אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חשדנות ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה?

אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה "X" ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה.

מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה?

אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת.

כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות?

אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה "לדקלם" לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר.

הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: "אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק מנסה למכור לי בכוח?". תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה.

מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן?

לעיתים הלקוח מגיע לשיחה עם תיאור כללי או לא מקצועי של המוצר שהוא מעוניין בו. למרות שהוא עצמו תיאר את המוצר בצורה פשוטה או אפילו מעוותת, הוא מעוניין שהמוכר יתאר את המוצר בצורה מקצועית יותר. לדוגמה, אם לקוח נכנס לחנות ואומר "אני רוצה לקנות את הדבר הזה שעושה כך וכך", הוא בדרך כלל מצפה שהמוכר יגיב בתיאור מפורט יותר ומדויק של המוצר, במקום פשוט לחזור על דבריו באופן מכני.

במילים אחרות, הלקוח רוצה לקבל תחושה שהמוכר מבין היטב את מה שהוא צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד אמון בידע המקצועי של המוכר, מה שיוביל לפגיעה משמעותית בסיכויי המכירה.

כיצד להימנע מטעות נפוצה של אנשי מכירות?

אליעד כהן מדגיש כי אנשי מכירות צריכים להיות רגישים ולהבין מתי הלקוח באמת מתכוון למה שהוא אומר, ומתי הוא בעצם מבקש עזרה להבין מה הוא באמת צריך. השיטה להימנע מטעות נפוצה זו היא לא להסתמך אוטומטית על התיאור המילולי של הלקוח, אלא להקשיב לו ולבחון האם התיאור שלו הוא באמת תיאור אמיתי ומדויק של מה שהוא צריך או שמא הלקוח דווקא רוצה לשמוע תיאור שונה ומקצועי יותר.

המוכר הטוב יודע לזהות מתי עליו להשתמש במונחים של הלקוח ומתי עליו להציג תיאור אחר, מדויק יותר, שגם יעזור ללקוח לקבל תחושת ביטחון שהמוכר באמת מקצוען שמבין את המוצר ואת הצורך של הלקוח לעומק.

אליעד מסכם את הדברים באמירה חד - משמעית שאנשי המכירות חייבים לזכור: אין טעם פשוט לחזור על המילים של הלקוח באופן אוטומטי. במקום זאת, המוכר צריך לשאול את עצמו: "האם הלקוח באמת התכוון לזה? האם התיאור שהלקוח נתן באמת נכון? האם הלקוח מעוניין לשמוע משהו מדויק יותר?". רק לאחר הבנת נקודות אלו, המוכר יכול להשתמש בצורה חכמה ונכונה בשפת הלקוח או במילים משלו, בהתאם לסיטואציה ולצרכים של הלקוח.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד טעות של אנשי מכירות וזה הולך ככה. בעיקרון כפי שהוסבר כפי שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה "לפעמים" יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים והוא מתאר את המשהו מסוים הזה במילים מסוימות כשמוכרים לו את אותו משהו מסוים רצוי להשתמש באותן מילים שבהן הלקוח השתמש כאשר הוא תיאר את מה שהוא רוצה לקנות כדי ליצור אצל הלקוח תחושה של התאמה בין מה שהוא רוצה לקנות לבין מה שאנחנו רוצים למכור לו.

אוקי וכפי שהסברתי במקומות אחרים יש בזה הרבה יתרונות שכדאי לאמץ אותם. יחד עם זאת במקומות אחרים גם הסברתי שיש לזה גם חסרונות לפעמים כי לפעמים נגיד הלקוח מתאר את המוצר בצורה שגויה, לפעמים דווקא התיאורים של הלקוח הם דווקא בעיתיים והוא צריך לדעת לגרוס כביכול את התיאורים של הלקוח ודווקא להשתמש בביטוים אחרים ולא בביטוים שבהם הלקוח תיאר את מה שהוא רוצה לקנות. עכשיו אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין הזה והוא שלפעמים דווקא אם משתמשים בביטוים של הלקוח זה דווקא יכול לדפוק את המכירה מסיבה אחרת.

למה שזה יהרוס את המכירה? בגלל שזה יוצר ללקוח חשדנות. מה זאת אומרת? לפעמים לקוח בא והלקוח בטוח שהוא תיאר בצורה מדויקת את מה שהוא צריך, והמקרה כזה אם אין שום בעיה לנו כמוכרים בתיאור שהלקוח תיאר את מה שהוא רוצה או שהוא צריך או מעוניין, אפשר להשתמש במילים שלו. יחד עם זאת צריך לשים לב שלפעמים הלקוח בא ומתאר את מה שהוא רוצה, הוא אומר "אני רוצה את זה ואת זה" אבל הלקוח לכשעצמו מלכתחילה, כשהוא מתאר את מה שהוא רוצה הוא עצמו יודע שהוא לא תיאר את מה שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה.

ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה למרות שהוא אמר שהוא רוצה הוא לא באמת רוצה את זה כי הוא מצפה לשמוע משהו אחר לצורך העניין. ודווקא זה עלול ליצור חשדנות אצל הלקוח כי הלקוח אומר "למה הוא משתמש דווקא במילים האלה הרי המילים האלה דווקא שגויות, אני אמרתי אותן מחוסר הבנה למה הוא חוזר על המילים האלה, מה הוא מנסה למכור לי את זה כאילו מה כמו תוכי, אני אמרתי א' הוא אומר לי א', אם הייתי אומר שאני רוצה משהו שלא קיים הוא היה אומר לי כן המוצר הזה הנה משהו שלא קיים אנחנו מוכרים לך אותו?".

ולכן צריך לזכור דבר בסיסי ביותר כאשר משתמשים במילים של הלקוח לא חוכמה רק להגיד "הלקוח אמר שזה מה שהוא רוצה בוא נשתמש בזה" כי יש הרבה סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא מקצועי לדוגמה והלקוח רוצה לשמוע תיאור מקצועי של המוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה x" והוא רוצה שאתה כמוכר תיתן לו את אותו x במונחים מקצועיים שהם לא מעולמו של הלקוח.

לפעמים הלקוח דווקא מעדיף לשמוע את תיאור המוצר בשפה שונה מהצורה שבה הוא תיאר את המוצר שאותו הוא מחפש ולכן אם המוכר השתמש במילים שבהם הלקוח תיאר את המוצר זה דווקא עלול לדפוק את המכירה כי הלקוח עצמו לא כל כך רוצה בדיוק את הצורה שבה הוא תיאר את המוצר והוא מחפש תיאור אחר למוצר. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
הרגשה של ביטחון אמון שיחת מכירות אליעד כהן תיקון להצליח לפעמים לקוח יצירת כימיה צרכים של לקוח ותרנות תחושה איך יוצרים ראפור איך לגרום ללקוח שלך איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה אנשי מכירות בניית אמון בניית אמון עם לקוח חושד חושדת חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת אמון יצירת אמון עם הלקוח יצירת אמון עם לקוח יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לטעות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוח חשדן לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח נאמנות ראפור שכנוע
חשדנות - חשדנות טובה וחשדנות רעה
חשדנות - חשדנות טובה וחשדנות רעה חשדנות היא תכונה טובה, אולי התכונה הכי טובה, אחרי תכונת הוודאות של האמת. כי כאשר יש אמת, אין חשדנות, כי האמת ידועה. אך הדרך אל האמת, רצופה בחשדנות מבורכת. כך שהחשדנות היא מבורכת. אלא, שיש חשדנות טובה ויש חשדנות ורעה. וחשדנות טובה, היא כאשר האדם לא מאמין לשום דבר בעולם, כולל לא לעצמו. והאדם מטיל ספק בכל דבר ומחפש את האמת באשר היא. ואשרי אדם שהוא חשדן תמיד, ושתמיד הוא חושד במציאות, אולי היא ממש רעה, ואולי מנסים להרע לו. וגם חושד שאולי המציאות היא מאוד טובה, ואולי מנסים לעשות לו טוב. וזוהי חשדנות טובה, שבה האדם לא נאחז בשום אמונה שאינה וודאית. וחשדנות רעה, היא כאשר האדם נוטה לצד אחד, יותר מאשר לצד אחר. כי לחשוד זה טוב, אבל אסור לאדם להטות את הכף לטובה או לרעה, בלי ידיעה וודאית של אמת שנקייה מכל אמונה. כי חשדנות שהיא בגדר הטלת ספק ובירור האמת באשר היא, היא מבורכת. אבל חשדנות שבה האדם נוטה בדעתו אפילו כחוט השערה, לצד אחד יותר מאשר לצד אחר, זוהי חשדנות אסורה ורעה, שהיא מרחיקה את האדם מהאמת.
חשדנות, חוסר אמון, לחשוד באנשים, לתת אמון, נתינת אמון, להטיל ספק באלוהים, להאמין באלוהים, אופטימיות, פסימיות, חשדנות יתר, פרנויה
חשדנות, חוסר אמון, לחשוד באנשים, לתת אמון, נתינת אמון, להטיל ספק באלוהים, להאמין באלוהים, אופטימיות, פסימיות, חשדנות יתר, פרנויה
חשדנות, חוסר אמון, לחשוד באנשים, לתת אמון, נתינת אמון, להטיל ספק באלוהים, להאמין באלוהים, אופטימיות, פסימיות, חשדנות יתר, פרנויה מה היתרונות והחסרונות של להיות אדם חשדן? להיות אדם חשדן, לפי אליעד כהן, פירושו להטיל ספק מתמיד באנשים, באירועים ובמציאות סביבך. אנשים חשדנים הם כאלה שאינם נותנים אמון בקלות, וכמעט תמיד מניחים שדברים לא נאמרים להם כפי שהם באמת. הם תוהים האם ... האם המחירים שהם מקבלים הוגנים, והאם בכלל אפשר לסמוך על דבר כלשהו או שמא הכל מוטל בספק. היתרון הבולט בחשדנות הוא היכולת של אדם כזה להימנע מטעויות שעלולות להיגרם מאמונה עיוורת. למשל, אדם חשדן שירצה לקנות רכב יבצע בדיקות מעמיקות מאוד - הוא יבדוק את מצבו של הרכב, את המחיר ביחס לשוק, וישווה את ההצעות של כל המוכרים האפשריים. בזכות זה, יש סיכוי נמוך יותר שהוא ייפול קורבן לתרמיות. החשדן מטיל ספק בכל הצעה ובכך מגן על עצמו מפגיעה פוטנציאלית. אולם החיסרון הוא שהחשדנות גם מונעת ממנו ליהנות באמת. הוא ימשיך לחשוב אולי אני מפספס משהו, אולי זה לא בדיוק מה שאני רואה, וכך לא יוכל ליהנות בצורה מלאה משום דבר. הדוגמה הזו ממחישה כיצד החשדנות גורמת לאדם מאמץ מתמיד לבדוק כל פרט, מצב שיכול ליצור מתח, עייפות נפשית ותחושה כללית של כולם מנסים לרמות אותי. אליעד מציין שהחשדן חושב שכולם מנסים לדפוק אותו בדרכים שונות, וכך החיים הופכים למאמץ מתמשך שגורם לעיתים לסבל רב יותר מאשר לתועלת. האם חשדנות מקדמת או פוגעת באושר האישי? אליעד מסביר שהקשר בין חשדנות לבין אושר תלוי ברמת האמונה של האדם במה שהוא חושב כנכון. הוא טוען שככל שאדם חשדן יותר, כך הוא פחות מאמין לשום דבר, כולל לשכל שלו עצמו. לכן, לכאורה, חשדנות קיצונית יכולה למנוע לגמרי את תחושת הטוב והרע, כי כל הרגשות שלנו נובעים מהאמונה שמשהו הוא טוב או רע. אבל מצד שני, חשדנות גורמת לסבל כי האדם מתאמץ כל הזמן לחשוב ולבדוק ולא מצליח לנוח או להיות מרוצה. לדוגמה, אם אדם הוא חשדן במאה אחוזים, הוא לעולם לא ירכוש דבר. הוא יטיל ספק בכל דבר: האם זה באמת הרכב שהוא רוצה? אולי זה לא באמת הרכב הזה? אולי הרכב במצב פחות טוב מכפי שנראה? אבל אם אדם לא יהיה חשדן בכלל, הוא עלול לקנות רכב פגום ולהסתכן בתאונה. לפיכך, האמת נמצאת במקום כלשהו באמצע - יש להיות חשדן במידה מסוימת אבל לא באופן קיצוני, כי לכל בדיקה יש מחיר של סבל והשקעה. איך להחליט מתי נכון לחשוד ... אי אפשר באמת לבדוק הכל, משום שאנחנו לא יודעים את כל הפרטים מראש ולא נוכל לוודא כל דבר. אדם חשדן יתר על המידה ייכנס לפרנויה, מצב בו הוא חושד בכל פרט קטן וזה ימנע ממנו לפעול באופן טבעי ורגוע. לכן, הדרך הנכונה היא להעריך את הסיכון מול התועלת: ... הפעולה של הבדיקה שווה את ההשקעה, או שאולי הנזק הצפוי קטן מדי ולכן אין צורך לבדוק. מה הקשר בין חשדנות לאמונה באלוהים? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת, הפעם מעולם האמונה באלוהים. הוא שואל מה ההבדל בין להאמין באלוהים לבין ... ראו ניסים גדולים ולכן נתנו אמון במשה ובאלוהים. אך למרות הניסים הללו, עדיין אפשר היה לשאול שאלות רבות ולהיות חשדניים: מי אמר שאלוהים הוא זה שעשה את הניסים? אולי זו ישות אחרת? מי אמר שמשה באמת שליח של אלוהים? מי קבע שאלוהים באמת ברא את העולם? אליעד מסביר שככל שהמחיר שהאדם נדרש לשלם גבוה יותר, כך עולה הצורך בחשדנות ובבירור עמוק יותר. אם רופא יגיד לך לקחת תרופה, אולי לא תהיה חשדן במיוחד. אבל אם אותו רופא ידרוש ממך לשרת אותו לכל חייך, מיד תחשוד ותטיל ספק בכוונותיו. כך גם באמונה ... להטיל ספק רב יותר מאשר במקרים שבהם הסיכון או המחיר נמוך יותר. מה הדרך למצוא את האיזון הנכון בין חשדנות לאמון? לסיכום, אליעד טוען שהמפתח לאיזון נכון בחשדנות נמצא בהערכת סיכון לעומת רווח פוטנציאלי. האדם צריך לשאול את עצמו כל הזמן מה יותר חשוב לו: להימנע מסיכון, או להימנע מסבל שנובע מהבדיקות המרובות והחשדנות התמידית. לא ניתן לדעת הכל, לכן החשדנות לא יכולה להיות מלאה לגמרי, ומצד שני אסור לתת אמון עיוור וליפול למלכודות מיותרות. החשבון הזה של עלות מול תועלת הוא זה שמאפשר לאדם להתנהל בצורה נכונה ומאוזנת בחיים. האם כדאי להיות חשדן? איך להפסיק לחשוד באנשים? האם חשדנות טובה או רעה? למה אנחנו חושדים באנשים? איך לתת אמון? מהם חסרונות האמונה העיוורת? איך להגיע לאיזון בין חשדנות לאמונה?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים?
חשדנות מול נתינת אמון, נתינת אמון באנשים, האם לוותר? האם להיות תמים? האם לסמוך על אנשים? האם להיות חשדן? האם לחשוד באנשים? האם לא לתת שידפקו אותך? האם לסלוח על בגידה? האם לתת אמון מחדש? האם להיות פראייר? האם להאמין באנשים? האם עדיף להיות חשדן או לתת אמון באנשים? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה המרכזית: האם כדאי להיות חשדן או לתרום אמון לאנשים? תשובתו אינה חד משמעית, אלא מציינת את היתרונות והחסרונות של כל גישה. האם להימנע מלסמוך ... כדי להימנע מהפגיעות, או להיות נאיבי ולסמוך על אחרים, מה שמוביל להתמודדויות עם אכזבות ופגיעות? אם אדם בוחר להיות חשדן, הוא יצמצם את הסיכוי להיפגע, להימרם או להתאכזב. עם זאת, חשדנות כזו עשויה להקשות על ניהול מערכות יחסים בריאות ונינוחות. אדם כזה עשוי להרגיש שהוא לא יכול לסמוך על שום ... ההמלצה של אליעד כהן היא לא להיות תלוי בתוצאות של החלטות אחרים. כלומר, כדאי לפתח גישה שבה ניתן להיות חשדן כשצריך, אך גם פתוח לסמוך על אחרים, מבלי להיות תלוי בהצלחה או בכישלון של אחרים. אם לא תסתמך על תגובותיהם של אחרים, תוכל להרגיש חופשי יותר לבחור אם להיות חשדן או לתת אמון, בהתאם לסיטואציה. הגישה האידיאלית, לפי אליעד כהן, היא יכולת לאזן בין שני רגשות מנוגדים. מצד אחד, ... לתת אמון במי שנראה לך ראוי לכך, מבלי להרגיש תלוי בתוצאה. גישה כזו תאפשר לך לפתח את האמון או החשדנות לפי רצונך, אך תדע שיש מחיר לכל החלטה. העקרון הזה נכון גם בהקשרים של מערכות יחסים אישיות או עסקיות. ... ואפשרויות. על כל אדם לדעת שהדרך בה יבחר תהיה כרוכה במחיר, אך כל בחירה היא לגיטימית. האם כדאי להיות חשדן או תמים? איך לסמוך על אנשים מחדש? מהם היתרונות והחסרונות של חשדנות? מהי גישת האיזון בין חשדנות לאמון? איך להתמודד עם בגידה? איבוד אמון במערכות יחסים האם עדיף להיות חשדן או לתת אמון באנשים? האם כדאי להיות אדם חושד ובודק כל הזמן, או לבחור להיות נאיבי, תמים וסומך על אחרים? זו שאלה שאין לה תשובה חד משמעית, כי לכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה. אם אתה אדם חשדן, אז יהיו פחות סיכויים שיתקלו בך, פחות סיכויים שירמו אותך, פחות סיכויים שתיפגע או שתתאכזב. הבעיה היא, שהחשדנות עשויה להקשות עליך לחיות בצורה נינוחה, להרגיש פחד ממי שסביבותיך, ולנהל מערכות יחסים בצורה תקינה. למשל, אדם חשדן עשוי לחשוב שכל דבר עלול להיות מסוכן - האם האוכל מורעל? האם הרצפה תתמוטט? האם המתג יחשמל אותי? כל ... קל להחליט, אבל האפשרות האידיאלית היא להיות לא תלוי בשום דבר ובשום אדם. כלומר, אתה יכול להיות בלא ספק חשדן, אך יחד עם זאת להרגיש חופשי לתת אמון באנשים, ולהיות מוכן לקחת את הסיכון. כאשר אין לך תלות בהצלחה או בכישלון של אחרים, תוכל להרגיש חופשי יותר לפתח את האמון או את החשדנות לפי רצונך, ולקבל את המחיר של כל החלטה. זה נכון לא רק לגבי אנשים שהייתם קורבן לרמאות או בגידה. ... הוא להבין שיש מחיר לכל בחירה. ההמלצה היא פשוט לא להיות תלוי בהחלטותיך ובתגובות של אחרים. הבחירה אם להיות חשדן או תמים, אם לתת אמון או לא, תלויה רק בך ובמה שאתה מוכן לקבל. אל תסגור את עצמך לחלוטין, ... שים לב, יש מחיר לכל דבר - אתה יכול לבחור, אך תדע שיש מחיר שצריך לשלם בכל צעד. אמון חשדנות בגידה בזוגיות קנאה בזוגיות מערכות יחסים האם להיות אופטימי? האם להיות פסימי? חשדנות יתר, קנאה בזוגיות, רכושנות בזוגיות, קושי לתת אמון, איך לתת אמון באנשים? נטייה לתת אמון, אמון בזוגיות, אמון בין ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות ... שמדבר איתך, הוא חש תחושה בסיסית של זרות ושל חוסר התאמה בינך לבינו. ומטבע הדברים, אדם אחר יתנהג כלפיך בחשדנות כלשהי, משום שהוא מרגיש שאתה והוא שני אנשים זרים, ושלא בטוח שיש לכם אינטרס משותף, אלא אולי יש ניגוד ... ושאתם יכולים לסמוך אחד על השני. כי האדם השני, יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם פועלים ... האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם אנשים קרובים, ושממילא הוא כן יכול לסמוך עליך. וכמובן, שאם אתה מראה חשדנות מול האדם השני, הרי שזה גורם גם לאדם השני לחשוד בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן אמון בעצמו וסומך על עצמו, שהוא לא ינסה לפגוע בעצמו ולעשות לעצמו רע וכיוב. שזה בעצם אומר, שאם אתה מראה למישהו שאתה חושד בו, הרי שבעצם אתה מראה לו, שאתה עצמך לא חושב שיש הזדהות מלאה בינך לבינו. כי אם היית בחוויית ... ייתן בך אמון, כי אתה עצמך אמרת לו, שאתה עצמך לא חושב שאתה והוא זאת ישות אחת. דהיינו, גילוי החשדנות שלך כלפיו, הוא בעצם הוכחה לכך שאתה לא חושב שאתם ישות אחת. ושאתה עצמך מתייחס אליו כאל אדם זר. ... האדם השני מצפה שלא תיתן בו אמון בלי לחשוד בו. ואם הוא יראה שאתה נותן בו אמון, בלי שום חשדנות, זה דווקא עלול ליצור אצלו חשדנות כלפיך. כי זה גורם לכך שהוא יסתכל עליך בצורה מוזרה, שאתה מיד נותן בו אמון, בלי שום חשד. ומצד ...
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? ניהול משא ומתן, לשכנע לקוחות, לשכנע אנשים, סוגסטיה, יצירת הזדהות
NLP, חשדנות, בניית אמון, יצירת אמון, איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ראפור, יצירת כימיה, איך ליצור אמון, על ידי נתינת ... באופן אינסטינקטיבי, הוא גם מתחיל לתת בך אמון. לדוגמה, אם אתה רוצה לשכנע לקוח לבצע עסקה איתך, בתחילה הוא חשדן. הוא שואל את עצמו: מדוע שאאמין לך? אתה אדם זר, אולי אתה רוצה לרמות אותי. ברגע שאתה מראה ללקוח ... ולשאול: האם אני באמת מאמין לו, או שאני מאמין לו רק כי הוא אמר לי שהוא מאמין בי?. כיצד החשדנות שלך משפיעה על הצד השני? אליעד מוסיף הסבר נוסף, שאם אתה מראה חשדנות כלפי אדם, אתה בעצם משדר לתת - המודע שלו שאתה רואה בו אדם זר, ולכן אין ביניכם אינטרס משותף. זה יגרום לו אוטומטית להרגיש שאתם באמת אנשים זרים, וכך הוא יהיה יותר חשדן כלפיך. לדוגמה, אם בעסקה מסוימת אתה מתחיל להיות חשדן מדי, לשאול יותר מדי שאלות, להתמקד יותר מדי בפרטים קטנים, ולשדר ספק לגבי הכוונות שלו - הוא עלול לחשוב: אם הוא כל כך חושד בי, כנראה הוא לא באמת רוצה בטובתי, וזה יחזק בו את החשדות כלפיך. איך להשתמש נכון בטכניקות של יצירת ... מתאים להראות אמון מוחלט ללא שום ספקות, ולפעמים דווקא להציג ספקות ואז להראות שאתה מתגבר עליהם. הכל תלוי ברמת החשדנות הבסיסית של הצד השני. הוא מציע תרגיל מעשי לשבוע הקרוב: בכל מפגש עם אנשים, לבדוק האם אתה משדר להם אמון או דווקא חשדנות. התוצאות של הבדיקה הזו יאפשרו לך להבין יותר טוב איך המוח שלך ושל אחרים פועל בתהליך יצירת האמון. אליעד ... אמון? איך לשכנע אנשים בקלות? כיצד עובד תהליך יצירת אמון במוח? האם נתינת אמון זו מניפולציה? איך להתמודד עם חשדנות של לקוחות? איך לנהל משא ומתן בצורה אפקטיבית? כיצד להשתמש בטכניקות NLP לבניית אמון?
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו ... מרגיש נוח במחיצתך? ואיך זה משפיע על קבלת ההחלטות שלו? ומה קורה מאחורי הקלעים של התהליך? ולמה יש לאדם חשדנות? ואיך אפשר לגרום למישהו לתת בך אמון? ואיך המוח של האדם פועל? ולמה האדם רוצה לתת בך אמון? ואיך ... המידע שאתה מעביר אליו. והשאלה הנשאלת היא, איך אפשר לעקוף, או על כל פנים לפחות להשתיק את מנגנון האימות והחשדנות שיש באדם ששומע אותך, כדי לגרום לו להסכים איתך? וכאן בעצם מגיעה התשובה שאומרת, שכלל שהאדם השני ירגיש יותר ... נעימות, כאשר הוא בודק את אמיתות האינפורמציה שהוא מקבל מהסביבה. ולמה? כי בעצם מנגנון האימות, הוא בעצם מנגנון של חשדנות, שפועל מתוך תחושה של פחד ושל רצון לא להיפגע. ובכל פעם שהאדם בודק את האינפורמציה אם היא אמת או ... ולפחד שמא יקרה דבר רע אם הוא לא יבדוק אותו. ולכן, כאשר האדם מרגיש בנוח במחיצתך, ממילא הוא פחות חשדן והוא פחות בתחושה של פחד להיפגע, והוא מטבעו רוצה לנוח ולא לבדוק את אמיתות המידע שהוא מקבל, והוא רוצה ... לו לסמוך עליך ולהאמין בך, רק כדי לגרום לעצמו להרגיש את תחושת הנוחות שיש לאדם, כאשר הוא מאמין ולא חושד במה שאומרים לו. ולפעמים, האדם מרגיש יותר מידי בנוח, ואז דווקא הוא מתחיל להיות יותר מידי חשדן. ולכן צריך לדעת איך לגרום למישהו להרגיש בנוח, אבל שיהיה בצורה טבעית. שלא יחשוד שמנסים להרדים לו את מנגנון ...
חשדנות יתר, הרמוניה, לא לצאת פראייר, גמישות מחשבתית, לדון לכף זכות, לדון כף חובה, אין הבדל בין טוב לרע, לחשוד באנשים, מה אנשים חושבים עליך? לא לחשוד באנשים, להבדיל בין טוב לרע
חשדנות יתר, הרמוניה, לא לצאת פראייר, גמישות מחשבתית, לדון לכף זכות, לדון כף חובה, אין הבדל בין טוב לרע, לחשוד באנשים, מה אנשים חושבים עליך? לא לחשוד באנשים, להבדיל בין טוב לרע
חשדנות יתר, הרמוניה, לא לצאת פראייר, גמישות מחשבתית, לדון לכף זכות, לדון כף חובה, אין הבדל בין טוב לרע, לחשוד באנשים, מה אנשים חושבים עליך? לא לחשוד באנשים, להבדיל בין טוב לרע איך הלימודים יכולים לגרום לחשדנות יתר? הלימודים שאליעד כהן מלמד גורמים לאדם להתחיל להטיל ספק בכל דבר, גם בדברים שלכאורה נראים טובים וברורים. למרות שמטרת הלימודים היא לראות את המציאות בצורה אובייקטיבית ומדויקת, התהליך הזה עלול לעורר חשדנות מוגברת ותחושת נפרדות מאחרים. לדוגמה, כאשר אדם מתחיל להבין איך אנשים חושבים ופועל מתוך המידע הזה, הוא עלול לפתח ... שהוא מניפולטיבי או מסתיר אינטרס שלילי, מה שעלול להוביל להרגשה לא נעימה ואף להתנתקות חברתית. האם יש דרך לשלוט בחשדנות שנוצרת? לדברי אליעד, יש לאדם שליטה מסוימת על החשדנות שמתעוררת אצלו בעקבות הלימודים. אליעד מסביר שכל מה שאדם לומד יכול לשמש ככלי להגברת החשדנות או להפחתתה, והדבר תלוי בשימוש שהאדם עושה בידע שלו. לדוגמה, אם מישהו מחמיא לך, אפשר לקחת את הכלים שרכשת ולהתחיל לחשוד שהמחמאה אינה כנה, או מנגד, דווקא לנטרל חשדנות מיותרת ולראות שהמחמאה אמיתית. המפתח הוא להחליט באופן ברור מה המטרה שלך: האם אתה רוצה להיות יותר הרמוני ופחות חשדן, או דווקא לחדד את המחשבה שלך לזיהוי מניפולציות. בסופו של דבר, הגמישות המחשבתית מאפשרת לך לבחור אם ומתי להשתמש בחשדנות או בהרמוניה. איך הגמישות המחשבתית עוזרת להימנע להיות פראייר? החשש להיות פראייר הוא מנגנון הגנה נפוץ שגורם לחשדנות. אליעד מציין שכאשר אדם חושב כל הזמן אני לא רוצה לצאת פראייר, הוא למעשה פועל מתוך פחד, שיכול להגביל ... אותו. אליעד מסביר שאם האדם עסוק כל הזמן בחששות, הוא לא יצליח לפעול בצורה חופשית ונינוחה, ובסופו של דבר החשדנות המוגזמת תפגע בו. מצד שני, אם האדם יפעל מתוך הבנת האינטרס האישי שלו, הוא יוכל להרגיש מסופק ומרוצה, בלי ... שלנו היו יכולים להפוך לבלתי נסבלים. כל מחשבה שלילית של אחרים הייתה עלולה לפגוע בנו קשות, וכך היינו נשאבים לחשדנות וסבל אינסופיים. למעשה, גם בלי היכולת לקרוא מחשבות, אנחנו לעיתים מפרשים התנהגויות ומילים של אנשים בצורה שלילית, וזה כבר ... לשימוש מושכל בהבחנות בין טוב לרע, ולדעת מתי לבחור בכל אחת מהאפשרויות. האם חשוב להישאר תמים או דווקא להיות חשדן? אליעד מבהיר שלמרות החשדנות, הכי טוב זה דווקא להיות תמים, אך בשביל להיות תמים באמת, חייבים להיות בעלי שכל רב וחדות מחשבתית גבוהה. ... להגיע לכך, האדם חייב לפתח שכל חריף מאוד, שיאפשר לו לזהות מתי התמים הוא בחירה נכונה ומתי לא. האם החשדנות היא תמיד שלילית? אליעד לא מציג את החשדנות כשלילית באופן מוחלט, אלא ככלי שהאדם יכול להחליט אם להשתמש בו או לא. חשוב שהאדם ידע לבחור מתי כדאי לו להיות חשדן ומתי כדאי לו להימנע מזה. ההחלטה אם להיות חשדן תלויה בהקשר ובמטרות האישיות של כל אדם. איך להפסיק לחשוד באנשים? מה אנשים באמת חושבים עליי? איך לא לצאת פראייר? מהי גמישות מחשבתית? איך להגיע להרמוניה עם הסביבה? האם יש הבדל בין טוב לרע? האם להיות תמים או חשדן?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
... נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה? האם תמיד כדאי להיות נחמד ללקוח? בשאלה זו מתמקד אליעד כהן לאורך ההרצאה. מצד ... במכירה, מכיוון שהיא גורמת ללקוח להרגיש טוב ומעודדת אותו לקנות. כאשר מוכר מתייחס בצורה אדיבה ומכבדת ללקוח, הוא מפחית חשדנות ויוצר תחושה של אמון וקרבה. אבל האם זו הדרך היחידה למכור? למה לפעמים כדאי להיות לא נחמד ללקוח? אליעד ... למוכר לא להיות נחמד יתר על המידה. לפעמים, דווקא כשמנסים לרצות את הלקוח באופן מוגזם, זה עלול לעורר אצלו חשדנות, והוא מתחיל לשאול את עצמו מדוע המוכר כל כך נחמד והאם זו טקטיקה מניפולטיבית. כאשר המוכר בוחר לומר ללקוח ... שירצה לקנות את המוצר. אנשים אוהבים יחס טוב, וכאשר המוכר גורם להם להרגיש טוב ונינוח, הם עשויים להיות פחות חשדנים ולראות במוכר מישהו שרוצה בטובתם. אם המוכר יהיה ממש לא נחמד, יעביר ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, ... רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם. עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא ...
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים
לסמוך, על מי אפשר לסמוך? האם אפשר לסמוך על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים
... על מישהו? איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? על מי לא לסמוך? מה הסימנים שאפשר לסמוך על מישהו? חשדנות, למה אני לא סומך על מישהו? האם מישהו בוגד בי? למה מישהו לא סומך עלי? אמון במערכות יחסים איך ... לך ממנו. האם אפשר לסמוך על מישהו? מניפולציות במערכות יחסים איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? נתינת אמון חשדנות במערכות יחסים איך אפשר לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו? האמון במערכות יחסים הוא נושא מורכב עם היבטים רבים. ... על פי המעשים והכנות שלך לאורך זמן. אמון במערכות יחסים איך לדעת אם אפשר לסמוך על מישהו נתינת אמון חשדנות במערכות יחסים מניפולציות במערכות יחסים השתקפות עצמית, למה מישהו מפרש משהו? איך לקרוא מחשבות? מניפולציות במערכות יחסים, למה מישהו סומך עליך? למה מישהו חושד בי? למה מישהו נותן בי אמון? למה מישהו נותן אמון? נתינת אמון
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא? אחת ... אני מנסה לומר? שהרבה פעמים האיש מכירות הוא מדבר בביטחון וזה דווקא מראה חוסר ביטחון או דווקא זה מעורר חשדנות כי מרוב שהוא מדבר בביטחון משהו פה נשמע חשוד זה כאילו משדר ללקוח הבן אדם הזה למד את המשפטים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חשדנות, איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חשדנות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, אימון אישי לנוער, ייעוץ נפשי בתחום חשדנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 22:50:47 - wesi1