אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פגישות ✔איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
3:52איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כדאי להתכונן לפגישה, במיוחד כשמדובר בשיחה חשובה עם עובד או מנהל. הוא מתחיל בדיון על כך שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם האם כדאי להכין רשימה של נושאים לשיחה, ולהכין סדר עדיפויות - מה לדבר קודם, מה לדבר אחר כך, ואילו אפשרויות ישנן אם דברים לא מתנהלים לפי הציפיות. השאלה שהוצגה היא האם זה יעיל ומומלץ להכין רשימה כזו.

עלות מול תועלת - האם כדאי להכין רשימה?

אליעד מציין שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. הוא מציע לשקול את העלות והתועלת של הכנת הרשימה. עלות הכנת הרשימה כוללת זמן, עצבים, ומאמץ, בעוד שהתועלת עשויה לכלול סדר ויכולת שליטה על השיחה. מצד שני, אם לא מכינים רשימה, יכולים להיווצר מצבים של בלבול או פספוס של נושאים חשובים. הכל תלוי בסוג השיחה ובאדם עצמו. לפעמים עדיף לא להכין רשימה כלל, ולפעמים הכנה מינימלית תספיק. אליעד מדגיש את החשיבות של להבין את העלות הנפשית והפיזית של כל אפשרות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

האם להתחיל שיחה בלי הכנה?

החלק הבא של ההרצאה עוסק במצב שבו לא מדובר בשיחה מתוכננת מראש. אליעד מציין כי לפעמים אנשים לא משקיעים בהכנה מסודרת לשיחה, ולעיתים השיחה מתפזרת לכיוונים לא מתוכננים. הוא מציע שיטה לפתרון הבעיה הזו: לפני שמתחילים את השיחה, כדאי להגדיר מראש מה יהיו נושא השיחה, כדי שהשיחה תהיה ממוקדת ויעילה. אליעד מציע שלפני כל שיחה, במיוחד אם יש נטייה להתפזר, כדאי להקדיש כמה דקות כדי להגדיר את מטרת השיחה ואת הנושאים העיקריים.

ניהול שיחה בצורה מסודרת

לאחר מכן, אליעד מציין שגישה אחרת היא לשלב את הכנה של נושאים במהלך השיחה עצמה. הוא מציע שבמקום להכין רשימה מראש, אפשר פשוט להיכנס לשיחה, ואז להגדיר את הנושאים במהלך הפגישה עצמה. כל שיחה יכולה להסתיים בשלב שבו כל הצדדים מבינים את מטרת השיחה, כך שהשיחה לא תתפזר ותהיה ממוקדת. אליעד מציין כי כאשר מגדירים את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים.

טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת

אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים הוא להימנע ממעבר לנושאים אחרים מדי פעם, מה שיכול להוביל להתפזרות של השיחה ולהפסד זמן. הוא מציע לעיתים לבצע הכנה מינימלית לקראת השיחה, ולא להעמיס על עצמך עם רשימות ארוכות מדי, אם אתה לא רואה בכך צורך.

מה מגדירים כהצלחה בשיחה?

במהלך ההרצאה, אליעד גם מדבר על השאלה מה בעצם נחשב להצלחה בשיחה. האם המטרה היא פשוט להשלים את השיחה או שמא יש להשיג מטרות מוגדרות? הוא מציע שאם לא ברור מה המטרה של השיחה, תהיה סבירות גבוהה שהיא לא תתנהל בצורה פרודוקטיבית. לא מדובר רק בהשגת תוצאה מסוימת, אלא גם בהבנה משותפת של המטרה.

סיכום

לסיכום, אליעד כהן מציין כי כל שיחה היא שונה ויש להתאים את ההכנה שלה על פי הצורך. לא תמיד כדאי להכין רשימה, אך יש להבין את עלות הכנתה מול עלות לא הכנתה. לעיתים, הכנה מינימלית או אפילו עבודה על נושאים במהלך השיחה עצמה יכולה להיות היעילה ביותר. בשיחות מסוימות, במיוחד עם עובדים ומנהלים, חשוב להגדיר את מטרת השיחה מראש ולנהל אותה בצורה ממוקדת ומסודרת.
הכנה לפגישה, הכנה לשיחה חשובה, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, אימון לאנשי עסקים
חשיבות בעיה הצלחה עסק עסקים אימון למנהלים האם להכין נושאי שיחה לפגישה הנפש בלבולים מיוחד טיפים לניהול איך להתכונן איך להתכונן לפגישה ארגון האם להכין נושאי שיחה לפגישה האם להתכונן לפגישה טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה טיפים לניהול שיחה מסודרת טיפים לשיחה יעילה יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים יעילות להכין להכין נושאי שיחה לפגישה להתכונן להתכונן לפגישה למנהלים לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה ממוקד מנהל מנהלים מסודר מתי לא להתכונן לפגישה נושאי שיחה ניהול ניהול שיחה ניהול שיחה מסודרת ניהול שיחות עובד עובדים עלות עלות או תועלת עלות ותועלת עלות מול תועלת עלות תועלת פגישה פגישות פיתוח שיחה שיחה שיחה ממוקדת שיחה עם מנהל שיחה עם עובד תועלת תועלת או עלות תועלת ועלות תועלת מול עלות תועלת עלות
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.? ...
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו קובעים פגישה או מוזמנים לפגישה , ישנה חשיבות רבה בהגדרת מטרתה והנושאים המדויקים שעליהם מתכוונים לדבר. הוא מדגיש שפעמים רבות אנו מקבלים זימונים לפגישות, מבלי שנכתב בהם מראש על מה הפגישה, דבר שעלול לגרום לבעיות רבות כמו בלבול, חוסר מוכנות, או בזבוז זמן. למשל, קורה שאדם מגיע לפגישה ומגלה רק במהלכה שהפגישה כלל לא רלוונטית עבורו, או שהוא לא הכין מראש את מה שהיה צריך להכין, משום שלא קיבל מידע ברור מראש. לדוגמה, אדם מוזמן לפגישה בנושא מסוים. אם היה יודע מראש את מטרתה המדויקת, היה יכול להכין שאלות ספציפיות, או לחילופין, היה יכול להבין שאולי עדיף שלא יגיע כלל משום שאין בפגישה זו שום תרומה עבורו. לכן, אליעד כהן ממליץ שכאשר מזמנים פגישה, תמיד לפרט את המטרה ואת הנושאים שעל הפרק. כיצד פירוט מטרות הפגישה משפיע על המשתתפים? כאשר קובעים פגישה עם פירוט ברור של מטרת הפגישה ונושאיה, המשתתפים יכולים לקבל החלטה מושכלת יותר לגבי השתתפותם. הפירוט מאפשר להם: להחליט האם הפגישה רלוונטית עבורם או לא. להגיע מוכנים עם שאלות או מידע רלוונטי לפגישה. להעריך האם הפגישה מחייבת הגעה בזמן או שהם יכולים לאחר מעט, בהתאם לחשיבות שלה עבורם. לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת ה
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר ... איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן שאנחנו מדברים על מצב, שבו איש המכירות רוצה להביא את הלקוח לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים באופן דיגיטאלי טלפוני וכיוב. אבל כאן אנחנו מדברים על מקרה שבו מתאם הפגישות, רוצה לתאם פגישה פיזית של הלקוח עם מנהל המכירות אבל הלקוח מתנגד להגיע לפגישה פיזית, והוא מבקש בעצם לקבל עוד מידע בטלפון וכיוב. אז איך בעצם נגרום ללקוח להגיע לפגישה ואיך לתאם פגישה עם הלקוח? אז בעיקרון צריכים להסתכל על הדברים בצורה הבאה: אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר. המוצר הוא הפגישה. הלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר. זה יכול לנבוע מכמה סיבות אפשריות. ועלינו לנסות להבין, מה היתרונות שהלקוח מבין שיש בלהגיע לפגישה פיזית? מה החסרונות שהלקוח חושב שיש בלהגיע לפגישה פיזית? ומה האלטרנטיבות שהלקוח חושב שיש לו, במקום להגיע לפגישה פיזית, דהיינו, בעצם לקבל עוד מידע בטלפון, שזה בעצם המוצר שמתחרה ב
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות , כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים לפגוש אותו כדי לעשות עליו לחץ פסיכולוגי ... עשוי להאמין, כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא באמת רוצה אותו. כך חושב הלקוח. וכאשר ... המוצר שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, שרלוונטי לגבי ההחלטה של הלקוח לגבי ... הלקוח יוכל להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, אלא איש המכירות רוצה לספק לי עוד מידע בפגישה , שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא יוכל לקבל בשיחת הטלפון. ואיך בעצם עושים את זה?! אז לכאורה היה ניתן לומר, שברגע שיש ... שיש במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש המכירות לא מוכן לספק מידע בטלפון, אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ומדויק בטלפון ולתת ללקוח תשובות מלאות ...
בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים
בחירת מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים צריך? כמה זמן יקח טיפול? כמה זמן יקח לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים
... מטפל, כמה פגישות צריך? כמה שיחות צריך? כמה טיפולים ... לטפל? כמה זמן יקח לפתור בעיה? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור יועץ? איך לבחור טיפול? שיטות טיפול, מטפלים למה אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות טיפוליות צריך? אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות טיפוליות נדרשות כדי לפתור בעיה ... בו, וקיימים מקרים דומים מהעבר, בטיפול רגשי המצב שונה לגמרי. הבעיה והפתרון תלויים לא רק במטפל אלא גם במטופל ובנסיבות האישיות שלו, ולכן לא ניתן לנבא במדויק את מספר הפגישות הנדרש. למה החלפת חלקים במוסך שונה ... כמו משהו שמציק בעוצמה נמוכה, אך מסתבר שהבעיה נטועה עמוק בתוך דפוסי החשיבה, הטראומות והאמונות של האדם, ולכן תהליך הפתרון אורך זמן רב. מדוע מי שמבטיח פתרון ב - X פגישות משקר? מי שמתחייב לפתור בעיה רגשית או נפשית במספר פגישות מסוים, בהכרח אינו אומר אמת. כדי לדעת מראש תוך כמה פגישות ניתן לפתור בעיה, המטפל צריך לדעת ... ושאין צורך בשום פעולה או הבנה מצד המטופל. בפועל, המציאות שונה: הטיפול תלוי בשיתוף פעולה ובהבנת המטופל, ולכן אי אפשר להבטיח זמן מדויק מראש. מי שמבטיח מספר מדויק של פגישות, עושה זאת כדי להרגיע את המטופל, ... להן פתרונות או לפחות שיפור משמעותי. השאלה החשובה היא האם אפשר לפתור את הבעיה, ולא תוך כמה זמן אפשר לפתור אותה. כיצד לבחור נכון מטפל או יועץ מבלי להסתמך על כמות הפגישות? הגישה הנכונה בבחירת מטפל אינה ... ארוכה. הסיבה לכך היא שכל אדם מביא עמו רקע נפשי ייחודי ומערכת אמונות ודפוסי חשיבה שונים, המשפיעים על קצב השינוי וההחלמה. לסיכום: מדוע אי אפשר לדעת מראש את כמות הפגישות בטיפול רגשי? בטיפול רגשי לא ניתן לדעת מראש כמה זמן או כמה פגישות נדרשות, משום שכל בעיה תלויה בשיתוף הפעולה של המטופל ובמורכבות האישית שלו. אין פתרונות קסם מוכנים מראש, ואין דרך לדעת בדיוק כמה זמן התהליך יימשך. במקום לחפש מי שמבטיח פתרונות מהירים או מספר פגישות מדויק, חשוב לבחור את המטפל או את ... הבעיה. טיפול רגשי תהליכי שינוי פנימי טראומה וחרדות הבנת שורשי בעיות נפשיות שיפור איכות החיים כמה זמן אורך טיפול פסיכולוגי? סוגי טיפולים למה אי אפשר לדעת מראש כמה פגישות צריך כדי לפתור בעיה רגשית? הסיבה ... כיצד האדם מגיב לתובנות השונות. מדוע יש בעיות גדולות שנפתרות מהר וקטנות שדורשות זמן? יש מצבים שבהם אדם סובל מטראומה או פחד עמוק במשך שנים, אך מתברר שאפשר לפתור זאת בפגישה אחת או בזמן קצר מאוד. מנגד, יש ... בשורשים האישיים שלה: טראומות, נסיבות חיים, דפוסי חשיבה, אמונות ועוד. לא תמיד אפשר לחזות מראש מה עומק הבעיה ומה יתגלה תוך כדי הטיפול. למה אי אפשר להבטיח פתרון ב - X פגישות? מי שטוען מראש שביכולת לו לפתור ... שבאמצעותן אפשר לפתור את הבעיה או לשפר אותה במידה משמעותית. השאלה הרלוונטית היא האם יש פתרון? ולא תוך כמה זמן אפשר להבטיח פתרון?. כיצד לבחור מטפל מבלי להתמקד בכמות הפגישות? במקום להתמקד בשאלה כמה זמן זה ייקח? או כמה פגישות צריך?, עדיף לבדוק איזה מטפל או ... כגדולה או קטנה אינה בהכרח אומרת משהו על הזמן שיידרש לטיפול, מפני שכל אדם פועל אחרת וכל בעיה נטועה בשורשים נפשיים שונים. לסיכום בטיפול רגשי לא ניתן לדעת מראש כמה פגישות בדיוק יידרשו כדי לפתור בעיה. ...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
... פגישות בטלפון מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח שואל ... הדוגמה של מחיר צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה הוא יוכל לקבל את המידע. וכמובן שיש כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של ... שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. ... את התשובות של איש המכירות. תשובות ופירושים שאינם בהכרח נכונים. בדרך הזו, אנשי המכירות הטלפוניים שאמורים לתאם פגישות, אולי ישכילו להבין? שאל להם לסמוך על כך שהם באמת יורדים לסוף דעתו של הלקוח בטלפון ואל להם לחשוב שהם באמת יכולים לספק ללקוח את כל המידע בטלפון. ושוב, ככל שמתאם הפגישות יותר מאמין שהוא מספק ללקוח בטלפון את המידע שהלקוח ביקש בשיחת הטלפון, ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירצה להגיע לפגישה פיזית. כי הלקוח חושב שכבר יש לו את כל המידע. וככל שאיש המכירות יותר ירגיש שהוא לא באמת מבין את הלקוח עד הסוף וככל שאיש המכירות יבין, שהלקוח לא באמת מבין עד הסוף את מה שמסבירים לו, ככה זה מגדיל את הסיכוי שאפשרי לתת ללקוח את התחושה שכדאי לו להגיע לפגישה, כדי לקבל מידע נוסף ולא כדי שינסו למכור לו משהו. ...
איך להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית?
... להתכונן לפגישה חשובה? איך להתכונן לפרזנטציה? איך להתכונן לפגישת עבודה? איך להתכונן למשא ומתן? מה לעשות לפני פגישת עבודה? איך לבצע שיחה חשובה? איך להתכונן לשיחת מכירה? ניהול פגישות עבודה, לחשוב מהסוף אל ההתחלה, איך לתכנן דברים? איך לתכנן פגישות? איך להתכונן לראיון עבודה? איך להתכונן למצגת משקיעים? איך להתכונן לפגישות חשובות? איך להתכונן לכל דבר, איך להיות מוכן לפגישה? איך להיות מוכן לשיחה? איך להיות מוכן לכל דבר? איך לעבוד בצורה אופטימאלית? וכאן אשיב לשאלה הבאה, מה הדבר הכי חשוב שעליך לעשות, לפני פגישת עבודה, לפני שאתה מתחיל פגישה חשובה, לפני שאתה הולך לבצע שיחה חשובה וכיוב, מה עליך לעשות כדי להתכונן ... להתכונן לכל תקשורת עם מישהו אחר, ומצד האמת, מה עליך לעשות לפני שאתה מתחיל תהליך כלשהו? והתשובה היא, שהדבר הכי חשוב והדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מתכונן לפגישה כלשהי, הוא לשאול את עצמך, מה התכלית ומה המטרה מבחינתך של הפגישה? דהיינו, מה היית רוצה שיצא מהפגישה? אם זה היה תלוי בך, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה? אם זה תלוי בך, להיכן היית רוצה שתוביל השיחה? אם זה תלוי בך, מה אתה ... הפעולה שאתה הולך לבצע? ואחרי שברור לך, מה אתה היית רוצה שיקרה, עכשיו צריכים לתכנן מהסוף, מה האפשרויות העומדות לרשותך ואיך הכי טוב יהיה לך, כדי להגיע למטרה שלך, בפגישה. דהיינו, שיש אנשים שמנהלים פגישות עבודה וכיוב, בלי שברור להם מה הם רוצים שיצא מהפגישה הזאת. וזה גורם לכך שהם עושים טעויות בפגישה, והם זורמים עם הפגישה , במקום להוביל את הפגישה לאיפה שהם רוצים שהיא תגיע. כמו במשחק שחמט, שברור מראש מה המטרה ומנסים להגיע אליה. כך לדוגמה לפני פגישת עבודה, צריכים להגדיר, מה היית רוצה שיצא מהפגישה באופן כללי, מה היית רוצה שיקרה בסוף הפגישה וכולי. ואחרי שזה ברור לך, עכשיו צריכים לחשוב, האם ואיך אפשרי לגרום לפגישה להוביל לשם. אבל מי שמנהל פגישה בלי שברור לו מה הוא רוצה שיקרה בסוף הפגישה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא יעשה את הפגישה בצורה אופטימאלית. לסיכום: הדרך הנכונה להתכונן לפגישה, להתכונן לראיון עבודה, להתכונן לשיחת מכירה, להתכונן למצגת, להתכונן ...
כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי
כמה טיפולים צריך? כמה זמן אמור להימשך טיפול? איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי
... איך לבחור מטפל? בחירת מטפל, תוך כמה זמן אפשר לטפל? כמה פגישות צריך? כמה זמן טיפול פסיכולוגי? כמה זמן אורך טיפול? טיפול קצר מועד, טיפול CBT, אימון אישי, טיפול דינמי האם אפשר להתחייב מראש על מספר פגישות לטיפול נפשי? כאשר אדם הולך לקבל טיפול נפשי, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, אימון אישי או טיפול דינמי, הוא רוצה לדעת מראש כמה פגישות הוא יצטרך וכמה זמן ייקח הטיפול. אליעד כהן מסביר בהרצאתו שהשאלה הזאת היא הגיונית וטבעית, אך התשובה עליה מורכבת. לדבריו, כשאדם משלם על מוצר או שירות, הוא תמיד בוחן את ... אליעד מסביר בפירוט שאם מטפל נפשי מבטיח מראש מספר מדויק של פגישות, הוא בהכרח מטעה או מרמה את המטופל. זאת מכיוון שאין דרך לדעת מראש כמה עמוקות הבעיות, מה באמת השורש שלהן וכמה זמן יידרש לפתרונן. גם אם מדובר בטיפול CBT או טיפול קצר ... ובתהליך הטיפולי עצמו. אם המטפל קובע מראש מספר מדויק של פגישות - הוא יוצר אשליה. הוא עושה זאת כנראה כדי למשוך לקוחות, אך הוא לא יכול לדעת אם הפתרון אכן יקרה בזמן שהבטיח. באילו מקרים כן אפשר לתת הערכה זמן מדויקת לטיפול? לפי ... שיסייע לו להגיע להבנות אלו. לכן הטיפול יכול להתארך ולדרוש פגישות רבות. אך התשובה היחידה שבאמת נכונה מבחינת זמן, היא שהבעיה יכולה להיפתר ברגע - ברגע שמגיעים להבנה של השורש האמיתי. כל זמן שמעבר לכך נובע רק מחוסר ידע, חוסר בהירות או ... היא שאין אפשרות אמיתית לדעת מראש. הטיפול יכול להימשך בין פגישה אחת לאינספור פגישות , הכל תלוי במורכבות הבעיה, בשיתוף הפעולה של המטופל, וברמת האבחון המדויק שנעשית בפועל. לכן, כל הבטחה למספר מדויק של טיפולים היא בגדר הטעיה. כמה זמן לוקח טיפול ... מתי טיפול פסיכולוגי נחשב לשרלטנות? למה קשה לקבוע מראש כמה פגישות צריך בטיפול? האם אפשר לפתור בעיות נפשיות לבד? ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו יציאה להסתובב ... מתוכנן, שבו מוגדר מראש המסלול, היעדים והמטרות. גם פגישה יכולה להיות דומה לכך: ישנה פגישה זורמת וספונטנית, וישנה פגישה מסודרת ומובנית מראש. מה היתרונות והחסרונות של פגישה זורמת? פגישה זורמת היא פגישה שאין בה תכנון מוגדר מראש. המשתתפים פשוט מדברים על מה שעולה, עוברים מנושא לנושא באופן חופשי. היתרון הגדול של פגישה כזו הוא הגמישות שלה. אנשים יכולים להביע את עצמם בחופשיות, להעלות רעיונות יצירתיים, להרגיש בנוח, ולהביא נושאים חדשים שאולי לא תוכננו מראש. מצד שני, החיסרון של פגישה זורמת הוא הסיכון הגדול יותר של בזבוז זמן, חוסר מיקוד וחוסר יעילות. לעיתים קרובות פגישות כאלה מסתיימות בלי החלטות ברורות, כאשר לא ברור מה הושג ומה לא הושג. מהם היתרונות והחסרונות של פגישה מתוכננת? פגישה מתוכננת היא פגישה בעלת סדר יום ברור ומדויק. היתרון של פגישה כזו הוא הניצול הטוב יותר של הזמן והיכולת להגיע לתוצאות קונקרטיות וברורות. כאשר ברור מראש על מה נדבר, מתי נדבר על כל נושא ואיך נעבור מנושא ... לסגור קצוות פתוחים ולהשלים משימות. החיסרון של פגישה מתוכננת הוא שלעיתים היא עלולה להיות נוקשה מדי, להגביל את חופש הביטוי ואת היצירתיות, ולגרום למשתתפים להרגיש פחות בנוח להביע רעיונות ספונטניים. איך לשלב בין פגישה מתוכננת לפגישה זורמת? ניתן לשלב בין שני סוגי הפגישות. לדוגמה, אפשר לתכנן מראש את הנושאים המרכזיים של הפגישה ואת הסדר שלהם, אך במהלך הפגישה לתת למשתתפים חופש להביע את דעתם באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון ל
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
פגישה עם לקוח לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? ... פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב בתהליך מכירה, יש את השלב שבו פוגשים את הלקוח. ישנן סוגים שונים ורבים של סוגי פגישות עם לקוח. כגון לדוגמה: פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת ... מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב ועוד כיוב. בתהליכי מכירה שונים ובארגונים שונים, מנסים להגדיר עבור איש המכירות, שעליו לעשות X פגישות מסוג מסוים, לפני פגישת הסגירה, פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך לתמחר לו את המוצר וכולי. וברור שלא תמיד אפשרי למכור מהפגישה הראשונה. אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר ... ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פגישות, איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פגישות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי מומלץ, מאמן לכלכלת המשפחה בתחום פגישות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 13:28:31 - wesi1