אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל מכירות ✔איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:30איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
האם איש מכירות חייב לשקר כדי להצליח למכור?

אליעד כהן מסביר שכדי להבין האם איש מכירות חייב לשקר, יש להפריד בין שני מצבים: מצב שבו המטרה היא להטעות ולרמות את הלקוח במודע, לבין מצב שבו מדובר במכירה אמיתית ואיש המכירות מעוניין להציג את המוצר בצורה ישרה, אך עדיין מצליח למכור.

במצב הראשון, בו המוכר מעוניין לרמות את הלקוח, ברור שעליו לדעת לשקר באופן משכנע, משום שאם הוא לא יודע לשקר בצורה בטוחה ומשכנעת, הלקוח ירגיש את חוסר הביטחון והמכירה לא תתבצע. לדוגמה, אם המוכר מוכר מוצר מסוג אחד, אבל אומר ללקוח שמדובר במוצר אחר, הוא חייב לדעת לשקר בצורה בטוחה, אחרת הלקוח יזהה את ההטעיה ויסרב לקנות.

האם אפשר למכור בלי לשקר כלל?

אליעד מסביר שגם כאשר מדובר במוצר אמיתי שהמוכר אינו מתכוון להטעות לגבי פרטיו הבסיסיים, עדיין ישנו אלמנט מסוים של שקר בתהליך המכירה. הוא מדגיש שכל עסקה בעולם מתבצעת על בסיס ההנחה שללקוח תהיה יותר תועלת מנזק, אבל האמת העמוקה היא שבכל מוצר או עסקה קיימים יתרונות וחסרונות באופן שווה לחלוטין. למרות שלעיתים נראה שיש מוצרים שבהם היתרונות מובהקים יותר, בפועל, אם בוחנים לעומק ובאופן אובייקטיבי לחלוטין, מגלים שבכל מוצר היתרונות והחסרונות שווים.

כאן נכנס לתמונה מה שאליעד מכנה "שקר יחסי". הכוונה היא לא שקר שבו מציגים מידע כוזב לחלוטין, אלא שקר שנובע מכך שהמוכר מציג יתרונות יחסיים כאילו הם מוחלטים. למשל, אם המוצר טוב וגם לא טוב ללקוח באותה המידה, המוכר לא יכול לומר ללקוח "המוצר הזה טוב אבל גם רע באותה מידה, " כי אז הלקוח יתקשה לקבל החלטה וכנראה לא ירכוש את המוצר.

למה צריך להגזים בערכם של היתרונות כדי למכור?

אליעד כהן מדגים את הרעיון של מכירה על ידי דימוי של מטבע: כל מטבע הוא חצי שחור וחצי לבן. אם המוכר יתעקש לראות תמיד את שני הצדדים, הוא לא יצליח למכור. כדי להצליח, עליו לבחור צד אחד בלבד ולהציגו כמוחלט: להסתכל על הצד הלבן ולהציגו כלבן בלבד, ולהסתכל על הצד השחור ולהציגו כשחור בלבד. כך הוא יכול לשכנע את הלקוח שלמוצר יתרון משמעותי. זהו סוג של שקר יחסי, אך הוא הכרחי לסגירת העסקה.

אם איש המכירות היה תמיד רואה את היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא לא היה מצליח לסגור עסקאות, משום שכל החלטה היא למעשה איזון מושלם בין טוב לרע. לכן, במובן מסוים, גם איש מכירות ישר לחלוטין יימצא במצב שבו הוא חייב להדגיש יתרונות ולהצניע חסרונות, אחרת לא יוכל להתקדם בתהליך המכירה.

האם דווקא מי שנצמד לאמת תמיד משקר לעצמו?

אליעד מחדד נקודה מעניינת נוספת, שבה דווקא מי שמתיימר להיות "איש אמת" ולראות תמיד את היתרונות והחסרונות באופן שווה, בעצם משקר לעצמו. ההסבר לכך הוא שלמרות שנראה לנו הגיוני שבכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה, מי שמעמיק בנושא יגלה שבאופן מוחלט, בכל דבר יש גם רק יתרונות וגם רק חסרונות. למרות שזה לא נשמע הגיוני, אליעד מציין שכל צד בפני עצמו הוא אמיתי לחלוטין, ולכן אפילו אדם שרואה תמיד את שני הצדדים כאילו הם שקולים, עדיין עושה סוג של שקר.

הסיבה לכך היא שאם אדם היה נצמד לאמת עד הסוף, הוא היה מגלה שגם להגיד שצד אחד בלבד הוא נכון, זו אמת מוחלטת. כלומר, עצם ההיצמדות לאמת במובן המוכר לנו, גם היא סוג של שקר, משום שהיא לא רואה את התמונה השלמה של המציאות.

למה כל עסקה מכילה שקר באופן בלתי נמנע?

כדי למכור, איש המכירות חייב להסתיר חלק מהחסרונות של המוצר או לפחות לא להדגיש אותם בצורה שווה ליתרונות. אליעד כהן מסביר שאם המוכר היה מראה ללקוח באופן אובייקטיבי את כל היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא היה יוצר מצב שבו הלקוח אינו יכול לקבל החלטה, משום שאין יתרון ברור למוצר.

כדי לאפשר קבלת החלטה ולהניע לפעולה, חייבים להתמקד ביתרונות בצורה מוגזמת, וזו למעשה מהות השקר היחסי. השקר הזה, לפי אליעד, הוא לא רק הכרחי למכירה אלא גם לקיום התנועה בעולם. אם היינו מודעים תמיד באופן מלא ושווה ליתרונות ולחסרונות של כל פעולה, לא היינו עושים שום פעולה כלל.

אליעד מסיים ומדגיש שיש לראות מעבר למובן הפשטני של השקר. השקר הנדרש במכירה אינו שקר במובן הרע של המילה, אלא שקר יחסי שמאפשר לאדם לפעול בעולם ולהתקדם קדימה.
האם איש מכירות חייב לשקר כדי למכור?

השאלה המרכזית היא האם איש מכירות צריך לדעת לשקר כדי להצליח במכירה. אם המטרה היא להטעות את הלקוח או לשקר לו במודע - למשל, למכור לו מוצר אחד ולספר לו שמדובר במוצר אחר - אז אכן, איש המכירות חייב להיות שקרן מיומן. חוסר ביטחון בשקר עשוי לגרום ללקוח לזהות את ההטעיה ולסרב לרכישה.

האם אפשר למכור בלי לשקר?

אם איש המכירות מוכר מוצר אמיתי ואינו רוצה להטעות את הלקוח, האם בכל זאת עליו לדעת לשקר? התשובה לכך מורכבת. עסקה נסגרת כאשר הלקוח מאמין שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. אולם, ניתוח אובייקטיבי לחלוטין של כל עסקה יגלה שבכל מוצר יש גם יתרונות וגם חסרונות באופן שווה. אם נצמדים לאמת המוחלטת ומציגים ללקוח את כל היתרונות והחסרונות באופן שווה, למעשה אין סיבה לרכוש את המוצר. לכן, כדי שתתבצע עסקה, איש המכירות נדרש להציג את היתרונות כחשובים יותר מהחסרונות, גם אם בפועל הם שווי ערך.

מדוע מכירה מחייבת "שקר יחסי"?

איש מכירות צריך לדעת "לשקר" לא במובן של הטעיה גמורה, אלא ביכולת שלו להציג דברים יחסיים כאילו הם מוחלטים. אם המוצר מכיל גם יתרונות וגם חסרונות, והמוכר יהיה מודע מדי לחסרונות, הוא עלול להימנע מסגירת העסקה. עסקה מתבצעת כאשר לקוח משתכנע שיש יותר יתרונות מחסרונות, אך האמת האבסולוטית היא שכל דבר מכיל את שניהם באופן שווה. לכן, כדי שתהליך המכירה יצליח, איש המכירות מוכרח "להגזים" בערכם של היתרונות.

איך איש מכירות מתמודד עם אמיתות יחסיות?

המכירה דורשת מאיש המכירות לראות את המציאות בפרספקטיבה מסוימת - להדגיש יתרונות ולהמעיט בערך החסרונות. אם למשל מוצר הוא גם טוב וגם לא טוב ללקוח, והמוכר יציין את שני הצדדים במידה שווה, הוא עלול לא להצליח לסגור את העסקה. היכולת "לשקר" כאן משמעותה להתמקד בצד החיובי ולהציגו כמוחלט. כך למעשה איש מכירות מוכרח להסתכל על צד אחד של המטבע ולהציגו ככולו שחור או לבן, אחרת הוא עלול לשתק את עצמו בתהליך המכירה.

האם היצמדות מוחלטת לאמת היא שקר בפני עצמו?

פרדוקסלית, גם מי שנצמד אך ורק לאמת ומשתדל לראות תמיד את שני הצדדים, משקר לעצמו. מי שמעמיק בנושא יבין שבכל דבר בעולם קיימים גם רק יתרונות וגם רק חסרונות - תלוי בפרספקטיבה. לפיכך, אדם שמקפיד לראות תמיד את היתרונות והחסרונות במקביל, עושה זאת מתוך תפיסה חלקית של המציאות ולא מתוך הבנה אמיתית שלה.

האם אפשר למכור בלי להסתיר את החסרונות?

ברוב המקרים, תהליך מכירה בנוי על הצגת היתרונות והסתרת החסרונות - לא בהכרח בצורה של הטעיה מודעת, אלא מתוך דגש על מה שחשוב להבליט ללקוח. כל מוצר או שירות מכילים יתרונות לצד חסרונות, אך כאשר איש המכירות בוחר להדגיש את היתרונות ולמזער את החסרונות, הוא למעשה עוזר ללקוח לקבל החלטה. אם היה מציג את כל המידע באובייקטיביות מוחלטת, הלקוח היה מתקשה לקבל החלטה, שכן כל עסקה היא שוות ערך בין חיובי לשלילי.

לסיכום, האם כדי להצליח למכור צריך לשקר?

בהיבט מסוים, כן. לא במובן של שקר מזיק או הונאה, אלא בכך שאיש המכירות מוכרח לראות את המציאות בפרספקטיבה מסוימת. הצגת היתרונות כאילו הם מכריעים יותר מהחסרונות היא הכרחית למכירה, גם אם מדובר ב"שקר יחסי". בלעדי זה, איש המכירות עלול למצוא את עצמו מהסס ולא מסוגל לשכנע. העולם בנוי על תנועה, על דחיפה קדימה, ואם היינו תמיד רואים את כל ההשלכות באור שווה, לא היינו זזים לשום מקום.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר, לענות לשאלה הבאה האם איש מכירות צריך לדעת לשקר, האם איש מכירות צריך להיות שקרן, האם איש מכירות צריך להרגיש בנוח לשקר, האם איש מכירות צריך לשקר? אז התשובה היא כדלקמן בהנחה שהולכים לשקר את הלקוח ובהנחה שרוצים לשקר את הלקוח, לדוגמה נגיד מוכרים ללקוח מוצר מסוים ובפועל מספרים לו שזה מוצר אחר בהנחה שזה מה שרוצים לעשות, רוצים לדפוק את הלקוח לרמות אותו לשקר אותו במקרה כזה כמובן שאיש מכירות צריך לדעת לשקר, אוקי כי אם הוא לא יודע לשקר אז הוא ישדר חוסר ביטחון ללקוח והלקוח לא ירצה לקנות את המוצר.

יחד עם זאת בהנחה שהולכים למכור ללקוח מוצר אמיתי, זאת אומרת לא הולכים לשקר אותו לא רוצים לשקר אותו, האם במקרה כזה איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר לדעת לשקר כן או לא? והתשובה היא די פשוטה, התשובה היא כזאת בשביל לסגור עסקה העסקה נסגרת, העסקה מתבצעת הלקוח רוכש את המוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. עכשיו מי שנצמד לאמת, מי שהולך אך ורק לפי האמת הוא בעצם יראה שבסופו של דבר בכל מוצר בכל עסקה יש תמיד יתרונות וחסרונות באופן שווה, למרות שכרגע אולי יש אנשים שיגידו "מה פתאום יש עסקאות שזה ברור שיש יותר יתרונות" או "ברור שיש יותר חסרונות" אף על פי כן אני אומר שמי שיבדוק את זה לעומק יראה שבסופו של דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה.

עכשיו מה זה בעצם אומר זה בעצם אומר שמי שנצמד "לאמת", מי שנצמד לאמת יגיע למסקנה ששום עסקה לא צריכה להתבצע, למה שום עסקה לא צריכה להתבצע? כי הרעיון של עסקה שמתבצעת היא כאשר חושבים שיש יותר יתרונות מאשר חסרונות כאשר תתבצע העסקה אבל אם בן אדם נצמד לאמת ואך ורק לאמת ואת כל האמת אז מההיבט הזה אין שום טעם לעסקה כי בעסקה יש יתרונות וחסרונות באופן שווה ואז שום עסקה לא יכולה לצאת לפועל. ולכן איש מכירות צריך להיות שקרן, צריך לדעת לשקר לא במובן שהוא צריך לתת ללקוח מידע לא נכון לגבי המוצר זאת אומרת אם המוצר צהוב להגיד לו המוצר כחול זאת לא הכוונה, הכוונה היא שאיש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר ולראות דברים יחסיים כדברים מוחלטים.

מה זאת אומרת? אם למוצר יש יתרונות וחסרונות והאיש מכירות ייצמד "לאמת" יותר מדי והוא יראה גם את היתרונות וגם את החסרונות יכול להיות שהוא לא יסגור את העסקה, אם המוצר נגיד גם מתאים ללקוח וגם לא מתאים ללקוח והמוכר יחשוב לעצמו בראש "כן אבל זה גם לא מתאים ללקוח" גם לא תתרחש העסקה. כל עסקה יש לה גם עלות וגם תועלת ללקוח וכפי שאמרתי בסופו של דבר מי שיאמין בזה עד הסוף יראה שבכל דבר יש גם חסרונות ויתרונות באופן שווה ולכן כדי שעסקה תתבצע מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר. למה מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר? כי בעצם צריך לומר שיש במוצר הזה יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח ומהיבט מסוים זה שקר.

ולכן כפי שאמרתי קודם איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לקחת דבר יחסי ולראות אותו כמוחלט, לקחת את המטבע שהוא חצי שחור וחצי לבן להסתכל על הצד השחור שלו ולהגיד יש פה מטבע שחור, להסתכל על הצד הלבן ולהגיד יש פה מטבע לבן. כי אם איש מכירות תמיד יראה את שני הצדדים בכל דבר הוא לא יכול למכור כי בכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה, אין שום משמעות לעסקה. העסקה כל עסקה בעולם מתבצעת כשיש קצת שקר, מה זה השקר? שלוקחים תועלת יחסית ואומרים "יש פה יותר טוב מרע בעסקה הזאת". אוקי ולכן כפי שאמרתי קודם אז אם רוצים לשקר את הלקוח לרמות אותו אז ברור שאיש המכירות צריך להיות שקרן אבל בהנחה שלא רוצים לשקר את הלקוח עדיין באופן יחסי איש המכירות צריך להיות שקרן במובן שהוא בעצם לוקח תועלת יחסית ורואה אותה כגדולה מעבר למה שהיא באמת.

זאת אומרת איש המכירות צריך להיות מסוגל לראות לעצמו ולהראות ללקוח שבמוצר הזה יש יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח שזה לא בהכרח תמיד נכון אבל אלא החיים כי אם בן אדם תמיד יראה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר הוא לא יעשה שום דבר. עכשיו אני רוצה לחדד עוד דבר שמהיבט מסוים דווקא בן אדם שהוא כאילו איש אמת, איש מכירות שהוא כאילו "איש אמת" ושהוא כאילו תמיד רואה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר גם הוא בעצם סוג של משקר, למה הוא סוג של משקר? כי מי שיעמיק, עוד פעם שזה דברים שהסברתי אותם בהזדמנויות אחרות ובהקשרים אחרים מי שיעמיק יראה שבסופו של דבר בכל דבר בעולם יש גם יתרונות וגם חסרונות אפילו באופן שווה אבל אני אחדד עוד פעם בכל דבר בעולם יש גם רק יתרונות וגם רק חסרונות.

עכשיו למרות שזה לא נראה הגיוני איך יכול להיות בדבר שיש בו גם רק יתרונות וגם רק חסרונות זה נושא שיחה אחר אבל בגדול בסופו של דבר גם כל אחד מהצדדים רק הוא צודק בפני עצמו, גם רק כל אחד מהצדדים הוא צודק בפני עצמו למרות שזה לא הגיוני אף על פי כן בסוף זה ככה ולכן כשבן אדם רואה את שני הצדדים והוא אומר "רגע אני חייב להיצמד לאמת, אני רואה את שני הצדדים" מהיבט מסוים הוא משקר כי אם הוא היה נצמד לאמת עד הסוף הוא היה רואה שגם להגיד שרק צד אחד צודק גם זאת אמת. ויותר מזה ואם אנחנו רוצים להקצין את זה עוד יותר אז מי שיחקור את הנושא הזה של אמת ושקר שכבר הסברתי אותו במקומות אחרים יראה שבסופו של דבר עצם ההיצמדות לאמת גם היא סוג של שקר כי בעצם בן אדם מבדיל בין אמת לשקר וגם זה לא בהכרח בטוח וכו' וזה הוסבר במקומות אחרים.

בין כך ובין כך כאשר לוקחים דבר שבאופן יחסי הוא נכון, זאת אומרת במוצר הזה יש יתרונות אבל יש בו גם חסרונות וכשהמוכר אומר ללקוח "בוא תראה את היתרונות" ומסתיר ממנו את החסרונות כי בכל מוצר יש חסרונות ובכל מוצר יש יתרונות אבל ברגע שהמוכר מסתיר את החסרונות ומראה את היתרונות זה בעצם מהיבט מסוים זה סוג של שקר כי למה אתה לא מראה לו גם את היתרונות, אבל מהיבט אחר בלי השקר הזה לא יהיה קיום לעולם, למה? כי כל פעולה שבן אדם עושה אם הוא מראש יודע את כל היתרונות ואת כל החסרונות הוא יראה שזה שווה וברגע שהוא יראה שזה שווה הוא לא יעשה שום פעולה כי התפיסה של יתרון וחיסרון באופן שווה מובילה את הבן אדם לכל מיני יתרונות משלה אבל מצד שני היא לא מאפשרת את התנודתיות שיש בתוך החיים שלנו ומהיבט מסוים גם היא עצמה שקר כפי שאמרתי כי גם להגיד שרק צד אחד צודק גם זה נכון. אז שלא יעבדו עליכם.
שלא יעבדו עליך אמת אבסולוטית לרכוש את המוצר לגרום ללקוח שלך החלטת הלקוח למכירה איזון מושלם לשכנע לקוח גם חסרונות וגם יתרונות השלכות להתמקד איך להצליח איך להצליח למכור איך למכור איך לשכנע איך לשקר איך לשקר ולהצליח איש מכירות איש מכירות אמיתי איש מכירות שקרן אמת אמת בתהליך מכירה אנשי מכירות האם צריך לשקר הצלחה להצליח להצליח למכור להצליח למכור בלי לשקר למכור למכור בלי לשקר לשכנע לשקר לשקר בתהליך מכירה לשקר ולהצליח לשקר ולהצליח למכור לשקר כדי למכור לשקר כדי לשכנע מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי צריך לשקר שכנוע שקר שקרים שקרן שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו ... בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, ... לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו על הצד הטוב ביותר? תשובה: עלינו להתבונן בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן ... או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית ... שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו ... כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח ...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית ... השלב שבו התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר ... ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר איש המכירות, אלא הוא דורש גם את היכולת להסתכל על כל התהליך מבחוץ ולקחת את כל תהליך המכירה ולחלק אותו לחלקים. ולנסות ולמצוא את החוקיות שיש בתוך כל אחד מתתי התהליכים, כדי לדעת לשפר את תהליך המכירה בכללותו. ולכן, מאיש מכירות נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו לחלקים ולהסיק מסקנות שישפרו את ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש ... גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק / יועץ שיווקי / משרד שיווק / מנהל מכירות / איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס עובדים וגם בהקשר הכללי של איך ... על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם? מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים? מה המשאבים שאתה רוצה ויכול להקדיש למכירות ביחס לתהליכי השיווק בעסק שלך? וכמובן, מהו התקציב ... שלך, שאולי בו צריכים לעשות שיווק / מכירה בצורה אחרת. באותו הקשר כדאי לחקור גם על העניין של האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של ...
תמכור לי את העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות?
... העט הזה, איך למכור עט בראיון עבודה? סימולציית מכירה בראיון עבודה, איך למכור משהו בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה איש מכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, שאלות ראיון עבודה מכירות, איך למכור פריט בראיון עבודה? ראיון עבודה לאנשי מכירות, ראיון עבודה לתפקיד מכירות, ראיון עבודה במכירות, מבחן לאנשי מכירות, הזאב מוול סטריט, איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך להתקבל לעבודה במכירות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך לראיין מנהל מכירות? והפעם נדבר על אחת מהשאלות הנפוצות בראיון עבודה לאיש מכירות, והיא שמבקשים ממנו למכור משהו בזמן הראיון, סימולציית מכירה בראיון עבודה. בסרט הזאב מוול סטריט, ישנה סצינה שבה מבקשים מאיש המכירות למכור עט, תמכור לי את העט הזאת Sell Me This Pen, סוג של מבחן לאנשי מכירות. ואנשי המכירות מנסים את מזלם, למכור את העט. גם על בסיס זה, נוצרה סצינה בראיונות עבודה לאנשי מכירות, שבה מבקשים מאיש המכירות, תמכור לי את ה X הזה, לראות איך איש המכירות מוכר את אותו הדבר שרוצים שהוא ימכור אותו. והשאלה כמובן היא, איך למכור עט או איך למכור חפץ או ... לא באמת צריך את המוצר הזה? וכמובן שיש בזה המון היבטים והקשרים, אבל כאן נסביר את העניין הבא, והוא שאיש מכירות טוב, מבין שהוא לעולם לא מוכר ללקוח את המוצר שאותו הוא מוכר בפועל ללקוח. איש מכירות טוב מבין, שהלקוח קונה את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מהמוצר שלך. הלקוח לא קונה את המוצר שלך, הלקוח ... לשלם עבור המוצר שלך, רק כי הוא חושב שזה ישרת אותו כלקוח. וזה בעצם אומר, שאחת הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר שהם רוצים למכור לו. דהיינו, שהם מספרים ללקוח על המוצר שהם רוצים למכור לו ועל היתרונות שהם חושבים שיש במוצר שהם רוצים למכור לו. ובהקשר של ראיון העבודה, איש מכירות גרוע יתחיל לספר על העט שהוא רוצה למכור. לדוגמה המראיין מבקש תמכור לי את העט הזה. והמרואיין בתגובה מתחיל ... הוא עט מאוד מיוחד, העט הזה יכול לעשות... עם העט הזה תוכל לעשות... העט הזה ייתן לך... וכיוב. דהיינו, שאיש המכירות הגרוע, יתחיל לספר על העט, על המאפיינים של העט וגם ינסה לשכנע את הלקוח, שכדאי לו לרכוש את העט, כדי שהעט הזה יעזור לו בחיים. ומה המלכודת שאליה נפל כאן איש המכירות בראיון העבודה? המלכודת היא, שהוא התחיל לבצע מכירה, בלי לאתר את הכאב של הלקוח, הוא התחיל לבצע מכירה בלי להתאים אותה לצרכי הלקוח, הוא מתחיל למכור ללקוח, בלי שהוא מבין מה הלקוח רוצה וצריך. ולכן, יש גרסה של אנשי מכירות, שכן ינסו לעשות איתור צרכים בסיסי, לפני שהם ינסו למכור את העט. לדוגמה הם ישאלו האם לפעמים אתה צריך ... יעשו איתור צרכי הלקוח. אבל זה איתור צרכים גרוע, כי זה לא הצרכים של הלקוח באמת, אלא זה הצרכים שאיש המכירות ממציא ללקוח, כדי לחבר את הלקוח למוצר שהוא רוצה למכור לו. כי בעולם האמיתי, צריך להבין מה הלקוח באמת ... עבודה שואלים אותך תמכור לי את ה X הזה. אתה אמור לענות בשאלה פתוחה ולנהל את זה כך: מועמד לאיש מכירות: אני אשמח אם תספר לי קצת על עצמך מה שבא לך מראיין איש מכירות: באיזה הקשר לספר לך על עצמי? מועמד לאיש מכירות: באיזה הקשר שבא לך... מראיין איש מכירות: מספר סיפור כלשהו על עצמו ועל מה שבא לו מועמד לאיש מכירות: ומה אתה אוהב לעשות בחיים / מה המטרות שלך בחיים / מה היית רוצה שיהיה לך בחיים - דהיינו, איש המכירות מנתב את שיחת החולין לאיתור צרכים כללי של המראיין. לנסות להבין מה הוא היה רוצה שיהיה לו בחיים באופן כללי, מה המטרות של המראיין בחיים באופן כללי. מראיין איש מכירות: היית שמח אם הייתי משיג X, אני אוהב לעשות Y, הייתי רוצה יותר Z וכאן איש המכירות אמור להתחיל להפעיל את גלגלי המוח שלו, ולנסות לראות, איך הוא כאיש מכירות מחבר את העט / המשהו שהוא צריך למכור, אל התועלת שאותה רוצה להשיג המראיין. וכאן כמובן צריך איש מכירות יצירתי וצריך מוח של איש מכירות, שידע לחבר את הצרכים האמיתיים של המראיין, אל אותו חפץ שהוא רוצה למכור לו. ונניח שביקשו ממך למכור חתיכת נייר שנמצאת על השולחן שם. אז אתה כאיש מכירות אמור לשאול את עצמך, איך חתיכת הנייר הזאת, יכולה לעזור לאותו מראיין, להשיג את המטרות שלו, יותר טוב. לדוגמה, ... שני, להבין מה הצרכים האמיתיים של האדם שיושב מולנו. וכל הזמן לנסות להבין, איך העט הזה, יכול לעזור לאותו מנהל מכירות שמראיין אותך, להשיג את המטרות שלו. החלק הנוסף הוא, שצריך להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך, דהיינו, מה האפשרויות האחרות של אותו מנהל מכירות, להשיג את המטרות שלו, ומה היתרונות היחסיים שיש במוצר שאתה רוצה למכור, ביחס לאלטרנטיבות של הלקוח. לדוגמה, אפשרי לרשום ... בפלאפון. אבל מה היתרונות שיש לנייר על לפני פלאפון? לדוגמה, נייר לא צריך שימוש בחשמל וכיוב. ואז אם אתה איש מכירות חכם, אתה תדע איך לגרום לאותו מראיין, שהוא צריך דווקא את הנייר. לדוגמה, הוא אומר לך שהוא מתכנן לנסוע ... בראיון עבודה, ואיך מוכרים כל דבר בראיון עבודה, ואיך מוכרים כל דבר לכל אחד, ואיך להתקבל בראיון עבודה לתפקיד איש מכירות ואיך להצליח בתפקיד איש מכירות בכל תחום וכולי. וכמו שאמרתי, את כל הדברים האלו, אפשרי ללמוד ולתרגל סיטואציות מכירה וללמוד להיות יצירתי וכולי.
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק ... בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה ... כבר פנו לעסק שלנו, דרך האינטרנט, בטלפון, הגיעו פיזית לחנות וכיוב, הרי שכאן מתחיל תהליך של מכירה, על ידי איש המכירות, שאמור להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלם. במילים אחרות, התהליך של איתור הלקוחות, שבו אנחנו רוצים לגרום ללקוחות חדשים ... תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על הרווחיות של העסק. וכל הדברים האלו, אמורים להביא לידים לעסק, שאיש המכירות אמור לטפל בהם ולהפוך אותם ללקוחות רוכשים ללקוחות משלמים באמת. וכך העסק אמור להרוויח כסף. וברמת העיקרון, איש המכירות אמור לדעת למכור למי שפונה לעסק. ואיש השיווק אמור להביא אל העסק את הלקוחות שפונים לעסק. זה בגדול. וגם ... אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם. כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים ... און ליין בצורה ממוחשבת, בלי שום בן אנוש מוכשר או טיפש שינהל את המכירה. כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך למכור ואם יש לך קושי במחלקת המכירות, הרי שאולי ... את זה, היא דרך מחלקת השיווק. ומה זה שיווק גרוע? שיווק גרוע הוא שיווק שמביא לך לעסק לקוחות, שגם איש מכירות חכם, לא יכול למכור להם. שיווק מצוין יהיה, שיווק שמביא לך לעסק לקוחות שגם איש מכירות טיפש, יכול למכור להם. (חפש גם באתר את הנושא של הנאצי של המרק). וכמובן שיש כאן סקאלה של איכות ... העסק ולרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. כי שיווק לטווח קצר, הוא סוג של לזרוק כסף לפח. בדיוק כמו איש מכירות שלא מצליח למכור, שהכסף שאתה מוציא עליו, הוא סוג של לזרוק את הכסף לפח. כי רק שיווק לטווח הרחוק, ... השיווק וכל חומרי השיווק, אמורים להיות מבוססים על תהליכי המכירה. דהיינו, חומרי השיווק, אמורים להיגזר מתוך חומרי המכירה של איש המכירות הטוב ביותר. שצריכים לקחת את תהליך המכירה שלו, בהנחה שהוא לא מוגבל בזמן ובמשאבים, וצריכים לקחת את כל תהליכי ... יודע לעשות, ולהפוך אותם לחומרי שיווק. כי חומרי השיווק, הם בעצם מסרים של מכירות, מסרים ישירים ומסרים עקיפים, שבמקום שאיש המכירות ידקלם אותם ללקוח, הרי שהחומר השיווקי אמור להסביר אותם ללקוח. ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם הופכים לחומרי שיווק, הם התרחיש הטוב ביותר ליצירת חומרי שיווק איכותיים לטווח הארוך. לסיכום: השיווק מביא את הלקוחות לעסק, אנשי המכירות הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך ...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש מכירות רע, ינסה למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו סימולציה של התנגדות וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל מהמתראיין תשובה ספציפית בלי לעשות איתור צרכי הלקוח, גדול יותר. וכך לא ... יותר פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמה מה לגבי המהירות של הרכב? במקרה כזה נצפה מאיש המכירות להשיב בשאלה של למה אתה מתכוון לגבי המהירות של הרכב כדי להבין למה בדיוק מתכוון הלקוח כשהוא שואל לגבי ... המוצר יקר לי, שאז נצפה לשמוע תשובה של למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר. בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ברורות, שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, וכך גם להעלות התנגדויות מאוד כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש מכירות, נוכל להעלות התנגדות מכירה כללית של אני צריך לבדוק / לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, אני רוצה עוד קצת לחשוב ... זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי.
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות
ראיון עבודה במכירות, ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות, טעויות בראיון עבודה למכירות, להתכונן לראיון עבודה במכירות, איך לראיין לתפקיד של איש מכירות? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? איך להתקבל לעבודה כאיש מכירות? איך לראיין עובדים במכירות? האם אתה מתאים להיות איש מכירות? איך להתקבל למנהל מכירות? איך להתקבל לסמנכל מכירות? איך לעבור ראיון לאיש מכירות? להיות מנהל מכירות, להתקבל למנהל מכירות, להיות סמנכל מכירות, ראיון לסמנכל מכירות, ראיון עבודה לסמנכל מכירות וכאן אדבר על אחת הטעויות הנפוצות שעושים מחפשי עבודה בתור איש מכירות, כאשר הם נמצאים בשלב של ראיון עבודה כאיש מכירות? ובמה שונה ראיון למשרת איש מכירות מכל ראיון עבודה אחר? אז קודם כל צריכים לדעת, שראיון עבודה למשרת איש מכירות, שונה מכל ראיון עבודה אחר בכל תחום אחר. כי בראיון עבודה בתור איש מכירות, ראיון העבודה עצמו, הוא עצמו סימולציית מכירה שאתה בתור מתראיין משתתף בה בזמן אמת. דהיינו, ראיון העבודה עצמו, בוחן ... איך אתה מוכר את עצמך לעסק, איך אתה מוכר את יכולת המכירה שלך, לעסק שאתה רוצה לעבוד בו בתור איש מכירות. בשונה כמובן מכל תחום אחר, שאתה מספר על היכולת המקצועית שלך, אבל הסיפור עצמו, לא הוא עצמו ביטוי ליכולת ... העבודה עצמו, הוא עצמו מבחן שבוחן את סגנון ואת יכולת המכירה שלך, לכן צריכים לדעת שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו ... לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה עשית איתו איתור צרכים. ואני אסביר: הדרך הכי טובה לבדוק את היכולת שלך כאיש מכירות בראיון עבודה לאיש מכירות, היא לראות איך אתה מוכר את עצמך בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא זה שמראיין אותך. וזה שמראיין אותך למשרת איש מכירות, בוחן אותך גם לפי סגנון המכירה שלך, איך אתה מוכר את עצמך בראיון עצמו. ואחת הטעויות הנפוצות ביותר והגדולות ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה למשרת איש מכירות, היא שהם יותר מידי מהר, מספרים יותר מידי מידע מכירתי על עצמם. בלי לעשות איתור צרכים מול המראיין ובלי שהמראיין מבין שאתה כאיש מכירות, אולי כבר עשית לו איתור צרכים לפני הראיון. בכל מקרה, בראיון עבודה, כשהמראיין שואל אותך, ספר לי על עצמך, ... אוכל להסביר יותר טוב, איך לדעתי אני יכול לעזור בתפקיד הזה וכיוב. ובמהות, בראיון עבודה באופן כללי ובפרט למשרת איש מכירות, אתה בתהליך מכירה שאתה מוכר את עצמך. ובראיון עבודה לתפקיד של איש מכירות, אתה בעצם גם במבחן בזמן אמת. שהמראיין שלך, מנסה לראות האם וכמה תיפול בפח, לספר על עצמך המון מידע ...
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
ראיון עבודה, שאלות ותשובות בראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך לראיין? איך להתראיין? האם אני מתאים לתפקיד? האם אתה מתאים לתפקיד? איך לדעת שמישהו מתאים לתפקיד? התאמה לתפקיד, גיוס עובדים, משאבי אנוש
... לא. מה לעשות אם אתה המרואיין? אליעד נותן דוגמה ברורה למצב שבו אתם אלו שמתראיינים לתפקיד מסוים, למשל לתפקיד מנהל מכירות. במקרה כזה, אם שואלים אתכם מה התפקיד שהייתם רוצים לעשות, התשובה חייבת להיות מנהל מכירות. כשישאלו למה, חשוב מאוד שתכינו מראש סיפור קצר והגיוני שיסביר מדוע אתם מתאימים לתפקיד ולמה אתם רוצים אותו. בנוסף, ... איזה תפקיד לא הייתם רוצים לעשות, חשוב לענות בצורה שתדגיש דווקא את ההתאמה שלכם לתפקיד הנוכחי. לדוגמה, מועמד למשרת מנהל מכירות צריך לומר: לא הייתי רוצה לעבוד בתפקיד שדורש ישיבה מול מחשב ללא תקשורת עם אנשים. כך המראיין יבין שאתם אכן אוהבים לדבר עם אנשים, תכונה שמתאימה למשרת מנהל מכירות. אליעד מציין כי יש אנשים שנהנים מאוד מהתפקיד שלהם ויש אנשים שנהנים ממנו פחות, ולכן השאלות האלה הן מהותיות ... כאשר שואלים אותך איזה תפקיד היית רוצה לעשות?, כדאי להשיב בתפקיד שאליו אתה מתראיין. לדוגמה, אם אתה מתראיין לתפקיד מנהל מכירות, התשובה שלך צריכה להיות מנהל מכירות. בנוסף, אם שואלים אותך איזה תפקיד אינך רוצה לעשות?, כדאי לתת תשובה המתאימה לכישורים של התפקיד שאתה מתראיין אליו. ...
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
... לראיון עבודה איך לראיין עובדים בצורה אפקטיבית? כאשר מראיינים אדם לתפקיד מסוים, בין אם מדובר בתפקיד בכיר כמו מנכל, מנהל מכירות או כל תפקיד אחר, יש שאלה אחת מרכזית וחשובה שכדאי לשאול את המועמד על מנת להבין עד כמה הוא ... את מהות התפקיד ואת הבעיות האפשריות בו. איך לראיין מנהל או עובד בכיר? לדוגמה, נניח שמראיינים אדם לתפקיד של מנהל מכירות. אפשר לשאול אותו בצורה ברורה וישירה: מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך?. מועמד שאינו מקצועי ואינו ... לגרום לו להיכשל בתפקיד, כמו למשל: חוסר הבנה של צרכי הלקוחות או השוק ניהול לא נכון של הצוות או אנשי המכירות הכפופים לו קושי בהתמודדות עם התנגדויות של לקוחות ניהול זמן לקוי או קביעת סדר עדיפויות שגוי אי עמידה ביעדים ... אחת השאלות היעילות ביותר היא: מה לדעתך יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד שלך? לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד לתפקיד מנהל מכירות, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך? מה ניתן ללמוד מתשובת המועמד? ... אינו מכיר לעומק את האתגרים שבתחום. לעומת זאת, מועמד מקצועי יענה בצורה ברורה ויסביר: מה שיכול לגרום לי, בתור מנהל מכירות, לא להצליח בתפקיד זה X, Y ו - Z. בשלב הבא, ניתן לשאול: ואיך אתה מתמודד עם X, Y ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
... מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על ... מנהלים? כאשר אנחנו מנהלים עובד ישירות, יש דרך אחת ברורה לעשות זאת - לבדוק את התפוקה שלו. אם מדובר באיש מכירות, נשאל אותו כמה מכר היום, איזה מוצרים מכר, וכיצד עבד. לעומת זאת, כשאנחנו מנהלים מנהל מכירות, הוא אינו אחראי ישירות למכירה אלא לניהול צוות המכירות. וכאן יש שתי גישות ניהוליות עיקריות: גישה אחת - אנו שואלים אותו: כמה מכרו אנשי המכירות שלך?. כלומר, אנו מתמקדים בתוצאה של עובדיו. גישה שנייה - אנו שואלים אותו: כמה אתה מכרת?, כלומר, מתייחסים אליו כאחראי ישירות לתוצאה. המשמעות הפסיכולוגית של שתי הגישות כדי להבין את המשמעות של גישות אלו, נתבונן בדוגמה: אם גייסנו מנהל מכירות, אנו יכולים לומר לו שהתפקיד שלו הוא לנהל את אנשי המכירות ולוודא שהם מבצעים את עבודתם. במקרה כזה, נשאל אותו שאלות כמו מה קורה עם הצוות שלך?, כמה כל עובד ... בו אחראי על התוצאה. כלומר, נדרוש ממנו לספק לנו את היעד של כמות המכירות הנדרשת, וכלי העבודה שלו הם אנשי המכירות. המשמעות היא שנסיר ממנו את האחריות על הדרך ונשאיר לו חופש פעולה רחב יותר. ניהול מנהלים מול עבודה עם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל מכירות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל מכירות, איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, מאמן אישי ועסקי, ייעוץ טיפולי בנושא מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 02:40:39 - wesi1