... האם מנסים להטעות אותי? אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר? האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי? מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות
לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות ... ללקוח. הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה
לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ... האם המחיר הנוכחי אחרי ההנחה הוא המחיר ההוגן, או שגם עכשיו אני משלם יותר מדי? במילים אחרות, נתינת הנחה ללא הסבר ברור או ללא הצדקה טובה עלולה
לגרום ללקוח לחשוד בך, לפקפק באמינות שלך, ואף להרגיש מרומה או מנוצל. איך נכון להסביר ללקוח את סיבת ההנחה? כדי שההנחה תהיה אפקטיבית, חייבים לנמק אותה ... בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו? ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל. אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול
לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח? יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. ...