... עובדים, אימון למנהלים, אימון
לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל
עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס
לעסק שלך? כשמנהלים
עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל
העסק היית עובד לבד, אילו משימות היית עושה בעצמך ואילו לא? אליעד מציע לדמיין מצב שבו לבעל
העסק יש את כל הזמן והידע שבעולם, ואז לשאול אילו משימות הוא עדיין היה בוחר לבצע בעצמו ואילו לא. ... לדוגמה, אם יש עובד אחד בלבד שיודע לבצע פעולה מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע,
והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, ... גנריות. האם כדאי ללמוד שיטות ניהול מספרים ומדריכים? אליעד כהן מתייחס לספרים ולמדריכים שעוסקים בניהול
עסקים ואומר שרוב העצות בהם עשויות להיות בעייתיות. הוא מסביר שכל עצה או שיטה לניהול ... לכן, ההמלצה המרכזית של אליעד היא לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה
לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים
ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול
עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול שנחשבות פופולריות או מצליחות, אלא תמיד לשאול ... בהתאם לכך. הדרך להצלחה היא לפתח גמישות מחשבתית, לבחון כל סיטואציה באופן ספציפי ולהתאים את דרך הניהול
לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול ...