... שיווק מקצועיים, איך
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך
לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי ... של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך
לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך
לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך
לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי
לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ... שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים
לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את ... אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך
לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, ... עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה
לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא ... כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא
לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון ... עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור
לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי. ...