... אותו לא רוצה שהוא, עכשיו תראה מה שאתה אמרת זה גם היבט אבל בא נלך מסודר תראה במוח שלך בעיקרון יש לו אפשרות לחשוב על כל מה שיכול להיות כל מה שיכול להיות קיים וגם מה שלא יכול להיות ... לך תאונת דרכים נגיד היית בתאונה ומאז אתה מפחד לנסוע בסדר נגיד דוגמה תאונה אתה מפחד לנסוע. עכשיו ברמת העיקרון במוח שלך יש אפשרות לדמיין יש למוח שלך את היכולת לדמיין את כל המצבים האפשריים ולכן לא משנה איך ... לא יכול לשכוח באופן מוחלט משהו שקרה לך אתה גם לא יכול לשכוח משהו שעוד לא קרה לך כי בעיקרון אתה תמיד חושב על הכל. אלא מה שבאופן יחסי יש דברים שאתה זוכר אותם יותר ויש דברים שאתה חושב ... לא טעמת מאכל מסוים כל החיים שלך. אליעד: בתת מודע אתה מודע לטעם שלו גם אם לא טעמת אותו בעיקרון. ש: איך אם לא חווית את זה אז איך? אליעד: אם היית חווה אותו היית מסוגל לחוות אותו? ש: ... להתקין כל מערכת הפעלה שאתה רוצה על הזה אתה מבין הפוטנציאל הוא אינסופי. ש: לא הבנתי. אליעד: אני אומר בעיקרון במנגנון שלך יש מראש את כל האינפורמציה הקיימת אתה כשנולדת איזה שפה ידעת לדבר כשנולדת? ש: כלום. אליעד: עכשיו ...
... אינטראקציה רומנטית צריך להיות איזון, ואין נוסחה אחת שמסבירה איך להצליח תמיד. מה באמת גורם לאישה לרצות להיות איתך? העיקרון המרכזי בשאלה זו הוא שהאישה צריכה לחשוב שלהיות איתך עדיף מאשר להיות לבד. הגורם המרכזי למשיכה הוא היכולת לגרום ... המינון המדויק מציג בעיה מהותית: מהו אותו מינון? איך ניתן למדוד אותו? אם תישען על כך מבלי להבין את העיקרון שמאחוריו, תמצא את עצמך מנסה לשחזר משהו שהוא למעשה חסר חוקיות אמיתית. כל אדם צריך להיות קצת מכל דבר: ... באינטראקציה רומנטית, אך דבר אחד כן מחויב - הבחורה צריכה לחשוב שלהיות איתך עדיף על פני להיות בלעדיך. זהו העיקרון המרכזי שעליו מושתתת המשיכה. איך יוצרים תחושה שלהיות איתך עדיף מאשר בלעדיך? משיכה נוצרת כשאתה גורם לאישה לחוות שאיתך ... ש: לא נכון יש מלא דברים שעובדים אני יודע את זה. אליעד: אתה שמעת מה אני אמרתי אתה הבנת שבעיקרון בכל דבר יש היגיון היה בחור שסגר את החברה שלו בחדר שלושה ימים ואז היא רצתה להתחתן איתו אחר ... ש: רגע שנייה אני לא חושב שזה נוסחה אני גם אתה יודע. אליעד: אני גם התייחסתי למה שהוא אמר בעיקרון כל מקרה לגופו אתה יושב רוצה לראות מה הבחורה חושבת מה הגישה שלה אתה יכול לנסות מפה משם רצוי ...
... האם זאת האמת. ש: לא. אליעד: למה לא מה האמת? ש: למבוגרים יש להם יותר הכרה במציאות. אליעד: ילדים כעיקרון הם יותר פחדנים או פחות פחדנים מה האמת מה אתה חושב? ש: הם יותר פחדנים. אליעד: אתה בטוח בזה ... שאלה אחרת עכשיו יש איך בא לו הפחד הראשון זאת שאלה אחרת אבל אני לא נכנס אני אומר עכשיו בעיקרון ילדים בטבע שלהם הם יותר מפחדים או פחות מפחדים. ש: תלוי מתי ילד אם אתה מרגיע אותו ברגע שיצא ... פתאום מפחד המון ואז אחר כך הוא מתאזן ואז אחר כך כשהוא בוגר יש לו נגיד איזה הפרעה אבל בעיקרון כילד הוא פתאום מפחד המון למה מה הסיבה. ש: הסיבה שהוא כאילו עולם הדמיון שלו עובד שעות נוספות הוא ... זה לא לפחד? אליעד: יש לו יש פלסטלינה אתה יכול להפוך אותה לזה ולזה יש לה את כל האופציות בעיקרון. ש: כן אז למה שהוא לא יעשה הערכה? אליעד: אתה שואל אצלך תנסה להבין למה אתה התחלת לפחד זאת ... בכלל אז אמרת לו תפחד עכשיו מטריד אותך שהוא מפחד יותר מדי אז אתה אומר לו אל תפחד אבל בעיקרון הוא עושה את מה שאמרו לו הסיבה שהוא כל כך מפחד זה כי כשאמרת לו תפחד לא אמרת לו ...
... חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ברמת העיקרון, תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת ... עזר למסרי מכירה שאיש המכירות היה רוצה להעביר ללקוח, אבל שהוא מתקשה להעביר אותם ברמה המילולית בלבד. דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן להעביר את המסר שלו בעל פה, בלבד, בלי שום עזר שיווקי כזה או אחר. דהיינו, כעיקרון אפשר לקחת כל חומר שיווקי כלשהו, ולהסביר בעל פה את המסר שלו ללקוח. אבל במציאות, אנחנו לא רוצים להסתפק ... ללקוח ולנתח את כל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. ומהמסרים האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק. ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים ... תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון שיקולים. אבל כעיקרון את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליכי המכירה השונים. דהיינו, לקחת ...
... בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה ... ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי. להצעת המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה מתכוון להפר את הצעת המחיר ולברוח עם הכסף, כנראה שפחות יעניין אותך מה כתוב בהצעת ... כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול לפסוק שהצדדים סיכמו שונה ממה שכתוב בהצעת המחיר. אבל אלו מקרי קצה, כאשר ברמת העיקרון, הצעת המחיר נועדה להבהיר לכל אחד מהצדדים את מה שהוא מחויב כלפי הצד השני, כדי למנוע ויכוחים ומריבות בהמשך ... המחיר שמפרט את פרטי ההצעה. אז מה לפרט בהצעת המחיר בחלק של מה כולל או לא כולל השירות שלך? בעיקרון לכאורה ניתן לומר, שכדאי לפרט כמה שיותר, כדי שהכל יהיה כמה שיותר ברור ומדויק. אבל מצד האמת אי אפשר ... היגיון לנסות לכתוב הצעת מחיר קצרה ותמציתית ולא הצעת מחיר ארוכה כאורך הגלות. וכאן צריכים למצוא את האיזון. ברמת העיקרון הגיוני לכתוב את כל הדברים שלדעתך הגיוני ושיש סיכוי סביר שלאחר מכן עשויה להיות אי הסכמה לגביהם. דהיינו, אתה ...
... את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר? אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר לך ... בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב ... o plomo). שזאת הצעה שאי אפשר לסרב לה. וזאת כמובן תשובה שהיא חצי בהומור ועכשיו ננסה להעמיק. אז ברמת העיקרון אנחנו רוצים שהלקוח יסגור איתנו עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך ... את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על ... קיבל החלטה ורימו אותו. אולי בעבר הלקוח קיבל החלטה שגויה, אולי הלקוח חושש מתגובה של מישהו להחלטה שלו. וברמת העיקרון, גם לכל הסיבות האלו, יש מענה. דהיינו, אם לדוגמה היינו יודעים בוודאות שהלקוח חושש לקבל החלטה, כי הלקוח חושש ...
... אתה תמיד אמור להיות בספק לגביו ככל שהשכל יותר עובד ככה אתה אמור להיות יותר בספק. ולכן קודם כל בעיקרון עכשיו אם בן אדם נגיד מחפש זוגיות שבה לא יהיה לו שום ספק אם זה מתאים לו או לא ... לא יודע מה אתה יכול בתיאוריה אתה יכול הכל אתה גם יכול להיות עבד ולהיות מרוצה זה לא קשור בעיקרון מה זה מרוצה מרוצה זה שברגע מסוים אתה רואה יותר יתרונות מחסרונות שברגע מסוים אתה רואה יותר יתרונות מחסרונות ... רגע בעוד רגע אתה פתאום יכול להתהפך בראש, עכשיו אם אתה מחפש את האין ספק אתה לא מתאים למשחק בעיקרון שזה לגיטימי איפה פה הבלוף של האנשים הבלוף של האנשים שהם מצד אחד אומרים אם יש ספק אין ספק ... לא לאהוב אותו אז אתה יכול כן לאהוב אותו אבל אם אין אפשרות לא לאהוב גם אין אפשרות לאהוב בעיקרון. אוקי עכשיו אז מה אמרנו בעצם אז אמרנו כזה דבר עצם זה שאתה אפילו אוהב זה בזכות זה שיש ...
... פעם, אבל לא תמיד המילה מסגירה לפעמים זה המבנה של המשפט המבנה הרעיוני הפילוסופיה שעומדת מאחורי המשפט. עכשיו ברמת העיקרון ככל שאתה בשביל הספורט תיקח כמה שיותר תהליכים ותנסה להבין אותם, מתבונן בהם. ש: טקסטים. אליעד: כן טקסטים אבל ... זה שהוא לא יודע. אליעד: לא, אני מדבר באופן כללי באנשים שאתה מנתח דברים, ברור הוא אולי לא יודע. ובעיקרון ככל שאתה מנתח יותר דברים אז אתה כבר יודע לזהות האם זאת תבנית שהוא פשוט טועה להגיד ככה או ... אני צריך להגיד על עצמי. אליעד: נכון. באמת. יש לך את זה פה בכל מקרה לא משנה. אני אומר בעיקרון כשאתה מנתח טקסטים שאתה מדבר אפילו שאתה חושב עכשיו, אני לא יודע למה חשבתי ככה, באמת זה ככה? באמת ... אני יכול לגרום, אני יכול ללחוץ לו בכפתור והוא ירצה, אני רוצה שהוא ירצה שזה יבוא ממנו. אבל ברמת העיקרון אתה אמור להיות מסוגל להגיע למיומנות שאתה יכול ללחוץ על הכפתור והוא משתכנע, ברמה כזאת. ש: אוקי ברגע שהבנתי ...
... שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם המשא ומתן ובמערכות יחסים, כל פעולה או אמירה שלנו משדרת ... לעשות כדי לא לשדר שהוא חזק, מה בן אדם צריך לעשות כדי לא לשדר שהוא חלש? וזה הולך ככה בעיקרון כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם ... על זה כחזק. מה זאת אומרת מתפשר על זה כחזק עכשיו אני אסביר, אז עוד פעם אני חוזר על העיקרון החזק מחליט לחלש מה לעשות זה נכון בכל תחום חלש וחזק, מי קובע? החזק גם אם החזק עוזר לחלש ... של כל מערכת יחסים, אני מזכיר ואני לא בהכרח אומר שבן אדם צריך לצאת חזק אבל אני מסביר את העיקרון בכל דינמיקה של מערכת יחסים כאשר מישהו החליט למישהו אחר מה לעשות תעשה ככה תביא לי כוס מים לא ...
... עצמו כפי שהוא, החסם שמנע ממנו לאכול יותר (פחד להשמין עוד) יורד, ואז הוא עשוי לאכול יותר ולעלות במשקל. העיקרון המרכזי הוא, שככל שהחיסרון שהאדם מנסה לפתור באמצעות אכילה קשור יותר ישירות למשקלו, כך הסיכוי שקבלה עצמית תוביל להפחתה ... קשור פחות למשקל ויותר לדברים אחרים, כך גובר הסיכוי שקבלה עצמית דווקא תגדיל את האכילה ואת העלייה במשקל. איך העיקרון של קבלה עצמית משפיע על בזבוז כספי? אותו העיקרון חל גם על התנהלות כלכלית ובזבוז כספי. אליעד כהן מסביר כי לעיתים אדם מבזבז כסף כדי לפצות על תחושת ... אם הוא יקבל את עצמו כשמן, הוא עלול לאבד את הדחף להימנע מהשמנה נוספת, מה שיוביל דווקא להשמנה. כיצד העיקרון הזה חל על בזבוז כספי? בדומה לעניין האכילה, אדם שמבזבז כסף כדי לפצות על תחושת חוסר (למשל, הרגשה שאין ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: עיקרון, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: עיקרון, איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תמיכה נפשית, קואצ'ר אישי, אימון אישי בטלפון בנושאי עיקרון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331