... עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה
מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר יתרונות מאשר חסרונות. דהיינו, בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי ... ללקוח לרכוש, למרות שאין לך פתרון לבעיה שלו. נקודת מבט נוספת אומרת כך: כאשר אתה מדבר עם לקוח על בעיה, זה
מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירגיש ויאמין ויחשוב שכן נתת לו פתרון לבעיה שלו, למרות שלא נתת לו שום פתרון לבעיה שלו. ואיך זה עובד במוח של הלקוח? אז זה עובד כך. ללקוח יש התניה בראש שלו, ... לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש גם נקודת מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה דווקא
מגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, למרות שאתה לא נותן שום מענה להתנגדות המכירה שלו וכולי. ...