אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מושגים ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
חושד כימיה סגירת עסקה לאתר את צרכי הלקוח הצורה איך לשכנע לאמץ נאמנות ניהול שגויה ליצור ראפור איך יוצרים איך יוצרים ראפור איך לגרום ללקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות אמון אמון עם לקוח אמונה אנשי מכירות בניית אמון בניית אמון עם לקוח הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת אמון יצירת אמון עם לקוח יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לגרום ללקוחות לטעות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור נכון לקוח לקוח חשדן לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות ראפור שכנוע
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו למה אליעד לא מתעסק עם מושגי הקבלה כמו ארבעת העולמות והספירות? אליעד מתייחס לשאלות על מושגים בקבלה כמו ארבעת העולמות (אצילות, בריאה, יצירה, עשייה) והספירות ... כתר, נצח, הוד). הוא מסביר שבקבלה, ובדתות שונות בכלל, קיימת חלוקה של המציאות או התודעה לקטגוריות שונות, שמטרתן העיקרית היא להעביר מסר מסוים. כל מושג, כמו ארבעת העולמות, הוא בעצם דרך לחלק ולארגן את המציאות, בדומה ... אובייקטיבי אמיתי. אף אחד לא יכול להחליט באופן מוחלט אם אתה נמצא בבריאה של העשייה או בעשייה של הבריאה. לכן, לדעת אליעד, התעסקות יתר בחלוקות ובמושגים האלה היא חסרת משמעות. מהו הרעיון האמיתי מאחורי מושגים בקבלה לפי אליעד? אליעד מסביר שהמושגים הקבליים עצמם אינם החשובים, אלא הרעיונות שהם באים להעביר. הוא ... בכך שום דבר מיסטי. מהי דרך הלימוד הנכונה לפי אליעד? אליעד מדגיש שהדרך הנכונה ללימוד היא להתמקד במשמעות וברעיונות האמיתיים שמאחורי המילים והמושגים. הוא מציין כי הרעיון העיקרי בכל דבר שנלמד הוא תמיד הנמשל, ...
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
... סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של ... לדעת מראש אילו נושאים קיימים בספר. אם במהלך הקריאה נתקלנו בשאלה או במושג שאינו ברור, נוכל לחזור לתוכן העניינים ולמצוא את הפרק ... חלקים), יש מילון מונחים חשוב שמופיע בחלק הראשון. המילון עוזר להבין מושגים שאולי יהיו לא ברורים במהלך הקריאה, במיוחד לאור ... מבוססת על ההעדפה האישית ולמידה עצמית של כל קורא. מה לעשות אם נתקלים במושגים לא מובנים? אם במהלך הקריאה נתקלת במושג שלא ברור לך, אפשר לחזור לתוכן העניינים ולחפש את הפרק ... מומלץ לבדוק את מילון המונחים בראש הספר כדי לקבל פירוש מדויק של המושג ולהימנע מהבנה שגויה. ביקורת והמלצות על הספרים הספרים ... להבין מראש אילו נושאים קיימים בספר, כדי שאם במהלך הקריאה עולה שאלה או מושג מסוים שאינו ברור, אפשר יהיה לחזור לתוכן העניינים ... אלוהים (שמחולק לשני חלקים) מופיע בחלק הראשון מילון מונחים שמסביר מושגים חשובים. מאחר שהספר עוסק ברעיונות שעשויים לקבל פירוש ... במילון לפני או תוך כדי הקריאה. כך מזהים בקלות למה המחבר התכוון בכל מושג, ואם לא בטוחים, פשוט חוזרים למילון המונחים ובודקים את ... ביותר עבורך. אפשר גם לקרוא את ההקדמות הקצרות שבספרים הללו כדי לקבל מושג כללי על הרעיון המרכזי והקשר בין הפרקים. למה חשוב לא ... להתקדם בקריאה ולפתח הבנה עמוקה יותר של הרעיונות. מה לעשות אם נתקלים במושגים לא מובנים? במידה ובמהלך הקריאה נתקלת במושג שאינו ברור, אפשר לחזור לתוכן העניינים ולחפש את הנושא ... אלוהים מומלץ לבדוק את מילון המונחים בראש הספר, כדי לקבל פירוש מדויק למושג ולמנוע בלבול בהמשך. האם יש ביקורת על הספרים או המלצות ...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות מקצועיים? הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות, אפילו אם הם מאוד מקצועיים ומומחים בתחום שלהם, היא השימוש המופרז במושגים מקצועיים שהלקוח לא מכיר. אנשי מכירות מיומנים פעמים רבות מתגאים בידע המקצועי שלהם ומשתמשים בשפה מקצועית ... אחר כך, אך למעשה, הוא פשוט מרגיש מבולבל או לא בטוח במה שנאמר לו ולכן מעדיף לנתק מגע. למה חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש נוח, בטוח יותר, ומצליח להבין את הערך המוצע לו באופן ברור. לדבר עם הלקוח בשפה שלו פירושו להשתמש בעולם המושגים המוכר ללקוח, המתאים לתחום העיסוק שלו, לרמת הידע שלו ולהעדפותיו. בכך הלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו ואת צרכיו, ... חושב בעיקר על עצמו ועל איך המוצר או השירות יוכל לעזור לו, לפתור לו בעיה או לתת לו ערך מוסף משמעותי. הוא לא מעוניין להיכנס לפרטים טכניים מסובכים או מושגים מקצועיים מסורבלים שאינם רלוונטיים לעולם שלו. הלקוח מתעניין בעיקר בשאלה הבסיסית: מה יוצא לי מזה?. לכן, חשוב ... להתאים את עצמם ללקוחותיהם, ולא לצפות שהלקוח יתאים את עצמו אליהם. ללמוד לדבר בשפת הלקוח מצריך להכיר לעומק את עולמו, להבין את הצרכים שלו, את עולם המושגים שהוא משתמש בו, ואף לשאול שאלות מנחות שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה הוא מחפש ומה מניע אותו. מדובר במיומנות ... כמובן, תנאי חשוב להצלחתו של איש מכירות הוא היכולת שלו לדבר בשפה המתאימה ללקוחות, להבין את אופן החשיבה שלהם ולהימנע מהטעויות שצוינו, ובראשן - שימוש במושגים מקצועיים מדי. איך לדבר בשפת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות במכירות? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לחשוב כמו הלקוח ...
מילון מונחים - ביאור מושגים שמוזכרים באתר ובספרים של אליעד כהן
... מונחים - ביאור מושגים שמוזכרים באתר ובספרים של אליעד כהן להלן, ביאור קצר של חלק מהמושגים שמוזכרים בתוכן שאתה קורא: אלוהים - בכל מקום שמוזכר המושג אלוהים, הכוונה היא, לא למשמעות הדתית של המילה אלוהים. אלא בכל מקום, הכוונה היא לפי ההקשר. ולהלן מספר דוגמאות: הרעיון של אלוהים באופן כללי, פירושו, ... של אלוהים), שעליו לא ניתן לשאול את השאלה הזאת. אלוהים ברא את העולם - פירושו, השלמות שיצרה את העולם, הכל נוצר ממשהו שלם ומושלם ללא שום חיסרון. כמו כן, אלוהים זה מושג מופשט, שכל אחד תופש ומפרש אותו בצורה אחרת. ויש תפישות של אלוהים, שהן קרובות יותר או רחוקות יותר מהאמת. ובכל מקום שמופיע המושג אלוהים, המשמעות היא לפי ההקשר הספציפי. בכל מקום שידובר משהו שלילי על אלוהים, הכוונה היא לתפישה שגויה של אלוהים, בעיני האדם עצמו. ובכל מקום שידובר ... היודע, הוא מאמין. משום שעבור השכל של הצופה, לא ניתן להבין זאת בשכל. אבל עבור האדם עצמו, הוא יודע את הדבר בידיעה ישירה, שאינה אמונה. אמונה באלוהים להאמין באלוהים - למושג אמונה באלוהים, יכולות להיות משמעויות שונות, לפי ההקשר. לדוגמה, קיימת אמונה באלוהים במובן שהאדם מאמין במקום לדעת בוודאות, שהמציאות שלנו מושלמת ... דהיינו, מבין בשכל על אנושי, באלוהים, דהיינו, מבין בשכל על אנושי, שהמציאות מושלמת ממש, במקביל לחסרונות שלה, שזו יכולה להיות אמונה טובה באלוהים. ובמילים אחרות, המושג אמונה באלוהים, הוא תלוי הקשר, למשמעות הספציפית של המושג אמונה ושל המושג אלוהים, לפי ההקשר המתאים. יש אמונה טובה ויש אמונה רעה. יש תפישת אלוהים נכונה וטובה ויש תפישת המושג אלוהים בצורה שגויה, שאז ממילא גם האמונה בתפישת שגויה של אלוהים, גם היא תהיה שגויה ואפילו סוג של כפירה באלוהים האמיתי. אפשרי המציאות לא אפשרי ... ובכל מקום שמתואר תיאור של לדעת שאין הבדל, הכוונה ידיעה עקיפה ולא ידיעה ישירה. לשקר - עיין ערך שקר. מהווה - החיבור של הרעיון של הבורא, עם הרעיון של הוויה, יוצר את המושג מהווה. מהות - המהות היא הדבר הבסיסי ביותר שממנו כל הדברים עשויים החלק המרכזי החשוב ביותר העיקרי של הדברים. מוחלט - משהו שאין לו הפך שלא ניתן לחשוב ...
מושגים בקבלה, מה זה סתימאה? השכל של אלוהים, החוכמה של אלוהים, עולם האצילות, ארבעת העולמות, עשר הספירות, ספירת החוכמה, ספירת הכתר, מה זה EIP? מוחא סתימאה, עתיקא סתימאה, חכמה סתימאה, עילאה סתימאה
מושגים בקבלה, מה זה סתימאה? השכל של אלוהים, החוכמה של אלוהים, עולם האצילות, ארבעת העולמות, עשר הספירות, ספירת החוכמה, ספירת הכתר, מה זה EIP? מוחא סתימאה, עתיקא סתימאה, חכמה סתימאה, עילאה סתימאה
מושגים בקבלה, מה זה סתימאה? השכל של אלוהים, החוכמה של אלוהים, עולם האצילות, ארבעת העולמות, ... חכמה סתימאה, עילאה סתימאה מה זה סתימאה? ההסבר על המושג סתימאה מתחיל עם ההבנה של המילה בעולמות הקבלה. באופן כללי, סתימאה מקורה במילה סתום ... אליו או להבין אותו. מהו מוחא סתימאה? מוחא סתימאה הוא מושג חשוב בקבלה, שמזוהה עם עקרונות רוחניים גבוהים. המושג הזה מתאר את הספירה הגבוהה ביותר של חוכמה בעולם האצילות, שהיא החכמה שבכתר. הספירה הזאת ... שהוסתר בכוונה ולא נגיש להבנה או גילוי. על פי הקבלה, מושג זה מתאר את המוח האלוקי שבו כל הדברים מתחילים, אך אינם ניתנים להגעה או הבנה ישירה. ... את הקבלה? אליעד כהן מסביר כי אף אחד לא יכול להבין את המושגים הללו בצורה ישירה או בקלות, כי זהו תהליך רוחני עמוק ומורכב. הוא מתאר את המצב שבו האדם ... כזה נתקל בקירות של סתימאה שאין דרך לעבור אותם. מהם המושגים הקשורים לקבלה? מיהו המורה הרוחני? יש במקביל ביקורת כלפי מורים רוחניים שנראים כחוזרים ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. ... הוא צורה של רצון עמוק יותר, למשל הרצון שיהיו לו חברים, שגם הוא עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין. מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך המכירה נופלת למרות שהמוצר טוב ומתאים ללקוח. לדוגמה, אם מישהו בא לקנות ביטוח, הוא חושב על כך שיקבל כסף במקרה של בעיה. המוכר לעומתו חושב במונחים של פרמיה, כיסוי, מושגים שהקונה לא מכיר. אם המוכר היה מדבר בשפת המהות של הלקוח (מה יקרה אם תהיה בעיה, תקבל כסף), העסקה הייתה מתבצעת בקלות. כדי למכור בצורה יעילה, על המוכר לשאול את עצמו מהי המהות ... להגיד הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ, המוכר יכול לומר הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם. כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח. מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא מוכרים בשכנוע? אליעד מדגים מקרים בהם דווקא שימוש במושגים לא מוכרים מועיל. למשל במסעדות יוקרה, לוקחים פירה וקוראים לו קרם תפוחי אדמה. השימוש במושג המוכר פחות, מעניק תחושת ייחוד ותחכום. גם בעולם הדתי והמיסטי, אחת הסיבות למשיכה היא מושגים לא ברורים. אנשים חושבים שיש שם עומק וקדושה, כי הם לא מבינים את המשמעות. ספרים כמו הזוהר נחשבים לקדושים ומורכבים, בעיקר בגלל שהטקסט לא ברור ופשוט. אך שימוש מוגזם במושגים לא מוכרים יכול ליצור תחושה לא נוחה אצל הלקוח, תחושה שהוא לא מבין את המוצר ולכן יירתע ממנו. אליעד מדגים איך אפשר להשתמש במושגים לא מובנים גם כדי להרחיק מישהו. לדוגמה, אם מישהו שואל אם הוא יכול להצטרף לטיול, אפשר להסביר לו על הטיול במושגים שהוא לא מכיר, וכך הוא ירגיש לא בנוח ויעדיף לוותר על ההשתתפות. איך עובד שכנוע עצמי באמצעות מהות וצורה? אליעד מסביר את העיקרון גם על שכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה). אם אדם רוצה ... כיצד ליישם את המהות והצורה בשכנוע לקוחות ובשכנוע עצמי? לסיכום, לפי אליעד כהן, כדי למכור או לשכנע טוב יותר, יש לזכור: לדבר במושגים מעולם הלקוח כדי שיהיה לו נוח וברור מה מוכרים לו. להשתמש במושגים לא מוכרים כאשר רוצים להוסיף תחושת תחכום, אבל במינון נכון. להתמקד במהות כדי ליצור מוטיבציה פנימית חזקה לשכנוע עצמי. להתמקד בצורת הדברים בלבד כאשר רוצים להתעלם מהסיבה ... משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש נכון במושגים הבדל בין מהות וצורה איך למכור ביעילות? איך לדבר בשפה של הלקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות והטיפ הולך ככה בעיקרון בכל דבר בחיים יש מבנה ... יכול להיות שהבן אדם שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון רזולוציה מהירות, כל מיני דברים כאלה לאו דווקא מושגים הספציפיים האלה אבל כל מיני שהבן אדם הפשוט לא בהכרח מבין אותם. מה אני מתכוון לומר? שהרבה פעמים מוכר בא למכור מוצר והוא מנסה למכור ללקוח את המוצר והוא מתאר ללקוח את המוצר ... רואה את המוצר לא תמיד זה בה הצורה שהלקוח רואה את המוצר כי הרבה מאוד פעמים המוכר מוכר ללקוח את המוצר בצורה טכנית עם כל מיני מושגים טכניים שהם לקוחים מעולמו של המוכר ולא מעולמו של הקונה. אוקי הרבה פעמים בן אדם בא לחנות לקנות איזה מוצר לקנות איזה שירות, כל מיני אפשרויות והמוכר הוא בא לספר על המוצר אבל ... בהכרח מעניין את הקונה וגם לא בהכרח הקונה צריך את זה ונניח שהוא צריך את זה אבל לא בהכרח שהוא מבין את זה לא בהכרח שהוא מבין את המושגים האלה. אוקי ולכן הרבה פעמים מכירה נופלת, הרבה פעמים מכירה לא מצליחה בגלל שהמוכר ניסה למכור את המוצר והמוצר טוב והמוצר מתאים ללקוח והכל בסדר, והמוכר אפילו תיאר את המוצר בצורה מדויקת אבל הוא תיאר את המוצר בצורה מדויקת בעולם המושגים שלו כמוכר ולא בעולם המושגים של הקונה. אוקי מה זה אומר בפרקטיקה? ואני רק אחדד את זה עוד פעם כי בדרך כלל הרבה מאוד פעמים קבוצה של אנשים שמוכרים מוצר מסוים שמתעסקים במוצר מסוים מתחילים לתפוס את המוצר ... רוצה? הוא רוצה לוודא שיש לו ביטוח שאם יקרה לו ככה וככה אז הוא יקבל ככה וככה, אוקי אבל המוכר לדוגמה שמוכר את הביטוח הוא חושב במושגים אחרים הוא חושב במושגים של פרמיה של כיסויים, של כל מיני מושגים שלא בהכרח הקונה חושב במושגים האלה. ועכשיו אם אותו מוכר יבוא להסביר לקונה והוא ידבר איתו במושגים שהם נכונים ומדויקים אבל הם נכונים ומדויקים מעולם המושגים של המוכר לא מעולם המושגים של הקונה שאם אותו מוכר היה יודע להסביר את עצמו בצורה של המהות, ותכף אני אסביר מה זה אומר אז כמובן העסקה הייתה מתבצעת. עכשיו מה זה אומר בפועל? זה אומר בפועל שכאשר בן אדם ... לאו דווקא במכירות ללקוח במכירות במובן של מערכת יחסים דינמיקה בין שני אנשים בן אדם בא להסביר את עצמו למישהו אחר אבל הוא מדבר במושגים שהבן אדם השני לא מבין את המושגים האלה, עכשיו והוא אומר אבל אני מסביר לך אבל אתה מסביר ב
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
... לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור איך ... באופן נכון. אליעד מסביר שאם מישהו שואל שאלה, במיוחד כאשר היא מעורפלת או יכולה להתפרש בכמה דרכים, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין את המושגים שהאדם השתמש בהם בשאלה שלו. איך לנסח שאלת הבהרה בצורה נכונה? כשאדם שואל שאלה כמו מה הדרך ... מבהיר כי לפני שנותנים תשובה יש לשאול שאלת הבהרה פשוטה וישירה ככל האפשר. הדרך הטובה ביותר לשאול שאלת הבהרה, לפי אליעד, היא לא להוסיף מושגים חדשים, אלא להשתמש בדיוק באותן המילים שהאדם השתמש בהן. כלומר, במקום לשאול הטובה ביותר ביחס למה?, עדיף לשאול אותו מה הכוונה הטובה ביותר?. כך מצמצמים בלבול נוסף ונמנעים מלהוסיף מושגים שעלולים לסבך את הדיון עוד יותר. אליעד נותן דוגמה מוחשית של ילד ששואל: איך אצליח לעבור את ... את הילד ביחס למה? או שאלות מורכבות יותר, עדיף לשאול אותו בצורה ישירה ופשוטה מה הכוונה לעבור את הכביש?. הסיבה היא שהילד עלול לא להבין מושגים חדשים כמו ביחס למה, ואז הדיון יסתבך. מתי כן צריך לשאול ביחס למה? לדברי אליעד, שאלות כמו ביחס למה? יכולות להיות יעילות כשמנסים להבין לעומק את ההקשר של דברי הצד השני, אך זאת רק לאחר שברור שהאדם שמולנו כבר מכיר ומבין את המושגים. ברוב המקרים, שאלות כאלו עשויות לגרום לסיבוך מיותר, ולכן תמיד עדיף להשתמש במילים של האדם עצמו, לפני שמכניסים מושגים חדשים לתוך הדיון. מה לעשות כשהתשובה לשאלת הבהרה לא ברורה? אליעד מסביר שלפעמים אדם יענה לשאלת ההבהרה עם מושג חדש או עם מילים נרדפות שגם הן מעורפלות. לדוגמה, אם אדם אומר שהדרך הטובה ביותר פירושה הדרך האידיאלית ביותר, אין טעם לשאול אותו עכשיו על האידיאלית ביותר, משום שכך נכנסים למעגל אינסופי של מושגים חדשים. במקום זאת, אפשר לחזור לשאלה המקורית (מה הכוונה הטובה ביותר?) ולבקש שוב הבהרה ... תשובה ממשית - האדם מסביר בצורה מדויקת למה התכוון, ונותן תשובה שמאפשרת המשך ברור לדיון. תשובה לא ממשית - האדם משתמש במילים נרדפות או במושגים נוספים, שלא מבהירים את השאלה המקורית ומסבכים את הדיון עוד יותר. כשמתקבלת תשובה לא ממשית, צריך לחזור לשאול את השאלה המקורית באופן פשוט יותר, ולא להמשיך להכניס מושגים חדשים לשיחה. איך למנוע ויכוחים ודיונים מיותרים? הרעיון המרכזי שאליעד מלמד בהרצאה הוא שכדי למנוע דיונים ארוכים ומבלבלים, צריך תמיד לשאול שאלות הבהרה פשוטות ככל האפשר, להשתמש רק במושגים שהצד השני מכיר ומבין, ולהימנע ככל האפשר מלהכניס מושגים חדשים. לפי אליעד, זהו הכלל החשוב ביותר לניהול דיון יעיל. למה לא להוסיף מושגים חדשים בשאלה? הסיבה המרכזית לכך היא שכל מושג חדש שאנחנו מוסיפים עלול לסבך את הדיון עוד יותר. אליעד מדגים זאת באמצעות המושג ביחס למה?, שכשהוא נשאל באופן לא נכון, יכול לגרום לאדם להסתבך או להתבלבל. כדי להימנע מזה, הוא מציע תמיד להיצמד למושגים שהאדם כבר השתמש בהם בעצמו. לסיכום: מה העקרונות לניהול דיון אפקטיבי? העקרונות המרכזיים שאליעד מסכם בהרצאה הם: תמיד לשאול שאלות הבהרה פשוטות וישירות. להימנע מהכנסת מושגים חדשים לפני שהמושגים המקוריים הובנו לעומק. אם אדם נותן תשובה לא ברורה, לחזור על שאלת ההבהרה המקורית. להבין שכל מושג נוסף עלול לסבך את הדיון במקום להבהיר אותו. להשתמש במילים ובמושגים של הצד השני כדי להקל על ההבנה. הרעיון הוא שתמיד עדיף לשאול פשוט ככל האפשר ולוודא שהכוונה ...
מה קדם למה? הביצה או התרנגולת, יש ואין, טוב ורע, זמן ומקום, בלי טוב אין רע, מהות וצורה, פוליטיקה, מי מפחד מבחירות? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, בלי זמן אין מקום, בלי מקום אין זמן
מה קדם למה? הביצה או התרנגולת, יש ואין, טוב ורע, זמן ומקום, בלי טוב אין רע, מהות וצורה, פוליטיקה, מי מפחד מבחירות? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, בלי זמן אין מקום, בלי מקום אין זמן
... אחת השאלות הידועות היא השאלה מה קדם למה, הביצה או התרנגולת?. אליעד כהן מסביר כי השאלה הזאת היא בעצם דרך להבין נושא עמוק יותר והוא היחס בין מושגים שהופעתם תלויה זה בזה. השאלה הזאת ממחישה מצב שבו שני דברים לא יכולים להתקיים האחד ללא השני, והם ... קיים ואינו משתנה לעולם, אי אפשר להבחין בו, כי ההבחנה היא תמיד בין דבר לדבר אחר. מה הקשר בין זמן ומקום? אליעד נותן דוגמה נוספת לקשר הדדי בין מושגים: זמן ומקום. הוא מסביר שבלי זמן לא היה מקום ובלי מקום לא היה זמן. לדוגמה, אם יש רק נקודה אחת של ... בלבד באופן מוחלט. בעצם, הזמן והמקום נוצרים ביחד, ואף אחד מהם לא קדם לשני. מה ההבדל בין מהות וצורה? אליעד מסביר על הקשר בין מהות וצורה. גם מושגים אלה מופיעים יחד אבל יש ביניהם היררכיה מסוימת: המהות היא הבסיס, והצורה היא הביטוי של המהות. למרות ... לעומת זאת, הוא מצב בו האדם מבין לעומק שאין הבדל מוחלט בין יש ואין, טוב ורע, רצון ואי - רצון. הוא מבין שהמוחלט אינו תלוי בשום צורה או מושג, ואפילו באחדות הזאת עצמה אין להיאחז, כי גם היא סוג של צורה. האם אפשר לדמיין עולם שאין בו מושגים? אליעד מסביר שעולם שאין בו בכלל מושגים, כמו כיסא או שולחן, הוא למעשה עולם שאין בו שום דבר, מכיוון שלדמיין עולם בלי מושג מסוים פירושו לדמיין עולם שאין בו כלום. ההסבר הוא שאם אין יכולת לדמיין פוטנציאל לדבר כלשהו, זה אומר שאין שם פוטנציאל לשום דבר בכלל. כלומר, מושגי יסוד כמו יש ואין הם יותר בסיסיים אפילו ממושגים קונקרטיים כמו טוב ורע, אני ולא - אני. למה הבנה זו חשובה לחיים? אליעד כהן טוען שהבנת הרעיונות האלה חשובה מאוד, מכיוון שכל החוויות, המחשבות, והרצונות של האדם מבוססים על שני המושגים הבסיסיים הללו: יש ואין. אם האדם יבין לעומק את האחדות של יש ואין, הוא יוכל להסתכל אחרת על ... רוב, הוא היה צריך לרצות בחירות כדי לממש את דרכו. אם הוא לא רוצה בחירות, סימן שהוא חושש מהתוצאות. הדוגמה הזאת ממחישה איך גם בחיי היום - יום, מושגים בסיסיים כמו יש ואין, רצון וחוסר רצון, פחד ואומץ, פועלים ומקבלים משמעות עמוקה יותר כאשר מבינים את ... בפילוסופיה איך לדמיין אין מוחלט? מה הקשר בין זמן למקום? מהות וצורה בפילוסופיה להיות אלוהים האמיתי לפי אליעד כהן האם אפשר לדמיין עולם בלי מושגים?
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה
איך המוח חושב? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש? עובדות ופירושים, מחויב ואפשרי, מהות וצורה, ניתוח סיטואציה, ניתוח תהליכים, מה חושבים עליך? עובדה או פירוש, מהות או צורה
... שמחה או עלבון. איך נוצרות משמעויות למושגים מופשטים? אליעד מציג דוגמה נוספת: כאשר שומעים מילים או מושגים מופשטים, המוח מנסה ליצור משמעות על ידי קישור של הצלילים למושגים מוכרים. לדוגמה, המילה חלל חיצון תהיה חסרת משמעות עבור מי שאינו מבין ... וחיצון. המשמעות נוצרת על ידי חיבור בין מושגים שונים שכבר קיימים בתודעה. אם אין חיבור ברור, האדם ירגיש בלבול או קושי להבין. מדוע אנשים מתקשים להבין מושגים מופשטים? אנשים רבים מתקשים להבין מושגים מופשטים משום שהם לא מצליחים לקשר אותם למושגים ברורים יותר. לדוגמה, מושג כמו אושר הוא מופשט, ולפעמים קשה לאנשים להבין אותו אם לא קושרים אותו ... כמו כסף או בריאות. כאשר אנשים נתקלים במושגים לא מוכרים או מופשטים מדי, הם יכולים להרגיש אבודים או חסרי יכולת להבינם, כי אין להם מושגים בסיסיים להתחבר אליהם. מה ההבדל בין מהות וצורה בניתוח מידע? אליעד מסביר את המושגים מהות וצורה. המהות היא הדבר הבסיסי והמחויב במציאות, בעוד הצורה היא ... מהות וצורה בהבנת מידע מדוע קשה להבין מושגים מופשטים? האם פירושים חשובים יותר מעובדות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מושגים, איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מושגים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, אימון אישי ועסקי, ייעוץ פילוסופי בנושאי מושגים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 16:36:22 - wesi1