... חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה. וצריכים לשים לב שיש ... אותם הלאה לחברים שלו. בדרך הזאת, איכות חומרי השיווק עולה באופן דרמטי ועלות השיווק בטווח הבינוני והרחוק יורדת, ואיכות המשפך השיווקי עולה, ואיכות מסע הלקוח עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ...
... העיקרון מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר? אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות / ... אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו ניתוח תהליך המכירה בכללותו שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ועוד תועלת בכך שחושפים ללקוח את המחיר ... יכולת מימון / משכנתא וכיוב. אבל בטוח נכון, שאם לקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו בגלל המחיר, הרי שבהמשך המשפך השיווקי, יישארו רק אנשים שהמחיר אולי מתאים להם. במילים אחרות, הלידים יהיו יותר איכותיים, כי מראש סיננו החוצה את מי ...
... שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך. ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח. ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא ... צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה מאוד טוב, עד כדי כך שגם חמור יוכל למכור, ושגם רובוט יוכל למכור. אבל לשם כך כמובן, צריכים ...
... כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר. מחשבות ושיקולים לדוגמה: האם הלקוח ביקש ממך את הצעת ...
...הסבל עצמו יכול להיתפס כחיובי בעיני האדם, במובן זה שיש בו תועלת נסתרת, משום שהוא יוצר תנועה רגשית, יצירתיות, ודינמיות. איך יוצאים מהמעגל של מחשבות סותרות וסבל רגשי? אליעד מציע להגיע אל האמת המוחלטת, מעבר לטוב ורע, מעבר להיפוכים ולפרדוקסים. הכוונה היא למצב שבו האדם לא מזדהה כלל עם המחשבות. האדם מגיע למצב שבו הוא רואה שהמחשבות אינן באמת מוחלטות, ולכן הוא לא חייב להיאחז בהן. במקום זה, הוא פשוט נותן למחשבות להופיע ולחלוף, בלי להפוך אותן ובלי להזדהות איתן. במצב הזה, האדם כבר לא סובל כי הוא לא נאחז בשום...
...זמן לרק מקום באופן יחסי? אליעד כהן מסביר שהחוויה האנושית לעולם אינה מופרדת לגמרי בין זמן ומקום, אך מבחינה יחסית אפשר לומר שלפעמים החוויה מתמקדת יותר באחד מהם ופחות בשני. לדוגמה, אם אדם נמצא באירוע טראומטי, יתכן ויזכור יותר את הזמן המדויק של האירוע מאשר את המקום, או להיפך. אליעד מציין שכאשר שואלים אדם על משהו שקרה לו, לעיתים ייזכר יותר במקום ופחות בזמן, ולעיתים ההיפך. מכאן שהחוויה של זמן ומקום יכולה להיות מודגשת יותר או פחות, אבל לעולם אינה יכולה להיות מנותקת באופן מוחלט. מה הקשר בין אני ללא אני...
...באמת את השאלה שנשאלה, ולכן תשובתם עלולה לא להיות קשורה כלל לשאלה המקורית. כדי להימנע מטעות זו, חשוב קודם כל לוודא בצורה יסודית שהבנת את השאלה עצמה. הוא מעלה את השאלה המהותית: איך אפשר לדעת אם באמת הבנת את השאלה? ומציג מספר דרכים לבחון זאת. כיצד ניתן לבדוק אם הבנת את השאלה שנשאלה? אליעד מדגיש שראשית צריך לבדוק אם קיימות בשאלה מילים או ביטויים שיש להם יותר ממשמעות אחת. למשל, אם מישהו שואל אותך איך מגיעים לתל אביב?, אז צריך לשאול את עצמך האם כל המילים במשפט ברורות, והאם כל אחת מהמילים יכולה לקבל רק...
...שינוי והעיוות של משמעות הפסוקים כדי להראות את הצמחונות באור חיובי, תוך התעלמות מהקשר הרחב יותר של הסיפור. מהו סיפור קין והבל בתנך? הסיפור המקורי בתנך מתאר את קין ובל, שני האחים שהקריבו קורבנות לאלוהים. קין, שהיה עובד אדמה, הביא פרי אדמה כקורבן, בעוד הבל, שהיה רועה צאן, הקריב את בכור צאנו. אלוהים קיבל את קורבן הבל, אך דחה את קורבן קין. על פי הסיפור, קין, שנפגע מההחלטה, הרג את הבל, והפך לאדם הראשון בתנך שמתואר כרוצח. במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את הדרך בה סיפור זה שונה ומסולף כדי להתאים לרעיון הצמחוני...
...של סבל. ואת זה הבודהה לא ידע איך לעשות. בכל מקרה, השלמות היא שהאדם יבין את המציאות, ואז האדם ימצא את הטוב שיש בכל דבר, בצורה ככ חזקה, עד שהאדם יהיה מסוגל להכיל בתוכו את סך כל הרגשות. שזו הארה אמיתית, שבה האדם חי בהרמוניה אמיתית עם המציאות. ולטובת הקורא נחדד ונעמיק עוד יותר את העניין ונאמר, כי מי שהגיע להארה אמיתית, ומי שמסוגל להכיל בתוכו סבל, הוא צריך לדעת לא להשתמש ביכולת הזו יותר מידי. כי אם האדם יהיה כל הזמן במצב התודעתית שמאפשר לו להכיל בתוכו את סך כל הרגשות, הוא לא יעשה שום שינוי ושום פעולה...
...כל השאלות. לדברי אליעד, השאלה הגדולה ביותר שניתן לשאול היא: האם אני בטוח במה שאני יודע?, או מה האמת האחת שממנה הכל נובע?. אם אדם באמת ישאל זאת לעומק, בסופו של דבר הוא יגיע להבנה שהשאלה עצמה היא כבר התשובה. שם כל השאלות ייעלמו, והוא יגיע להבנה מוחלטת, שאין עוד שאלות שיכולות להטריד אותו. מה השאלה הגדולה ביותר? איך להבין מה השאלה שלי? איך למצוא תשובות לשאלות הקשות? למה חשוב להבין את השאלה לפני התשובה? מה זה מקיפים בשכל? איך להפסיק לשאול שאלות? איך להגיע להבנה מוחלטת של המציאות? מהי השאלה החשובה ביותר...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: משפך שיווקי, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: משפך שיווקי, איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, קואצ'ר מומלץ, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא משפך שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331