אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עסקה ✔יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות?

קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת.

הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: "זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, " מומלץ לעצור ולשאול: "איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח?"

האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים?

אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: "למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה?"

איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת?

אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי", ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: "איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח?"

למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע לו תנאי תשלום אחרים, או אולי להציע לו מוצר חלופי במחיר שמתאים לתקציב שלו. הגישה הזו דורשת יצירתיות, אך היא יכולה להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית.

מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים?

אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק ל"תבנית" שלהם. לקוח שנראה "בעייתי" או עסקה מורכבת נחשבים מיד ללא משתלמים.

לעומת זאת, עסק יצירתי יודע להתמודד עם עסקאות מורכבות, ולכן לקוחות שבעיניי המתחרים הם "בעייתיים", יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך.

מדוע לקוחות "בעייתיים" יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים?

אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך.

למשל, תוכל לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: "אני גובה יותר כי אתה בעייתי, " אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך.

האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב?

אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם "לא טובים בתנאים מסוימים". כלומר, בכל לקוח או בכל עסקה אפשר למצוא את התנאים המתאימים שיהפכו אותם לטובים ומשתלמים.

לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כ"בעייתית", הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית.

האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות?

אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כ"בעייתי" או עסקה כ"לא טובה". גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום.

לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות בפניך שתי אפשרויות מרכזיות:
  • לברוח מהעסקה או מהלקוח הבעייתי.
  • להיות יצירתי, לחפש איך להפוך את המצב הבעייתי לעסקה משתלמת וטובה.
הבחירה ביצירתיות תביא לך יתרון תחרותי משמעותי ותגדיל את הצלחת העסק שלך בטווח הארוך.
איך להתמודד עם עסקאות לא טובות ולקוחות בעייתיים?

שלום חברים

יש שתי דרכים להסתכל על עסקאות לא טובות ועל לקוחות בעייתיים. דרך אחת אומרת שאם אנחנו רוצים להצליח בחיים, ואם העסק שלנו רוצה לשגשג, עלינו להימנע ככל האפשר מעסקאות לא טובות ומלקוחות בעייתיים, כי הם עלולים לגרום לכאבי ראש ולהפסדים. אבל האם זה באמת נכון?

האם תמיד נכון להימנע מלקוחות ובעיות?

כמובן, עדיף להימנע מעסקאות לא טובות ולקוחות לא מתאימים. אבל יש דבר נוסף שצריך לשים אליו לב - הרבה פעמים אנחנו מעריכים, על סמך תחושת בטן, שלקוח מסוים הוא בעייתי או שהעסקה לא כדאית, ואז נשאלת השאלה: מה עושים?

שתי גישות אפשריות

1. לברוח מהעסקה - לומר לעצמנו: "הנה, יש לי אינטואיציה טובה, אני סומך עליה, ולכן אני לא נכנס לעסקה הזאת".

2. לנסות להיות יצירתיים - לבדוק איך אפשר להפוך את העסקה לרווחית ולהוציא ממנה משהו חיובי.

דוגמה מעשית

נניח שיש לנו מוצר שמחירו 1,000 שקלים, והגיע לקוח שמתעניין בו, אבל יש לו רק 500 שקלים.

האפשרות הראשונה היא לומר: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר".

האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית ולשאול: איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה?

כוח היצירתיות בעסקים

ככל שהעסק שלך יידע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות מוצלחות, כך הוא יצליח יותר מהמתחרים שלו. למה? כי המתחרים שלך עובדים בתבניות מוגדרות, ואילו אתה תדע לעבוד גם מחוץ לקופסה.

לקוחות שבעיניי כולם נחשבים בעייתיים - יגיעו אליך, כי אתה תדע איך להפוך אותם ללקוחות משתלמים, וזה יעניק לך יתרון תחרותי.

למה עסקאות מורכבות עשויות להיות הכי משתלמות?

לפעמים העסקאות שאנשים מנסים לברוח מהן הן דווקא הכי רווחיות. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה את המורכבות של הלקוח.

לסיכום

ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כ"לא טובים". אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים שהופכים את העסקה לפחות משתלמת. אם תצליח לזהות ולשנות את התנאים, תוכל להפוך יותר עסקאות למוצלחות.

אז בפעם הבאה שאתה נתקל בעסקה שנראית בעייתית, יש לך שתי אפשרויות: לברוח - או לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך אותה להזדמנות. ככל שתהיה יצירתי יותר, כך תצליח יותר.

לקריאה נוספת, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושאים כמו "לקוחות בעייתיים", "עסקאות בעייתיות", "יצירתיות עם לקוחות" ועוד.

בהצלחה!
שלום במה לעבוד לקוח בעייתי לקוח פוטנציאלי עסק מצליח איך להתמודד עם לקוח מורכבות לוותר על העסקה מתחרים לתמחר למכירה איך להיות יצירתי איך להיות יצירתי בעסקים איך להתמודד איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח בעייתי איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים איך לעשות עסקה בעייתית איך לעשות עסקים אין לקוח לא טוב אין לקוחות אין עסקה לא טובה ביצוע ביצוע עסקאות בעייתיות התמודדות התמודדות עם לקוח התמודדות עם לקוחות בעייתיים יצירתי יצירתיות יצירתיות בעסקים להיות יצירתי להיות יצירתי בעסקים להיות יצירתיים להתמודד להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח בעייתי להתמודד עם לקוחות בעייתיים לעשות עסקים לקוח לקוח בעייתי לקוח לא טוב לקוחות לקוחות בעייתיים עסק עסקה עסקה בעייתית עסקה טובה עסקה לא טובה עסקים
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר? אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב ... / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he cant refuse), שהיא היתה, או שתחתום על העסקה או שאני אהרוג אותך. או כמו שפאבלו אסקובר היה נוהג להציע, כסף או עופרת - קח את הכסף שאני ... לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק. אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה לסגור עסקה על המקום? אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה? אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה. עכשיו, לקוח יכול לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח ...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. ... מסוים החלטת שאתה לא רוצה את המוצר ואתה מעוניין להחזיר את המוצר לאותו עסק, בהתאם לחוק הגנת הצרכן ביטול עסקה. והשאלה היא, איך אתה היית רוצה שאותו בעל עסק יתייחס אליך? תשובה: כנראה שהיית רוצה שהוא יהיה נחמד אליך ויאפשר לך לבטל את העסקה בצורה יפה. ואדרבה, ככה הוא ירכוש אצלך נקודות זכות ויגדיל את הסיכוי לכך שתרצה לרכוש ממנו שירותים נוספים בעתיד. ... העניין באת לרכוש איזה מוצר, ודיברת עם המוכר לגבי המוצר המון זמן ואתה עדיין מתלבט לגבי האם לבצע את העסקה, האם היית רוצה שהמוכר ילחץ אותך לקנות או שהוא יתייחס אליך בכבוד ובצורה חברית ויאפשר לך לקבל החלטה רגועה ולבצע עסקה בצורה שאתה שלם איתה? תשובה: היית מעדיף שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ולא כמו לארנק מהלך. ואם סגרת עסקה, וחזרת בך אחר כך מסיבה כלשהי, איך היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך? תשובה: היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך כמו ... לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל ... טוב לו, ממקום שהלקוח מרגיש יחס חברי איתך, שהלקוח מרגיש שעושה לו טוב לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ... בנוח מכך שהוא לא מגיע לפגישה ותגרום לו לרצות להגיע שוב לפגישה אחרת. זה מגדיל את הסיכוי, שבסוף תיסגר עסקה ולא רק פגישה. כי כדי לסגור עסקה, צריך לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות בחוסר הסכמה. ואם תיצור ... לפגישת מכירה, ואם תגרום לו להרגיש רגשות אשמה וכיוב, זה כמובן מגדיל את הסיכוי שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע בהמשך לפגישת המכירה. נקודה נוספת שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות להגדיר מראש עם הלקוח, דמי ביטול עסקה, שאם הוא מבטל את העסקה, מבטל את הפגישה וכיוב, אז יש לו קנס כספי כלשהו. מה שכן, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח מראש לא ירצה לבצע את העסקה, שהוא יודע שיש קנס כספי על ביטול העסקה. ואפשרי גם שרק אם לקוח מבטל שוב ושוב או רק בזמנים מסוימים להגדיר דמי ביטול עסקה וכיוב. ומה בטוח נכון, שאם יש לך מספיק ביקוש, אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה. ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיוב, אז תשאף להגיע למצב האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. לא בהכרח קל, ...
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה
להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה, הפחדה בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה? חוויית הלקוח בתהליך המכירה, FOMO בתהליך מכירה, פחד מהחמצה בתהליך מכירה, פחד מהחמצה כשיטת מכירה, FOMO של לקוחות, איך לא לשכנע לקוח? בקשת רכישה, ניהול משא ומתן בחוסר תום לב, עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל, איך לסגור עסקה טובה? win win situation, פחד של לקוח, לסגור עסקה מתוך פחד, לגרום ללקוח לאהוב אותך, הפחדה כשיטת מכירה והפעם נסביר, כי כאשר מנהלים משא ומתן ורוצים לגרום ללקוח לסגור עסקה, אז צריכים לזכור כי ברמת העיקרון אנשים מעדיפים לפעול מתוך אהבה ולא מתוך פחד. דהיינו, שהרבה יותר קל לבן ... מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, ... על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז, הדרייב של הלקוח לחתום, הוא בגלל פחד מהקנס שהוא יקבל אם הוא לא יחתום על העסקה. או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו לנהל משא ומתן בצורה הזאת, ושאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא חשוף לתביעה בגין ניהול משא ומתן בחוסר תום לב וכיוב. ובמהות, מנסים לגרום ללקוח להרגיש רע, מכך שהוא לא יסגור עסקה. במילים אחרות משדרים למוח של הלקוח, שהוא חייב לסגור עסקה, כי אם לא, אז יקרה דבר רע, שאינו עצם איבוד העסקה הטובה על ידי הלקוח. ואני אסביר: בעיקרון הלקוח אמור לרצות לרכוש את המוצר, כדי שלא יהיה לו רע בלי ... לו את המוצר, כי הוא יאבד את הטוב של המוצר. אבל לא צריך שהלקוח יחשוב שאם הוא לא יסגור עסקה, אז הוא ירגיש רע, מעצם זה שהוא לא סגר איתך עסקה, שהלקוח יוצא לא בסדר, מקבל קנס וכיוב. כי במקרה שכן תעביר ללקוח את התחושה שהוא ירגיש רע מעצם זה שהוא לא סוגר איתך עסקה, הלקוח עשוי לראות בך אויב שמאיים עליו. ומעצם זה הוא לא ירצה לסגור איתך עסקה. כי עסקה טובה עושים באהבה או שלא עושים בכלל. ועסקה טובה היא win win situation. והאדם תמיד יעדיף לפעול מאהבה ולא משנאה ופחד. כי בן אדם לא אוהב שמפחידים ... יוצא מן הכלל, אבל זה הכלל. אל תגרום ללקוח שלך, להרגיש פחד ממך ושהוא ירגיש שהוא חייב לסגור איתך עסקה בגלל שהוא מפחד ממך. זה גם מגדיל את הסיכוי לכך שהעסקה לא תיסגר וגם לכך שדברים ישתבשו בהמשך. ואוסיף: לומר ללקוח, יש לי רק יחידה אחת אחרונה, או שתרכוש עכשיו, ...
האם ביבי אשם? האם הגיוני להאשים את ביבי? האם לשחרר את החטופים בכל מחיר? מי מתאים להיות ראש ממשלה? את מי הגיוני להאשים? מי אשם במה שקורה? האם לעשות עסקה עם השטן? האחריות של בגץ, הסמכויות של הממשלה, האם אתה הראש אתה אשם? מי באמת אשם? חיזבאלה, החמאס, שחרור החטופים בכל מחיר, מחדלי הקורונה, הסוד של ביבי, בחירתה של סופי, סצנת הבחירה של סופי, חרבות ברזל, אסון השביעי לאוקטובר, איך להילחם בטרור? עסקה עם החמאס, עסקה לשחרור החטופים
... את החטופים בכל מחיר? מי מתאים להיות ראש ממשלה? את מי הגיוני להאשים? מי אשם במה שקורה? האם לעשות עסקה עם השטן? האחריות של בגץ, הסמכויות של הממשלה, האם אתה הראש אתה אשם? מי באמת אשם? חיזבאלה, החמאס, שחרור ... הקורונה, הסוד של ביבי, בחירתה של סופי, סצנת הבחירה של סופי, חרבות ברזל, אסון השביעי לאוקטובר, איך להילחם בטרור? עסקה עם החמאס, עסקה לשחרור החטופים וכאן נתבונן על האם הגיוני להאשים את ביבי במה שקורה, בכך שהחטופים נרצחו וכיוב. ויש בזה כל מיני נקודות מבט. אז יש את נקודת המבט שאומרת, שביבי אשם, כי היתה לו אפשרות לסגור עסקה עם החמאס. וזה נכון שיש לעסקה מחירים, אבל ביבי היה יכול לסגור עסקה. ואם ביבי היה סוגר את העסקה עם החמאס, אז נניח שאותם חטופים היו חוזרים בחיים. ומכך נובע שיש היגיון להאשים את ביבי, או גם את ביבי במה שקורה. כי הוא לא סגר עסקה ולכן יש לו אשם תורם בכך שהחטופים נרצחו. אבל יש כאן עוד נקודת מבט. ונשאל את השאלה הבאה על ... אתה אשם, לא משנה מה תעשה. ולכן בנמשל שלנו, לא הגיוני להאשים את ביבי שלנו, בכך שהוא לא סוגר עסקה, כי לא משנה מה הוא יחליט, המצב יהיה גרוע. כל שכן במקרה הנוכחי, שאין באמת עסקה לשחרור כל החטופים, למרות שיש עסקה לשחרור של חלק מהחטופים. בדיוק כמו בחירתה של סופי. שבעצם לבחור לשחרר חלק מהחטופים, זה בעצם לבחור להרוג את ... הלקח, שהוא, פשוט לחטוף חטופים ובכך להינצל. אז האם באמת הגיוני להאשים את ביבי שלנו, בכך שהוא לא סוגר עסקה עם השטן ולא משחרר חלק מהחטופים וגורם למוות של שאר החטופים. ברור שלא הגיוני להאשים אותו בכך, והמאשימים אותו, ... אתה יכול אולי להישאר עם הרגליים. ובהקשר שלנו זה אומר, שזה נכון שמצד האמת לחתום או לא לחתום על עסקה לשחרור חלק מהחטופים, בכל תרחיש האפשרויות גרועות. אבל זאת לא כל האמת. וביבי לא אשם בכך שהוא לא סוגר עסקה. ביבי יכול להיות אשם בכך שהמצב ככ גרוע ושהוא לא סוגר את הדברים בצורה אחרת, שתהיה יותר טובה מ ... הסגרים, שמנעו את ההפגנות נגד הממשלה וכולי. לסיכום: לא באמת הגיוני להאשים את ביבי בכך שהחטופים מתו. כי לבחור בעסקה עם השטן החמאס, זה אומר לבחור בגזר דין מוות על כל מי שלא ישוחרר וכולי חוץ משאר הנזקים העתידיים. ...
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, ... לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה וכאן נסביר, לגבי איך לחזור בך מהצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ואיך לא לבטל עסקה עם לקוח, למרות שהעסקה כמעט עומדת להתבטל בגלל תמחור שגוי שלך? ואיך אתה יכול לתקן הצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ומה לעשות אם ... לבקש את מה שאתה לא מוכן לתת. ואני אחדד. ספק, נותן ללקוח הצעת מחיר, על מנת להרוויח ולא להפסיד מהעסקה. דהיינו, הספק בודק את העלויות שהוא חושב שיהיו לו, הוא מוסיף עליהן אחוז רווח מסוים ובהתאם לכך הוא מוציא ... בה. ברמת העיקרון, נניח שהוא מבקש ממך בקשה שמבחינתך אתה בשום אופן לא מוכן לקבל. ונניח שמבחינתך לבטל את העסקה, אם הוא מתעקש לקבל את מה שהוא מבקש. נניח שמבחינתך המצב הוא, שאתה מוכן לבטל את העסקה אם הוא ממשיך להתעקש שתיצמד למחיר שנתת לו, על מה שהוא ביקש. בנקודה הזאת, בעצם כאשר הוא אומר לך, ... למה שהוא ביקש, הרי שאתה יכול לומר לו, שהוא צודק, אבל אם הוא מתעקש, הרי שמבחינתך לבטל איתו את העסקה לחלוטין. דהיינו, הוא מבלבל לך במוח, איך זה שנתת הצעת מחיר, למשהו שלא הגיוני לתת לו הצעת מחיר. אבל ... בעצם יכול לומר ללקוח, אתה צודק, נתתי הצעת מחיר בטעות ואני לא מוכן להמשיך את התהליך, אני מבטל את העסקה. אלא מה, שלכאורה האמת היא, שאתה לא רוצה את העסקה בתנאים שלה. אז אם הלקוח ממשיך להתעקש, שזאת בעיה שלך שנתת לו מחיר בטעות, אז לכאורה הגיוני לומר ללקוח, שזאת הופכת להיות בעיה שלו שזאת בעיה שלך ושאתה הולך לבטל לו את העסקה ושילך לחפש את החברים שלו... אלא מה? שאם תעשה את זה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבטל את העסקה באמת. וההעדפה שלך היא, שהוא יוותר על הבקשה שלו ושלא יבטל את העסקה. אז איך אפשרי לאיים על הלקוח שאתה תבטל את העסקה, בלי לאיים עליו את זה בצורה ישירה? ואיך להגדיל את הסיכוי שכן תהיה עסקה בכל מחיר, בלי שתצטרך לסגת מהעסקה? והתשובה לכך היא, שיש אפשרות לומר ללקוח, שאתה הולך לבטל לו את העסקה, בלי לומר לו את זה בצורה ישירה ומפורשת. ואיך? נניח שהלקוח אומר לך אבל אתה נתת לי את המחיר ... הלקוח אין ברירה אחרת, אלא לעבוד איתי. כי אם לא תקבל את ההצעה שלי, אז אני לא אהיה חלק בעסקה ואז תישאר בלי ספק אחר שהוא יותר טוב ממני. דהיינו, ברגע שאתה מדבר עם הלקוח על האפשרויות שלו, מול ... לך ספק אחר, הרי שזה בעצם סוג של איום, שאתה לא תעבוד איתו ושאם הוא יתעקש, הוא לא יקבל עסקה יותר טובה. דהיינו, לומר ללקוח האם יש לך אפשרות יותר טובה מלהתפשר ולהסכים איתי, זה כמו לומר ללקוח, אם לא תתפשר איתי, אתה הלקוח תידפק. כי אני אבטל את העסקה ואתה תיאלץ לסגור עסקה פחות טובה. במילים אחרות, אנחנו רומזים ללקוח, שמבחינתנו לסגת מהעסקה, אם הוא ימשיך להתעקש על התמחור השגוי. באמצעות זה שאנחנו שואלים אותו, אם יש לו הצעה יותר טובה. דהיינו, ... וביצעת תמחור שגוי, הרי שיש מה לעשות. אבל צריכים לדעת לעשות זה בחוכמה. כדי להגדיל את הסיכוי, שכן תיסגר עסקה ושהעסקה לא תתבטל בגלל התמחור השגוי.
איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
... בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי? ... לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמה: בקשת רכישה ברכישת בית וכיוב). במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי. המוכר ... B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר. למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן ... העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A. עובדה שלקוח A ביטל את העסקה. עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו. עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמה, הנעל ... מתאימה ללקוח אחר. אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה. ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש. כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו. במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמה: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיוב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו. דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר. אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ... למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין. לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא ...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא ... תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ואתה מוכן לוותר על העסקה. או לצורך העניין אתה בראיון עבודה ושואלים אותך, מה ציפיות השכר שלך. ונניח שאתה מוכן לעבוד בשכר חודשי X. ... שני אם תבקש סכום יותר גבוה מהמחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמה אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה? ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח ... משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל ... כמה כסף לבקש. אבל ברמתה העיקרון, העצה היא, שתבקש סכום גבוה יותר, אבל תשתול ללקוח מחשבה, שהוא לא יברח מהעסקה אם המחיר גבוה לו מידי ותגרום ללקוח להבין שהמחיר אינו סופי. ואיך לעשות את זה? תשובה: לא להציג את ... X. כאשר בכל הצורות האלו אתה שותל ללקוח מחשבה, שהמחיר שאתה אומר לו, הוא לא המחיר בשבילו, המחיר לסגור עסקה, אלא המחיר הוא מחיר רק בהתאם למחירון, בהתאם למחיר הרשמי, בהתאם למחירון הרשמי וכיוב. כי כאשר אתה אומר ללקוח ... שאי אפשר לרדת ממנה במחיר. ויש עוד לוגיקה נוספת בהקשר הזה, והיא מתאימה לעסקאות שבהן הלקוח לא הולך לסגור עסקה כאן ועכשיו, גם אם תגיד לו את המחיר הנמוך או לא משנה מה. כי יש מצבים שללקוח יש עוד ... המחיר הרשמי הוא X, אבל קודם כל תראה שהמוצר מתאים לך, ואחר כך נדבר או אבל אם תרצה לסגור עסקה, נראה מה אפשרי לעשות או כשתרצה לסגור עסקה, נראה אולי נוכל לסדר משהו לגבי המחיר וכיוב. כאשר המסר התת הכרתי כאן, הוא, שאני כרגע נותן לך את ... יש את המחיר הנוכחי, שהוא טווח המחיר הכללי של המוצר ויש גם את המחיר לסגירה, שכאשר תרצה לבוא לסגור עסקה, אז נדבר שוב פעם על המחיר. לסיכום: אם אתה רוצה להרוויח כמה שיותר, תשקול לבקש מחיר יותר גבוה ממה שאתה מוכן לקבל במינימום. ואם אתה חושש מכך שאולי בגלל זה תפסיד את העסקה, אז עליך לשתול מחשבה ללקוח, שאתה מוכן לנהל משא ומתן על המחיר, בדרכים הנל. ומה יהיה מחיר הבסיס שאותו ...
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
... ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף מה ההבדל בין ... מהם שני סוגי העסקאות שחשוב להכיר כשעצמאי מחפש לקוחות? כשעצמאי מחפש לקוחות, עליו להבחין בין שני סוגים של עסקאות: עסקה שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה שחותמת על פרויקט פיתוח שנתי ללקוח אחד, מתחייבת להקדיש לו את רוב משאביה ולא יכולה לשרת במקביל לקוחות נוספים באותה תקופה. עסקה שאינה מגבילה את העצמאי: כמו רופא שיניים שנותן טיפול חד - פעמי ללקוח. הרופא אמנם מוגבל בשעת הטיפול עצמו, ... ההתחייבות: ככל שההתחייבות ארוכת טווח ומגבילה יותר, כך חשוב יותר שהתמחור יהיה רווחי ומדויק. מדוע ככל שההתחייבות גדולה יותר העסקה חייבת להיות רווחית יותר? אליעד מסביר בפירוט שככל שהעסקה יותר מגבילה ומחייבת אותך לאורך זמן, כך החשיבות של הרווחיות עולה. הוא נותן דוגמה של מוכר בשוק: אם לקוח ... במחיר נמוך, המוכר מוגבל ואינו יכול להמשיך להרוויח מלקוחות אחרים. במצב כזה הרווחיות חשובה פי כמה, כי הוא מחויב לעסקה זו לאורך זמן. דוגמה נוספת שניתנת היא עצמאי שמתחייב על בניית אתר או פרויקט שייקח זמן רב. ככל שהעסקה ארוכה יותר, חיוני שהתמחור יהיה משתלם מאוד כדי לא לפגוע באפשרויות רווח אחרות. איך עצמאי יכול להבטיח עסקה טובה יותר? הדרך הטובה ביותר להבטיח עסקה רווחית היא הגדלת הביקוש לשירותים שלך. ככל שיש יותר לקוחות פוטנציאליים, כך קטן הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ביותר. אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות ... אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר נמוך בגלל מחסור באפשרויות. אם היו לו אפשרויות רבות, הוא יכול היה לסרב לעסקה פחות משתלמת ולהמתין להצעה טובה יותר. איך התהליך הזה דומה לחיפוש עבודה כשכיר? גם שכיר שמחפש עבודה נמצא במצב ... מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה, הוא בדרך כלל מפסיק לחפש הצעות אחרות. בפועל, הוא סוגר עסקה עם מעסיק יחיד לטווח ארוך, ולכן עליו להתייחס אליה כעסקה גדולה מאוד. שכיר שיתפשר על התנאים כי לא היו לו הצעות אחרות עלול להישאר במשך שנים בתנאים פחות טובים. ... בעמדת כוח משופרת למשא ומתן. אם לעומת זאת הוא מפסיק לחפש עבודה ברגע שהתקבל, הוא למעשה נועל את עצמו בעסקה ארוכת טווח בתנאים קבועים מראש, ללא אפשרות לשפר משמעותית את מצבו. מהו המפתח האמיתי להצלחה בחיפוש עבודה ולקוחות? בשורה ... כך המחיר והתנאים יהיו טובים יותר. להימנע מהתחייבויות ארוכות טווח לא רווחיות: חשוב לבדוק לעומק את הרווחיות לפני שמתחייבים לעסקה שמגבילה הזדמנויות נוספות. לשווק את עצמך באופן מתמיד: עצמאים ושכירים כאחד צריכים להשקיע בשיווק, מכירות ופרסום כדי להגדיל את ... שלו. קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות עם לקוחות: לקוח שמגביל את העצמאי מלעבוד עם לקוחות אחרים - למשל, עסקה ארוכת טווח שמחייבת את העצמאי להקדיש את זמנו רק ללקוח אחד. לקוח שלא מגביל את העצמאי - עסקה שמאפשרת לעצמאי להמשיך לקבל לקוחות נוספים במקביל. דוגמאות להבדלים בהתחייבות כאשר רופא שיניים מקבל מטופל לשעה תמורת תשלום, באותה ... שנה שלמה, היא תוכל לשרת רק את הלקוח הזה ולא לקחת פרויקטים אחרים. השפעת המגבלה על הצורך ברווחיות ככל שהעסקה מגבילה יותר את העצמאי מלהרוויח כסף מלקוחות אחרים, כך חשוב יותר לוודא שהעסקה רווחית. אם לקוח מבקש מחיר נמוך עבור כמות קטנה של עבודה, הנזק קטן. אך אם הוא דורש התחייבות ארוכת ... יותר לקוחות פוטנציאליים, כך גדל הסיכוי לקבל עסקאות טובות. עצמאי שיש לו רק לקוח אחד עלול להיות לחוץ לסגור עסקה בתנאים לא משתלמים. עצמאי עם הרבה לקוחות יכול לבחור את העסקאות הרווחיות ביותר. שכיר שמחפש עבודה - דומה לעצמאי ... לעבודה מסוימת, הוא נמצא בעמדה חזקה יותר לשיפור תנאיו. אם הוא מפסיק לחפש ברגע שהוא מתקבל, הוא למעשה סגר עסקה עם המעסיק לטווח ארוך. סיכום - המפתח להצלחה גם כשכיר וגם כעצמאי הגדלת מספר ההזדמנויות - שכירים צריכים להגיש ... רב של לקוחות. הימנעות מהתחייבות מגבילה במחיר נמוך - הן שכירים והן עצמאים צריכים לוודא שהם לא ננעלים על עסקה לא משתלמת. שיפור תנאים באמצעות תחרות - ככל שיש יותר הצעות, כך גדל הסיכוי לקבל את התנאים הטובים ביותר. ... ומכירות לעצמאים תמחור נכון בעסקים משא ומתן על תנאי עבודה ניהול קריירה לטווח ארוך היצע וביקוש מול לקוחות, תמחור עסקה מול לקוחות, חיפוש עבודה, כמה משכורת אתה מבקש? איך להצליח למצוא עבודה טובה? איך למצוא לקוחות טובים? למה לעשות ... בחיפוש עבודה, היצע וביקוש כעצמאי, כמה לקוחות יש לך? כמה ביקוש יש לך? תהליך חיפוש עבודה, תהליך חיפוש לקוחות, עסקה רווחית, עסקה לא רווחית, לקוח רווחי, לקוח לא רווחי, תמחור לקוחות, איך לתמחר ללקוח? איך לסגור עסקה טובה? האם לתת הנחה ללקוחות? חוזה מול לקוח, הצעת מחיר ללקוח, לסגור עסקה עם לקוח, חוזה עבודה, הגדלת רווחיות בעסק, כמה כסף לבקש? איך לחפש עבודה בצורה נכונה? למה חשוב שיהיה לך ...
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה איך להתמודד עם רגשות אשם לאחר שמוכר מתחרט על עסקה? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסיטואציה רגשית שבה אדם מוכר פריט מסוים, אך לאחר זמן מה הוא מתחרט על כך ורוצה לבטל את העסקה. אליעד מנתח לעומק את הסיטואציה דרך דוגמה של ספסל עבודת יד ייחודי, שהקונה רכש אותו מהמוכרת במחיר מוסכם. בהמשך, ... הספסל בחזרה תמורת החזרת הכסף ששולם. אליעד מסביר שהסיטואציה מורכבת מכיוון שמעורבים בה שלושה אלמנטים עיקריים: הערך הכספי של העסקה עצמה. הערך הסנטימנטלי והרגשי של המוכרת כלפי הפריט שמכרה. התחושות של הקונה לגבי המצב שנוצר - רגשות אשם, תחושת ניצול, אגואיזם או מצפון נקי. מהם השיקולים שגורמים לאדם להתחרט על עסקה? אליעד כהן נותן דוגמה מפורטת של אדם שמוכר ספסל בעבודת יד, פריט ייחודי שלא ניתן להשיג בחנויות רגילות, ונוצר באופן מיוחד עם ערך רגשי עמוק. לאחר המכירה, המוכרת חוזרת בה ומבקשת לבטל את העסקה בטענה שהפריט שייך למשפחה, ושהיא טעתה בהחלטה למכור אותו. כאן עולה השאלה האם המוכרת מתחרטת בגלל המחיר (שהיה נמוך ... הסיטואציה היא לנהל משא ומתן ברור ואותנטי, בלי לעורר תחושת אשם מיותרת. לדוגמה, הוא מסביר שאם המוכרת רוצה לבטל עסקה, הקונה יכול להציע לה להחזיר את הכסף בתוספת פיצוי מסוים אם הוא מעוניין באמת להתחשב ברגשותיה. כך, הקונה מאפשר ... כאילו חייבים לפצות את הצד השני מתוך אשמה בלבד. אליעד מדגיש כי: אין חוק שמחייב את הקונה לבטל את העסקה מתוך רחמים או אשמה. החזרת העסקה יכולה להתקיים מתוך נדיבות, אך לא חייבת להתקיים כדי להימנע מהרגשת רוע או אגואיזם. כיצד להתמודד עם תחושת האגואיזם ... ואז מבקש לחזור. הוא מסביר שבמערכת יחסים רגשית שכזו ברור לכולם שההחלטה היא בידיו של מי שנזרק. כך גם בעסקה מסחרית - הזכות להחליט נתונה למי שרכש את הפריט. האם ראוי להחזיר את הפריט מתוך טוב לב או חובה ... אם הם מבוססים על אמת או על דמיון. איך להתמודד עם רגשות אשמה? מה לעשות כשהמוכר מתחרט? האם לבטל עסקה בגלל ערך סנטימנטלי? מתי נכון לוותר במשא ומתן? איך להימנע מתחושת אגואיזם? איך לדעת אם החרטה כנה? איך להחליט ...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
... עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום ... הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם ... נניח לצורך העניין שמנהלים משא ומתן והלקוח רוצה X ואתה לא מוכן לתת לו את X. ונניח שמבחינתך אין עסקה אם הלקוח מתעקש לקבל X. ונניח שאתה מציב גבול ללקוח במשא ומתן, ואומר לו עד כאן!, אני לא מוכן להתפשר יותר והלקוח צריך לבחור האם לקיים איתך את העסקה או שלא. עכשיו, במה תלוי אם תהיה עסקה או שלא? זה כמובן תלוי בהרבה גורמים, כאשר אחד מהם זאת האווירה הכללית שיש בינך לבין הלקוח. דהיינו, אם הלקוח ירגיש שהוא אוהב אותך ושהוא בהרמוניה איתך, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבחר לסגור איתך עסקה. אלא מה? שאם במשא ומתן הגעת עם הלקוח למבוי סתום, הרי שבמובן מסוים השיחה בינך לבין הלקוח מסתיימת בתחושה ... עוד היבט יותר מתוחכם. נניח שהלקוח מבקש X ואתה מתנגד ל X. מה בעצם קורה כאן? במהות, הלקוח חושב שהעסקה תהיה יותר טובה עבורו, אם הוא יקבל את X. אבל אתה לא מוכן לתת לו את X. וזה אומר, ... שכרגע אתם בתחושה של אי הסכמה. וככה זה מגדיל את הסיכוי, שהוא יסכים לוותר על X ולסגור איתך את העסקה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסקה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסקה, איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, אימון אישי למתבגרים, קאוצינג בתחום עסקה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5940 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 00:10:03 - wesi1