... משל עצמם, במקום לוודא מה בדיוק הלקוח מתכוון. כיצד הדוגמה של שולחן ממחישה את הטעות? בדוגמה הפשוטה הזו, הלקוח אומר שהוא מחפש שולחן. המוכר ממהר להציע שולחן בגודל מסוים או
בעיצוב מסוים, בלי לעצור ולברר לפרטי פרטים מה הלקוח בעצם רוצה. ייתכן שהלקוח אמר אני מחפש שולחן והתכוון לשולחן צד קטן או לשולחן מתקפל, ... סובייקטיבית. מה שנראה יפה בעיני אחד, עשוי להיראות פחות יפה בעיני אחר. אם הלקוח מבטא משהו שדומה לאני רוצה שולחן יפה, על המוכר לשאול אותו מה משמעות המילה יפה עבורו: האם מדובר
בעיצוב מודרני, גודל ספציפי, צבע מסוים או אולי בכלל באיכות החומרים. עצם ההבנה של עובדה מול פרשנות חוסכת טעויות בתהליך מכירה. איך ...