... והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב , 500, תגובתך צריכה להיות ממוקדת בערך ובאיכות המוצר שלך, השולחן שלי בנוי מחומרים איכותיים יותר. השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור
והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה ... שח והלקוח טוען שהוא ראה אותו ב , 500 שח במקום אחר, אל תגיד לו אז לך תקנה שם, אלא הדגש, , השולחן שלי בנוי מחומרים איכותיים יותר , השירות שאני נותן כולל אחריות ארוכה יותר , הגימור
והעיצוב כאן שונים ממה שתקבל שם בצורה כזו, אתה גורם ללקוח להבין שהמחיר הגבוה מוצדק. 3. להימנע מהצגת אלטרנטיבות כעדיפות , אם אתה אומר ללקוח ...