אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להעלות ✔למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיו"ב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיו"ב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיו"ב.

ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המע"מ ושכל המחירים מתייקרים וכיו"ב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, "ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר?" / "אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד"? וכיו"ב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח?

והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת מאשר העלות שלו, ביחס לכל שאר האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיו"ב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח.

ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך הלקוח מפרש את התמחור שלך.

ניקח לדוגמה בן אדם צמא למים במדבר, ואתה משתלט על מאגר מי שתיה אין סופי, ומנסה למכור כוס מים ב 1000 ש"ח. האם לדעתך אותו אדם שעומד למות מצמא, ירכוש ממך כוס מים ב 1000 ש"ח במידה ויש לו את היכולת הכספית? כנראה שכן. כי במדבר, מבחינת היצע וביקוש, הוא ישלם לך הרבה מאוד כסף תמורת כוס מים. אבל זאת לא כל האמת. כי יש המון משמעות לאיך שהלקוח מבין את התמחור שלך.

אם לדוגמה הלקוח יחשוב שאתה מאוד התאמצת להפיק את המים במדבר, אולי הלקוח מיוזמתו אפילו ישלם לך יותר כסף, כדי לתמוך בעסק שלך. אבל אם הלקוח יחשוב שאתה גנב, שמנצל את החולשה שלו, הרי שהלקוח ישנא אותך. ואם הלקוח לא מבין את התמחור שלך ואם הלקוח חושב שהתמחור שלך מוגזם, אז זה גורם ללקוח לחשוב עליך מחשבות רעות, שגורמות לו לא לרצות לרכוש ממך. וגם זה חלק מהשיקולים שלך הלקוח, האם לרכוש ממך או לא.

כי עושה ללקוח רע, לרכוש ממישהו, שמבחינת הלקוח, מרוויח על חשבונו המון כסף. עושה ללקוח רע, לקחת את מעט הכסף שיש לו, ולתת אותו למישהו שמתעשר על חשבון המצוקה של הלקוח. וכן, אם הלקוח יחשוב שאתה תוכל לחיות טוב, גם אם תמכור לו ביותר זול, הלקוח גם ישנא אותך וגם ירצה לא לרכוש ממך.

ולכן, לתמחור יש המון משמעות, גם מבחינת של איך הלקוח מבין את סיבת התמחור ולמה התמחור גבוה בעיני הלקוח. ולכן אסור שהלקוח יחשוב שאתה גנב וכיו"ב. כן לגיטימי שהלקוח יחשוב שהמוצר שלך מאוד איכותי, ולכן הוא עולה המון כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל "אסור" שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך.

ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר היקר הוא בלית ברירה, דהיינו, שהאיכות הזאת של המוצר הזה, הכרחי שהיא תעלה את הסכום הזה, כדי שיהיה אפשרי להמשיך לייצר את המוצר, עם רווח כלשהו, במקרה כזה יהיה הרבה יותר קל ללקוח לרכוש ממך, יותר מאשר אם הלקוח יחשוב שאתה סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל.

במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. והלקוח מבין שהתמחור צריך להיות בהתאמה לעלויות הייצור של המוצר וכולי.

וכן, זכותך לבקש כמה כסף שבא לך, וכן אתה לא חייב להסביר לאף אחד את השיקולים שלך, וכן מי שרוצה שיקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה, וכן זכותך לבקש פי מאה מכולם, וכן במידה ואתה פועל בתוך שוק חופשי, אז תבקש כמה כסף שבא לך וכולי. אבל עדיין ללקוח שלך יהיה יותר קל לרכוש ממך, אם הוא יבין את התמחור שלך ויחשוב שהעלויות שלך גבוהות ושאתה לא מתעשר על חשבונו. וכן, הבנת הלקוח את התמחור שלך, משפיעה גם על התפישה שלו את המותג שלך.

ויש גם את העניין של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט...
סיפורים לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר לרכוש אפשרות לשכנע להוריד מחיר עיקרון להרוויח יותר כסף תחושות מינימליסטיות המחיר הוא רק תירוץ אומר יקר לי אופי קיצוני איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר איך להסביר איך להסביר את המחיר היקר איך להסביר את המחיר היקר ללקוח איך להסביר את המחיר ללקוח איך להסביר העלאת מחירים איך להסביר מוצר יקר איך להעלות את המחיר איך להעלות מחיר איך להעלות מחירים איך להצדיק תמחור יקר איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח שאומר יקר לי איך לרכוש מוצר יקר איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר איך לשכנע לקוחות אישיות קיצונית בעיני הלקוח האם המחיר מוגזם האם להעלות את המחיר הגזמה הלקוח הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר בעיני הלקוח המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר ללקוח המחיר יקר מידי הסבר הסברים העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות הקצנה התייקרות מחירים התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנגדות מחיר ועלויות הייצור זה יקר לי חשיבה מוקצנת חשיבה קיצונית יוקרה יקר יקר לי יקר ללקוח לגרום ללקוח לרכוש מוצר לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר לגרום ללקוחות להגזים להוציא מפרופורציה להסביר להסביר את המחיר היקר להסביר את המחיר היקר ללקוח להסביר את המחיר ללקוח להסביר העלאת מחירים להסביר מוצר יקר להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים להצדיק להצדיק תמחור יקר להקצין להתווכח על המחיר להתלונן למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה זה כל כך יקר למה מחירים מתייקרים למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לענות ללקוח שאומר יקר לי לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתלונן לקוח מתלונן על המחיר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוחות לרכוש לרכוש מוצר לרכוש מוצר יקר לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר לשכנע לקוחות לתמחר מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שאומר מה לענות ללקוח שאומר יקר לי מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרי יוקרה מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר מוגזם מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר עלויות ייצור עלות הייצור עלות ייצור צדיק צדיקים קביעת מחיר קיצוניות קשה למכור מוצר יקר שכנוע תלונה תלונות תמחור תמחור יקר
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים לכשעצמו. אבל אסביר כאן עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות ... 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם ... הבינוני ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר. ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד ... אם הרווח שיישאר לך אחרי שלקוחות יעזבו אותך בגלל העלאת המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר. אבל מה אם יתכן שהרבה לקוחות קיימים יעזבו אותך ותפסיד כסף, יותר מאשר הסכום שתרוויח יותר, מהלקוחות שיישארו איתך? מה אז כדאי ... את הלקוח הקיים במחיר יותר זול, מאשר להוציא עוד כסף, כדי לגייס לקוח חדש שישלם יותר כסף. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא לשקול את האפשרות להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים בלבד. לא תמיד זה אפשרי, אבל יתכן שכן אפשרי איכשהו, לשנות את התמחור את המחיר את מבנה העסקה וכיוב, עבור ... של אותו המוצר בדיוק במחיר יותר גבוה. אלא אפשרי לנסות לבנות מוצר קצת שונה במבנה של מחיר שונה, שבפועל משאיר לך יותר רווח. ובמהות, קודם כל לנסות להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ורק אחר כך לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים. אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו ... מכרז על המשאבים שלך. ומי שמשלם הכי הרבה, מקבל זכות קדימה, תיעדוף לשירות למוצר שלך. כמובן שלא תמיד זה אפשרי, אבל זה כיוון שאפשרי לקחת בחשבון. להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים. אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי הרבה. וכנל כל מקרה לגופו. ואיך לדעת האם לקוחות ... וכולי. לסיכום: בהעלאת מחיר ללקוחות ובקביעת מחיר ובתמחור יש המון שיקולים. וצריכים לדעת כמה כסף לבקש וכולי. אבל יש גם כל מיני אפשרויות, לדוגמה להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, לתעדף את הזמן והמשאבים שלך, לפי הרווח שלך מהלקוח, לשקול את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, ... לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך ... של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות ... שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד ... הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר ...
מוטיבציה וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה
מוטיבציה וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה
... וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה מה לעשות כשאין לך חשק לעשות משהו שאתה ... עצמך, שכן הכפייה עצמה מחזקת את תחושת הסלידה וההתנגדות. סיכום מעשי - מה מומלץ לעשות כדי לשמר או להעלות מוטיבציה? אליעד כהן ממליץ באופן חד - משמעי לא להכריח את עצמך לעשות דברים בכוח. במקום זאת, ... קח הפסקה. לאחר מכן, כשתרגיש שאתה עושה את הדברים מבחירה, החשק והמוטיבציה יחזרו מעצמם ויתחזקו. איך להעלות מוטיבציה? למה אין לי חשק? תחושת כפייה ומוטיבציה שלילית איך להעלות אנרגיה? חוסר חשק נפשי ...
משקלי עבודה - האם יותר משקל שווה יותר שריר? האם / כמה / למה חשוב להעלות משקלי עבודה? תוכנית כוח, כדרך להעלות מסת שריר [תוכנית SS / תכנית Starting Strength]
... עבודה - האם יותר משקל שווה יותר שריר? האם כמה למה חשוב להעלות משקלי עבודה? תוכנית כוח, כדרך להעלות מסת שריר (תוכנית SS תכנית Starting Strength) אז כפי שאמרנו, אם אתה מתאמן פאוורליפטינג תוכנית כוח, הרי שמשקלי העבודה (המשקל של המשקולות שאתה עובד איתם) הם הדבר החשוב ... העבודה? והאם באמת עלייה במשקלי העבודה, תגרור אחריה גם עליה במסת שריר? או בעצם, האם יש היגיון להעלות את משקלי העבודה שלך? כדי להעלות את מסת השריר שלך? אז יש היגיון לומר, שכן! ולמה כן?! משום, שלכאורה ניתן לומר, שכדי להזיז את המשקל ממקום למקום, לשם כך צריך שרירים. וככל שתשים יותר משקל, ככה השרירים שלך ... יהיה יותר גירוי לשרירים שלך וכך ממילא השרירים שלך יותר יגדלו. ולפי ההיגיון הזה, עליך באמת להשתדל להעלות במשקלי העבודה, כדי לאמץ את השרירים, כדי שהם יגדלו ויתפתחו. אבל האם זאת אכן האמת? אז כמובן שלא! ואסביר: היכולת שלך להעביר משקל מנקודה לנקודה, לא תלויה רק בשרירים שלך, אלא ... עד כמה הגוף שלך רגיל להעמיס על מערכת העצבים. ומה זה בעצם אומר? זה אומר שבפועל, בהחלט יש היגיון להעלות את משקלי העבודה, אבל, כדאי שתעלה את משקלי העבודה, רק כדי לאמץ יותר את השריר שלך ורק כדי לגרות יותר את השריר שלך, אבל לא כדי להעלות את משקלי העבודה שלך, כערך בפני עצמו. ולמה? כי כדי שהשריר שלך יגדל ויתפתח, לשם כך הוא צריך עוד גירוי של השריר, שנובע מכך שהוא יתאמץ יותר (עע סוגים של מאמץ). אבל אם השריר ... שלך, באפשרותך לעשות זאת בהמון דרכים שונות, שהסברתי כאן. ואם כל הדרכים לא מספיקות לך אם בא לך להעלות משקל, כדי שהשריר שלך יתאמץ יותר, בשמחה! אבל שים לב לכך, שלפעמים, ברגע שתעלה את משקלי העבודה, אתה יכול להגיע למצב, שאומנם ואולי השריר שלך יתאמץ עוד טיפה, אבל מה שבאמת ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד ... לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 שח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 שח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק עם יותר כסף? ישנם בעלי עסקים שחוששים ... דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף. מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים? הטעות המרכזית של בעלי העסקים שאומרים טוב לי ככה היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של ... הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה ... שבו העסק מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות. הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק ... את הלקוחות המשלמים יותר. גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה. סיכום בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך. כיצד להגדיל מכירות בעסק איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את ... שאני מוכר אותו ובכל מקרה אני כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך עכשיו עוד לקוחות מה אני אעשה איתם אבל זה לא נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון? ש: כן. אליעד: הבנת? ש: כן. אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה. ש: הוא גם יכול לעשות ... כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר. ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף. אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים מה תגיד לי לא אני אין לי זמן אבל זה לא נכון כי אם אני אביא ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני ... יקר? למה אתה יותר יקר? איך לקבוע מחיר? איכות או מחיר, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר ביותר כסף? תמחור יקר, להעלות מחיר, להוריד מחיר, לקבוע מחיר, קביעת מחיר, הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה, תחרות עסקית, מתחרים עסקיים, מתחרים זולים, מתחרים יקרים ...
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
... איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר? וכאן אסביר, איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם הכסף שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח ... כמו שניתן להבין, קודם כל צריכים להבין, למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש עוד כסף? למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש העלאה במשכורת? למה אתה מרגיש לא בנוח להעלות מחיר? וכיוב. ורק בהתאם לכך להחליט מה הפתרון הנכון עבורך. ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שעצות של כל מיני יועצים עסקיים כאלו ...
דיאטה, מסה וחיטוב ביחד, מסה וחיטוב בו זמנית, העלאת מסה וחיטוב, עלייה במסת שריר, ירידה במסת שומן, איך מורידים אחוזי שומן ומעלים מסת שריר? איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן?
דיאטה, מסה וחיטוב ביחד, מסה וחיטוב בו זמנית, העלאת מסה וחיטוב, עלייה במסת שריר, ירידה במסת שומן, איך מורידים אחוזי שומן ומעלים מסת שריר? איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן?
... שריר? איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן? האם אפשר להעלות מסת שריר ולהוריד שומן בו זמנית? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ולוגית האם אפשר להעלות מסת שריר ובו זמנית להוריד אחוזי שומן, תהליך המכונה מסה וחיטוב בו ... רוצים לרדת במשקל, אך הם למעשה מעוניינים לרדת באחוזי השומן ולהעלות מסת שריר. הגוף מורכב מעצמות, שרירים, שומנים, ונוזלים, והמטרה האמיתית ... הוא עשוי אפילו לאבד מסת שריר למרות עודף קלורי. מתי אי אפשר להעלות מסת שריר? אליעד מדגיש כי הדבר היחיד שנכון בוודאות הוא שאם השריר עצמו ... אוכלים לפחות את הכמות הנדרשת לתחזוקה בסיסית של השרירים. אפשר להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן על ידי אימון מתאים וצריכת חלבון מספקת גם ללא עודף קלורי משמעותי. איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן? האם אפשר חיטוב ומסה בו זמנית? איך הגוף בונה ... מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר הגדלת מסת שריר ושריפת שומן איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן? איך להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן? האם אפשרי להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן? מסה או חיטוב, חיטוב או מסה, איך להעלות מסת שריר ובו זמנית להוריד אחוזי שומן? איך בונים שריר ויורדים באחוזי ... שומן בו זמנית? הורדה בשומן תוך כדי העלאה במסת השריר, אפשר להעלות בשריר ולרדת באחוז שומן בו זמנית, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן בו זמנית? איך הגוף בונה שריר? איך הגוף מפרק ...
לבקש העלאה בשכר, לבקש העלאה במשכורת, איך לבקש מהבוס העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס? איך לגרום לבוס להעלות את השכר? איך לגרום לבוס לקדם אותך? איך לקבל משכורת גבוהה?
לבקש העלאה בשכר, לבקש העלאה במשכורת, איך לבקש מהבוס העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס? איך לגרום לבוס להעלות את השכר? איך לגרום לבוס לקדם אותך? איך לקבל משכורת גבוהה?
... העלאה במשכורת, איך לבקש מהבוס העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס? איך לגרום לבוס להעלות את השכר? איך לגרום לבוס לקדם אותך? איך לקבל משכורת גבוהה? איך לגרום לבוס להעלות לך את השכר? כדי לגרום לבוס להעלות לך את המשכורת, אליעד כהן מסביר שקודם כל חשוב להבין את נקודת המבט של הבוס. אם הבוס יחליט להעלות לך את המשכורת, הדבר יתרחש רק בשתי דרכים: או בצורה מקרית, למשל, שהבוס השתגע לפתע והחליט לתת לך תוספת שכר ללא סיבה ברורה, או שההחלטה תתקבל באופן הגיוני, כאשר הבוס ... שיעלה לך את השכר יהיו גדולים יותר מהסכום שאותו הוא ייתן לך. מה גורם לבוס להחליט להעלות משכורת לעובד? אליעד מסביר שכדי שהבוס ירצה להעלות לך את השכר באופן משמעותי, הוא חייב להיות משוכנע בשני דברים מרכזיים: שהוא מרוויח יותר מהסכום שהוא משלם לך. שהוא אינו יכול להשיג את אותה התועלת ממישהו אחר בזול ... יוכל למצוא עובד אחר שישיג תוצאות דומות בפחות כסף, הוא יעדיף להחליף אותך במקום להעלות לך את המשכורת. האם לאיים בעזיבה זו שיטה טובה? אליעד מציג גם את האפשרות של איום בעזיבה. אם העובד בטוח שהוא יכול למצוא מקום עבודה אחר שמשלם לו יותר, אפשר לנסות ... העלאה בשכר היא להגדיל את הערך הכלכלי שלך עבור הבוס, כך שלא יהיה ספק ששווה לו להעלות לך את השכר. כיצד לגרום לבוס להרגיש שאי אפשר להחליף אותך? כדי להפוך את עצמך לעובד שקשה להחליף, עליך להוכיח לבוס שאתה נותן ערך מוסף משמעותי. למשל, אם אתה איש ... לעבור בקלות למקומות אחרים ולהרוויח הרבה יותר, והבוס שלך יבין זאת בעצמו וירצה להעלות לך את השכר כדי לשמור אותך בחברה. כלומר, אליעד מדגיש שהדרך היעילה ביותר לקבל העלאה במשכורת היא קודם כל לשפר את עצמך ולהפוך לעובד הטוב ביותר האפשרי, כזה שלא ניתן ... לקבל משכורת גבוהה באופן עקבי ויציב. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס להעלות משכורת? איך להפוך לעובד בלתי ניתן להחלפה? האם לאיים בעזיבה כדי לקבל העלאה? איך לקבל קידום בעבודה? למה הבוס לא נותנה העלאה במשכורת? ...
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
... ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות איך להעלות מוטיבציה ולהגדיר מדדי הצלחה? בכדי להבין כיצד להעלות מוטיבציה, אליעד כהן מסביר שגורם מרכזי להצלחת תהליך זה הוא היכולת לזהות את ההתקדמות. אם לאדם יש אינדיקציה ברורה להראות שהוא מתקדם בדרך למטרה שלו, הדבר יגביר את ... דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה היא על ידי מתן אינדיקציה ברורה של התקדמות, שתספק לאדם תחושת סיפוק. עם זאת, ישנם סיכונים בכך, משום שלפעמים כאשר אדם מקבל אינדיקציה, הוא עלול לגלות ... ופתאום הוא מגלה שהוא לא מתקדם כפי שחשב, זה עשוי להוביל לתסכול ולירידה במוטיבציה. כיצד להשתמש באינדיקציה כדי להעלות מוטיבציה? אליעד מציין שהשימוש באינדיקציה להתקדמות יכול להועיל אם עושים זאת בצורה חכמה: בזמן אמת - אם האינדיקציה לא מעודכנת בזמן אמת, האדם לא יראה את ההתקדמות ... היא עשויה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם כשבפועל הוא כן, או להרגיש שהוא מתקדם כאשר הוא לא. לסיכום אם רוצים להעלות את המוטיבציה, יש לתת לאדם אינדיקציה ברורה על התקדמותו. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה עדכנית, מדויקת ומוגשת בזמנים קצרים, כדי שהיא לא תיצור אשליה או תסכול. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך ליצור מוטיבציה? כדי להבין ... הסובייקטיבית של חוסר התקדמות עלולה לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך אינדיקציה עוזרת למוטיבציה? הרבה פעמים, כדי להעלות את המוטיבציה של אדם, צריך לספק לו אינדיקציה ברורה ומוחשית לגבי ההתקדמות שלו. ברגע שאדם רואה שהוא מתקדם, הדבר מעניק לו דחף להמשיך ולהתאמץ. אבל יש כאן גם סיכון ... לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך להשתמש נכון באינדיקציה להתקדמות? לכן, אם למישהו חסרה מוטיבציה, אחת הדרכים להעלות אותה היא לספק לו אינדיקציה ברורה להתקדמות. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה: בזמן אמת - אם האינדיקציה מתעדכנת באיחור רב מדי, האדם לא יראה את ההתקדמות שלו ... חוסר התקדמות אמיתי ולגרום לאובדן מוטיבציה. לכן, יש להשתמש בה בחכמה, כך שתשמש כמקור להשראה ולא לייאוש. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להעלות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להעלות, איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, יועץ טיפולי, טיפול הוליסטי בנושא להעלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 15:01:43 - wesi1