... את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות
ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות
ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול
להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת
הפסד . מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא
יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ... לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות
הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? ... למה לא נכון למכור עסקה על בסיס
הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן
להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן
להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של
הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה ... להרוויח ולא על הפוטנציאל
להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר ... שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי
להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות. המוכר צריך להיות משוכנע באמת באחוזי ההצלחה שהוא מציג, כי האמונה ... את העסקה בצורה מאוזנת בין רווח
להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר. המוכר ...