אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להכין ✔איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:52איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו.

עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה?

אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. הוא מציע לשקול את העלות והתועלת של הכנת הרשימה. עלות הכנת הרשימה כוללת זמן, עצבים, ומאמץ, בעוד שהתועלת עשויה לכלול סדר ויכולת שליטה על השיחה. מצד שני, אם לא מכינים רשימה, יכולים להיווצר מצבים של בלבול או פספוס של נושאים חשובים. הכל תלוי בסוג השיחה ובאדם עצמו. לפעמים עדיף לא להכין רשימה כלל, ולפעמים הכנה מינימלית תספיק. אליעד מדגיש את החשיבות של להבין את העלות הנפשית והפיזית של כל אפשרות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

האם להתחיל שיחה בלי הכנה?

החלק הבא של ההרצאה עוסק במצב שבו לא מדובר בשיחה מתוכננת מראש. אליעד מציין כי לפעמים אנשים לא משקיעים בהכנה מסודרת לשיחה, ולעיתים השיחה מתפזרת לכיוונים לא מתוכננים. הוא מציע שיטה לפתרון הבעיה הזו: לפני שמתחילים את השיחה, כדאי להגדיר מראש מה יהיו נושא השיחה, כדי שהשיחה תהיה ממוקדת ויעילה. אליעד מציע שלפני כל שיחה, במיוחד אם יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים.

ניהול שיחה בצורה מסודרת

לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את הנושאים במהלך הפגישה עצמה. כל שיחה יכולה להסתיים בשלב שבו כל הצדדים מבינים את מטרת השיחה, כך שהשיחה לא תתפזר ותהיה ממוקדת. אליעד מציין כי כאשר מגדירים את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים.

טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת

אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים הוא להימנע ממעבר לנושאים אחרים מדי פעם, מה שיכול להוביל להתפזרות של השיחה ולהפסד זמן. הוא מציע לעיתים לבצע הכנה מינימלית לקראת השיחה, ולא להעמיס על עצמך עם רשימות ארוכות מדי, אם אתה לא רואה בכך צורך.

מה מגדירים כהצלחה בשיחה?

במהלך ההרצאה, אליעד גם מדבר על השאלה מה בעצם נחשב להצלחה בשיחה. האם המטרה היא פשוט להשלים את השיחה או שמא יש להשיג מטרות מוגדרות? הוא מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה.

סיכום

לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת.
הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים
שיחה ממוקדת רשימה של נושאים צורך בצורה מסודרת סיכוי הכל תלוי שאלה מנהלים הבנה מסקנות מדי פעם איך להתכונן איך להתכונן לפגישה ארגון האם להכין נושאי שיחה לפגישה האם להתכונן לפגישה טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפים לניהול שיחה מסודרת טיפים לשיחה יעילה יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים יעילות להכין להכין נושאי שיחה לפגישה להתכונן להתכונן לפגישה למנהלים לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה ממוקד מנהל מנהלים מסודר מתי לא להתכונן לפגישה נושאי שיחה ניהול ניהול שיחה ניהול שיחה מסודרת ניהול שיחות עובד עובדים עלות עלות או תועלת עלות ותועלת עלות מול תועלת עלות תועלת פגישה פגישות פיתוח שיחה שיחה שיחה ממוקדת שיחה עם מנהל שיחה עם עובד תועלת תועלת או עלות תועלת ועלות תועלת מול עלות תועלת עלות
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי ... איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת ... שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ... אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות ... בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה ... פגישת מכירה. ובכל מקרה נצטרך שאיש המכירות יסביר ללקוח מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת המכירה וכולי. אבל זאת ... מאיש המכירות. ואני אוסיף, שככל שתהליך המכירה יותר מורכב וככל שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי זה בוודאות יעזור בסופו ... את חומרי השיווק שניתן להסביר בעל פה על ידי איש המכירות ואת חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו. אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של איש המכירות ולקחת את ... בהסבר בעל פה של איש המכירות. ולמה? כי הם עוזרים ברמה כלשהי, להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי המכירה של איש ... להתנגד לכל מה שכתבתי? מנהלי מכירות, שחוששים שחומרי השיווק יחליפו אותם. מי עוד עשוי להתנגד למה שכתבתי? מנהלי שיווק שלא ירצו לריב עם אנשי המכירות ולא ירצו להכין חומרי שיווק שהם חושבים שהם לא חייבים להכין. איך להתמודד עם ההתנגדויות שלהם? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל מי בטוח יסכים עם מה שכתבתי? בעל העסק, במידה והוא עצמו ... שוב: אם אין ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות, לדוגמה מנקודת המבט של בעל העסק שלא מפחד שהשיווק יהפוך את המכירות למיותר, הרי שמנקודת המבט הזו, צריכים להכין חומרי שיווק רובוטיים, שיעזרו לאיש המכירות האנושי, למכור יותר טוב. למרות שזה מייתר את תהליך המכירה לפחות בחלקו, אבל ... ובפרט אם יש הרבה פרטים בתהליך המכירה שרוצים להסביר ללקוח ושלא מצליחים להסביר ללקוח את הכל בפירוט וכולי. ולכן לסיכום: יש חומרי שיווק שאותם בטוח צריכים להכין. יש חומרי שיווק, שההכנה שלהם בטוח תביא תועלת. והם חומרי השיווק שיהיו בהם את המסרים של איש המכירות בתהליך המכירה. ... לדעת לעשות את זה בחוכמה. שלא לגרום ללקוח לחשוב שהחומר השיווקי מחליף את איש המכירות. כי זה יכול לגרום לנזק. וזה כמובן עוד נושא אחר. וגם כמובן שלא צריכים להכין סתם חומרי שיווק שלא יביאו שום תועלת. אבל כן צריך לעזור לאיש המכירות האנושי, להיות פחות איש מכירות רובוטי, וצריכים להכין חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה של איש המכירות. ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון ... הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ... אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות ... כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, ... בין תהליך של הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי שיווק. כי אלו שני תהליכים שקשורים אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי ... על עצמו שוב ושוב, הגיוני שהוא ישקיע ויפתח חומר שיווקי שיסביר ללקוח את כל מה שהוא רוצה, באמצעי המחשה נוספים וכולי. וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים ... המכירה. דהיינו, צריכים לקחת תהליך מכירה ללקוח ולנתח את כל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. ומהמסרים האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק. ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, עשויה להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל הכנת חומר שיווקי, יש עלות כלשהי ויש גם כמובן תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון שיקולים. אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח ... דהיינו, לקחת תהליך מכירה ולפרק אותו לחלקים של מסרי מכירה. ואת המסרים לחלק לקטגוריות ולחלקים קטנים וכולי. ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו ...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע ... את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת ... נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח ... יאמין ללקוח. ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך ... למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של ... מחשב, כדלקמן. ואסביר כאן את כל התהליך בדימוי של כתיבת מאמר. אבל זה תהליך זהה לחלוטין, גם במקרה שרוצים להכין הרצאה לכתוב נאום וכיוב. שלב 1 - נסה להגדיר בכמה ... 1 - על חשיבות אכילת עגבניה. 2 - תהליך גידול העגבנייה. 3 - מחירי העגבניות. 4 - איזה מאכלים ניתן להכין מעגבניה. ואני חוזר ומדגיש, אל תכתוב כאן את כל מה ... להסביר משהו וכולי. הארות כלליות - הכנת תוכן המאמר - כמובן שלפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר כלשהו מתחיל להכין נאום כלשהו וכיוב, עליך לדעת באופן כללי מה בכלל אתה ... לומר, לצורה של מאמר. אבל כמובן שעליך לדעת מראש מה אתה רוצה לומר. ובנוסף, באפשרותך גם תוך כדי כתיבה, להכין תתי כותרות של מה שאתה רוצה לומר. ורק תוך כדי כתיבה, ... טיעוני, עדיין התהליך עצמו של כתיבת המאמר עצמו תהיה זהה. הארות כלליות - הכנת נאום - נניח שאתה רוצה להכין נאום. כתוב לך את הכותרת הראשית. תתי כותרות. תתי תתי ...
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
... תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה? איך לכתוב מאמר או לבנות הרצאה בצורה פשוטה וברורה? הדרך לכתוב מאמר, לבנות הרצאה, להכין מצגת או ליצור סדנה, מתבססת תמיד על אותו עיקרון פשוט וברור. אליעד כהן מסביר כי אין באמת הבדל מהותי בין כתיבת ספר, מאמר, הרצאה או ... נוספת של כתיבת מאמר על טיפול בילדים. תחילה יש לבחור בכותרת ראשית: טיפול בילדים. אחר כך לשאול שאלות כמו: איך מטפלים בילד שמסרב להכין שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד שמרביץ לאמא שלו? איך לטפל בילד שיש לו בעיות חברתיות? כל שאלה הופכת לכותרת משנה, ומיד מתחתיה יש ... איך מיוצרים מטוסים? יתרונות וחסרונות של המטוסים? כל פרק נבנה באותה שיטה: כותרת משנה, תשובות, ושאלות נוספות להרחבת התוכן. כיצד להכין סדנה בקלות וביעילות? גם בניית סדנה פשוטה מאד. הסדנה מורכבת משאלות, וכל שאלה היא שיעור בפני עצמו. אם רוצים סדנה של 50 שיעורים, ... לכתוב מאמר? איך מכינים מצגת מקצועית? איך יוצרים סדנה? איך לתכנן קורס דיגיטלי? איך לכתוב תוכן עניינים? איך לכתוב מערך שיעור? איך להכין הרצאה? תקשורת בין אישית, הבעה בכתב, הבעה בעל פה, יכולות תקשורת, איך לכתוב טור דעה? ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס דיגיטלי? איך לכתוב ספר דיגיטלי? איך לכתוב מאמר טיעון? איך לכתוב מכתב? איך לבנות נאום? איך להכין נאום? איך להכין הרצאה? איך לתכנן הרצאה? איך להתחיל לכתוב ספר? איך לכתוב נוהל? איך לכתוב נימוק? איך לכתוב סיכום? איך לכתוב סיפור? איך לכתוב ... איך לכתוב תוכנית עסקית? איך לכתוב תקציר? איך לכתוב תוכן עניינים? איך כותבים מאמר? כיצד לכתוב מאמר? איך בונים מערך שיעור? איך להכין מצגת? איך לכתוב סיפור ספר? איך להתחיל לכתוב? איך לכתוב מערך שיעור? איך לבנות מערך שיעור? איך להתחיל פרזנטציה? איך בונים סדנה מוצלחת? איך כותבים סדנא? איך בונים קורס? איך לכתוב תסריט ספר? איך מכינים מערך שיעור? איך להכין מערך שיעור? איך מכינים פרזנטציה? איך בונים סדנה? איך לתכנן סדנא? איך לתכנן קורס דיגטלי? איך לכתוב ספר ילדים? איך עושים מערך שיעור? איך להכין מצגת מקצועית? איך לכתוב פרזנטציה? איך לבנות סדנה? יצירת תוכן שיווקי, מדריך כתיבת תוכן, רעיונות לכתיבת תוכן, איך לבנות פרזנטציה? איך להכין סדנא? איך יוצרים קורס דיגיטלי? ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
... לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים ... עצמו. כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור. אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי וכולי. אבל כאן ניתן נקודת מבט נוספת לגבי תהליך של הכנת חומרי השיווק על המוצר שלך. אז ... את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל. ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ... ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק. לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על הבטיחות של הרכב, על זה שיש ברכב כרית אוויר מיוחדת, אז ממסרי המכירה האלו, מהם ... שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו. דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע ... וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל ... גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ובמקביל, את אותו המידע ממש, בהמשך, ישתמשו בו גם מחלקת השיווק ומנהל ...
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
... לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר ... לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ... לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה. אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ... נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את ... הדיוק של איכות העבודה שלך. אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כאשר ... וכולי. במילים אחרות, הדרך הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על ... שלך, באופן יחסי כמובן. כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להכין, איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להכין, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לחיים, אימון אישי להפרעות קשב, אימון אישי להרזייה בנושאי להכין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4844 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 13:30:03 - wesi1