... לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות
מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה וכאן אבאר עוד טיפ לאנשי מכירות, איך להצליח למכור יותר טוב? ואיך לדעת יותר טוב לטפל בהתנגדויות של הלקוח? האם באמת כדאי להיות מוכר חכם או
מוכר טיפש? ולמה ומתי עדיף להקטין ראש ולא להגדיל ראש? ואיך להיות מוכר חכם באמת? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה כאיש מכירות, תהיה גם טיפש וגם תלמד להקטין ראש, כאשר הלקוח מביע התנגדות ... לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות, כאשר הוא מביע את ההתנגדות מכירה שלו לעסקה. כי אתה מבין את הלקוח, חושב לפעמים שהלקוח צודק, ואז הלך על העסקה. אבל
מוכר טיפש לעומת זאת, לא יבין את ההתנגדות של הלקוח וינסה להבין את ההתנגדות של הלקוח, ואז ממילא יש יותר סיכוי שהמוצר יימכר ללקוח בסופו של דבר. לדוגמה: נניח שאתה מוכר ללקוח רכב שעולה 100 ... מוכר חכם, הרי שאתה מבין טוב מאוד מה הלקוח אמר, בטוח שהבנת אותו נכון, מבין שהוא כנראה לא יכול לבצע את העסקה, וממילא בדיוק נפלה העסקה. לעומת זאת,
מוכר טיפש, לא יהיה בטוח שהוא שמע נכון את מה שהלקוח אמר. הוא גם לא יהיה בטוח שהוא הבין נכון את הלקוח. והוא גם לא יהיה בטוח שזה שהלקוח במינוס של 100 אלף שח, שזה מונע ממנו לקנות מוצר שעולה 100 אלף שח.
והמוכר הטיפש הזה, אם הוא יהיה מספיק חכם ואמיץ, לברר את כל מה שהוא לא הבין, ממילא יכול להיות שיתברר שכן יש דרך כלשהי לסגור את העסקה. כי אולי הוא לא הבין נכון את הלקוח, אולי הלקוח לא בטוח ... חכם, הוא לפעמים יהיה יותר בטוח בעצמו שהוא הבין את ההתנגדות של הלקוח, וממילא הוא פחות יטיל בה ספק, וממילא הוא יאבד את העסקה. ולכן העצה היא, תהיה גם
מוכר טיפש ולא רק מוכר חכם. ובעיקרון לחיים, אתה תהיה אדם הרבה יותר חכם, אם תחשוב שאתה הרבה יותר טיפש ותברר כל דבר, בלי להניח הנחת יסוד שכבר הבנת, את מה שלא בטוח שהבנת. אל תפחד לשאול ...