אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להתלונן? ✔למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיו"ב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיו"ב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיו"ב.

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המע"מ ושכל המחירים מתייקרים וכיו"ב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, "ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר?" / "אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד"? וכיו"ב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח?

והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת מאשר העלות שלו, ביחס לכל שאר האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיו"ב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח.

ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך הלקוח מפרש את התמחור שלך.

ניקח לדוגמה בן אדם צמא למים במדבר, ואתה משתלט על מאגר מי שתיה אין סופי, ומנסה למכור כוס מים ב 1000 ש"ח. האם לדעתך אותו אדם שעומד למות מצמא, ירכוש ממך כוס מים ב 1000 ש"ח במידה ויש לו את היכולת הכספית? כנראה שכן. כי במדבר, מבחינת היצע וביקוש, הוא ישלם לך הרבה מאוד כסף תמורת כוס מים. אבל זאת לא כל האמת. כי יש המון משמעות לאיך שהלקוח מבין את התמחור שלך.

אם לדוגמה הלקוח יחשוב שאתה מאוד התאמצת להפיק את המים במדבר, אולי הלקוח מיוזמתו אפילו ישלם לך יותר כסף, כדי לתמוך בעסק שלך. אבל אם הלקוח יחשוב שאתה גנב, שמנצל את החולשה שלו, הרי שהלקוח ישנא אותך. ואם הלקוח לא מבין את התמחור שלך ואם הלקוח חושב שהתמחור שלך מוגזם, אז זה גורם ללקוח לחשוב עליך מחשבות רעות, שגורמות לו לא לרצות לרכוש ממך. וגם זה חלק מהשיקולים שלך הלקוח, האם לרכוש ממך או לא.

כי עושה ללקוח רע, לרכוש ממישהו, שמבחינת הלקוח, מרוויח על חשבונו המון כסף. עושה ללקוח רע, לקחת את מעט הכסף שיש לו, ולתת אותו למישהו שמתעשר על חשבון המצוקה של הלקוח. וכן, אם הלקוח יחשוב שאתה תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש ממך.

ולכן, לתמחור יש המון משמעות, גם מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיו"ב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל "אסור" שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך.

ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר היקר הוא בלית ברירה, דהיינו, שהאיכות הזאת של המוצר הזה, הכרחי שהיא תעלה את הסכום הזה, כדי שיהיה אפשרי להמשיך לייצר את המוצר, עם רווח כלשהו, במקרה כזה יהיה הרבה יותר קל ללקוח לרכוש ממך, יותר מאשר אם הלקוח יחשוב שאתה סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל.

במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. והלקוח מבין שהתמחור צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי.

וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה, וכן זכותך לבקש פי מאה מכולם, וכן במידה ואתה פועל בתוך שוק חופשי, אז תבקש כמה כסף שבא לך וכולי. אבל עדיין ללקוח שלך יהיה יותר קל לרכוש ממך, אם הוא יבין את התמחור שלך ויחשוב שהעלויות שלך גבוהות ושאתה לא מתעשר על חשבונו. וכן, הבנת הלקוח את התמחור שלך, משפיעה גם על התפישה שלו את המותג שלך.

ויש גם את העניין של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט...
מתנגד למחיר איך לשווק מוצרי יוקרה מחיר גבוה הורדת מחירים מס הכנסה להעלות את המחיר איך לתת הנחה איך להוריד מחיר עובדים למות לגיטימיות אומר יקר לי אופי קיצוני איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך להסביר איך להסביר את המחיר היקר איך להסביר את המחיר היקר ללקוח איך להסביר את המחיר ללקוח איך להסביר העלאת מחירים איך להסביר מוצר יקר איך להעלות את המחיר איך להעלות מחיר איך להעלות מחירים איך להצדיק תמחור יקר איך להתלונן איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח שאומר יקר לי איך לקבוע מחיר איך לקנות מוצר איך לרכוש מוצר יקר איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר איך לשכנע לקוחות איך לתמחר אישיות קיצונית בעיני הלקוח האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם המחיר מוגזם האם להעלות את המחיר האם להעלות מחיר האם להתלונן הגזמה הלקוח הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר בעיני הלקוח המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר ללקוח המחיר יקר מידי העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים הצדקת מחיר הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות הקצנה התייקרות מחירים התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנגדות מחיר ועלויות הייצור זה יקר לי חשיבה מוקצנת חשיבה קיצונית יוקרה יקר יקר לי יקר ללקוח כמה להתלונן לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות את המוצר לגרום ללקוח לקנות מוצר לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לגרום ללקוח לרכוש מוצר לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להגזים להוציא מפרופורציה להסביר להסביר את המחיר היקר להסביר את המחיר היקר ללקוח להסביר את המחיר ללקוח להסביר העלאת מחירים להסביר מוצר יקר להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים להצדיק להצדיק את התמחור להצדיק תמחור יקר להקצין להתווכח על המחיר להתלונן למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה זה כל כך יקר למה מוצר יקר למה מחירים מתייקרים למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתלונן לקוח מתלונן על המחיר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות לקנות לקנות את המוצר לקנות את המוצר שלך לקנות מוצר לרכוש לרכוש את המוצר לרכוש מוצר לרכוש מוצר יקר לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח לרכוש את המוצר לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות לתמחר מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שאומר מה לענות ללקוח שאומר יקר לי מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרי יוקרה מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר מוגזם מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתי להתלונן מתנגד למחיר עלויות ייצור עלות הייצור עלות ייצור קביעת מחיר קיצוניות קשה למכור מוצר יקר שכנוע תלונה תלונות תמחור תמחור יקר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ממצים את המקסימום שלהם. הם ... היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב הפוליטי במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי ... לא נעצר בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים ... בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מתלונן אך עדיין עושה את כל מה שהוא יכול לעשות כדי להצליח, אז מדובר בתלונה בונה. אם הוא פשוט מתלונן ומאשים את הסביבה כדי להסביר את כישלונו, אז מדובר בתלונת לוזר. מבחן נוסף הוא ... את עצמך כשאתה מתלונן? ההמלצה של אליעד כהן היא לחשוב היטב כשאתה מתלונן ולבחון את עצמך. האם אתה משתמש בתלונה כתירוץ כדי לא לעשות את המאה אחוז שלך? או שאתה מתלונן כדי לשפר את המצב ולמצוא פתרונות לבעיות? אם ... פועל בכל הכוח, גם אם יש מכשולים, וממשיך להיאבק על השיפור, אז תלונתך היא חיובית. אכלו לי שתו לי תלונות ותירוצים לוזרים מול ווינרים שיפור המצב לעומת הסרת אחריות גישת ברוך השם מול חתירה לפתרון מניפולציות של נוכלים אחריות אישית מול גורמים חיצוניים האם להתלונן זו תכונה של לוזרים או ווינרים? התלונה עצמה, כמו אמירות בסגנון אכלו לי, שתו לי, אינה שייכת בהכרח לקבוצת הלוזרים או לקבוצת הווינרים. השאלה האמיתית היא מה המטרה של התלונה. האם היא משמשת תירוץ כדי לא לפעול ולהישאר במצב הנוכחי, או שהיא דרך לבטא רצון לשפר את המצב ולשנות אותו לטובה? מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? לוזרים משתמשים בתלונה כתירוץ כדי להסביר מדוע הם לא מתאמצים להשיג את מטרותיהם עד הסוף. כששואלים אותם למה הם לא פועלים בכל ... מעבירים את האשמה החוצה, במקום להודות שהם לא עשו מאה אחוז כדי לייצר שינוי מהותי. אצל ווינרים, לעומת זאת, התלונה היא עדיין קיימת, אבל היא נועדה לקדם שיפור במצב. אדם מצליחן שמתלונן, עושה את זה מתוך כוונה לתקן משהו. ... ניסיון אמיתי לשפר את המצב. הם מקבלים על עצמם כל עוול, אומרים ברוך השם שאני נושם ומנסים להשתיק כל תלונה. הגישה הזו מזכירה אדם שנמצא בבית כלא, אבל במקום לנסות לצאת משם ולהשתחרר, הוא אומר תפסיק להתלונן, פשוט תחייך ... מניפולטיביים משתמשים בהאשמה של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי למנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם מזהים שבמקרים מסוימים תלונה היא אכן תירוץ ללוזריות, ולכן הם מערבבים בין תלונה בונה (שמטרתה לפתור בעיות) לתלונה תבוסתנית (שמטרתה לא לעשות כלום). נוכל עלול לגנוב משהו ממך, וכשתגיע בטענה נגדו, הוא יאמר: מה אתה מקטר כל ... תפסיק להגיד אכלו לי, שתו לי, תהיה חיובי. בצורה הזו הוא הופך אותך ללא לגיטימי בעיני עצמך, כאילו עצם התלונה היא פסולה, ובכך מונע ממך להילחם על מה שנלקח ממך. איך יודעים אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם אדם עושה את כל מה שהוא יכול, למרות הקשיים, ובמקביל מתלונן כדי לשפר את המצב. אם אתה משתמש בתלונה רק כדי להסביר למה אתה לא עושה כלום, זו תלונת לוזרים. אבל אם אתה פועל בכל הכוח ובכל זאת מתעקש להשמיע תלונה במקום שיש עוול, זו תלונת ווינר. כך גם בנושא אכלו לי, שתו לי. ווינר מתלונן כדי לשפר את המצב: ... בורח מאחריות. אבל אם אתה ממשיך לפעול, נלחם ומשקיע מאמץ, ועדיין מצביע על עוולות שאתה רוצה לתקן, אז זו תלונה חיובית, תכונה של אדם מצליח שרוצה להעלות את רמת החיים וההישגים שלו. אכלו לי שתו לי תלונות ותירוצים לוזרים מול ווינרים שיפור המצב לעומת הסרת אחריות גישת ברוך השם מול חתירה לפתרון מניפולציות של נוכלים אחריות ...
פרידה קשה, למה לא לשנוא את האקסית? למה לא ללכלך על האקסית? פוסט טראומה מהאקסית, ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית
פרידה קשה, למה לא לשנוא את האקסית? למה לא ללכלך על האקסית? פוסט טראומה מהאקסית, ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית
... ריבאונד זוגי, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי פרידה, זיכרונות שליליים מהאקסית, איך למצוא זוגיות? למה לא להאשים את האקסית? להתלונן על האקסית למה לא כדאי לשנוא את האקסים וללכלך עליהם? אחת הסיבות העיקריות לכך שלא מומלץ לשנוא את האקסית ... פוטנציאליים. אנשים יעדיפו להיות בסביבת מישהו שמרגיש טוב עם עצמו ומסוגל להתקדם הלאה, במקום להיות עם מישהו שתקוע בעבר ומתלונן על האקס שלו. לדוגמה, אדם שמספר לכולם שהאקסית שלו הייתה נוראית, מרגיש רע בעצמו ומושך אליו אנשים פחות איכותיים ... בעבר, כך קשה לכם להתקדם הלאה ולהיות פתוחים לקשרים חדשים. אנשים רוצים להיות ליד מישהו שמשדר חיוביות ולא מישהו שמתלונן כל הזמן על העבר שלו. השלכת הכעס על בן הזוג החדש בעיה נוספת היא שכעסים לא פתורים מהקשר הקודם ...
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למה מישהו בא אליכם בתלונות? כאשר אדם מגיע אליכם עם תלונות, כגון אתה לא אוהב אותי מספיק, אתה לא מעניק לי מספיק, או אתה לא נותן לי מספיק, המשמעות היא ... בכם. הוא למעשה חושב שאתם חייבים לספק לו תחושה טובה, ולכן כאשר הוא אינו מקבל זאת, הוא פונה אליכם בתלונות. אליעד כהן מסביר שצריך לבחון את עצמכם ולבדוק איפה אתם נהנים מזה שאותו אדם בא אליכם בטענות. אם לא ... ברחוב לא יעצור סתם אדם זר וישאל למה אתה לא אוהב אותי? מכיוון שאין ביניהם תלות. למה אתם נהנים מתלונות של אחרים כלפיכם? הסיבה שאתם נהנים מכך שמישהו מתלונן כלפיכם, נובעת מכך שאתם מרגישים שיש לכם שליטה עליו. אליעד כהן מציג את הדוגמה של הורים וילדים: הורים רבים ... תקבל. התלות הזו מאפשרת להורה להרגיש שהוא בעל ערך וכוח. אבל המחיר של שליטה זו הוא שהילד יגיע עם תלונות, כגון הרסו לי את החיים, פגעתם בי, וכו, משום שהוא רואה בהורים אחראים לטוב או לרע שמתרחש בחייו. איך ... בני זוג? תלות רגשית בין בני זוג מתבטאת באופן דומה. אליעד כהן נותן את הדוגמה הבאה: נגיד שהבן זוג מתלונן על בת הזוג שהיא רואה בו כספומט ורק רוצה ממנו כסף. אך הוא שוכח שאם לא היתה לה תלות ... הוא נהנה מכך שהיא תלויה בו, כי כך הוא מרגיש שהוא נחוץ עבורה. התוצאה הישירה של תלות זו היא תלונות מצדה. גם במקרה ההפוך, אישה יכולה להרגיש טוב מכך שבן זוגה תלוי בה, אך כתוצאה מכך הוא יתלונן שהיא אינה מעניקה לו מספיק אהבה או תשומת לב. מה הקשר בין תלונות לתלות רגשית? כאשר אדם מתלונן כלפיכם, הוא בעצם חושב שהטוב שלו וההרגשה הטובה שלו תלויים בכם. הוא רוצה לקבל מכם משהו חיובי ואינו מקבל ... כשאתם מאפשרים לאחר להרגיש שתלוי בכם, אתם בעצם מזינים את התחושה הזו ומגבירים את הסיכוי שהוא יבוא אליכם עם תלונות בעתיד. איך להפחית תלונות מצד אנשים? כדי להפחית את התלונות, חשוב קודם כל לזהות איפה אתם נהנים מכך שהאדם השני תלוי בכם, ולהיות מוכנים לוותר על ההנאה או היתרונות שאתם מקבלים מתלות זו. ככל שתהיו מוכנים לוותר על השליטה ועל היתרונות שבתלות, כך תפחת גם כמות התלונות כלפיכם. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להיות ערניים לכך מראש: ברגע שיש מישהו תלוי בכם, בין אם זה ילד, בן זוג או כל אדם אחר, עליכם לצפות לכך שבשלב מסוים הוא יגיע עם תלונות. אם מראש תמנעו או תפחיתו את ההנאה וההזנה של התלות הזו, התוצאה תהיה שיהיו פחות תלונות. איך להתמודד מראש עם תלות רגשית של ילדים ובני זוג? אליעד כהן ממליץ מראש לשים לב לרגע שבו הילד ... במיוחד אם אתם מרגישים טוב מהתלות הזו. זה הרגע לעצור ולשאול האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר של התלונות העתידיות. אם תפסיקו להזין את התלות הרגשית שלהם, תקטינו משמעותית את כמות התלונות שתקבלו בעתיד. למה אנשים מתלוננים עלי? איך למנוע תלות רגשית? למה הילד שלי מתלונן? איך להפסיק תלונות מבני הזוג? מהי תלות רגשית? איך להפסיק שליטה בילדים? איך לגרום למישהו לא להיות תלוי בי?
לכבד את עצמך, להתייחס לעצמך ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
לכבד את עצמך, להתייחס לעצמך ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
... לקחת את עצמך ברצינות ובכנות מלאה. לפי אליעד, לכבד את עצמך זה להתייחס ברצינות לאמת הפנימית שלך. כאשר האדם מתלונן על מצבו או מביע חוסר שביעות רצון, עליו לשאול את עצמו עד כמה הוא באמת הולך עם הרצונות שלו ... כי הוא לא שואל מה אני רוצה לעשות?, אלא פועל לפי מה שהוא חושב שאלוהים אמר לו. מדוע אנשים מתלוננים אבל לא מוכנים להשתנות? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: אנשים רבים מתלוננים שהם אינם מרוצים ממצבם, אך במקביל אינם מוכנים לוותר על ההרגלים שמונעים מהם להתקדם. הוא משתמש בדוגמה של אדם ... עד הסוף ותיקח אחריות על הבחירות שלך במלוא הרצינות, או שתכיר בזה שאתה לא רוצה ללכת עד הסוף ותפסיק להתלונן על התוצאות. האדם חייב להבין ולהכיר במצבו, להיות ישר וכנה עם עצמו, ולהודות בכך שהוא בוחר בסיטואציה כפי שהיא. ... שהוא עצמו נמצא באותו מצב בדיוק, אך הוא לפחות מבין שהוא לא באמת רוצה ללכת עד הסוף, ולכן לא מתלונן על המצב שלו. מה המשמעות של להתאמץ באמת כדי לקבל תשובות? אליעד מפרט באריכות על כך שלהתאמץ באמת זה ... ניתן לדעת אם אתה באמת רוצה שינוי? אליעד חוזר ומדגיש שהדרך לדעת אם אתה באמת רוצה שינוי היא להפסיק להתלונן ולהתחיל לבדוק את עצמך במלוא הרצינות בכל פרט ופרט. הוא מסביר שאנשים מתלוננים כיוון שהם לא רציניים עם עצמם. הוא נותן דוגמה נוספת של אדם שרוצה להיות מאושר אבל לא מוכן להפסיק ... מבחינתך, כי אתה הוא זה שבוחר אותו. ברגע שתוכל להודות בכך במלוא הכנות, תוכל או לקבל את המצב ולהפסיק להתלונן, או לשנות אותו באמת. איך לכבד את עצמי? מה זה ללכת עד הסוף? איך מפסיקים להתלונן? מהי האמת הפנימית שלי? איך לוקחים את עצמך ברצינות?
מצבי רוח משתנים - איך להשיג יציבות רגשית?
מצבי רוח משתנים - איך להשיג יציבות רגשית?
... להחליט כיצד להתייחס למציאות באופן ברור ויציב. אדם יכול לבחור האם הוא תמיד רוצה להצליח, תמיד להפסיד, או תמיד להתלונן. אפילו החלטה מודעת לחיות בדיכאון היא יציבה יותר מאשר להיות במצב של התלבטות מתמדת וחוסר ודאות. אליעד מדגיש כי ... למציאות. האדם צריך לגבש עמדה ברורה: האם הוא רוצה להצליח תמיד? האם הוא רוצה להפסיד תמיד? האם הוא רוצה להתלונן על מצבו? מהם הדברים שהוא מוכן לקבל ומהם אלו שהוא רוצה לשנות? אפילו אם אדם מחליט שהוא רוצה להיות ... יציבה. על האדם להחליט ולנקוט עמדה, או שאני תמיד רוצה להצליח, או שאני תמיד רוצה להפסיד, או שאני רוצה להתלונן, מהם הדברים שאני רוצה לשנות ומה לא. לגבש עמדה. אפילו אם אתה אומר שאתה רוצה להיות בדיכאון, גם זה ...
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם? מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל ... אלוהים עשה את זה?, ואילו אנשים שאינם מאמינים באלוהים ישאלו למה המציאות כזאת?. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על אלוהים או על המציאות היא למעשה תלונה של האדם על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם אינו נפרד מהמציאות עצמה. אליעד משתמש בדוגמה של ... שרצה ויצר את החלום. כך גם בחיים - כאשר אדם חווה אירוע רע, כמו אובדן, אסון או סבל, והוא מתלונן על כך, הוא בעצם מתלונן על עצמו, כי הוא הישות שיוצרת את הכל. הוא האחראי הישיר למה שקורה לו, גם אם הוא לא מודע ... בכך שהם לא חווים את האחדות שבין הבורא לנברא. האדם הממוצע חווה רק את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן מתלונן על דברים שקורים לו. לעומת זאת, אדם מודע יותר יכול לחוות בו - זמנית שלוש פרספקטיבות שונות: פרספקטיבה נמוכה, ... והנברא, ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין זאת חווה פיצול בין אני לאלוהים או מציאות. כך יוצא שכאשר אדם מתלונן על המציאות, הוא בעצם שונא את עצמו, כי הוא והמציאות אחד הם. איך דוגמת היד והגוף ממחישה את האחדות? אליעד כהן נותן את דוגמת היד והגוף: אם היד תחווה עצמה כנפרדת מהגוף, היא עלולה להתלונן ולכעוס על הגוף שגורם לה לכאב. אך אם היא תבין שהיא חלק מהגוף, אין לה שום סיבה לתלונות. בצורה דומה, האדם הוא חלק מהמציאות, ולכן כל תלונה על המציאות היא בעצם תלונה של האדם על עצמו. הדרך להתגבר על תלונות וסבל היא להבין שאתה והמציאות - ישות אחת. כיצד ניתן להגיע לאחדות מלאה ולהפסיק לסבול? אליעד כהן מסביר שהדרך ... מגיע לפרספקטיבה הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי אחריות ותלונות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכל תלונה של האדם על אלוהים או המציאות היא תלונה על עצמו. כל דבר שקורה לאדם קורה בגלל רצונו העמוק ביותר. לכן, האדם נדרש לקחת אחריות מלאה, להכיר בכך ... חיים טובים באמת, מתוך אחדות אמיתית ושלמה בין הבורא לנברא, בין החלום לחולם, ובין האדם למציאות. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים מביעים תלונות על אלוהים, או על המציאות, כשבעצם כל אחד תוהה מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים. מי שמאמין באלוהים מתלונן על למה אלוהים עושה כך?, ומי שלא מאמין באלוהים מתלונן פשוט על המציאות: למה היא כזו ולא אחרת?. אך לפי ההסבר, חשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על מה שקורה לו, היא בעצם תלונה על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם חופף למציאות עצמה. אפשר לקרוא לכוח שמניע את הדברים אלוהים, ... וגם שהכל אחד. אבל רוב האנשים מפרידים את עצמם מהפרספקטיבות הללו, וחווים רק את הנפרדות. כך יוצא שאדם יכול להתלונן על אלוהים או על המציאות, בלי לקלוט שהוא מתלונן בעצם על עצמו. לדוגמה, אם לאדם קרה אסון כלשהו, והוא אומר למה אלוהים עשה לי את זה?, הוא למעשה ... משם הוא גם תופס את הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה לו, המסר הוא פשוט: כל תלונה על המציאות היא תלונה על עצמך. האחריות מוטלת עליך, כי אתה עצמך הכוח שפועל בתוך המציאות הזו. ראייה זו מרפאת את פיצול האישיות, ... מנוכר אליהם. אפשר לראות את הדוגמה של היד והגוף: אם היד חשה עצמה כישות נפרדת, היא עלולה לכעוס או להתלונן על הגוף שגורם לה כאב, אבל כשהיא חווה עצמה כחלק מהגוף, אין שום סכסוך או תלונה. בסופו של דבר, החקירה הפנימית של האדם מובילה אותו להעמיק בשורש הרצונות שלו, ומשם להתבונן ולשאול: למה אני רוצה ... הכל?. דרך השרשרת הזו הוא מגלה שהכל קשור לאותו שורש אחד, ושכולנו חלק מאותה מציאות אחת. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל הפעם אני רוצה לדבר על תלונות לאלוהים, אנשים מתלוננים, למה אלוהים עושה ככה, למה ככה? ומי שאינו מכיר בקיומו של אלוהים, מתלונן על המציאות, למה המציאות היא כזו, למה היא לא אחרת? וכל אחד מתלונן תלונות אחרות. וכרגע אני אסביר ואתן נקודה למחשבה, בנושא של לקית אחריות, ומה זה אומר? כל מה שאני מדבר עשיו ... וזה יכול להיקרא אלוהים / גורל / עולם... אדם צריך להבין שכל תלומה שיש לו על המציאות, הוא בעצם מתלונן על עצמו!!! מה זא? נאמר שאדם רצחו לו את הילדים, והוא מתלונן, רצחו לי את הילדים! על מי הוא מתלונן? על עצמו הוא מתלונן, למה? נלמד עכשיו מה זה לקחת אחריות אמיתית, מי שיתבונן פנימה, יגלה בעצם שהאני האמיתי שלו, זו בעצם המציאות! ... שקורה לאדם משהו רע, הוא צריך להבין שהוא האחראי האמיתי למה שקורה, האני האמיתי הוא שאחראי. עכשיו, כאשר אדם מתלונן על אלוהים ואומר תראו איזה אלוהים רשע זה איזו מציאות רעה, האדם צריך לדעת שהוא שונא את עצמו. אני ... או לא שאדם שונא את עצמו, יכול להיות שהוא צריך לשנוא את עצמו, לא בזה מדובר, אלא שיבין שהוא מתלונן על עצמו. כי האני האמיתי של האדם היא המציאות עצמה, משל למה הדבר דומה, למשל היד הזו, נגיד שהיד ... ברא וכולי וכולי, וזה עניין אחר כבר מה היא אותה פרספקטיבה. שורה תחתונה המסר הוא פשוט, דע לך, שכל תלונה ותלונה שיש לך על המציאות או על אלוהים אתה בעצם מתלונן על עצמך, כל דבר שקורה בעולם זה בגללך! קח ...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... להם הצעת מחיר. ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שהכל זה עניין של האלטרנטיבות שלך כבעל עסק. דהיינו, האם הגיוני להתלונן על זה שהחומרים של המוצר, עולים כסף? האם הגיוני להתלונן, ששיווק עולה כסף? האם הגיוני להתלונן שלהוציא הצעת מחיר ללקוח, זה עולה כסף? במילים אחרות, אפשרי להסתכל על עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח, כעל חלק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתי להתלונן?, איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתי להתלונן?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן אישי לאורח חיים בריא, מטפל אישי בנושאי מתי להתלונן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 05:23:39 - wesi1