אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בניית אמון עם לקוח ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
לשאול שאלות לסגור עסקאות מחיר כאשר לקוח חושדת איתור צרכי לקוח נקודות יכולת שימוש במילים של הלקוח למכור נכון בעיה איך יוצרים איך יוצרים ראפור איך לגרום ללקוח איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות אמון אמון עם לקוח אמונה אנשי מכירות בניית אמון בניית אמון עם לקוח הלקוח הלקוח שלך חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת אמון יצירת אמון עם לקוח יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לגרום ללקוחות לטעות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור נכון לקוח לקוח חשדן לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות ראפור שכנוע
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
... לדייק מבלי להדגיש יותר מדי את החסרונות. האידיאל הוא למכור מוצרים טובים כך שגם כאשר האמת כולה מוצגת - הלקוח ישתכנע לבצע את הרכישה. שיטות מכירה אפקטיביות בניית אמון עם לקוחות כיצד לשכנע לקוחות לרכוש שיווק ומכירות מבוססי אמינות איך לשפר את יכולות המכירה האם להיות כנה עם הלקוח? האם לומר ללקוח רק את האמת? ...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
... שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום ... שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר ...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום ... להתאמץ במשהו למענך, במצב כזה לדוגמה, הדרך שלו לגרום לעצמו להרגיש יותר טוב עם הנתינה שלו עבורך ועם המאמץ שלו עבורך, תהיה על ידי זה שהוא ישכנע את עצמו, שהוא אוהב אותך. כדי שחוויית הנתינה והמאמץ שלו עבורך, תהיה קלה יותר עבורו. ולכן, ... הרעיון, תגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו. וכאן לדוגמה יש את האפשרות הנגדית, שאומרת שאם תגרום למישהו לעשות רע לאדם אחר, בכך בעצם אתה משכנע אותו שהאדם השני הוא רע, ושהוא שונא את אותו האדם האחר. כמו לדוגמה במצב של חיילים שעוברים לפעמים ... אחרי שהם נותנים מעצמם למען האדם האחר. כי הדרך של האדם להתמודד עם הרע שהוא מרגיש ממסירות הנפש שלו למען האדם האחר, היא על ידי זה שהוא משכנע את עצמו בשכנוע עצמי שהוא בעצם אוטוסוגסטיה בתת מודע, שהוא בעצם אוהב את האדם השני ככ, ושלכן הוא מתאמץ ככ למען ... ומשום כך, הוא יתחיל לשנוא את אותו רעיון X. ולמה? כי הוא מרגיש את התלות הרגשית שלו באותו הרעיון. ויש לאדם אינטרס להיות חופשי ולא להיות מוכרח להסכים עם אותו הרעיון. ואז זה גורם לאדם עוד יותר לשנוא את הרעיון. כמו לדוגמה מתחום חינוך ... לשנוא את הרעיון שאומר שהוא אוהב אותך. כי הוא מבין, שבגלל זה הוא סובל ככ. ולכן, אם האדם השני יבין בצורה מודעת, שאתה מנסה לגרום לו להיות מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, זה יכול ליצור אצלו את האפקט הנגדי ואת התוצאה הלא רצויה שהוא יחשוב. ונשאלת ... וגם יכול להשניא עליו את הרעיון, שנותן לגיטימציה חיובית לסיטואציה שגורמת לו להרגיש רע. וגם לשנוא את הרעיון, משום שהוא בעצם מרגיש שהוא מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, והאדם לא רוצה להרגיש שהוא מוכרח לחשוב בצורה כלשהי. אז מתי המחשבה שתחושת הטוב שלך תלויה בה, מתי אתה מתאהב בה יותר ומתי אתה ... והמחשבה האפשרית, שיש אצל האדם. כי יש אצל האדם אמונות שונות. ולכל אמונה שיש אצל האדם, יש דירוג ועוצמה של עד כמה האדם מאמין בצורה מחויבת ומוכרחת באותה המחשבה, ועד כמה האדם מאמין רק בצורה אפשרית בלבד. וברגע שיש אצל האדם התנגשות בין מחשבות ...
זוגיות, דייטים, הכרויות, איך ליצור זוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשמור על הזוגיות? איך נוצרת זוגיות? איך ליצור קשר רגשי? איך ליצור אינטימיות? מה אומרים בדייט ראשון? איך יוצרים אינטימיות?
זוגיות, דייטים, הכרויות, איך ליצור זוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשמור על הזוגיות? איך נוצרת זוגיות? איך ליצור קשר רגשי? איך ליצור אינטימיות? מה אומרים בדייט ראשון? איך יוצרים אינטימיות?
... נוצרת זוגיות? איך ליצור קשר רגשי? איך ליצור אינטימיות? מה אומרים בדייט ראשון? איך יוצרים אינטימיות? מה הסוד ליצירת קשר זוגי אינטנסיבי ועמוק? לפי אליעד כהן, זוגיות היא למעשה קשר אינטנסיבי יומיומי בין שני בני אדם, ... אטרקטיבי ומושך יותר לאחרים, ויהיה לו קל יותר ליצור זוגיות מוצלחת לאורך זמן. איך יוצרים זוגיות? איך לנהל דייט ראשון מוצלח? איך ליצור קשר רגשי עמוק? איך לשמור על זוגיות טובה לאורך זמן? מה גורם לאנשים להתאהב? איך לגרום ...
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים
ריגושים בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים
... בזוגיות, איך יוצרים ריגוש? איך להתרגש? מערכות יחסים, איך ליצור התרגשות? איך ליצור אושר? איך ליצור שמחה? איך ליצור מטרה? איך ליצור סיפוק? ריגושים בחיים, להתרגש בחיים איך יוצרים ריגוש מחדש במערכת יחסים? מערכות יחסים לא תמיד שומרות על ...
NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע
NLP, איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע
... איך ליצור הסכמה? מחויב לפני אפשרי, אפשרי לפני מחויב, איך לגרום למישהו להסכים איתך? לשכנע את הבוס, איך יוצרים הסכמה? איך משכנעים אנשים? איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע איך לגרום למישהו להסכים איתך? טיפים לשכנוע ההרצאה עוסקת בשיטות לשכנוע ויצירת הסכמה, תוך הבנת מנגנוני השפעה במוח האנושי, בעיקר בהקשר של NLP (תכנות נוירו - לשוני). אליעד מציע טכניקות לשימוש במצבים של שכנוע, במיוחד כאשר מדובר בעניין של בקשות, כמו בקשה לחופשה בעבודה, ובדוגמאות אחרות. מהי הדרך הנכונה לבקש חופשה? אליעד מציין כי השאלה איך לבקש חופשה ... של הבוס. תהליך הבקשה לא רק תלוי בשאלה עצמה, אלא גם בהקשר הכללי של יחסי העבודה עם המנהל. מהם המנגנונים הפסיכולוגיים מאחורי שכנוע? כשהמוח האנושי מקבל בקשה מסוימת, הוא נוטה להפעיל מנגנונים של סיבתיות. אליעד מסביר את התהליך שבו אדם מציב סיבה אפשרית לשיחה או לבקשה, וכיצד הדבר יכול לשמש לשכנוע. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע מישהו לתת לך משהו, הצגת סיבה שהיא מקובלת או מתקבלת על הדעת יכולה לשנות את התוצאה. מהו היתרון של הצגת אפשרויות לפני מחויבות? המרצה מציין ... להרגיש מחויב להסכים גם לבקשות נוספות. הוא מסביר כיצד ניתן להפעיל מניפולציות על המוח האנושי כדי ליצור הסכמה, באמצעות הצגת דרכי שכנוע שהן יותר גמישות ולא מחייבות. כך לדוגמה, אם אתה מבקש חופשה ומציין שבאת לצבור את החופשה, המוח של הבוס ירגיש יותר מחויב להסכים כי זו תחושת ... מסוים או גורם אפשרי לתוצאה, הוא לא תמיד מבצע חשיבה סיבתית מדויקת, אלא מקבל את ההסבר על פי האסוציאציות שהמוח בונה. דרך זו של שכנוע לא תמיד עוסקת בעובדות מדויקות, אלא באסוציאציות שגורמות לאדם להסכים או לדחות את הבקשה. מהי החשיבות של סדר השאלות בעת שכנוע? המרצה מדבר על טכניקות שכנוע שמבוססות על סדר השאלות. לדוגמה, אם אתה שואל שאלה שתחייב את האדם להסכים איתך על דבר מה בסיסי וקל להסכים לו, תוכל להנחות אותו בהמשך להסכים גם לבקשה יותר מורכבת. השיטה הזו מאפשרת לאדם להרגיש כי הוא כבר הסכים למשהו, ולכן ההסכמה לבקשה הבאה תהיה קלה יותר. איך להשתמש בשכנוע בהקשרים שונים? לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע מישהו לאכול משהו מסוים, אתה יכול להציג זאת כפתרון למצב לא נעים (כמו רעב). הצגת אפשרויות בצורה שאינה מרגישה כפייתית, תורמת ליצירת הסכמה. ... ולא מחייבים עשוי להוריד התנגדות, לעומת הצגת מחויבות מיידית שיכולה להפעיל התנגדות פסיכולוגית. איך מניפולציות יכולות לשפר את שכנוע? אליעד מסביר את התפקיד של מניפולציות עדינות בשכנוע, וכיצד השגת תחושת מחויבות יכולה לשפר את הסיכוי שבן אדם יסכים לבקשה מסוימת. הוא מסביר את השיטה בה האדם מציב אפשרות של הסכמה לפני שהוא מציב את ... זהו מנגנון שבו התחושה של המחויבות מתחילה לפני שבן אדם פועל, מה שמגביר את הסיכוי שהוא יגיב בצורה חיובית. מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע את הבוס? לסיכום, אליעד מדגיש את הצורך להפעיל מניפולציות מסוימות כאשר אנו מציגים בקשה או שאלה לבוס. הוא ממליץ להציג את הבקשה בצורה שתשדר כוונה לחיוב, ולא ליצור תחושה של תוקפנות או דרישה. כל בקשה צריכה להיבנות על בסיס תחושת מחויבות והסכמה קודם לכך. איך לשכנע אנשים? מה זה NLP? איך לשכנע את הבוס? טיפים לשכנוע סיבות אפשריות ומחויבות ...
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
חוקי הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp
... הרצון, איך משנים רצון? איך יוצרים רצון? איך לחזק רצון? איך להחליש רצון? איך לשנות רצון? רצון אקראי, רצון סיבתי, איך עובד הרצון? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור מוטיבציה? איך לשכנע? nlp מהם חוקי הרצון ואיך ניתן לשנות את הרצון? הרצון, כפי שמוסבר בהרצאה, לא תמיד פועל בצורה ...
מה זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב?
מה זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני טוב?
... זה רושם ראשוני? איך לעשות רושם ראשוני טוב? איך לשנות רושם ראשוני? איך עושים רושם ראשוני? איך יוצרים רושם ראשוני? רושם ראשוני מוטעה, רושם ראשוני שגוי, איך להשאיר רושם ראשוני ... ניתן לתת לאנשים לראות סרט ארוך של החיים שלך תוך כמה שניות, היית יכול לשפר את הרושם שלהם בקלות. אבל במציאות, אתה מקבל רק כמה שניות בודדות להרשים מישהו ולכן אם טעית , קשה לשנות זאת בהמשך. איך להתמודד עם רושם ראשוני שלילי? אליעד מציע לראות ... לשאלה מדוע אנשים מתנהגים יותר נחמד אחרי שהם כבר מכירים אותך לעומת הרגע הראשון שבו פגשו אותך. לדבריו, אחת האפשרויות היא שאנשים פשוט מרגישים בנוח יותר עם אדם מוכר. אך אליעד מדגיש שזה רק פירוש של האדם עצמו. לפעמים אנשים לא משתנים, אלא ... אינו אפשרי באופן מלא. איך לעשות רושם ראשוני טוב? האם אפשר לשנות רושם ראשוני? מה החסרונות של רושם ראשוני? איך להתמודד עם רושם ראשוני שלילי? למה רושם ראשוני חשוב? איך יוצרים רושם ראשוני מושלם? למה אנשים שופטים לפי רושם ראשוני? ...
התחדשות ושעמום, איך לחוות התחדשות? איך לא להשתעמם? איך ליצור עניין? איך יוצרים התחדשות? איך להרגיש התחדשות? ספק והתחדשות, שמעום וודאות, התחדשות וחוסר וודאות, אהבה בלי תנאים, לאהוב את עצמי בלי תנאים
התחדשות ושעמום, איך לחוות התחדשות? איך לא להשתעמם? איך ליצור עניין? איך יוצרים התחדשות? איך להרגיש התחדשות? ספק והתחדשות, שמעום וודאות, התחדשות וחוסר וודאות, אהבה בלי תנאים, לאהוב את עצמי בלי תנאים
... ושעמום, איך לחוות התחדשות? איך לא להשתעמם? איך ליצור עניין? איך יוצרים התחדשות? איך להרגיש התחדשות? ספק והתחדשות, שמעום וודאות, התחדשות וחוסר וודאות, אהבה בלי תנאים, לאהוב את ... לו בעקבותיו. מדוע פחד מכישלון מונע התחדשות? הפחד מכישלון יוצר יציבות בוודאות, מה שמונע יצירת שינוי והתחדשות. כאשר אדם חושש להיכשל, הוא נצמד לדברים המוכרים והבטוחים, וכתוצאה מכך לא יוכל לחוות את הספק והחידוש שמגיעים משינויים. לכן, על האדם להיות מוכן לשלם את ... התחדשות, גם אם לא תמיד יצליח. אדם כזה לא ירגיש אובדן ערך אם הוא נכשל, שכן הוא מבין שערכו העצמי לא תלוי בהצלחה חיצונית. זו מאפשרת לאדם לצאת מהאזור המוכר ולהתנסות, דבר שמוביל להתחדשות. מהי הדרך להתגבר על פחד מכישלון ולחוות התחדשות? כדי להתגבר על פחד מכישלון, ... התחדשות? כדי לחוות חידוש צריך לעבור דרך הספק והלחץ שנובעים מחוסר ודאות. מי שפוחד להיכשל עלול להימנע מראש מהתנסויות חדשות. הפחד מכישלון גורם להיצמדות למוכר ולוודאי, וזה מונע את חוויית ההתחדשות. כך נוצרת ודאות לאורך זמן, אך יחד איתה מגיע גם שעמום שמדמה מוות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בניית אמון עם לקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בניית אמון עם לקוח, איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מאמן לחיים, מורה רוחני מומלץ בנושא בניית אמון עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 10:00:54 - wesi1