... טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע להקשיב למילות הקישור של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה
סובייקטיבית, כגון לדוגמה אני חושב שאין לי צורך במוצר הזה. או לדוגמה האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמה אני לא צריך כרגע את המוצר הזה. ... יודע להקשיב למילים שהלקוח משתמש בהן, והוא יודע לזהות, עד כמה הלקוח מדבר בצורה מוחלטת אובייקטיבית עובדתית, ועד כמה הלקוח מתייחס לדברים של עצמו, בצורה
סובייקטיבית יחסית וכפירוש בלבד. ואיש מכירות טוב, יודע גם להקשיב לא רק למילים של הלקוח, אלא גם לאינטונציה של הלקוח. דהיינו, לקצב הדיבור שלו לטון ...