אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עלות מול תועלתתועלת מול עלותעלות או תועלתתועלת או עלותעלות ותועלתעלות תועלתתועלת עלותעלות הייצורעלות ייצורעלות אלטרנטיביתעלות של מוצרעלות המוצרעלות מוצרעלות השיווקעלות ייצור של מוצרעלות החומרעלות שוליתעלות תפעולעלות הפרסוםעלות מכירהעלות שולית יורדתעלות ייצור גבוההעלות ייצור שוליתעלות חומרי הגלםלהוזיל את עלותעלות מימוןעלות העבודהעלות אישיתעלות רכישההשפעת עלות הייצור על המחירלהוזיל את עלות הייצורעלות הכנת הצעת מחירניתוח עלות תועלתעלות שולית עולהעלות גולמיתעלות חודשיתהקטנת עלותעלות מעבידעלות עובדעלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוחאיך משפיעה עלות הייצור על התמחורתמחור מוצר עם עלות ייצור גבוההשיקולי עלות מול תועלת בזוגיותעלות הוצאת הצעת מחיר ללקוחאיך להוזיל את עלות השיווקעלות הכנת הצעת מחיר ללקוחאיך לתמחר עלות הצעת מחירעלות מול תועלת בהתייעלותאיך לחשב את עלות הייצורעלות הפרסום בטווח הארוךתועלתייצור🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... נוספים COST1 + COST2. דהיינו, לכל פעולת הוספה יש מחיר. אם נוסיף רק 1 בודד בכל פעם, תהיה לזה עלות של COST1. ואם נוסיף 1 בשני מקומות בו זמנית, תהיה לזה עלות של COST2. לדוגמה, נניח שמחיר1 (COST1) הוא 2 אז אם נבצע 9 פעולות של הוספת 1, הרי שעלות ההוספות תהיה 18. ואם נניח שמחיר2 (COST2) הוא 1, אז בדוגמה הנל נבצע 4 הוספות של מחיר2, דהיינו, עלות 4, כי לכל פעולת הוספה יש עלות של 1. ובנוסף נוסיף עוד עלות של מחיר1 שהיא 2. והרי שיש לנו עלות של 6. כי בדוגמה הנל עשינו 4 הוספות כפולות בעלות של מחיר2 שהוא 1. 41=4. ועשינו גם פעולה אחת של הוספה 1 שהיא בעלות של מחיר1 שהוא 2. ואז 4+2 = 6. כמו בדוגמה שהם הביאו Example 2: Input: nums = [2,3,3,3,5], cost1 ... סופרים את כל פעולות ההוספה של הערך 1. היינו מכפילים את כמות פעולות ההוספה בערך של מחיר1, והיינו מגיעים לעלות שלנו ליישר את כל המספרים כלפי מעלה. ונעצור כאן לרגע וננתח את הנל. בעצם יש לנו כאן כמה שלבים. ... על כל הרשימה ולסכום את הכמות של כל פעולות ההוספה. שלב 4 - עלינו להכפיל את כמות פעולות ההוספה, בעלות של מחיר1 וכך יש לנו את התוצאה, של מה העלות שלנו ליישר את כל הרשימה כלפי מעלה. או שיכולנו גם בשלב 3 - לחשב את העלות של ליישר את המספר הנוכחי כלפי מעלה. ובשלב 4 - לעבור על כל הרשימה ולסכום את כל העלויות. עד ... נשים רגע אחד בצד את תהליך איתור המספר הגדול ביותר. נשים רגע אחד בצד גם את תהליך החישוב של העלות של ביצוע פעולות ההגדלה. ננסה לחשוב אך ורק על החלק של כמה פעמים ניתן לבצע פעולת הגדלה כפולה, שבה ... נוכל לבצע הגדלות כפולות, לפני שנהיה חייבים לבצע הגדלות בודדות. ואחרי שנדע את כל זה, עכשיו נוכל לחשב את העלות של כל ההגדלות. עד כאן זה בעצם סיכום ביניים של מה שהבנו עד כה. ועכשיו נעבור לחלק נוסף של השאלה, שעומד בפני עצמו, והוא, בהינתן לנו מחיר1 שהוא עלות של הגדלה בודדת ובהינתן לנו מחיר2 שהוא עלות של הגדלה כפולה, אז, מה יהיה המחיר המינימלי שנוכל לשלם, כדי להגדיל את כל המספרים. ואיך ניגשים לפתור את ... זמן ריצה. ולכן, אם היינו יודעים מראש, איך הכי יעיל למלא את הרשימה, אז היה יותר קל לחשב את העלות. דהיינו, אם ננתח את כל האפשרויות, נראה שבסופו של דבר, יש רק 3 אפשרויות אפשריות. שהן: מבחינת המחיר שנשלם: ... אז נוכל להסיק, שנעשה 100 הגדלות כפולות (סהכ 200) ונצטרך לבצע עוד 300 הגדלות בודדות. ומכך נוכל לחשב את העלות המינימלית, בהכפלה של מחיר1 + מחיר2 בהתאם. במילים אחרות, כרגע ניתן להבין שבעצם כדי לפצח את השאלה המקורית, בסך ...
איך להתראיין מחיר מינימלי שחיקה ריצה אמת איך ללמוד תכנות איך לנתח דברים לפרק
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
4:57קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול לחוש אי - ... זה במאה שקלים?. איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי. האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר? נקודה מרכזית שאליעד כהן מדגיש היא שהמחיר של המוצר אינו חייב להיות קשור ישירות לעלות הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק ... להתמודד עם תחושת אי - הנוחות במכירת מוצר שנתפס כיקר: להתמקד תמיד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, ולא במחיר או בעלות הייצור. לוודא שאין ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק. לזכור ... תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, אם מוצר עולה לייצור שקל ונמכר במאה שקלים, איש המכירות עשוי לחוש שלא בנוח עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח. מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר? - מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור. - מוצר נחשב יקר רק אם הלקוח יכול להשיג את אותה תועלת בדיוק, במאמץ זהה, במחיר נמוך יותר. ... לערך שהוא מספק. איך לשנות את הגישה כדי להצליח במכירת מוצרים יקרים? 1. התמקד בתועלת ללקוח - במקום להתמקד בעלות הייצור או במחיר, שאל את עצמך: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת למחיר שהוא משלם? 2. בחן את השוק - ... מוצר אם הוא זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי. סיכום הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם ... מסוים לפעמים הרבה פעמים איש המכירות חושב שהמוצר הזה יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת אומרת נגיד מייצרים את המוצר הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש ... בהכרח קשור האם המוצר הוא יקר או זול. מוצר יקר או זול זה ביחס לתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר וביחס לעלות של המוצר עבור הלקוח, זאת אומרת יש כמה הלקוח שילם ויש כמה תועלת הלקוח קיבל. עכשיו אם הלקוח יכול ... עוד שניים עוד 100%, עוד 200% זה לא משנה עוד כמה עדיין התועלת שהבן אדם קיבל מהמוצר היא גדולה מהעלות של המוצר. הכסף שהוא שילם שווה את התועלת ולכן אני אומר עוד פעם, מי שמרגיש שקשה לו למכור בגלל ...
מה זה לא משנה ביטחון עצמי חלקי חושדת איך להרגיש בנוח לשכנע את הלקוח לרכוש לייצר לרמות למה המוצר יקר
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
הכנסה פסיבית, איך להכניס הכנסה פסיבית מהבית? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להתעשר בקלות? איך לעשות כסף מהר? איך להרוויח כסף באינטרנט? מסחר באינטרנט, אמזון, כסף בקלות
... לא חומרתי. אליעד: אז מה הכוונה? ש: תוכנה כלשהי. אליעד: אוקי. ש: איזושהי תוכנה. אליעד: אתה מתכוון להגיד מוצר שהעלות היצור שלו היא אפס. ש: לא עלות היצור שלו יש משהו. אליעד: לא סליחה העלות השולית שלו היא אפס זאת אומרת אחרי שיצרת אותו פעם אחת עכשיו לשכפל מאה פעמים זה אפס נכון? ש: ... הראשונה יעלה לי סכום מסוים לייצר את היחידה הראשונה ואחר כך לייצר את היחידות הנוספות כבר אין לי יותר עלות. ש: בוא נדייק אתה מפשט את זה אבל לא. אליעד: לא תפיסתית אין עלות אתה נותן למישהו עוד שם משתמש ועוד סיסמה זהו זה לא מעבר לזה נכון? ש: גם זאת עלות. אליעד: כן אבל זאת עלות גרם בא נגיד כל סכום שיתנו לך יותר גדול מהעלות של זה נכון אז אתה אומר הנה מצאת עכשיו דרך לעשות הכנסה פאסיבית תראה איזה גאוני זה רוב החברות ... שנסחרות בבורסה רובן לא מייצרות מוצרים ממשיים? ש: מייצרים. אליעד: הם ממשיים. ש: אבל זה עולה להם משהו? אליעד: העלות השולית שלהם היא גדולה ממשיכה לגדול זאת אומרת היחידה המיליון היא עולה. ש: נכון היא עולה עולה סכום מסוים ... לא אני רק אומר שאתה כאילו מצאת פירצה. ש: גם לי זה עולה. אליעד: כן אבל אתה אמרת שפה העלות לשכפל את זה היא אפס כמעט אז אני אומר שאתה בעצם מצאת משהו שהוא יותר חכם מרוב החברות המוצלחות ... אומר הנה מצאתי רעיון אני אייצר את זה אני אמכור את זה עכשיו בא נחשוב בהיגיון הרי יש מה העלות שלך לייצר את זה עשר שעות אבל יש כמוך ואתה אומר הנה עכשיו אני אשב עשר שעות כמה שעות ... תיתן לאנשים משהו שהם יהיו מוכנים לתת תמורתו כסף אבל שמישהו אחר לא יוכל לתת להם את אותו מוצר בעלות יצור זהה או יותר נמוכה לשלך זאת אומרת שאם יש עוד אנשים בעולם שיכולים לתת את אותו מוצר בעלות יצור זהה או יותר נמוכה לא משנה מה אתה תעשה אתה לא באמת יכול לאורך זמן אתה יכול אולי ... לעשות כסף מזה, אתה הבנת ולכן עכשיו השאלה היא זה איך מביאים את זה למצב שאתה תוכל להביא מוצר שהעלות היצור שלך תהיה יותר זולה כי אם עלות היצור שלך לא יותר זולה לא משנה מה עשית אתה לא יכול להרוויח יותר כסף. ש: אני הבנתי. אליעד: עכשיו וכדי שאתה תגיע למצב שעלות היצור שלך יותר זולה אתה צריך או מזל או שכל ומזל זה מזל באותה מידה אתה גם יכול לזכות ... להרוויח כסף ובסוף אתה כדי להרוויח את הכסף אתה לא צריך ליצור את המוצר אתה צריך לשווק את המוצר והעלות שלך לשווק את המוצר היא תהיה פי אלף מהעלות שלך לייצר את המוצר ולא משנה איך תגלגל את זה אתה בסוף צריך להוציא הרבה כסף כדי לשווק את ... למכור את מה שקיים אבל הקונספט עצמו לא השתנה כי אנשים אמרו אם יש דרך למכור פה יותר אם עלות המכירה פה היא יותר זולה אז הנה מצאנו דרך להתעשר אבל זה שיש לך אפיק שאתה יכול למכור בא ... עוד אלף כמוך שעושים קורס אז בסוף המחירים של הקורסים ירדו אז בסוף לא הרווחת שום דבר בכל מקרה העלות שיווק שלך והעלות מה שקיבלת על הקורסים תתקזז אז למה שיקנו דווקא את הקורסים שלך כי אתה כנראה מאוד גאון אבל אם ...
שכיר מפגר איך לעשות כסף באינטרנט כאבי ראש כסף בלי ללמוד איך לעזור לחיות טוב שכר
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות המכירה? כאשר קונים מוצר ב - 100 שקלים, לא משתלם למכור אותו במחיר ... לפחות. אך גם אם המוצר נמכר במחיר גבוה יותר, לפעמים הוא עדיין לא כדאי למכירה, בשל המושג הכלכלי שנקרא עלות אלטרנטיבית. מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא באה לידי ביטוי במכירת מוצרים? עלות אלטרנטיבית היא הרווח הפוטנציאלי שאנחנו מפסידים כאשר בוחרים לעשות פעולה אחת במקום אחרת. לדוגמה, אם לחנות יש מקום רק ... המוצר הראשון מרוויח 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן להעביר להם עבודות פחות משתלמות, ... אצל אחרים, הלקוח רוצה ספציפית את השירות או המוצר ממך, וזה מצדיק את התמחור הגבוה. מהי הטעות הנפוצה בחישוב עלות אלטרנטיבית וכיצד להימנע ממנה? הטעות הנפוצה היא לומר מראש: אני לא אמכור מוצר זה כי יש לי אלטרנטיבה משתלמת ... את המוצר הזה? תמיד קיים מחיר שיהפוך את המכירה לכדאית עבורך, ולכן במקום לדחות את ההצעה מראש, שקול פשוט להעלות את המחיר. איך לענות ללקוח ששואל למה כל כך יקר? כאשר לקוח שואל מדוע המחיר גבוה, ניתן להשיב לו ... מתמחר בהתאם. התשובה הזאת מבהירה ללקוח את הערך שהוא מקבל, והיא גם מציבה את המוצר שלך כייחודי, שונה, ומוצדק בעלותו. דוגמה מוחשית להמחשה של תמחור מוצר פשוט בצורה משתלמת מומחה בתחום מסוים, שיש לו ביקוש עצום ושירותים רבים בתור ... על ידי העלאת המחיר, אפשר להפוך כל מוצר או שירות למשתלם וכדאי למכירה. במקום לוותר על הזדמנות מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר ... כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 שקלים, אנחנו לא נרצה למכור אותו ... 110 או 120. עכשיו, יש מוצרים שאנחנו לא נרצה למכור, למרות שאנחנו מרוויחים מהם. למה? כי אנחנו מפסידים את העלות האלטרנטיבית שלהם. מה הכוונה? נניח שיש לנו חנות עם מקום מוגבל למדף - ניתן להחזיק עליו רק 100 מוצרים. ... למה לא למכור את המוצר הפחות רווחי? הבעיה היא לא שהמוצר נמכר בהפסד, אלא שהוא מפסיד לנו כסף דרך העלות האלטרנטיבית שלו - כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו פחות, הוא לא פנוי למוצר שמרוויחים עליו יותר. איך בכל זאת אפשר למכור מוצרים שלא כדאי לנו למכור בגלל העלות האלטרנטיבית? פתרון קלאסי הוא לקחת קבלני משנה - כך העבודה נעשית בלי שאנחנו מבזבזים זמן ומשאבים. אבל יש גם ... יש מחיר שבו הוא כן משתלם, גם אם הוא פחות רווחי באופן יחסי. ולכן, במקום לוותר על מכירה בגלל העלות האלטרנטיבית, שקלו להעלות את המחיר כך שהמכירה תהיה משתלמת בכל זאת. לקריאה נוספת בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא ...
טעויות למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו להעביר מוצר שלא כדאי למכור אותו להעלות מחירים למה לרכוש דווקא ממך איך למכור מסקנה
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק ... רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק. מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי ... לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ושוב. בנוסף יש עוד בעיה עם השיטה הנל, והיא שמאחר שהיא מאוד קלה יחסית לביצוע, ... על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר. במילים אחרות, מצאנו כאן כמה חסרונות בשיטה הזאת. חיסרון 1 - העלות של הפצת ופרסום המסר השיווק. חיסרון 2 - עלות הייצור שכל הזמן צריכים לחדש את תוכן הקמפיין השיווקי. חיסרון 3 - שגם המתחרים שלך יכולים כל הזמן להמציא ... מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו. בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, ... התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי. בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני המכירות שלך, באופן דיגיטאלי, בלי עלות של אנשי מכירות ששוב ושוב צריכים להסביר הסברים ללקוח וכולי. וכל מה שאמרתי עד כה, רלוונטי בעיקר אם באמת ... שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך. לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן תקטין את עלות השיווק ואת עלות תהליכי המכירה וכולי.
להגדיל את הרצון רצון להאמין במוצר אתה יותר טוב מהמתחרים מוצר גרוע מתחרים עסקיים תהליך מכירה להגדיל
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
... מראש ואז פספסת את ההזדמנות לתת לו טוב כי הוא לא רוצה שתיתן לו דבר טוב כי יש לך עלות מאוד גדולה כי הוא נגיד לא רוצה להרגיש מחויב דבר נוסף יכול להיות שאם הוא ירגיש מחויב לך הוא ... יכול לגרום לו להגיד אני לא מבקש ממנו יותר שום דבר לא רוצה לעשות לו רע. ש: כי יש עלות. אליעד: לא בגלל העלות כן יש עלות נכון יש עלות אבל העלות לא קשורה למחויבות אבל לא קשור למחויבות בכלל לא קשור למחויבות. ש: למה עלות זה המחויבות לא? אליעד: יש עוד עלויות לאו דווקא מחויבות. ש: אפשר שוב את זה? אליעד: אתה רוצה שמישהו ... לזה שכאשר אתה נותן למישהו משהו עוזר לו נותן לו מעניק לא משנה מה ככל שאתה מספר יותר על העלות שלך בנתינה עלות כלשהי אתה גם מחזק את הקשר ביניכם וגם מחליש את הקשר ביניכם אתה גם גורם לו לאהוב אותך יותר ...
אני לא מספיק טוב מאיפה להתחיל מה אתה מוכן לתת האם אני אשם נוסחאות מתי להתלונן לא רוצה לעשות למה אני לא אוהבת אותו
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם ... האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך ... באמת השווי האמיתי של המוצר? והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%. ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי ... הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות. לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי ... המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח. וזה בעצם אומר, שאם הבית הנל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי. ואחדד, יש כאן ... יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית. לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי. אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות ... וכולי. אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר. כמו ... צריכים להתבונן גם על השאלה הבאה והיא, כמה עולה ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר שלנו. לדוגמה, נניח שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן ... אפשרות לייצר לעצמו מוצר מקביל במחיר יותר זול ממה שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי הוא לא רוצה / צריך / מבין את כל התועלות של המוצר שלנו. כמו כן צריכים לעשות הפרדה בין השאלה של האם לקוחות מבינים את המוצר שלנו, את כל התועלות שלו, את העלות שלנו / את העלות של השוק / את העלות של הלקוחות, לייצר לעצמם את המוצר הזה, לבין השאלה הנל, של כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה. כמו כן צריכים גם להפריד את השאלה של, האם בכלל כדאי לייצר את המוצר הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות של המוצר שלנו, האם המחיר של המוצר הגיוני עבור הלקוח? ולמה קבעתי קודם שיעור רווח של כ 20%? כי ... התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? וכולי, על בעל העסק לנסות להבין בתור התחלה, מה עלות הייצור / עלות תפעולית שלי למוצר הזה + רווח נניח של 20% ואז קיבלנו מחיר X. ומכאן עלינו לשאול? האם וכמה יעלה ללקוח ממוצע לייצר לעצמו מוצר זהה? האם ביותר מ X או בפחות? האם הלקוח בכלל מבין את התועלות של המוצר שלנו? האם הלקוח ירצה את התועלות של המוצר שלנו? אולי ללקוח עולה יותר או פחות מ X ...
מחיר מתנגד למחיר מנהלי מכירות מנהל טיפול בהתנגדות מכירה מסוג איתור צרכי הלקוח למה המוצר כל כך יקר יכולת כלכלית
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... ממנה את כל ההוצאות, כולל את הוצאות המכירה. ומה שנשאר אלו הרווחים של בעל העסק לפני מיסים כמובן. ולפעמים, עלות הייצור או עלות השיווק או עלות המכירה או כל עלות אחרת, לפעמים היא יותר גבוהה מאשר הרווח של בעל העסק עצמו. ככה שבהחלט אפשרי שאיש המכירות יעשה יותר כסף ... גדולה, ככה כנראה שהוא יוכל לתת לך יותר כסף בתמורה לשירותי המכירה שלך. כי אם אין הרבה מרווח בין עלות הייצור / עלות השיווק / עלויות העסק, לבין מחיר המכירה, הרי שלא נשאר כסף, לשלם לך תמורת שירותי המכירה שלך. במילים אחרות, ...
לתמחר יתרון תחרותי על המתחרים לעשות יותר כסף ממכירות איך לגרום ללקוח אנשי מכירות באיזה תחום לעשות כסף במכירות לגרום נזק למותג לפתח קריירה כאיש מכירות
איך להחליט אם לשמור או לזרוק משהו? איך לקבל החלטה? האם לזרוק או לשמור משהו? האם לשמור משהו? האם לזרוק משהו? אגרנות כפייתית, הפרעת אספנות כפייתית, איך לקבל החלטה?
6:56איך להחליט אם לשמור או לזרוק משהו? איך לקבל החלטה? האם לזרוק או לשמור משהו? האם לשמור משהו? האם לזרוק משהו? אגרנות כפייתית, הפרעת אספנות כפייתית, איך לקבל החלטה?
... נכונה, יש לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות בפני עצמה. החישוב המדויק הוא לשאול את עצמך - מה העלות בלשמור ומה העלות בלזרוק? כיצד מחשבים את העלות בלשמור חפץ? אם עלות השמירה של החפץ היא אפסית, כלומר, החפץ לא מפריע לך כלל, לא תופס מקום משמעותי, לא עולה כסף לשמור ... אליעד מציע שלא תזרוק אותו. הסיבה היא שלזרוק את החפץ היא פעולה שדורשת משאבים: מאמץ, זמן ואנרגיה. אם אין עלות בלשמור את החפץ, הפעולה של הזריקה היא מיותרת. כדוגמה לכך אליעד מציין חפץ שאולי בעתיד הרחוק יהיה שימושי - למשל, חבל ישן שייתכן שיום אחד תצטרך. כל עוד אין עלות בשמירתו, מומלץ להשאיר אותו בבית. כי אם תזרוק אותו, ויום אחד תזדקק לו, יהיה לך חבל על כך שזרקת אותו ללא צורך. מתי בכל זאת כדאי לזרוק חפץ? מצד שני, אם קיימת עלות ממשית בשמירת החפץ - למשל, הוא תופס מקום נחוץ, עולה כסף לשמרו (כמו במקרה שצריך בית גדול יותר או ... זהירות את הנושא. במקרה כזה, עליך לשאול את עצמך באופן מפורט: מה הסבירות שבאמת אזדקק לחפץ הזה בעתיד? מה העלות של השמירה לעומת התועלת האפשרית? אם תגלה שהחפץ אינו צפוי להביא לך תועלת בעתיד, והעלות בשמירתו גבוהה, מומלץ לזרוק אותו. מצד שני, אם יש סבירות כלשהי, אפילו קטנה, שתזדקק לו בעתיד, עליך לשקלל את התועלת הפוטנציאלית לעומת העלות הנוכחית בשמירה, ורק אז להחליט. מה החשיבות של בחינת היתרונות והחסרונות בנפרד? הנקודה העיקרית שאליעד כהן מדגיש היא לא ... בשמירה?. במקום זאת, הוא מציע לשאול בצורה ישירה ומפורשת: מהם היתרונות בלזרוק את החפץ? מהם החסרונות בלזרוק אותו? מהי העלות בשמירתו? מהו היתרון בשמירתו? כך נוצר תהליך מדויק יותר שבו ההחלטה אינה תלויה רק בתועלת המיידית, אלא בחישוב הגיוני של עלויות ותועלות עתידיות. בצורה זו, החלטה האם לזרוק או לשמור מתקבלת בצורה מדויקת יותר, ללא השפעות רגשיות בלבד. לסיכום - איך ... אינסופיות או לרגשות שליליים כמו פחד להיפטר מדברים, הוא מציע לשאול באופן הגיוני, פשוט וברור - מה העלויות ומה התועלות בשמירה ובזריקה של כל חפץ בנפרד, ורק על סמך חישוב זה להחליט בצורה שקולה. איך להחליט אם לזרוק משהו? הפרעת אגרנות כפייתית נוסחה להחלטה אם לשמור או לזרוק האם כדאי לשמור חפצים ישנים? איך לחשב עלות מול תועלת?
אובססיה טורדנית לטפל בהתנהגות טורדנית חיסרון ויתרון לקבל ocd טיפול לחשב איך לנהל התנהגות כפייתית טורדנית
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, ... כי קיימת חשיבה אפילו יותר טובה מאשר סתם לתמחר את המוצר הכי גבוה שאפשר. החשיבה הזו היא חישוב של עלות אלטרנטיבית. הוא מסביר את המושג עלות אלטרנטיבית כבדיקה מתמדת של אפשרויות אחרות שיכולות להניב רווחים גדולים יותר, גם אם אתה כבר מרוויח על המוצר שלך. ... כך הוא מרוויח 150 שקלים במקום 100. כלומר, הוא השתמש במשאב שלו (100 השקלים) בצורה מיטבית יותר. כיצד להשתמש בעלות אלטרנטיבית לשיפור קבלת החלטות עסקיות? אליעד כהן מציג את ההבדל בין חכם לגאון. אדם חכם אומר לעצמו שאם הוא ... גדולים יותר. הוא מדגיש שהגאון תמיד בוחר את העסקה הכי טובה מבין האפשרויות הזמינות לו, תוך חישוב מתמיד של עלות אלטרנטיבית. כלומר, הגאון תמיד שואל את עצמו: מה האלטרנטיבה הטובה ביותר שהייתה זמינה לי? האם יש אפשרות טובה יותר ... מוצר שהם מתעסקים איתו. לסיום, הוא מציע לכל מי שרוצה ללמוד עוד להיכנס ולחפש מידע נוסף על מושגים כמו עלות אלטרנטיבית, שאיפה למצוינות, תמחור מוצרים, ולהרחיב את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך מצליחים חושבים? מהי מצוינות בארגון? איך לתמחר מוצרים נכון?
עסק להגדיל רווחים בעסק איך לקבל החלטה לעשות הרבה כסף לוזר שאלות להתבוננות האם להשקיע
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עלות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עלות, איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שרירי הגוף להבין את המציאות ללמוד אוצר מילים התפתחות קוגניטיבית לעשות התחלות חדשות ביטול האני עצמי איך לא לפחד מבדידות? מהן השיטות ליציאה מדיכאון גנטי? דימוי עצמי בעבודה האם אפשר להאמין בעצמי אחרי כישלון? כמה זמן לוקח להתגבר על אהבה? לשכנע מישהו לאהוב אותך אושר טוב אושר גדול נחמד לאקסית זוגיות עם בחורה יפה התלבטויות החלטות בתנאי חוסר ודאות התמודדות עם תלות רגשית במורה להתמודד עם התאבדות לתכנן טבלת יעדי הכנסות איך הצלחה יכולה לגרום לכישלון? לענות ללקוח שאומר להוביל לקוח ילדים עם חרדות איך לגרום לילד להפסיק לקלל? שיטות טיפול בתת מודע מודעות עצמית בסגר הקורונה למחוק טראומות לטפל באוטיזם קל לשאול אם יש לו חברה איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? לשמור על תזונה הערות בחדר כושר אלוהים אונס אותך לאהוב אותו האלוהים החזק ביותר הארה שנעלמה הדרך אל ההארה הרוחנית להיות אלוהים שקרי להיות אלוהים איך לרצות יותר כסף? ערך הדירה בחירת משמעות החיים האם מטרת החיים היא העולם הבא? ביקורות שליליות בתקשורת הנאה חיצונית לדעת אם יש בחירה חופשית לא צריך בחירה האם היקום הוא אין סופי? לראות עולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים, פסיכותרפיסט, מאמן לזוגיות בתחום עלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9844 שניות - עכשיו 26_09_2025 השעה 11:30:54 - wesi1