות, מי צריך לבצע את הריאיון? הגדרת האחריות בתהליך הגיוס אם אתה מנהל עסק קטן ויש לך עובדים ישירים, כנראה שאתה זה שמראיין אותם, כי אין מישהו אחר שיכול לבצע את זה. אבל אם מדובר בארגון עם מבנה היררכי, הכולל מנהלים ... מכירות, אז המנהל של אנשי המכירות צריך להיות הראשון שמבצע את הריאיון. מדוע זה כך? אם מישהו אחר בארגון יראיין ויקבל את העובד מבלי שהמנהל הישיר היה מעורב בתהליך, עלול להיווצר מצב שבו המנהל יתקשה לקחת אחריות על העובד החדש. לדוגמה, אם העובד לא מתפקד כראוי, המנהל עשוי לטעון: אני בכלל לא בחרתי אותו. אבל כאשר המנהל הישיר הוא זה שמראיין ומאשר את ההעסקה, האחריות על הצלחת העובד נשארת אצלו. התהליך - מלמטה למעלה לאחר שהמנהל הישיר ביצע ריאיון ראשוני וסינן מועמדים, השלב הבא הוא להעביר את המועמדים שנראים מתאימים לריאיון אצל המנהל שמעליו. כך ממשיכים במעלה ההיררכיה בהתאם לרמת התפקיד - ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך יש צורך שמנהלים בכירים יותר יהיו מעורבים בתהליך. האם המנכל צריך לראיין כל עובד? לא בהכרח. אין צורך שהעובד הזוטר ביותר בארגון יתראיין אצל המנכל או ההנהלה הבכירה, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי במיוחד. הריאיון צריך להיות תהליך מדורג - מהמנהלים הישירים כלפי מעלה, לפי חשיבות התפקיד בארגון. סיכום 1. המנהל הישיר הוא זה שצריך לראיין את העובד החדש בשלב הראשון. 2. ככל שהתפקיד בכיר יותר, מנהלים בדרגות גבוהות יותר צריכים להיות מעורבים בריאיון. 3. תהליך הגיוס צריך להיות מלמטה למעלה - מהמנהל הישיר ועד למנהלים הבכירים, בהתאם לחשיבות התפקיד. למידע נוסף ניתן לחפש באינטרנט נושאים כמו ריאיון עובדים, מבנה ארגוני, ייעוץ ארגוני ועוד. בהצלחה! לראיין עובד חדש, תהליכי עבודה, תהליכי גיוס עובדים, תהליך ראיון עובדים, ניהול משאבי אנוש, ניהול כוח אדם ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך ... 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות ... האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק ... ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות. ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה? ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול ... הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות. ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ... הלקוחות הקיימים שלא רוכשים ממך, למה הם לא רוכשים ממך? האם הם רוכשים מהמתחרים שלך? מה החסרונות שהם רואים בך? אולי זה קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה שלך? מה הסיבה שהם לא רוכשים ממך? מכל הניתוחים האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות חדשים, או בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את ... הלקוח מסע לקוח בצורה נכונה. דרך השאלות האלו, אפשרי להבין גם, איפה לאתר את הלקוחות הבאים שלך, מה הפרופיל שאליו אנחנו מכוונים את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של השיווק, היא בהבנת תהליכי המכירה. לסיכום: אם אתה חושב על להביא לקוחות חדשים לעסק שלך, תתחיל בלהתבונן על הלקוחות ...
איך מנתחים תהליך? דוגמה לניתוח תהליך, ניתוח הנחות יסוד, איך להיות ממוקד מטרה? איזה שאלה לשאול? הנחת יסוד פנימית, הנחת יסוד חיצונית, איך מנתחים בעיה? איך למצוא פתרון? איך למצוא הנחת יסוד?
איך מנתחים תהליך? דוגמה לניתוח תהליך, ניתוח הנחות יסוד, איך להיות ממוקד מטרה? איזה שאלה לשאול? הנחת יסוד פנימית, הנחת יסוד חיצונית, איך מנתחים בעיה? איך למצוא פתרון? איך למצוא הנחת יסוד?
... מנתחים תהליך? דוגמה לניתוח תהליך, ניתוח הנחות יסוד, איך להיות ממוקד מטרה? איזה שאלה לשאול? הנחת יסוד פנימית, הנחת יסוד חיצונית, איך מנתחים בעיה? איך למצוא פתרון? איך למצוא הנחת יסוד? איך מנתחים תהליך בצורה מעמיקה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את חשיבות ניתוח התהליכים המנטליים והמעשיים, עם דגש על איך להיות ממוקדים במטרה. ניתוח תהליך דורש שאלת שאלות נכונות וזיהוי הנחות יסוד, הן פנימיות והן חיצוניות, שעשויות להוביל אותנו לתוצאה הרצויה. מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות? אליעד מדגיש את החשיבות של זיהוי הנחות היסוד בשאלות שונות. הנחות יסוד פנימיות הן עקרונות שמנחים את האדם בתהליך הפנימי, כלומר, איך הוא רואה את הדברים מבחינת תחושותיו ומחשבותיו האישיות. הנחות יסוד חיצוניות הן התפיסות וההבנות שלנו לגבי העולם שמסביבנו, וכיצד הן משפיעות על קבלת ההחלטות שלנו. בתהליך ניתוח בעיה או חיפוש פתרון, חשוב לשאול את השאלות הנכונות שמבוססות על הנחות היסוד האלה, ולוודא אם הן נכונות ... פי החשיבות שלו. לפעמים התשובות נמצאות בהנחות היסוד העמוקות ביותר, שדורשות זמן ומאמץ כדי לחשוף אותן. כל תשובה שנקבל צריכה לפתוח פתח לשאלה חדשה, מה שמוביל אותנו לעמקי התהליך ולמיקוד בבעיה האמיתית. כיצד לדעת אם אנו בכיוון הנכון? במהלך התהליך, כאשר אנו שואלים את עצמנו שאלות, אליעד מציע לבדוק אם התשובות מחדשות אותנו במחשבה. אם כל תשובה שניתנת לא מביאה לחדשנות, כדאי לשנות את הכיוון ולהתמקד בשאלות שונות. דרך נוספת לבדוק אם אנו בכיוון הנכון היא להרגיש את השיפור בתוצאה, כלומר, האם התהליך מקדם אותנו לעבר המטרה או לא. איך להתמודד עם בעיות שדורשות שינוי גישה? אליעד מציע, במקרים שדורשים שינוי ... העולם. כשאנחנו שואלים את עצמנו מה יכול להשתנות בהנחות היסוד שלי?, אנו יכולים לראות אם יש מקום לשנות את הדרך בה אנו מבינים את העולם ואת הבעיות שאנחנו פוגשים. מהו התהליך האפקטיבי ביותר לניתוח תהליך? אליעד מסביר שהצעד הראשון הוא לזהות את השאלה הגדולה, ומייד לאחר מכן לבדוק את ההנחות היסוד המלוות אותה. ככל ... שלהן ולזהות את ההנחות שהן מבוססות עליהן. כאשר נפרק את השאלות בצורה זו, נוכל להבין את הדרך בה עלינו לגשת לבעיה ולפתור אותה בצורה יעילה וממוקדת יותר. איך מנתחים תהליך? מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות? איך לשפר את היכולת להנחות פתרון? כיצד להעמיק בשאלות נכונות? איך להתמקד במטרה? איך מנתחים תהליך? איך נוכל להיות ממוקדים במטרה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תהליך של ניתוח, תוך שהוא מסביר איך אפשר להתמקד במטרה ולשאול את השאלות הנכונות בכדי להבין את התהליך בצורה מעמיקה וממוקדת. הדיון כלל את הנחות היסוד של תהליכים, כיצד נוכל לזהות ולהתמודד איתן, ואיך נוכל לדעת אם אנו בכיוון הנכון כשאנחנו פותרים בעיה. מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות ואיך הן משפיעות על ניתוח תהליך? אליעד הציג את רעיון ההנחות היסוד כחשוב ביותר בניתוח תהליך. הנחות יסוד פנימיות הן העקרונות שמנחים אותנו בעבודתנו, בעוד שההנחות היסוד החיצוניות הן התפיסות שלנו לגבי העולם שסובב אותנו. כדי להבין את ההתנהלות שלנו בתהליך, עלינו לשאול שאלות שמבוססות על הנחות יסוד, ולוודא אם הן אכן נכונות ומדויקות עבורנו. איך נוכל לדעת אם אנחנו בכיוון הנכון במהלך תהליך חיפוש פתרון? הנושא המרכזי היה איך נוכל לדעת אם אנחנו נעים בכיוון הנכון בפתרון בעיה. אליעד הציע לשאול שאלות ... הנכון. הוא גם הסביר את ההבדל בין שאלות שנוגעות להנחות יסוד פנימיות ואלה הנוגעות להנחות יסוד חיצוניות. כל תשובה שמתקבלת יכולה לפתוח פתח לשאלה חדשה שתסייע לנו להעמיק בתהליך. מהו תהליך העבודה עם הנחות יסוד בשאלות מורכבות? אליעד הציע לפרק שאלות מורכבות לנחות יסוד ולדרג אותן לפי סדר חשיבותן. ... יסודי. הוא הציע לשאול שאלות מתודולוגיות שמכוונות לשינוי תפיסת העולם, תוך חקירת ההנחות היסוד שעליהם אנחנו מבססים את פעולותינו, ומה ההשפעה של השינוי בתפיסת העולם על תהליך קבלת ההחלטות שלנו. איך מנתחים תהליך? מהן הנחות יסוד פנימיות וחיצוניות? איך להעמיק בשאלות נכונות? איך לשפר את היכולת להנחות פתרון? כיצד להפריד בין בעיות מהותיות לתהליך עבודה? ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
... ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את ... הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך. דהיינו, שיש מולך ... ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך? ולכאורה התשובה לשאלה הזאת ... מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה ... שלך. ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק. כן ... פתרון X. ולכן עליך לנסות להבין מה יגרום ללקוח שלך לרכוש את המוצר ממך ולא מהמתחרים שלך. ודרך שם להתחיל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה. ולא לחשוב רק דרך השאלה של מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תהליך, איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מטפל טוב, אימון אישי לאורח חיים בריא בנושא תהליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3906 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 23:25:22 - wesi1