... מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים,
למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח?
לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים ... אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו
שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך ... וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים
כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר
שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו ... - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר
שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך ... הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו
המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב ... אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם
מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו
מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות למקסם את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם
מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ... שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד
והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך ... לשלם יותר. מוצר ביניים במחיר הוגן - ללקוחות שרוצים איכות במחיר סביר. מוצר פרימיום
במחיר יקר - ללקוחות שמוכנים לשלם יותר ולקבל ערך גבוה ... בעסק. איך כל זה מסייע להימנע מהורדת מחירים? שימוש בטכניקה של מוצר חלופי זול יותר או
יקר יותר, מאפשר לנו למעשה להימנע ממצב שבו אנו ... מסוים רוכש מאיתנו מוצר בסיסי ומרוצה ממנו, קל לנו להציע לו שדרוגים, שירותים נלווים, או
מוצרים יקרים יותר בפעמים הבאות. זה מאפשר להגדיל באופן ... איך להעלות מחירים? לקוח שרוצה לקבל הנחה איך לא להוריד מחירים? איך להרוויח כמה שיותר?
מוצרים יקרים מוצרים זולים הורדת מחירים תהליך מכירה - איך ... להציע ללקוח - ולא רק מוצר אחד. נסביר את הרעיון. אנחנו מציעים מוצר ללקוח. יכול להיות
שהמוצר יקר ללקוח, ויכול להיות שהוא זול ללקוח. אם, לדוגמה, אנחנו מציעים מוצר במחיר של שקל, ייתכן שהלקוח יגיב:
זה יקר לי, אני רוצה הנחה. מנגד, ייתכן שהוא יאמר: ... לכל תרחיש עלינו להיות ערוכים לשני המצבים הללו. אם נמכור ללקוח רכב, לדוגמה, והוא יגיד
שזה יקר לו - נוכל להציע לו הנחה. אבל אם ניתן לו ... להציע לו מוצר נוסף במחיר נמוך יותר, אך עדיין באיכות טובה. נוכל לומר לו: אתה חושב שזה
יקר? יש לי מוצר דומה, כמעט באותה רמה, אך במחיר ... ייתכן שהוא היה מוכן לשלם יותר עבור מוצר טוב יותר. אנחנו עלולים לפספס הזדמנות למכור לו
מוצר יקר יותר שהיה מתאים לו. לכן, כאשר הלקוח מסכים ... למכור רק מוצר אחד! לסיכום, אם יש לכם רק מוצר אחד למכירה - אתם מפסידים. אם הלקוח אומר
שזה יקר לו, אתם נאלצים לתת הנחה ולהפסיד רווחים. ... לא מתלונן על המחיר ומוכן לשלם - יכול להיות שהוא היה מוכן לשלם יותר, אבל אתם לא הצעתם לו
מוצר יקר יותר. לכן, תמיד עדיף שיהיה טווח רחב של מוצרים: ... עדיין יקנה מכם. מוצר ביניים במחיר הוגן, כך שהלקוחות הרגילים יוכלו לרכוש. מוצר יוקרתי
במחיר גבוה יותר, כך שתוכלו להגדיל את הרווחים עם לקוחות שמוכנים לשלם יותר. כך ניתן להציע מוצר זול בלי להפסיד, ומנגד להציע
מוצר יקר בלי לפספס לקוחות שמוכנים לשלם יותר. תחשבו על ... איך להעלות מחירים? איך להרוויח כמה שיותר? לקוח שרוצה לקבל הנחה, לקוח שרוצה הנחה,
מוצרים יקרים, מוצרים זולים, איך לא להוריד מחירים? הורדת ...