אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רחמים ✔הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
מהן הסכנות שבמורים ומטפלים שמלמדים אחרים?

אליעד כהן עוסק בהסכנות שיכולות להיגרם לאנשים שעוסקים בהדרכה, טיפול או ייעוץ, במיוחד כאשר הם נתקלים בפחדים ובחרדות הנוגעות לנכונות העצות שהם נותנים. הרבה פעמים, אנשים שמעוניינים לעזור לאחרים או להדריך אותם חוששים מטעויות - כלומר, שהם יאמרו משהו שיתברר כלא נכון בעתיד. אליעד מציין כי אם אדם חושב לעומק על הדברים שהוא אומר, הוא עלול לחוות חרדה וחשש מהטעות, במיוחד אם הוא מדבר על נושא שיכול להתגלות כלא נכון לאחר זמן.

מה מסוכן יותר מלומר דבר לא נכון?

הסכנה האמיתית היא לא בהכרח לומר דבר לא נכון, אלא להאמין שכל מה שנאמר הוא נכון, במיוחד אם התגובה מהקהל היא חיובית מאוד, כמו מחיאות כפיים או הודעות תודה על כך שהמציאות השתנתה בעקבות העצה שניתנה. הבעיה מתחילה כאשר אדם מתחיל להאמין שהדבר שהוא אומר הוא האמת המוחלטת. הסכנה בכך היא שמה שאדם אומר הוא תמיד יחסית ויכול להיות נכון רק במסגרת הזמן וההקשר שבו נאמר. שום דבר לא נכון באופן מוחלט, ולכן כשאנשים מקבלים את העצות או הלימודים של מורה או מטפל כעובדה מוחלטת, הם עשויים לפתח אשליה של שלמות ורוגע בעוד שמדובר בסך הכל בשחקן במשחק החיים.

כיצד משחק החיים קשור לתפיסת הטוב והרע?

אליעד כהן מדבר על כך שלעיתים יש תפיסה בעולם שבה כל אחד מאיתנו משחק תפקיד במציאות שנראית אמיתית. לדוגמה, כאשר אנו רואים את עצמנו במצב של פחד או תסכול, יש נטייה לחשוב שזה מצב שלילי שיש לשנות. אולם, כל הדבר הזה עשוי להיות שקרי. העולם הוא למעשה "בית משוגעים" שבו אנחנו חיים, ושם יש לנו אשליה של טוב ורע. כל זה משחק, ואין באמת הבדל מוחלט בין תחושות חיוביות לשליליות. הצורך להימנע ממצבים של פחד או כאב יכול ליצור את האשליה שהמציאות לא מושלמת כפי שהיא, וזה מה שמזין את תחושת הפחד והצורך בהצלה.

האם הכל מושלם כפי שהוא?

אם אדם באמת מבין שהמציאות היא מושלמת כפי שהיא, הוא לא ירגיש צורך לתקן אותה. אם כל דבר בעיניו הוא מושלם, אז גם כאשר יש כאב או פחד, אין צורך לשנות או לתקן דבר. אלא אם כן יש תפיסה סובייקטיבית, שאומרת שהמציאות לא מושלמת, אז נוצר צורך להשתנות ולעזור לאחרים. לעומת זאת, אם אדם מאמין שהמציאות לא מושלמת, הוא עלול לחשוב שצריך לתקן את העולם או את עצמנו.

מתי ראוי לאדם ללמד ולהנהיג אחרים?

הצעד הראשון על מנת להיות מורה או מטפל שמוביל שינוי אמיתי הוא להבין שהמציאות עצמה מושלמת. רק אז הוא יוכל להעביר את העצות או ההדרכה מתוך בחירה חופשית ולא מתוך הצורך לתקן דבר. אליעד מסביר כי כל אדם שמרגיש צורך לשנות את העולם עלול למעשה לחזק את האמונה שהמציאות לא מושלמת, ולכן לא יהיה ראוי ללמד אחרים.

האם יש סיבה לבריאת העולם?

אליעד מבצע חקירה עמוקה לגבי משמעות בריאת העולם, ומסביר שבריאת העולם אינה הגיונית במונחים של שכל אנושי. אם הכל מושלם, למה ברא אלוהים את העולם? לפי אליעד, רק אלוהים עצמו יודע את הסיבה האמיתית לכך. כל מענה לשאלה זו הוא תיאוריה או רעיון, אך אין תשובה ברורה שמניחה את הדעת.

האם יש אמת מוחלטת בעולם?

ההבנה האמיתית של המציאות היא להגיע למצב שבו לא קיימת הבחנה בין יש לאין, בין טוב לרע, ובין שלמות לחיסרון. זהו מצב תודעתי שבו ניתן להבין את הסיבה האמיתית לכל דבר, רק כאשר אנו חווים את העולם כפי שאלוהים חווה אותו.
מדוע קיים פחד לטעות?

אנשים רבים שמעוניינים להתחיל לעזור, לייעץ או ללמד אחרים חוששים שיאמרו דברים שיתבררו בעתיד כלא נכונים. מי שחושב לעומק ושואל את עצמו "איך אני יודע שמה שאני אומר כעת לא יתברר כשגוי בעוד שנה, שנתיים או עשר שנים?", חווה חרדה שמקורה באי - הוודאות לגבי נכונות התכנים שהוא מעביר. אדם שטחי עשוי להאמין שהכל אצלו נכון, אך אדם כן וערני חושש מטעויות אפשריות ונזהר יותר במה שהוא אומר.

מה עלול להיות מסוכן יותר מלומר דבר לא נכון?

הסכנה האמיתית היא לא עצם הטעות, אלא מצב שבו אדם מתחיל להאמין שכל מה שהוא אומר הוא באמת נכון. במיוחד אם יש "אספסוף של אנשים אהבלים" (כפי שהוגדר בטקסט המקורי) שמוחאים כפיים, נותנים לייקים או אומרים "הצלת לי את החיים" - נוצרת אשליה שהדובר מחזיק באמת מוחלטת. אלא שבמציאות שום דבר לא נכון באופן מוחלט. אפילו ההבדל בין יש לאין איננו בהכרח אמת מוחלטת.

מהי הסכנה האמיתית בלזכות להערכה ולמחמאות?

כשאנשים מהללים מישהו שהשיא להם עצות או לימד אותם להתמודד עם פחד, המורה עלול לשכוח שמדובר בפתרון יחסי בלבד. הוא עלול להתחיל להאמין שרע באמת לפחד, ובכך לחזק את הרעיון שיש הבדל מוחלט בין פחד ובין היעדר פחד. זה עלול לגרום לאותו מורה לשכוח שהכל משחק, ושבעצם גם לפחד עשויה להיות סיבה ותועלת, ואף שאולי במבט רחב יותר אין שום בעיה עם חוויית הפחד.

איך מתקשר נושא הטוב והרע למשחק החיים?

בטקסט הוסבר שהעולם הוא מעין "בית משוגעים אחד גדול", שבו כולם מעמידים פנים שיש טוב ורע, פחד וחוסר פחד, הצלחה וכישלון. כשאדם מגיע לטפל באחרים, הוא צריך לזכור שהוא עצמו משתתף במשחק. הוא "עוזר" לאנשים להימנע מפחד או מכאב, אבל תמיד עליו לזכור שאולי ההבדלה בין טוב לרע כלל לא מוחלטת. חשוב לשמור על מודעות לכך שהכל רק הצגה זמנית שבה המציאות האמיתית היא מעבר להבדלות האלו.

למה חשוב לזכור שהכל מושלם?

הטקסט טוען שאם אדם באמת הבין שהמציאות מושלמת ב - 100% כפי שהיא, בלי שום חיסרון, הרי שאין לו צורך להציל אף אחד. לכאורה, אין בעיה בעולם שדורשת תיקון. אלוהים, לדוגמה, היה יכול לשנות את המציאות כרצונו בכל רגע, ואם היה חושב שמשהו באמת לא בסדר, היה מתקן זאת מיד. לפיכך, אדם המאמין שהמציאות איננה מושלמת, ובא "להציל" אחרים, עלול בפועל רק לחזק בעצמו את האמונה שהמציאות דורשת תיקון או שיפור.

מתי ראוי לאדם ללמד או להנהיג אחרים?

נאמר שרק מי שמבין באמת ובתמים שהכל מושלם במאה אחוז יכול ללמד או להנהיג אחרים, כי אז הוא עושה זאת בלי שום צורך פנימי "לתקן" את מה שנראה לו חסר. הוא משחק את משחק "העזרה לזולת" מתוך בחירה חופשית לגמרי, כשברור לו שאין הבדל אמיתי בין הצלחה לכישלון, בין פחד לשלווה, ובין טוב לרע.

עם זאת, אם מישהו באמת חושב שהגיע למצב הזה, כדאי שישאל את עצמו: "אם הכל באמת מושלם, מדוע בכלל אני רוצה ללמד אחרים או לעזור להם? למה לשחק במשחק של לעזור?" כל תשובה שתינתן עלולה לרמוז שעדיין קיימת אבחנה מסוימת בין מצב 'טוב' למצב 'פחות טוב'. ולכן, מי שעדיין לא פתר לעצמו את הפרדוקס הזה, עדיין לא באמת הגיע אל השלמות, וממילא לא באמת ראוי ללמד אחרים.

מה הקשר בין הסיבה של בריאת העולם לבין מנהיגות?

כדי להגיע להבנה מוחלטת של המציאות, הכוללת את התשובה המלאה לשאלה "למה אלוהים ברא את העולם?", יש להיות במצב שבו לא קיימת שום הבחנה בין מושלם ללא - מושלם. לפי הטקסט, אלוהים עצמו אינו כפוף לסיבות, ואם הכל היה מושלם מלכתחילה, אזי בריאת העולם היא מעשה בלתי הגיוני לגמרי במונחים של שכל אנושי. רק מי שיודע באמת למה אלוהים עשה זאת, מבין את המצב לאשורו ויכול לפעול ללא שום היצמדות לרעיון שיש חסרונות במציאות.

איך אפשר לדעת את הסיבה האמיתית לבריאת העולם?

הדרך לדעת זאת, לפי הטקסט, היא להיות אלוהים עצמו. המשמעות היא הגעה למצב תודעתי שבו האדם חווה את האחדות המוחלטת ללא כל הבדל בין יש לאין, טוב לרע, שלמות לחיסרון. רק אז אפשר להבין איך וא בריאת העולם התרחשה בכלל. עד אז, אפשר רק לדבר על כך ברמה רעיונית, אבל לא לתפוס באמת את התשובה השלמה.
יכול לשנות את המציאות מי מתאים להיות מנהיג הבנה מוחלטת לדבר לפתח פתרון מיוחד יש מאין להתמודד עם פחד פרדוקס מצב תודעתי אימון אימונים גורו הסכנה שבללמד אחרים הסכנה שבלעזור לאחרים העולם חרדה חרדה לטפל חרדות חרדת חרדת מטפלים טיפול טיפולים יועץ יועצים יכול לחלק עצות יכול לחלק עצות לאחרים יכולת יעוץ להיות יועץ להיות מאמן להיות מורה להיות מורה רוחני להיות מטפל להיות מנהיג להנהיג להתאמן לחלק עצות לחלק עצות לאחרים לטפל לטפל באחרים ללמד ללמד אחרים למידה לעזור לעזור לאחרים מאמן מאמן אישי מאמנים מורה רוחני מורים רוחניים מטופל מטופלים מטפל מטפלים מי יכול לחלק עצות מי יכול לחלק עצות לאחרים מי מתאים להיות מי מתאים להיות מנהיג מי ראוי להנהיג מנהיג מנהיגות מפחד לטפל מתאים להיות מתאים להיות מנהיג סכנה עולם עצות עצות לאחרים פחד פחד לטפל באחרים פחדים ראוי ראוי להנהיג רוחני רוחניות רחמים רחמנות רחמנות על העולם
נתינה אובססיבית, רחמנות יתר, נתינת יתר, כעס יתר, ותרנות יתר, טיפול בטראומה, רחמנות עצמית, רחמים עצמיים, הענקת יתר, אהבת הורים לילדים, טיפול באובססיה, אכזריות יתר
נתינה אובססיבית, רחמנות יתר, נתינת יתר, כעס יתר, ותרנות יתר, טיפול בטראומה, רחמנות עצמית, רחמים עצמיים, הענקת יתר, אהבת הורים לילדים, טיפול באובססיה, אכזריות יתר
... אובססיבית, רחמנות יתר, נתינת יתר, כעס יתר, ותרנות יתר, טיפול בטראומה, רחמנות עצמית, רחמים עצמיים, הענקת יתר, אהבת הורים לילדים, טיפול באובססיה, אכזריות יתר מה גורם לאדם לנתינה אובססיבית ורחמנות יתר? נתינה אובססיבית, רחמנות יתר ונתינת יתר הן התנהגויות שאדם יכול לחוות כאשר הוא מנסה באופן בלתי מודע להתמודד עם טראומות או כאבים מעברו. אדם כזה פועל בנחמדות יתר וברחמנות קיצונית כלפי הסביבה, עד כדי מצב שבו הוא מוותר לחלוטין על צרכיו האישיים, חושב רק על האינטרסים של אחרים, ולא מסוגל לשים גבולות בריאים. אליעד כהן מתאר מציאות בה אדם מגיע למצב שהוא כל כך אובססיבי בנתינה וברחמנות, שאם הייתה תחרות מי האדם הכי נחמד בעולם, האדם הזה היה זוכה במקום הראשון. הוא מביא דוגמה קיצונית של אדם המוכן להכניס אליו הביתה אנשים זרים לחלוטין, רק מתוך רצון ... כשהוא רואה באחרים את ההשתקפות של עצמו. עוד דוגמה לכך היא אנשים המרחמים מאוד על בעלי חיים. לפי אליעד, אנשים רבים המרחמים על בעלי חיים בצורה מוגזמת, עושים זאת מפני שהם מרחמים על עצמם ומזדהים עם הכאב של החיות באופן בלתי מודע, כי הכאב של החיות מזכיר להם את הכאב של עצמם. מה הסכנה ברחמנות יתר או בנתינה מופרזת? לפי אליעד כהן, רחמנות יתר ונתינה מופרזת יכולות ליצור תלות בלתי בריאה. אדם שנמצא כל הזמן בנתינה וברחמים כלפי אחרים, למעשה אינו מסוגל להתמודד עם הסבל הפנימי שלו. הוא בורח מהתמודדות עם רגשות קשים דרך התמקדות ברגשות של אחרים, וכך הוא לעולם לא מתמודד באמת עם הטראומות שלו. ... גדל בסביבה של נתינה יתרה, כמו הורים שמגוננים מדי על ילדיהם מתוך רחמים או פיצוי על ילדות קשה שלהם, הילדים עצמם יכולים להפוך לחסרי יכולת להתמודד עם החיים. לדוגמה, ילד שהתרגל שכל הזמן מגוננים עליו ולא מלמדים אותו להתמודד עם מציאות של ... לו כן ומספקים את צרכיו. במקרה כזה, נתינה יתר של הורים, שנובעת מרחמנות עצמית בלתי מודעת, יכולה לפגוע קשות ביכולת של הילד להסתדר בעתיד. איך מטפלים בהתנהגות של נתינה אובססיבית ורחמנות יתר? אליעד כהן מדגיש שהדרך להתמודד עם נתינה אובססיבית היא קודם כל להבין את המקור העמוק שלה. האדם צריך לזהות ולהכיר בכך שהרחמנות היתרה שלו כלפי אחרים היא למעשה ביטוי של רחמים עצמיים בלתי פתורים. הטיפול נעשה על ידי לימוד האדם לקבל ולהכיל את הכאב שלו מבלי לברוח לנתינה כפייתית כלפי אחרים. לדוגמה, אדם שנותן כסף לאנשים עניים בצורה מוגזמת צריך ... אישית לא פתורה. איך כעס יתר ורגשות אחרים קשורים לאותו מנגנון של רחמים עצמיים? אליעד מסביר שגם רגשות אחרים, כגון כעס יתר או עצבנות לא מובנת, קשורים לאותו מנגנון של השלכה. לדוגמה, אישה שכועסת שבעלה צועק על אדם אחר, יכולה למעשה להיות ... את הסבל הרגשי לאורך זמן. מה הפתרון לסבל שנוצר מנתינה אובססיבית ורחמים עצמיים? הפתרון, לפי אליעד כהן, הוא לקבל את האמת לגבי עצמך. להכיר בכך שאתה מרחם על עצמך, ושאתה בורח מרגשות קשים באמצעות נתינת יתר לאחרים. ברגע שתבין את זה, תוכל ... כפייתיות בלתי נשלטת. איך מתמודדים עם נתינה אובססיבית? מה הסיבה לרחמנות יתר? כיצד לטפל בטראומה שגורמת לנתינת יתר? מדוע אני מרחם על אחרים? כיצד לעצור רחמים עצמיים? למה אני לא מסוגל לשים גבולות בנתינה? ...
האם להעמיד לדין את החיילים? שמירה על מדינה מתוקנת, שמירה על החוק, שמירה על זכויות המחבלים, שמירה על מדינת חוק, פריצה לבסיס שדה תימן, זכויות מחבלים בכלא, מהי מדינה מתוקנת? אסון השביעי לאוקטובר, שחרור החטופים, איך לשחרר את החטופים? עונש מוות למחבלים, התעללות במחבלים, חרבות ברזל, יפי נפש, מוסריות בזמן מלחמה, רחמים על האויב, למה שונאים אותנו? איך להילחם בטרור?
... מהי מדינה מתוקנת? אסון השביעי לאוקטובר, שחרור החטופים, איך לשחרר את החטופים? עונש מוות למחבלים, התעללות במחבלים, חרבות ברזל, יפי נפש, מוסריות בזמן מלחמה, רחמים על האויב, למה שונאים אותנו? איך להילחם בטרור? אז ברמת העיקרון אנחנו חיים במדינת חוק. ...
רחמנות ואכזריות, איך לא לרחם על אף אחד? איך לרחם על כל אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על עצמך? איך לרחם על מי שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים
רחמנות ואכזריות, איך לא לרחם על אף אחד? איך לרחם על כל אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על עצמך? איך לרחם על מי שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים
רחמנות ואכזריות, איך לא לרחם על אף אחד? איך לרחם על כל אחד? איך להיות אכזרי? איך להיות רחמן? איך לא לרחם על ... שפוגע בך? איך לסלוח? איך לנקום? איך לא לסלוח? איך לא לנקום? התעללות בחסרי ישע, התעללות בבעלי חיים איך לשלוט ברחמים ולהבין את מקורם? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דן בשאלה איך לשלוט ברחמים, כיצד להפסיק לרחם על אחרים וגם על עצמנו, ומבצע ניתוח מעמיק של רעיונות על רחמנות ואכזריות. הוא פותח בהסבר על איך לפעמים רחמים על אחרים עשויים להוביל לרחמים עצמיים. רבים מהאנשים מרגישים שהם מרחמים יותר מדי על אחרים, ובתוך כך מתחילים לרחם על עצמם בגלל הרחמים שהם חשים כלפי אחרים. כשהם פוגשים מישהו שסובל, הם מדמיינים את עצמם במצבו ומרגישים כאב משולל שגורם להם ... כשאנשים רואים את הילד הרעב באפריקה, הם מדמיינים את עצמם במצבו ומרגישים רע על כך שהוא סובל, אך למעשה הם מרחמים על עצמם - הם היו שמחים אם היו בסיטואציה בה הילד לא סובל. איך להפסיק לרחם על אחרים? כדי להפסיק לרחם על ... נוכל לבחור מתי לרחם, כמה לרחם ואיך לרחם, תוך שמירה על שליטה מלאה ברגשות שלנו. איך להתמודד עם סחיטה רגשית ורחמנות יתר? סחיטה רגשית נובעת מניצול רגשות הרחמים שלנו. אליעד מציע שלעיתים קרובות אנו מרגישים אשמה כלפי אחרים, וזה גורם לנו להרגיש רחמים כלפיהם. הדרך להתמודד עם סחיטה רגשית היא להבין שהאחרים אחראים למצבם, ושלא תמיד עלינו להשליך את רגשותינו עליהם. כשאדם מבין את זה, הוא יכול להפסיק להיות מנוצל רגשית ולהפחית את הרחמים מבלי להרגיש רע. איך לסלוח ואיך לא לנקום? סליחה היא פעולה שמגיעה מהבנה עמוקה יותר של הסיטואציה. כשאנחנו ... אליעד מדגיש את החשיבות של שליטה מלאה בהחלטה - סליחה או נקמה - ולא לפעול מתוך דחף רגשי. למה חשוב להבין גם רחמים וגם אכזריות? היכולת לשלוט ברחמים ובאכזריות נותנת לאדם את הכוח להחליט איך להרגיש בכל מצב. אדם שמבין את שתי הגישות הללו, ורוצה להרגיש רחמים או לא להרגיש רחמים, נמצא במקום של חופש רגשי מוחלט. הוא יכול לבחור מתי ומי לרחם עליהם ומתי לא, תוך שמירה על שליטה רגשית מלאה. רחמנות להירחם להתאכזר אכזריות התעללות איך ניתן לשלוט ברחמים ולהבין את מקורם? הרבה אנשים מרגישים שהם מרחמים יותר מדי על אחרים - בין אם מדובר בבני אדם או בעלי חיים. רחמים יתר עלולים לגרום לאדם להרגיש רע, עד כדי כך שהוא מתחיל לרחם על עצמו בגלל הרחמים שהוא חש כלפי אחרים. השאלה המרכזית היא איך להפחית רחמים, אך גם להבין איך לרחם בצורה נכונה. מה הקשר בין רחמים כלפי אחרים לרחמים עצמיים? כדי לרחם פחות על אחרים, יש להפחית את הרחמים העצמיים. מרבית הרחמים על אחרים נובעים מהשלכה - כאשר אדם רואה מישהו במצב קשה, הוא מדמיין את עצמו באותו מצב ומתחיל להרגיש כאב. ... משום שהוא חווה סבל פנימי עמוק. אם אדם שורף חתול במדורה, ייתכן שהוא בעצמו נפגע בעבר או שהוא חווה פחד גדול. הרחמים נובעים מההבנה שמי שפוגע באחרים הוא בעצם קורבן בעצמו. האם אפשר גם לרחם על כולם וגם לא לרחם על אף אחד? ... שילוב בין שתי ההבנות האלו מאפשר לאדם לבחור מתי לרחם, כמה לרחם, ואיך לרחם. איך להתמודד עם סחיטה רגשית ורחמנות יתר? סחיטה רגשית נובעת מניצול של רגשות האשמה והרחמים של אדם כלפי אחרים. הדרך להתמודד עם זה היא ללמוד לשלוט ב
מוטיבציה לנחישות, למה לא להיות לפלף? מוטיבציה להיות אכזרי, מוטיבציה איך לנצח את הכל, המלחמה בסבל, המלחמה בטרור, איך לנצח את ביבי? איך להתמודד עם רוע אכזרי? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות אכזריות? איך לשנות הרגלים קשים?
מוטיבציה לנחישות, למה לא להיות לפלף? מוטיבציה להיות אכזרי, מוטיבציה איך לנצח את הכל, המלחמה בסבל, המלחמה בטרור, איך לנצח את ביבי? איך להתמודד עם רוע אכזרי? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות אכזריות? איך לשנות הרגלים קשים?
... יש להשמיד אותו ללא רחמים. כאשר הוא מבצע את ההשוואה הזאת, הוא עובר להסביר כיצד זה מתקשר למחשבות טורדניות: גם כשיש מחשבה ... אלא בצורה אכזרית וחסרת רחמים. המחשבה הטורדנית לא תישבר אם תנסה להבין אותה או להתווכח איתה, אלא אם תיכנס בה בצורה טוטלית. ... היא להשמיד את המחשבה ללא רחמים - בדיוק כמו עם טרור. איך נלחמים במחשבות טורדניות? כדי להילחם במחשבות טורדניות, אליעד מציע לשחק ... אותה באכזריות ובצורה חסרת רחמים. בסופו של דבר, אליעד אומר שצריך להיות נחוש, טוטלי, חסר רחמים כדי להילחם במחשבות טורדניות ובפחדים לא הגיוניים. זו הדרך לנצח את החרדות, את ההפרעות הנפשיות ואת ... באמצעות כוח מוחלט, בלי רחמים. אם הטרור פוגע באזרחים, צריך להשמיד אותו בכל דרך אפשרית, בלי להתחשב בשום דבר אחר. איך זה קשור ... - תהיה נחוש, טוטלי, חסר רחמים. איך להתמודד עם חרדות איך להיפטר ממחשבות טורדניות איך להיות נחוש מהי שיטת לשגע את המשוגע? איך ...
ליקוטי מוהרן ח"ב ח, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, שיעור בליקוטי מוהרן, העברת ביקורת, רחמנות, אכזריות, מנהיגות, להעביר ביקורת, תוכחה, לדון לכף זכות, ביקורת בונה, ביקורת הורסת, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"ב ח, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, שיעור בליקוטי מוהרן, העברת ביקורת, רחמנות, אכזריות, מנהיגות, להעביר ביקורת, תוכחה, לדון לכף זכות, ביקורת בונה, ביקורת הורסת, חלק 2
... מוהרן חב ח, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, שיעור בליקוטי מוהרן, העברת ביקורת, רחמנות, אכזריות, מנהיגות, להעביר ביקורת, תוכחה, לדון לכף זכות, ביקורת בונה, ביקורת הורסת, חלק 2 מהם עקרונות הרחמנות והאכזריות לפי ליקוטי מוהרן? העקרונות של הרחמנות והאכזריות, כפי שמוסבר בליקוטי מוהרן, מתארים את מערכת היחסים בין האכזריות, הרחמים והאדם עצמו. אליעד כהן מציין כי הרחמנות מתחילה מעצמך, ואם אתה מרחם על עצמך, תוכל גם לרחם על אחרים. עיקר הרחמנות, לדעת רבי נחמן מברסלב, טמון בכך שבסופו של דבר אין חיסרון במציאות, וכשיש לך את הדעה הנכונה, ... או כבעיה, הוא יחשוב שהם אכזריים, אך אם יראה את הפתרון הפנימי, הוא יוכל להימנע מההרגשה של אכזריות כלפי אחרים. במילים אחרות, הרחמנות האמיתית אינה מלווה באכזריות. כיצד יש להבין את האכזריות בעידן המודרני? בהשקפת רבי נחמן, ... המנהיג צריך להיות חדור ברוח של אמת, וצריך להיות מסוגל להעביר את תפיסת עולמו בצורה בהירה לפעמים קשה, ולהתמודד עם התנגדות בדרך של הרחמים וההבנה. מהם הקווים המנחים עבור ביקורת בונה? ביקורת בונה, לפי רבי נחמן, אינה נוגדת את הרחמים האמיתיים. מדובר בביקורת שמטרתה לעזור לאדם לראות את עצמו בצורה ברורה ולהבין את מקומו, תוך כדי ... את המציאות ולא שופטת אותה לפי עיוותים חיצוניים, אלא מציעה דרך לשיפור אמיתי מתוך חיבור פנימי ואותנטי. מהו הצורך בתפילה כחלק מהרחמים האמיתיים? אליעד מדגיש את הצורך בתפילה כחלק מהבנת הרחמים האמיתיים. הוא מסביר כי תפילה אינה רק הזעקה או בקשה מאת ה, אלא היא דרך לתיקון פנימי ולחיבור לאמת. על ידי תפילה, האדם יכול לשפר את הדעת שלו ולהפוך את רגשותיו לרחמים אמיתיים. תפילה מאפשרת לאדם להבחין בין אכזריות לרחמנות אמיתית, ולהתקרב לאמת הפנימית של מציאותו. מהו הקשר בין רחמנות, אכזריות ומנהיגות? הקשר בין רחמנות, אכזריות ומנהיגות מתבטא בכך שאדם המרחם על עצמו ועל אחרים צריך להבין את ההבחנה בין רע לבין ... הזאת - ההבנה שאין דבר רע במציאות, אלא שהיא מכילה פתרונות רוחניים שמגיעים מתוך פנימיות האדם. מה משמעות לאכול את הצורה ולמה זה קשור לרחמנות? אליעד מסביר את הרעיון של לאכול את הצורה בכך שאדם לא רק צריך להבין את מהות הדברים, אלא גם את ... להרחם גם על הצורה, ולהבין שהיא חלק חשוב ממהות המציאות. היכולת לרחם על הצורה, למרות שהיא לא תמיד נראית מושלמת בעינינו, היא חלק מהרחמנות האמיתית. מהו הקשר בין התפילה לרחמנות ואכזריות? הקשר בין תפילה לרחמנות בא לידי ביטוי בכך שהתפילה היא הכלי שבו אדם יכול לתקן את מחשבותיו ולפנות את הלב ממחשבות של אכזריות לרחמים אמיתיים. תפילה מאפשרת לאדם להבין את כוונותיו האמיתיות ולהתפייס עם מציאותו, ובכך להגיע למקום של רחמים פנימיים. מהו המודל של המנהיגות ומה הקשר בין מנהיגות לתפילה? המודל של המנהיגות מציין שמנהיג ... אמיתי אינו חייב להיות פופולרי, אלא עליו להיות בעל רוח פנימית ברורה שמובילה את הציבור בדרך של תיקון רוחני. איך עזות פנים קשורה לרחמנות? העזות פנים, כמצוין בהרצאה, היא למעשה גישה חיצונית של חוסר התחשבות במהות הדברים או במציאות. עזות פנים מבוססת על גאווה או חוסר הבנה, ולא על רחמנות אמיתית. כאשר אדם מציג את עזות פניו כלפי המציאות, הוא למעשה לא רואה את מהות הדברים כפי שהיא, אלא מתעקש על עמדותיו מתוך כוחניות שאינה מבוססת על רחמים. מהו התהליך של הכשרת הדעת והקשר לרחמנות? הכשרת הדעת היא הכנה פנימית שמובילה את האדם לרחמנות אמיתית. מדובר בתהליך רוחני שמאפשר לאדם להבין את המציאות בצורה ברורה, להבחין בין האמת לשקר, ולהגיע להבנה פנימית שמובילה אותו לרחמים אמיתיים. הדרך לתפיסת רחמנות אמיתית עוברת דרך תיקון פנימי של הדעת, שמאפשר לאדם לראות את העולם כפי שהוא, מבלי להיתפס בחסמים ובמחשבות שגויות. רחמנות אמיתית אכזריות בעידן המודרני מנהיגות רוחנית תפילה כחלק מרחמנות ביקורת בונה עזות פנים ו
ילד שלא יודע לקבל לא, איך לגרום לילד לקבל לא? איך לומר לילד לא? איך ללמד ילד לקבל לא? איך ללמד ילד לדחות סיפוקים? איך לגרום לילד להקשיב לך? איך לגרום לילד לשמוע לך? איך להגיד לילד לא? הצבת גבולות לילדים, הדרכת הורים
ילד שלא יודע לקבל לא, איך לגרום לילד לקבל לא? איך לומר לילד לא? איך ללמד ילד לקבל לא? איך ללמד ילד לדחות סיפוקים? איך לגרום לילד להקשיב לך? איך לגרום לילד לשמוע לך? איך להגיד לילד לא? הצבת גבולות לילדים, הדרכת הורים
... יגיב. אם ההורה מתנצל, מתגונן או מגלה רחמים, הילד יקבל חיזוק לכך שהלא אינו דבר טבעי, ושיש מקום להיאבק בו. לעומת זאת, כאשר ההורה משדר יציבות ונחישות, הילד יבין שאין סיבה להיאבק או להתנגד ... לא יכנס למאבק ארוך או ישדר תחושות של רחמים או אשם. אם ההורה משדר שהלא הוא נחרץ ומובן, הילד יבין שאין טעם להיאבק. המשמעות היא שההורה לא רק מציב גבולות, אלא גם משדר תחושת שליטה וביטחון. למה ... אומר לך לא, אני מצטער. הילד קולט את הרחמים והאמפתיה המוגזמת, ומבין שלמעשה ההורה מודה בכך שהלא הוא בעייתי. זה מעודד את הילד להתנגד ללא, במקום לקבל אותו כדבר טבעי שהוא יכול להתמודד איתו. ... או מתחיל להתגונן, לבקש סליחה, להראות רחמים או חוסר ביטחון. אם ההורה מתנצל או נראה לו חלש, הילד מקבל חיזוק לכך שהלא הוא אכן מצב שלילי, ושווה להילחם בו. לעומת זאת, כשההורה שלם עם החלטתו, ... מסר שהוא שלם עם הלא וימנע מתגובות של רחמים או התנצלות, הילד בסופו של דבר יבין שעמידה זו איתנה והוא לא צריך להילחם בה. למה חשוב שההורה יהיה שלם עם אמירת לא בפני עצמו? ההורה הוא מראה לילד. ... אמירת לא, להראות נינוחות, בלי התנצלות או רחמים. 4. לזכור שהילד בוחר איך להגיב ללא, וכשההורה עצמו שלם עם זה, הילד יכול ללמוד שלא חייבים לסבול. איך להמשיך וללמוד על דחיית סיפוקים וגבולות אצל ...
להציל את המציל או להציל את העולם? סבל של מורה רוחני, בעיות של מורה רוחני, בעיות של מטפלים, הדרכת מטפלים
להציל את המציל או להציל את העולם? סבל של מורה רוחני, בעיות של מורה רוחני, בעיות של מטפלים, הדרכת מטפלים
... לעומק, מבין שאין שום צורך לשנות שום דבר, ולכן גם לא צריך להציל אף אחד. מי שמרחם על אנשים אחרים מתוך תחושה שהם סובלים וזקוקים לעזרה, הוא בעצמו שרוי במצב של רחמים עצמיים. הוא עדיין מאמין שיש משהו שלילי, ולכן הוא מרגיש צורך להציל. אליעד ... של טוב ורע. שלמות אמיתית היא ההכרה בכך שאין בכלל הבדל בין טוב לרע, ושהכל טוב באופן מוחלט. מדוע מי שמרחם על אחרים הוא בעצמו מסכן? אליעד כהן מסביר שמי שמביע רחמים כלפי אנשים אחרים ואומר אני מרחם עליך, אני צריך לעזור לך, הוא עצמו נמצא במצב של סבל פנימי עמוק. אדם כזה לא באמת ראה את האור, כי אם הוא היה רואה אותו, הוא היה מבין שאין חושך. תחושת רחמים כלפי אחרים משקפת את חוסר היכולת שלו לראות שהמציאות כבר מושלמת לחלוטין, ולכן ... בדיוק כפי שהיא, רואה את החיים כמשחק בלבד. מתוך משחק זה, הוא יכול לבחור לעזור לאחרים כי הוא נהנה מהאתגר שבפתירת בעיות, אך לעולם לא מתוך תחושה של חובה, הכרח או רחמים. הוא לא רואה את עצמו כמציל, כי הוא יודע שאין שום צורך בהצלה. השאלה שעולה ... של המשחק הם נושא מורכב בפני עצמו. מהי האינדיקציה לכך שאדם לא הגיע לתכלית הסופית? אם אדם חושב שהוא הגיע להארה גדולה, ועכשיו הוא צריך להציל את העולם מתוך רחמים ואמפתיה לאנשים הסובלים, זו אינדיקציה מובהקת לכך שהוא עדיין לא הגיע לתכלית ...
הזדהות יתר, איך לא להרגיש רע מסבל של אחרים? דואג יותר מידי לאחרים, התחשבות יתר באחרים, דאגת יתר, רגישות יתר, דאגה לאחרים יותר מלעצמך, איך לא לסבול מסבלם של אחרים? אמפתיה גבוהה, אמפתיית יתר, יותר מידי אמפתיה, רחמנות יתר
הזדהות יתר, איך לא להרגיש רע מסבל של אחרים? דואג יותר מידי לאחרים, התחשבות יתר באחרים, דאגת יתר, רגישות יתר, דאגה לאחרים יותר מלעצמך, איך לא לסבול מסבלם של אחרים? אמפתיה גבוהה, אמפתיית יתר, יותר מידי אמפתיה, רחמנות יתר
... דאגה לאחרים יותר מלעצמך, איך לא לסבול מסבלם של אחרים? אמפתיה גבוהה, אמפתיית יתר, יותר מידי אמפתיה, רחמנות יתר למה אנחנו מרגישים רע מסבלם של אחרים? אמפתיה ורגישות כלפי אחרים הן תכונות חיוביות ביסודן, אך לעיתים הן מתפתחות לכדי אמפתיית יתר או רחמנות יתר מצב שבו האדם חווה סבל ממשי כאשר הוא רואה אחרים סובלים. לפי אליעד כהן, התופעה של אמפתיית ... אם אני הייתי צועק, למה הייתי צועק? וכך הוא מגיע למסקנה שהאדם האחר סובל. באופן טבעי, אדם לא יחווה רחמים או אמפתיה כלפי חפצים דוממים כמו קיר או רצפה, מכיוון שהמוח אינו מזהה בהם תכונות אנושיות דומות לעצמו. אליעד נותן דוגמה מוחשית נוספת: אם אדם רואה מישהו דופק מסמר לתוך קיר, הוא אינו מרגיש רחמים כלפי הקיר. אך אם המסמר היה נדפק בבשרו של בן אדם אחר, אותו אדם היה חש מיד רחמים. מדוע? משום שהוא משליך על אותו אדם אחר את התחושות שהוא היה חווה אילו המסמר היה נדפק בו עצמו. ... הוא יכאב גם לאדם אחר. זה מסביר מדוע אנשים שונים מגיבים בצורה שונה כלפי סבל. איך אפשר להתמודד עם רחמנות יתר ואמפתיית יתר? כדי להפחית את האמפתיה והרחמנות המוגזמות, אליעד כהן מציע שהאדם קודם כל יטפל בסבלו האישי. הוא מסביר שככל שאדם פחות ירחם על ... הוא יהיה מסוגל פחות לסבול מסבלם של אחרים. הוא מפרט מספר דרכים מעשיות להתמודדות עם התופעה: הפחתת הרחמים העצמיים - להבין שסבל הוא לא תמיד שלילי באופן מוחלט, ולהפסיק להתלונן או לרחם על עצמך. אדם ... הוא יוכל לבחור באופן מודע את מידת ההזדהות שלו עם אחרים, ולהגיע לאיזון בריא בין אמפתיה בריאה לבין רחמנות מוגזמת שפוגעת בו עצמו. מסקנתו של אליעד כהן האמפתיה והרצון לעזור לאחרים הם תכונות חיוביות, אך כאשר הן הופכות לרחמנות מוגזמת שפוגעת באדם עצמו, חשוב להבין מה עומד מאחוריהן ולפעול לשליטה ואיזון. הדרך המרכזית לכך היא הפחתת הרחמים העצמיים, התמודדות עם טראומות ופחדים פנימיים, ופיתוח היכולת לבחור בצורה מודעת כמה רחמים ואמפתיה להקדיש לאחרים. איך לא להיות מושפע מסבל של אחרים? מהי אמפתיית יתר וכיצד לשלוט בה? השתקפות עצמית - איך המוח מפרש סיטואציות? איך לרחם פחות על אחרים? למה רע לי כשרע לאחרים? אמפתיה ורחמנות יתר - כיצד להתמודד? למה אנשים חווים אמפתיה ורחמנות יתר, ואיך אפשר לשלוט בזה? רחמנות יתר ואמפתיית יתר הן תופעות שבהן אדם דואג לאחרים בצורה מוגזמת, עד כדי כך שהדבר פוגע בו. אנשים ... אינטואיטיבית של סבלם של אחרים, משום שהמנגנון של ההשלכה אינו פועל אצלם באופן מלא. למה יש אנשים שמרחמים יותר מאחרים? הסיבה לכך נעוצה לרוב בחוויות עבר אישיות. אנשים שחוו סבל בעצמם, חוו טראומות, או ... נזכר גם בסבל של עצמו, וזה מה שגורם לו לחוות את הסבל הזה בצורה חזקה במיוחד. איך אפשר לשלוט ברמת הרחמים והאמפתיה? כדי למתן את הרחמנות והאמפתיה המוגזמות, אדם צריך לטפל בעצמו תחילה. כלומר, אם הוא יוכל להתמודד עם הסבל האישי שלו ולשנות את תפיסתו לגבי חייו, הוא יוכל לבחור כמה להזדהות עם אחרים. מספר גישות שיכולות לעזור: הפחתת הרחמים העצמיים - להבין שאין טעם להיאחז בסבל של עצמך, וככל שפחות תרחם על עצמך, כך תוכל לשלוט בכמה ... לאזן בין אמפתיה לאחרים לבין גבולות אישיים. מהי המסקנה? אמפתיה היא דבר חיובי, אך כאשר היא הופכת לרחמנות יתר שמובילה לסבל אישי, חשוב להבין מה עומד מאחוריה וללמוד לשלוט בה. הדרך הטובה ביותר להפחית רחמנות יתר היא להפסיק לרחם על עצמך, להתמודד עם פחדים פנימיים, ולבחור כמה אמפתיה להפנות כלפי אחרים ... וחוסר הזדהות רגשית, איך לא לרחם יותר מידי על אחרים? מעדיף את טובת האחר, העדפת טובת האחר על חשבוני, רחמנות על העולם, רחמנות עצמית ...
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
ליקוטי מוהרן ח"א לא, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 1
... - הם לא מחייבים הבנה מדויקת של המקור כדי להבין את המסר הפנימי. לדוגמה, בתחילת תורה עא בחלק א, רבי נחמן פותח בציטוט מסוים שנוגע למושגים כמו גלגלים, צדקה, נשר, רחמים ושבת. הציטוט עוסק בשאלה על הבאת מים מבור במדבר, ... להוציא מתוכו את אותה המשמעות. זאת משום שהמטרה היא המסר העמוק, ולא הטקסט עצמו. לדוגמה, כשהוא מצטט את המשפט דרך הנשר בשמיים, רבי נחמן רוצה ללמד משהו על מושג רחמים וצדקה. כשהוא מדבר על גלגלים, הוא מתייחס לשני ... העולם לעומת האמונה שהעולם קדמון, קבוע ודטרמיניסטי. מהי המשמעות של המושגים צדקה, גלגלים ואמונה לפי רבי נחמן? רבי נחמן משתמש במונחים רבים כמו צדקה, גלגלים, רחמים, שבת ואמונה, אך הוא לא מתכוון אליהם בצורה ... מדוע חשוב להבין את המבנה וההקשרים הפנימיים בליקוטי מוהרן? אליעד מדגיש שהבנת ליקוטי מוהרן דורשת להבין כיצד רבי נחמן משתמש במושגים דומים בהקשרים שונים. למשל, רחמים, דעת, צדקה, כל אלו יכולים להתחלף ביניהם לפי ...
אומנות החיזור, אומנות הפיתוי, חיזור זוגי, לבגוד עם אשתך, איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי גבר? איך לשמור על הזוגיות? איך לחזר אחרי האקסית? קשר לא הדדי, לפתות אישה נשואה, טעויות בחיזור, רצון לתת, רצון לקבל
אומנות החיזור, אומנות הפיתוי, חיזור זוגי, לבגוד עם אשתך, איך לחזר אחרי בחורה? איך לחזר אחרי גבר? איך לשמור על הזוגיות? איך לחזר אחרי האקסית? קשר לא הדדי, לפתות אישה נשואה, טעויות בחיזור, רצון לתת, רצון לקבל
... מדוע להאמין שמגיע לך פוגע באושר שלך? אליעד משתמש בדוגמה של רבי נחמן, שאמר: אל תעש תפילתך קבע אלא רחמים ותחנונים, ומסביר שמי שמתפלל מתוך תחושת מגיע לי כאילו הוא גונב בכוח מאלוהים. הוא ... עכשיו יש עוד דבר אתה צריך לבקש מתנת חינם עכשיו רבי נחמן אומר כזה דבר כתוב אל תעש תפלתך קבע אלא רחמים ותחנונים מה רבי נחמן מסביר הוא מסביר מה זה קבע קבע זה מלשון לגנוב יש לו איזה הקשר ... אז הוא אומר אל תעש תפלתך קבע כשאתה מתפלל לאלוהים אל תבוא כמו גנב מה זאת אומרת כמו גנב שבא לקחת בכוח רחמים ותחנונים תגיד לא מגיע לי כלום כי אם אתה אומר עשיתי מצוות מגיע לי לא מגיע לך שום ... לא נכנס לארץ כי משה מייצג את ההוא שאמר מגיע לי בכוח אמר אני מכה את הסלע בכוח למרות שהוא התפלל ואמר רחמים ותחנונים לא מספיק הרעיון אומר ויתחנן זה תחנונים אז הוא התחנן אבל לא מספיק הוא היה צריך להתחנן עוד הוא גם התחנן אבל גם אמר אני מכה אתה הסלע במקל במקום לדבר ברחמנות אז אתה רוצה להיכנס כי אתה צדיק לא תיכנס, עכשיו זה אולי משפיל אבל זה מה יש עכשיו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסכנה שבללמד אחרים, הסכנה שבלעזור לאחרים, חרדת מטפלים, פחד לטפל באחרים, מי מתאים להיות מנהיג? מי יכול לחלק עצות לאחרים? רחמנות על העולם, מי ראוי להנהיג? להיות מורה רוחני, גורו, להיות מאמן, להיות מטפל, להיות יועץ
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: רחמים, האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: רחמים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, טיפול הוליסטי, ייעוץ טיפולי בתחום רחמים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:21:04 - wesi1