אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להצליח למכור בלי לשקר ✔איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:30איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
האם איש מכירות חייב לשקר כדי להצליח למכור?

אליעד כהן מסביר שכדי להבין האם איש מכירות חייב לשקר, יש להפריד בין שני מצבים: מצב שבו המטרה היא להטעות ולרמות את הלקוח במודע, לבין מצב שבו מדובר במכירה אמיתית ואיש המכירות מעוניין להציג את המוצר בצורה ישרה, אך עדיין מצליח למכור.

במצב הראשון, בו המוכר מעוניין לרמות את הלקוח, ברור שעליו לדעת לשקר באופן משכנע, משום שאם הוא לא יודע לשקר בצורה בטוחה ומשכנעת, הלקוח ירגיש את חוסר הביטחון והמכירה לא תתבצע. לדוגמה, אם המוכר מוכר מוצר מסוג אחד, אבל אומר ללקוח שמדובר במוצר אחר, הוא חייב לדעת לשקר בצורה בטוחה, אחרת הלקוח יזהה את ההטעיה ויסרב לקנות.

האם אפשר למכור בלי לשקר כלל?

אליעד מסביר שגם כאשר מדובר במוצר אמיתי שהמוכר אינו מתכוון להטעות לגבי פרטיו הבסיסיים, עדיין ישנו אלמנט מסוים של שקר בתהליך המכירה. הוא מדגיש שכל עסקה בעולם מתבצעת על בסיס ההנחה שללקוח תהיה יותר תועלת מנזק, אבל האמת העמוקה היא שבכל מוצר או עסקה קיימים יתרונות וחסרונות באופן שווה לחלוטין. למרות שלעיתים נראה שיש מוצרים שבהם היתרונות מובהקים יותר, בפועל, אם בוחנים לעומק ובאופן אובייקטיבי לחלוטין, מגלים שבכל מוצר היתרונות והחסרונות שווים.

כאן נכנס לתמונה מה שאליעד מכנה "שקר יחסי". הכוונה היא לא שקר שבו מציגים מידע כוזב לחלוטין, אלא שקר שנובע מכך שהמוכר מציג יתרונות יחסיים כאילו הם מוחלטים. למשל, אם המוצר טוב וגם לא טוב ללקוח באותה המידה, המוכר לא יכול לומר ללקוח "המוצר הזה טוב אבל גם רע באותה מידה, " כי אז הלקוח יתקשה לקבל החלטה וכנראה לא ירכוש את המוצר.

למה צריך להגזים בערכם של היתרונות כדי למכור?

אליעד כהן מדגים את הרעיון של מכירה על ידי דימוי של מטבע: כל מטבע הוא חצי שחור וחצי לבן. אם המוכר יתעקש לראות תמיד את שני הצדדים, הוא לא יצליח למכור. כדי להצליח, עליו לבחור צד אחד בלבד ולהציגו כמוחלט: להסתכל על הצד הלבן ולהציגו כלבן בלבד, ולהסתכל על הצד השחור ולהציגו כשחור בלבד. כך הוא יכול לשכנע את הלקוח שלמוצר יתרון משמעותי. זהו סוג של שקר יחסי, אך הוא הכרחי לסגירת העסקה.

אם איש המכירות היה תמיד רואה את היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא לא היה מצליח לסגור עסקאות, משום שכל החלטה היא למעשה איזון מושלם בין טוב לרע. לכן, במובן מסוים, גם איש מכירות ישר לחלוטין יימצא במצב שבו הוא חייב להדגיש יתרונות ולהצניע חסרונות, אחרת לא יוכל להתקדם בתהליך המכירה.

האם דווקא מי שנצמד לאמת תמיד משקר לעצמו?

אליעד מחדד נקודה מעניינת נוספת, שבה דווקא מי שמתיימר להיות "איש אמת" ולראות תמיד את היתרונות והחסרונות באופן שווה, בעצם משקר לעצמו. ההסבר לכך הוא שלמרות שנראה לנו הגיוני שבכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה, מי שמעמיק בנושא יגלה שבאופן מוחלט, בכל דבר יש גם רק יתרונות וגם רק חסרונות. למרות שזה לא נשמע הגיוני, אליעד מציין שכל צד בפני עצמו הוא אמיתי לחלוטין, ולכן אפילו אדם שרואה תמיד את שני הצדדים כאילו הם שקולים, עדיין עושה סוג של שקר.

הסיבה לכך היא שאם אדם היה נצמד לאמת עד הסוף, הוא היה מגלה שגם להגיד שצד אחד בלבד הוא נכון, זו אמת מוחלטת. כלומר, עצם ההיצמדות לאמת במובן המוכר לנו, גם היא סוג של שקר, משום שהיא לא רואה את התמונה השלמה של המציאות.

למה כל עסקה מכילה שקר באופן בלתי נמנע?

כדי למכור, איש המכירות חייב להסתיר חלק מהחסרונות של המוצר או לפחות לא להדגיש אותם בצורה שווה ליתרונות. אליעד כהן מסביר שאם המוכר היה מראה ללקוח באופן אובייקטיבי את כל היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא היה יוצר מצב שבו הלקוח אינו יכול לקבל החלטה, משום שאין יתרון ברור למוצר.

כדי לאפשר קבלת החלטה ולהניע לפעולה, חייבים להתמקד ביתרונות בצורה מוגזמת, וזו למעשה מהות השקר היחסי. השקר הזה, לפי אליעד, הוא לא רק הכרחי למכירה אלא גם לקיום התנועה בעולם. אם היינו מודעים תמיד באופן מלא ושווה ליתרונות ולחסרונות של כל פעולה, לא היינו עושים שום פעולה כלל.

אליעד מסיים ומדגיש שיש לראות מעבר למובן הפשטני של השקר. השקר הנדרש במכירה אינו שקר במובן הרע של המילה, אלא שקר יחסי שמאפשר לאדם לפעול בעולם ולהתקדם קדימה.
האם איש מכירות חייב לשקר כדי למכור?

השאלה המרכזית היא האם איש מכירות צריך לדעת לשקר כדי להצליח במכירה. אם המטרה היא להטעות את הלקוח או לשקר לו במודע - למשל, למכור לו מוצר אחד ולספר לו שמדובר במוצר אחר - אז אכן, איש המכירות חייב להיות שקרן מיומן. חוסר ביטחון בשקר עשוי לגרום ללקוח לזהות את ההטעיה ולסרב לרכישה.

האם אפשר למכור בלי לשקר?

אם איש המכירות מוכר מוצר אמיתי ואינו רוצה להטעות את הלקוח, האם בכל זאת עליו לדעת לשקר? התשובה לכך מורכבת. עסקה נסגרת כאשר הלקוח מאמין שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. אולם, ניתוח אובייקטיבי לחלוטין של כל עסקה יגלה שבכל מוצר יש גם יתרונות וגם חסרונות באופן שווה. אם נצמדים לאמת המוחלטת ומציגים ללקוח את כל היתרונות והחסרונות באופן שווה, למעשה אין סיבה לרכוש את המוצר. לכן, כדי שתתבצע עסקה, איש המכירות נדרש להציג את היתרונות כחשובים יותר מהחסרונות, גם אם בפועל הם שווי ערך.

מדוע מכירה מחייבת "שקר יחסי"?

איש מכירות צריך לדעת "לשקר" לא במובן של הטעיה גמורה, אלא ביכולת שלו להציג דברים יחסיים כאילו הם מוחלטים. אם המוצר מכיל גם יתרונות וגם חסרונות, והמוכר יהיה מודע מדי לחסרונות, הוא עלול להימנע מסגירת העסקה. עסקה מתבצעת כאשר לקוח משתכנע שיש יותר יתרונות מחסרונות, אך האמת האבסולוטית היא שכל דבר מכיל את שניהם באופן שווה. לכן, כדי שתהליך המכירה יצליח, איש המכירות מוכרח "להגזים" בערכם של היתרונות.

איך איש מכירות מתמודד עם אמיתות יחסיות?

המכירה דורשת מאיש המכירות לראות את המציאות בפרספקטיבה מסוימת - להדגיש יתרונות ולהמעיט בערך החסרונות. אם למשל מוצר הוא גם טוב וגם לא טוב ללקוח, והמוכר יציין את שני הצדדים במידה שווה, הוא עלול לא להצליח לסגור את העסקה. היכולת "לשקר" כאן משמעותה להתמקד בצד החיובי ולהציגו כמוחלט. כך למעשה איש מכירות מוכרח להסתכל על צד אחד של המטבע ולהציגו ככולו שחור או לבן, אחרת הוא עלול לשתק את עצמו בתהליך המכירה.

האם היצמדות מוחלטת לאמת היא שקר בפני עצמו?

פרדוקסלית, גם מי שנצמד אך ורק לאמת ומשתדל לראות תמיד את שני הצדדים, משקר לעצמו. מי שמעמיק בנושא יבין שבכל דבר בעולם קיימים גם רק יתרונות וגם רק חסרונות - תלוי בפרספקטיבה. לפיכך, אדם שמקפיד לראות תמיד את היתרונות והחסרונות במקביל, עושה זאת מתוך תפיסה חלקית של המציאות ולא מתוך הבנה אמיתית שלה.

האם אפשר למכור בלי להסתיר את החסרונות?

ברוב המקרים, תהליך מכירה בנוי על הצגת היתרונות והסתרת החסרונות - לא בהכרח בצורה של הטעיה מודעת, אלא מתוך דגש על מה שחשוב להבליט ללקוח. כל מוצר או שירות מכילים יתרונות לצד חסרונות, אך כאשר איש המכירות בוחר להדגיש את היתרונות ולמזער את החסרונות, הוא למעשה עוזר ללקוח לקבל החלטה. אם היה מציג את כל המידע באובייקטיביות מוחלטת, הלקוח היה מתקשה לקבל החלטה, שכן כל עסקה היא שוות ערך בין חיובי לשלילי.

לסיכום, האם כדי להצליח למכור צריך לשקר?

בהיבט מסוים, כן. לא במובן של שקר מזיק או הונאה, אלא בכך שאיש המכירות מוכרח לראות את המציאות בפרספקטיבה מסוימת. הצגת היתרונות כאילו הם מכריעים יותר מהחסרונות היא הכרחית למכירה, גם אם מדובר ב"שקר יחסי". בלעדי זה, איש המכירות עלול למצוא את עצמו מהסס ולא מסוגל לשכנע. העולם בנוי על תנועה, על דחיפה קדימה, ואם היינו תמיד רואים את כל ההשלכות באור שווה, לא היינו זזים לשום מקום.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר, לענות לשאלה הבאה האם איש מכירות צריך לדעת לשקר, האם איש מכירות צריך להיות שקרן, האם איש מכירות צריך להרגיש בנוח לשקר, האם איש מכירות צריך לשקר? אז התשובה היא כדלקמן בהנחה שהולכים לשקר את הלקוח ובהנחה שרוצים לשקר את הלקוח, לדוגמה נגיד מוכרים ללקוח מוצר מסוים ובפועל מספרים לו שזה מוצר אחר בהנחה שזה מה שרוצים לעשות, רוצים לדפוק את הלקוח לרמות אותו לשקר אותו במקרה כזה כמובן שאיש מכירות צריך לדעת לשקר, אוקי כי אם הוא לא יודע לשקר אז הוא ישדר חוסר ביטחון ללקוח והלקוח לא ירצה לקנות את המוצר.

יחד עם זאת בהנחה שהולכים למכור ללקוח מוצר אמיתי, זאת אומרת לא הולכים לשקר אותו לא רוצים לשקר אותו, האם במקרה כזה איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר לדעת לשקר כן או לא? והתשובה היא די פשוטה, התשובה היא כזאת בשביל לסגור עסקה העסקה נסגרת, העסקה מתבצעת הלקוח רוכש את המוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. עכשיו מי שנצמד לאמת, מי שהולך אך ורק לפי האמת הוא בעצם יראה שבסופו של דבר בכל מוצר בכל עסקה יש תמיד יתרונות וחסרונות באופן שווה, למרות שכרגע אולי יש אנשים שיגידו "מה פתאום יש עסקאות שזה ברור שיש יותר יתרונות" או "ברור שיש יותר חסרונות" אף על פי כן אני אומר שמי שיבדוק את זה לעומק יראה שבסופו של דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה.

עכשיו מה זה בעצם אומר זה בעצם אומר שמי שנצמד "לאמת", מי שנצמד לאמת יגיע למסקנה ששום עסקה לא צריכה להתבצע, למה שום עסקה לא צריכה להתבצע? כי הרעיון של עסקה שמתבצעת היא כאשר חושבים שיש יותר יתרונות מאשר חסרונות כאשר תתבצע העסקה אבל אם בן אדם נצמד לאמת ואך ורק לאמת ואת כל האמת אז מההיבט הזה אין שום טעם לעסקה כי בעסקה יש יתרונות וחסרונות באופן שווה ואז שום עסקה לא יכולה לצאת לפועל. ולכן איש מכירות צריך להיות שקרן, צריך לדעת לשקר לא במובן שהוא צריך לתת ללקוח מידע לא נכון לגבי המוצר זאת אומרת אם המוצר צהוב להגיד לו המוצר כחול זאת לא הכוונה, הכוונה היא שאיש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר ולראות דברים יחסיים כדברים מוחלטים.

מה זאת אומרת? אם למוצר יש יתרונות וחסרונות והאיש מכירות ייצמד "לאמת" יותר מדי והוא יראה גם את היתרונות וגם את החסרונות יכול להיות שהוא לא יסגור את העסקה, אם המוצר נגיד גם מתאים ללקוח וגם לא מתאים ללקוח והמוכר יחשוב לעצמו בראש "כן אבל זה גם לא מתאים ללקוח" גם לא תתרחש העסקה. כל עסקה יש לה גם עלות וגם תועלת ללקוח וכפי שאמרתי בסופו של דבר מי שיאמין בזה עד הסוף יראה שבכל דבר יש גם חסרונות ויתרונות באופן שווה ולכן כדי שעסקה תתבצע מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר. למה מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר? כי בעצם צריך לומר שיש במוצר הזה יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח ומהיבט מסוים זה שקר.

ולכן כפי שאמרתי קודם איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לקחת דבר יחסי ולראות אותו כמוחלט, לקחת את המטבע שהוא חצי שחור וחצי לבן להסתכל על הצד השחור שלו ולהגיד יש פה מטבע שחור, להסתכל על הצד הלבן ולהגיד יש פה מטבע לבן. כי אם איש מכירות תמיד יראה את שני הצדדים בכל דבר הוא לא יכול למכור כי בכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה, אין שום משמעות לעסקה. העסקה כל עסקה בעולם מתבצעת כשיש קצת שקר, מה זה השקר? שלוקחים תועלת יחסית ואומרים "יש פה יותר טוב מרע בעסקה הזאת". אוקי ולכן כפי שאמרתי קודם אז אם רוצים לשקר את הלקוח לרמות אותו אז ברור שאיש המכירות צריך להיות שקרן אבל בהנחה שלא רוצים לשקר את הלקוח עדיין באופן יחסי איש המכירות צריך להיות שקרן במובן שהוא בעצם לוקח תועלת יחסית ורואה אותה כגדולה מעבר למה שהיא באמת.

זאת אומרת איש המכירות צריך להיות מסוגל לראות לעצמו ולהראות ללקוח שבמוצר הזה יש יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח שזה לא בהכרח תמיד נכון אבל אלא החיים כי אם בן אדם תמיד יראה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר הוא לא יעשה שום דבר. עכשיו אני רוצה לחדד עוד דבר שמהיבט מסוים דווקא בן אדם שהוא כאילו איש אמת, איש מכירות שהוא כאילו "איש אמת" ושהוא כאילו תמיד רואה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר גם הוא בעצם סוג של משקר, למה הוא סוג של משקר? כי מי שיעמיק, עוד פעם שזה דברים שהסברתי אותם בהזדמנויות אחרות ובהקשרים אחרים מי שיעמיק יראה שבסופו של דבר בכל דבר בעולם יש גם יתרונות וגם חסרונות אפילו באופן שווה אבל אני אחדד עוד פעם בכל דבר בעולם יש גם רק יתרונות וגם רק חסרונות.

עכשיו למרות שזה לא נראה הגיוני איך יכול להיות בדבר שיש בו גם רק יתרונות וגם רק חסרונות זה נושא שיחה אחר אבל בגדול בסופו של דבר גם כל אחד מהצדדים רק הוא צודק בפני עצמו, גם רק כל אחד מהצדדים הוא צודק בפני עצמו למרות שזה לא הגיוני אף על פי כן בסוף זה ככה ולכן כשבן אדם רואה את שני הצדדים והוא אומר "רגע אני חייב להיצמד לאמת, אני רואה את שני הצדדים" מהיבט מסוים הוא משקר כי אם הוא היה נצמד לאמת עד הסוף הוא היה רואה שגם להגיד שרק צד אחד צודק גם זאת אמת. ויותר מזה ואם אנחנו רוצים להקצין את זה עוד יותר אז מי שיחקור את הנושא הזה של אמת ושקר שכבר הסברתי אותו במקומות אחרים יראה שבסופו של דבר עצם ההיצמדות לאמת גם היא סוג של שקר כי בעצם בן אדם מבדיל בין אמת לשקר וגם זה לא בהכרח בטוח וכו' וזה הוסבר במקומות אחרים.

בין כך ובין כך כאשר לוקחים דבר שבאופן יחסי הוא נכון, זאת אומרת במוצר הזה יש יתרונות אבל יש בו גם חסרונות וכשהמוכר אומר ללקוח "בוא תראה את היתרונות" ומסתיר ממנו את החסרונות כי בכל מוצר יש חסרונות ובכל מוצר יש יתרונות אבל ברגע שהמוכר מסתיר את החסרונות ומראה את היתרונות זה בעצם מהיבט מסוים זה סוג של שקר כי למה אתה לא מראה לו גם את היתרונות, אבל מהיבט אחר בלי השקר הזה לא יהיה קיום לעולם, למה? כי כל פעולה שבן אדם עושה אם הוא מראש יודע את כל היתרונות ואת כל החסרונות הוא יראה שזה שווה וברגע שהוא יראה שזה שווה הוא לא יעשה שום פעולה כי התפיסה של יתרון וחיסרון באופן שווה מובילה את הבן אדם לכל מיני יתרונות משלה אבל מצד שני היא לא מאפשרת את התנודתיות שיש בתוך החיים שלנו ומהיבט מסוים גם היא עצמה שקר כפי שאמרתי כי גם להגיד שרק צד אחד צודק גם זה נכון. אז שלא יעבדו עליכם.
אמת חיסרון שכנוע שקר הסתרת חסרונות מסקנות מוחלט יתרונות וחסרונות אישיות קיצונית יעילות הבדלה איש מכירות איש מכירות אמיתי איש מכירות שקרן אמת אמת בתהליך מכירה אנשי מכירות האם צריך לשקר הצלחה כדי למכור כדי לשכנע לא לשקר להצליח להצליח למכור להצליח למכור בלי לשקר למכור למכור בלי לשקר לשכנע לשקר לשקר בתהליך מכירה לשקר ולהצליח לשקר ולהצליח למכור לשקר כדי למכור לשקר כדי לשכנע מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי צריך לשקר צריך לשקר שכנוע שקר שקרים שקרן שקרנים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
... להתחבר לאנשים להצליח להתחבר לרגשות להצליח להתמודד להצליח להתמודד עם להצליח להתרכז להצליח להתרכז במה שאני רוצה להצליח לישון להצליח למכור להצליח למכור בלי לשקר להצליח למכור ללקוחות להצליח למצוא ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של ... כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? תשובה: כאשר האדם רוצה להצליח למכור למישהו משהו, בראש ... כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן המטרות של האדם השני? וכולי. על המוכר, לנסות להבין כמה שיותר טוב, ... לאחר מכן ובשלב השני, עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם ... שמולו, להבין ולראות את נקודות החיבור שיש, בין הצרכים והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו ... הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון עבודה. ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן מדגיש שדווקא ההכרה בכך שאין פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת מוצא זו ניתן לעבור לשלב הבא של התהליך - לנסות להבין את הצד השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך ... לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, ... או התנגדויות פנימיות מרחיקים אותו מלהסכים איתנו. למשל, פחד מאובדן תחושת שליטה, פחד מצמצום או פגיעה בדימוי עצמי. על ידי התהליך הזה, אדם מגיע להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע. למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות? אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות: הרמה האובייקטיבית - למה אדם מאמין במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו. הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה ... מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור שינוי אמיתי בדעתו של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, משא ומתן או דיונים אישיים, יש חובה להבין את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה ... ואז נתמקד בניסיון להבין את שני הצדדים לעומק. כיצד להבין את הצד השני בוויכוח? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו - בין אם במכירה, במשא ומתן, או בכל סיטואציה אחרת - עלינו קודם להבין את נקודת המבט של הצד השני. יש לבחון שני דברים: 1. מדוע הוא מחזיק בדעה שלו? ... שהוא צודק, אלא משום שההסכמה איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים? 2. מה החסרונות שהוא מזהה במוצר שלנו? אם נתמקד רק בהסבר ... מסוימת, וגם לזהות את המחסום הפסיכולוגי שמונע ממנו להסכים איתנו - יהיה לנו יתרון משמעותי בפתרון וויכוחים ובשכנוע. סיכום כדי לשכנע מישהו, בין אם מדובר במכירה, משא ומתן או וויכוח, עלינו להבין את נקודת המבט של הצד השני - גם מה נכון בעיניו, וגם מה מרחיק אותו מאיתנו. הבנה מעמיקה של שני ... לפתור. עכשיו, אני אסביר את זה עוד פעם מישהו שאל אותי, אמר לי תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה, לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה דבר, דבר ראשון תנסה להבין למה, מה ... ואתה לא רוצה את הצמצום הזה. זה בדיוק, לדוגמה. ואז יש לי את כל התמונה המלאה ואז מבינים את העניין. זה כמו נגיד אתה בא למכור למישהו משהו והוא אומר לך לא אני רוצה את המוצר השני, קודם כל למה הוא רוצה את המוצר השני? מה האינטרס שלו לקנות את המוצר השני ולא את ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
... מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן. והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים ... לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן פרטי. והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום תרגיל בשום אומנות לחימה, שהוא התרגיל הטוב ביותר, כדי להכניע את היריב ... שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם אומנויות הלחימה. משום, שתהליך של שכנוע, הוא תהליך, שבו שתי דעות שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת מבט, מנסה להכניע את נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר , לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות ... בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
NLP, תכנות התת מודע, תכנות המוח, תת הכרה, להשפיע על אנשים, טכניקות לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים?
... לשכנוע, הטמעת מסרים, השפעה על התת מודע, ללכת לטיפול פסיכולוגי, שיטות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? איך אפשר להשפיע על אנשים דרך תכנות התת מודע? אליעד כהן מסביר ... באמצעות טכניקות של תכנות התת מודע. לדבריו, השפעה על אדם אחר דורשת הבנה של תהליך חשיבתי מדורג, המורכב משלבים ברורים. אליעד מפרק את התהליך בצורה מפורטת: שלב ראשון - העלאת מודעות: יש לגרום לאדם להיות מודע לכך שישנה אופציה קיימת לפעולה ... מהאגו שלו או מחשש שלו להודות בחולשה או בחיסרון. איך לטפל בהתנגדויות בתהליך השכנוע? כדי לטפל בהתנגדויות של האדם, אליעד מדגיש את חשיבות הזיהוי וההבנה של מקור ההתנגדות: ... האדם מתרכך להתנגדויות שיש לו כלפי קבלת החלטות חדשות. מה החשיבות של הבנת תהליכים פסיכולוגיים בשכנוע? אליעד מציין את החשיבות הקריטית של הבנת תהליכים פסיכולוגיים לעומק, כדי להצליח להשפיע על אנשים בצורה אפקטיבית. ככל שמבינים יותר טוב כיצד ... ההכרה של אדם? איך לגרום לאדם לקבל החלטה בלי להתנגד? איך לדבר בצורה עקיפה כדי לשכנע?
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
... ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור , איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן לשכנע אדם לשנות את דעתו, מבלי ליצור אצלו התנגדות או קונפליקט פנימי. אליעד מדגיש שכדי לשכנע מישהו, אסור לומר לו במפורש שהדעה שלו אינה נכונה, מכיוון שכך מעוררים אצלו תחושת איום והאגו שלו נכנס למגננה. במקום זאת, אליעד מציע שיטה הדרגתית של הזדהות ראשונית ... טובה יותר עבור הצד השני. אם הוא מרגיש שהוא משקר, הוא ייכשל בתהליך השכנוע. הוא מציין גם ששכנוע מוצלח הוא כזה שבסופו של דבר הצד השני מרגיש שהרעיונות החדשים הם למעשה רעיונותיו שלו. מתי להזדהות עם הצד השני עשויה להיות טקטיקת ... משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור ... מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר ... אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב ... הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: ... תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או בהשקעה שהוא מוכר, הוא מעביר זאת ללקוח בצורה לא מודעת. גם אם הוא אומר ללקוח שיש 90% סיכוי להצליח, אבל בראש שלו חושב בעיקר על ה - 10% סיכוי להפסיד, הוא ישדר ללקוח מסר של ספק והססנות. המוכר צריך להיות משוכנע באמת באחוזי ההצלחה שהוא מציג, כי האמונה הזו ... יש להציג את העסקה בצורה מאוזנת בין רווח להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין שהלקוח לפעמים אומר דבר אחד ומתכוון לדבר אחר. המוכר צריך לדעת לזהות את הרצונות האמיתיים של הלקוח, ולפעול בהתאם כדי לשכנע אותו שערך המוצר גבוה יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. איך לנהל משא ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
מכירות שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה ... להשיג את המוצר שלך. ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. ... וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך, כ: רק + מחויב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך ... עוד דרך נוספת לגרום ללקוח לשאול את עצמו למה הוא ככ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר למה הלקוח לא רוצה את המוצר. והרעיון הוא, שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא לא רוצה את המוצר. והלקוח מתייחס לזה כאל דבר שהוא ... אפשרי ולא מחויב. ואם הלקוח לא מוכן להתבונן ולשאול את עצמו למה הוא לא רוצה את המוצר, אז המוכר והמשכנע צריך לחזור על דברי הלקוח, ולהוסיף להם את ההסבר של הלמה הלקוח לא רוצה המוצר. כגון לדוגמה, שהמוכר אומר ללקוח, אני מבין שאתה לא רוצה את המוצר, כי סיבה כזו או אחרת. או שהמוכר שואל את הלקוח, האם אני מבין נכון שאתה לא רוצה את המוצר הזה, כי סיבה כזו או אחרת?! ואז כאשר הלקוח שומע את המוכר, הרי שבעצם זה גורם ללקוח להתבונן שנית על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. וזה הופך אצלו את ההתנגדות שלו למוצר, מהתנגדות מחויבת, להתנגדות אפשרית בלבד. וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך לגרום לאדם לשנות את עמדתו מקצה אחד לקצה הנגדי, היא כדלקמן. נקודת המוצא היא: ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר ... שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. ... לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח לחזור אחרי הסיבה של ההתנגדות, ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ... יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, איזה מילים מחזקות את הסיבה, ואיזה מילים מחלישות את הסיבה. ועל ידי זה מפתחים כושר שכנוע ויכולות מכירה שמגדילות את המכירות ואת היכולת לשכנע אנשים. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להצליח למכור בלי לשקר, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להצליח למכור בלי לשקר, איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי לביטחון עצמי בנושאי להצליח למכור בלי לשקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 20:24:11 - wesi1