... הבוס, להצליח בראיון עבודה ועוד. חשוב מאוד לרשום את המטרות בצורה מסודרת וברורה, ולציין בדיוק מה חשוב יותר ומה פחות חשוב. לאחר שהמטרות רשומות ומסודרות לפי סדר עדיפויות, רק אז נכון להתחיל לחשוב על
מה צריך לקרות בפגישה כדי שהמטרות האלו אכן יתממשו. אליעד נותן דוגמה ברורה לכך: אם המטרה שלך היא לסגור עסקה, אתה צריך לחשוב מה אמור ... לקבל העלאה, לסגור עסקה רווחית או להצליח בראיון עבודה. חשוב לכתוב אותן בצורה מסודרת. לעשות תעדוף של המטרות: מה הכי חשוב ומה פחות חשוב? האם כל המטרות חשובות באותה מידה? יש לעשות דירוג מסודר. לשאול
מה צריך לקרות בשיחה כדי שכל אחת מהמטרות תתגשם. אילו תנאים נדרשים לכך? לתכנן מראש תרחישי שיחה אפשריים: מה אתה עשוי לשמוע מהצד ...