אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקנות ממך ולא ממישהו אחר ✔בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי קשר למידע על המוצר שלך. מתוך לוגיקה שאומרת ש"עסקים עושים עם אנשים". ואתה צריך ליצור דמות ברשתות החברתיות וכיו"ב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר.

אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך.

אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה רוצה שיעריצו אותך, יאהבו אותך וכיו"ב. במקרה כזה לצורך העניין, יש היגיון לומר שאתה תרצה לחשוף את החיים האישיים שלך בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה להתפרסם ולהיות נערץ נאהב וכיו"ב.

יחד עם זאת, כאן אני לא אדבר על המקרה הזה, שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר כסף באופן יותר ספציפי, בלי קשר לרצון האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיו"ב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך?

אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי בזול. דהיינו, הבידול שלך יכול להיות זה שאתה הכי זול. או הכי טוב, או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך.

וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך.

אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך.

ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך.

לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין המתחרים שלך? תשובה: אולי כן אולי לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך.

מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך.

ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים שאתה מוכר. איך במקרה כזה תוכל להבין מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? אז התשובה היא, שאתה צריך להבין מי קהל היעד שלך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי שבאמת אתה בבעיה. אבל אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M ש"ח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M.

במילים אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש איזה יתרון כלשהו, אפילו של מחיר, שאולי אתה יותר זול, או יותר נחמד, או יותר זמין, או יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך.

וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך.

ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון, כל תשובה יכולה להיות נכונה. גם תשובה כגון, כי הוא כבר אצלך בחנות ולא בא לו ללכת לחנות אחרת. או כי הוא לא חושב שמישהו אחר יהיה יותר טוב ממך, ביחס למה שהוא משלם לך ולא בא לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אא"כ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך.


וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד על עצמך ועל המוצר שלך, כנראה שגם מישהו אחר יהיה כמוך או אולי יותר טוב ממך, ומאחר שכנראה סיפור החיים האישי שלך, כנראה שהוא ייחודי, לכן ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, אמור להיות דרך הסיפור האישי שלך, של החיים האישיים שלך.

ומאחר ש"אנשים עושים עסקים עם אנשים", ומאחר שהגיוני שאנשים יתחברו למי שמוכר להם את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של הבידול העסקי.

וזה כמובן לא באמת נכון, אלא נכון אולי רק קצת רק במקרים מסויימים. ואני אסביר את הטעויות שיש בחשיבה הזאת:

1 - נכון שסיפור החיים האישי שלך, הוא רק שלך והוא ייחודי לך. אבל זה כמובן לא באמת נכון. כי במהות, יש עוד אנשים שעברו דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר, שהסיפור האישי שלך, באמת מבדיל אותך מאחרים באופן דרמטי ומהותי. אא"כ לדוגמה באמת עברת או חוויית משהו מאוד שונה מאחרים, שאז אולי באמת הסיפור האישי שלך, באמת שונה מסיפורי חיים של אנשים אחרים.

2 - ברמת העיקרון, לא באמת חייבים הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך, אא"כ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר במחיר שוק באופן יחסי, הרי שאתה לא באמת צריך הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך. מספיק לצורך העניין שידעו שאתה קיים, כדי שירכשו ממך ושלא יתאמצו לחפש מישהו אחר לרכוש ממנו.

3 - מצד האמת, הבידול שלך, לא אמור להיות ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי קטן שיש, אבל שהוא יגרום ללקוחות שלך לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

ולכן גם אם היה נכון לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, עדיין לא נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך.


וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון לומר, שיש תועלת ליצור אמון עם לקוח. וכן זה יהיה נכון לומר שכדאי לגרום ללקוח לסמוך עליך. וכן יהיה נכון לומר שהגיוני להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ולהבין את הדבר הבא, והוא שבכל מקרה לגופו צריכים להבין את השיקולים של הלקוח כאשר הוא רוצה לקבל החלטה ממי לרכוש את המוצר שהוא רוצה לרכוש.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לעשות ניתוח לב, האם תעדיף מנתח לב עם ניסיון מוכח, למרות שהוא לא נחמד, או שתעדיף מנתח אוזניים שאתה ממש אוהב אותו וממש סומך עליו? או אם אתה צריך לתקן את הרכב, האם תעדיף ללכת לחשמלאי רכב מוסמך שאתה לא יודע עליו כלום ברמה האישית, אבל יודע שיש לו הרבה לקוחות מרוצים, או שתעדיף ללכת לאינסטלטור שבמקרה הוא גם החבר הכי טוב שלך ושכולם אוהבים אותו? מה תעדיף?

ונניח שאתה רוצה לרכוש בית, האם תעדיף לרכוש את הבית באיכות הבניה הכי טובה, ושגם הכי כיף לגור בו לדוגמה מבחינת המפרט הטכני, ממישהו שאתה הכי סומך עליו, אבל שהוא נמצא במיקום שאתה לא רוצה לגור בו, או שתעדיף אולי לגור בבית פחות טוב, במיקום שאתה יותר רוצה לגור בו? מה תעדיף? כמובן שהכל יכול להיות וכל מקרה לגופו.

אבל מה שאני בעצם אומר, זה שהחיבור למוכר באופן כללי וברמה האישית, הוא רק אחד מהשיקולים הכלליים של האדם שרוצה לרכוש את הבית או את המוצר או את השירות או כל דבר אחר שאתה מוכר. אבל הוא לחלוטין לא השיקול היחיד ואפילו לא השיקול המרכזי. כי זה נכון ש"עסקים עושים עם אנשים", אבל זה רק אחד מהשיקולים ולא השיקול היחיד.

ולכן זה כן יהיה נכון לומר, שלפעמים יש יתרון שהלקוחות שלך יכירו אותך ברמה האישית, יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים. כי לפעמים יותר חשוב איכות המוצר שלך וההתאמה שלו ללקוח, מאשר הסיפור האישי שלך וכולי.


נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא, שלפעמים הסיפור האישי שלך, יכול להיות חלק מההוכחות שאתה מביא לאיכות המוצר שלך. לדוגמה, אם לא היה לך כסף ועכשיו אתה עשיר. או אם היית שמן ועכשיו אתה רזה וכיו"ב. במקרה כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי השיווק שלך. כי הם סוג של "הוכחה" של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג של לקוח מרוצה של השיטה והדרך שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך.

דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי.


ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר הזה של חשיפת הסיפור האישי שלך, כחלק מהבידול העסקי שלך. והכשל הלוגי הולך כך:

1 - בעל העסק שרוצה להצליח בעסק, מאמין שהוא צריך לעשות משהו שונה ממה שהוא עושה עד כה.

2 - הוא מאמין גם שהוא כנראה צריך לעשות משהו שכרוך במאמץ כלשהו, משהו שקשה לו לעשות. בפרט אם הוא רוצה להשיג תוצאה גדולה ביחס לעסק שלו.

3 - בנוסף בעל העסק יודע שמאוד קשה לו לעמוד מול מצלמה באופן אישי ולספר סיפוריים אישיים על החיים שלו.

4 - בנוסף הוא מבין שקשה לו למכור ללקוחות, כי הם שואלים אותו למה דווקא אתה ולמה דווקא ממך. ומכן נובע שהוא צריך בידול.

5 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו, יכול להיות סוג של בידול.

6 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו יכול לעזור לו להתחבר ללקוחות.

7 - הוא אולי גם מכיר מישהו שחושב שהוא גורם לאנשים לרכוש ממנו, בגלל שהם אוהבים את הסיפור האישי של אותו המוכר.

8 - הוא מבין גם שאולי יש בסיפור האישי שלו, סוג של הוכחה שאולי המוצר שלו יותר טוב.

ומכאן הוא מסיק בטעות, שהדרך שלו להצליח, היא באמצעות זה שהוא יספר סיפורים אישיים שלו, ללקוחות שלו וכולי וכולי.

כאן כמובן יש ערבוב של המון כשלים לוגיים. אבל אני אתמקד דווקא בכשל לוגי ספציפי, שהוא, שזה שקשה לך לעשות משהו, וזה שאתה צריך לעשות משהו קשה, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את מה שקשה לך לעשות, כדי להצליח.

דהיינו, זה שקשה לך להצטלם ולשים את עצמך במרכז, וזה שאתה מבין שאתה אולי צריך לעשות משהו קשה, כדי להצליח בגדול, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את הדבר הספציפי הזה שקשה לך, כדי להצליח. כי הסיבה לא מחייבת את התוצאה, כמו שהסברתי גם כאן ניתוח סיבתיות. לדוגמה במקרה הזה, שהפתרון לפעמים הוא לעשות בידול אחר, בהקשר אחר, לאו דווקא במה שהכי קשה לך. ולא תמיד מה שהכי קשה לך, יביא לך את התוצאה הכי טובה. כמו שנאמר, "תעבוד חכם ואל תעבוד קשה".

ובאותו הקשר, תחשוב על המוצרים ועל המותגים הכי יוקרתיים שיש, שהיית רוצה להיות כמוהם, כמה מהם אתה מכיר את הסיפור האישי של הבעלים של החברה? וכמה מהם אנשים אוהבים את המותג, מהמון סיבות, שלא קשורות לסיפור של הבעלים או המייסד של החברה?! כשאתה הולך לסופר לרכוש מוצר, האם אתה עושה את זה בגלל הסיפור האישי של הבעלים של המקום? תחשוב על זה...


לסיכום: בידול עסקי צריך לדעת לעשות בחוכמה, בהתאם ליתרונות שלך על המתחרים שלך ובהתאם לקהל היעד שלך ובהתאם להמון שיקולים. אפשרי כמובן להעמיק גם בנושא של יצירת חומרי שיווק ובניית משפך שיווקי ועוד.
לגרום ללקוח לרכוש ממך קבלת החלטה נקודת המבט של הלקוח אולי יהיה יותר טוב סיבה ותוצאה מי הלקוחות שלך ליצור אמון עם לקוח לראות את התמונה איך לשכנע לקוח לקנות ממך בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך לראות איזה בידול עסקי צריך איך לבדל את עצמי איך לעשות בידול עסקי איך לשכנע את הלקוח אמת בידול בידול עסקי בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך בידול עסקי וחשיפה אישית בידול שיווקי בניית הסיפור האישי שלך בניית מותג בניית מותג מצליח בניית מיתוג עצמי בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות האם באמת צריך בידול עסקי האם צריך בידול עסקי החיים האישיים החיים האישיים שלך המתחרים שלך הסיפור האישי שלך הצלחה השגת בידול עסקי התחברות חברתי חברתיות חיים חיים אישיים חשיפה חשיפה אישית חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי חשיפת החיים האישיים שלך טעויות טעויות עושים בבידול עסקי טעות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לבדל את עצמי לבדל את עצמך לבדל את עצמך מהמתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות להתחבר אליך להתחבר לטעות למה צריך בידול עסקי למתג לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה זה בידול עסקי מותג מותג מצליח מי צריך בידול עסקי מיתוג מיתוג עצמי מיתוג עצמי ברשתות החברתיות מתחרים נישה עסקית נישה שיווקית סיפור סיפור אישי עסק עסקים עסקים עושים עם אנשים צריך בידול עסקי רשתות חברתיות
טיפול בפחדים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, להציף את הפחד, טיפול במחשבה טורדנית, תרפיית חשיפה ממושכת, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בפוביות, טיפול בחרדות, איך להתמודד עם פחדים?
טיפול בפחדים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, להציף את הפחד, טיפול במחשבה טורדנית, תרפיית חשיפה ממושכת, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בפוביות, טיפול בחרדות, איך להתמודד עם פחדים?
... בפחדים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, להציף את הפחד, טיפול במחשבה טורדנית, תרפיית חשיפה ממושכת, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בפוביות, טיפול בחרדות, איך להתמודד עם פחדים? מהי הדרך האפקטיבית ביותר להתמודד עם פחדים ומחשבות טורדניות? אדם המתמודד עם פחדים או מחשבות ... אם אדם מחפש פתרון מוחלט ושלם. במידה והוא מוכן להתמודד עם פחד בצורה חלקית, אז עדיף שימתין שהפחד יגיע אליו בצורה טבעית ויגיב כאשר זה קורה. טיפול בפחדים מהי חשיפה ממושכת? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? מתי להציף את הפחד? האם כדאי לחשוף את עצמי לפחד מראש? טיפול בפוביות וחרדות מהו פתרון מוחלט לפחדים? האם כדאי ... עם הפחד באופן יזום. לעומת זאת, אם הוא מוכן לפתרון חלקי ופחות טוטאלי, עדיף שימתין שהפחד יגיע אליו ולא יזמין מראש את התחושות השליליות. טיפול בפחדים מהי חשיפה ממושכת? איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? מתי להציף את הפחד? האם כדאי לחשוף את עצמי לפחד מראש? טיפול בפוביות וחרדות מהו פתרון מוחלט לפחדים? הוא שואל ...
פחדים, פוביות, פחד מג'וקים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, שכל או רגש, לחזק את השכל, רגש או שכל, חרדות, להתגבר על הפחד
פחדים, פוביות, פחד מג'וקים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, שכל או רגש, לחזק את השכל, רגש או שכל, חרדות, להתגבר על הפחד
... פוביות, פחד מגוקים, הצפה רגשית, חשיפה לפחד, שכל או רגש, לחזק את השכל, רגש או שכל, חרדות, להתגבר על הפחד למה אנחנו מפחדים, ואיך באמת אפשר להתגבר על הפחד? פחדים, פוביות וחרדות הם נושאים מורכבים שמעוררים שאלות רבות ... והשכל אומר לו לעשות אחרת, עליו להיצמד לשכל ולא לרגש. כך, ברגע האמת שבו האדם עומד מול הפחד, השכל יהיה מספיק חזק ויציב על מנת להתמודד עם הרגש ולא להישבר מולו. מדוע החשיפה לפחד לא תמיד עובדת? הרבה פעמים אנשים מנסים להתגבר על הפחד שלהם באמצעות חשיפה לפחד, כלומר, חשיפה חוזרת ונשנית לדבר שמפחיד אותם. אבל אליעד מסביר שזה לא תמיד עוזר, ואפילו יכול להזיק ולהגביר את הפחד. הסיבה לכך היא שהבעיה האמיתית היא לא הפחד עצמו, אלא הקונפליקט בין הרגש לשכל. אם לאדם יש פחד עמוק, והוא לא טיפל בקונפליקט הפנימי בין מה שהוא יודע למה שהוא מרגיש, החשיפה לפחד יכולה להחמיר את החרדה. הוא נותן דוגמה לאדם שלא פחד לדבר מול קהל, ודווקא לאחר תרגילי חשיפה שעשו לו כדי למנוע פחד - החל לפחד יותר, משום שהחוויה השלילית התחזקה. מה קובע באמת את רמת הפחד שלנו? בסופו של דבר, אליעד מסביר שהפחד נובע משילוב של שני גורמים עיקריים: המידה שבה ... להבין שפחד הוא תוצאה של רצונות ושל חוסר ודאות לגבי מימושם. רק בצורה כזאת, השכל יהיה מספיק חזק להתמודד עם הפחדים ולהתגבר עליהם באמת. איך להתגבר על פחד מגוקים? למה חשיפה לפחד לא עובדת? מה לעשות כשיש הצפה רגשית? שכל או רגש - מי קובע? איך מחזקים את השכל? מה מקור הפוביות והחרדות? ...
פחד להזדקן, פחד להיות סיעודי, פחד מזקנה, אשליית העולם הבא, טיפול בחשיפה, אשליית מילוי הרצון, פחד להיות טיפולי, לא רוצה להיות סיעודי, לא רוצה להזדקן, לא רוצה להיות זקן, חושש להיות חולה, פחד להיות חסר אונים
פחד להזדקן, פחד להיות סיעודי, פחד מזקנה, אשליית העולם הבא, טיפול בחשיפה, אשליית מילוי הרצון, פחד להיות טיפולי, לא רוצה להיות סיעודי, לא רוצה להזדקן, לא רוצה להיות זקן, חושש להיות חולה, פחד להיות חסר אונים
... להזדקן, פחד להיות סיעודי, פחד מזקנה, אשליית העולם הבא, טיפול בחשיפה, אשליית מילוי הרצון, פחד להיות טיפולי, לא רוצה להיות סיעודי, לא רוצה להזדקן, לא רוצה להיות זקן, חושש להיות חולה, ... איטי. ההבנה הזו יכולה להקל על ההתמודדות, כאשר האדם יכיר בכך שזהו תהליך טבעי, שאיננו בהכרח רע או מאיים, אלא פשוט חלק מהקיום. אליעד כהן מציע גישה ישירה ואמיצה של חשיפה למציאות, שבה האדם לא בורח מהזקנה, אלא לומד לחיות עמה ולקבל אותה כחלק מהחיים. הדרך היחידה להיפטר באמת מהפחד היא ...
סרטים אלימים, צפייה באלימות בטלוויזיה, תוקפנות, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בהצפה רגשית, התמודדות עם פחדים, סרטי דאעש, אכזריות, סרטי שואה, סרטי אימה, סרטים מפחידים, סרטים מזעזעים, סרטי סנאף
סרטים אלימים, צפייה באלימות בטלוויזיה, תוקפנות, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בהצפה רגשית, התמודדות עם פחדים, סרטי דאעש, אכזריות, סרטי שואה, סרטי אימה, סרטים מפחידים, סרטים מזעזעים, סרטי סנאף
... אלימים, צפייה באלימות בטלוויזיה, תוקפנות, טיפול בחשיפה ממושכת, טיפול בהצפה רגשית, התמודדות עם פחדים, סרטי דאעש, אכזריות, סרטי שואה, סרטי אימה, סרטים מפחידים, סרטים מזעזעים, סרטי סנאף מהם הסרטים ... מתמודד עם הפחד הזה בצורה מבוקרת, שכן הוא יודע שהסיטואציה לא אמיתית. בכך, צפייה בסרטים כאלה עשויה להוות סוג של חשיפה לפחדים או תחושות קשות, מה שיכול להוביל את הצופה להתמודדות טובה יותר עם אותם פחדים במציאות. מצד שני, כהן מציין כי יש אנשים שזה לא מתאים להם, כמו ... כאלה. הוא מסביר כי חשוב לפתח מודעות עצמית וללמוד כיצד להתמודד עם הפחדים בצורה מבוקרת ולא להחמיר את המצב על ידי חשיפה מוגזמת. למה אנשים לא תמיד בוחרים את מה שהם רוצים? אליעד כהן מבצע מעבר לעוד נושא חשוב בהרצאה: למה אנשים לא תמיד בוחרים את מה שהם רוצים, אלא ... הוא מסביר את הרעיון שבני אדם לפעמים לא פועלים לפי רצונם האמיתי, אלא מתוך הרגל או מתוך השפעות חיצוניות, כמו לחץ חברתי או פחד מהתוצאות. בהקשר זה, הוא מציע לאנשים להיות מודעים לרגשותיהם ולבחור את הדרך בה הם פועלים באופן מודע ומבוקר, גם כשמדובר בנושאים קשים כמו ... סרטים אלימים על הצופים טיפול בפחדים בעקבות סרטים אלימים סרטי סנאף אלימות לא מבוימת בסרטים התמודדות עם פחדים דרך חשיפה לסרטים ...
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
איך להתמודד עם פחד? דימוי דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא להתפתות? איך לשכנע אנשים?
... דבר לדבר, איך לא לפחד? טיפול בחשיפה, פחד גדול, פחד קטן, איך המוח חושב? איך לא לפחד? איך לא לעשות טעויות? איך לרמות את המוח? איך לא ... איך להתגבר על פחד מגוקים בעזרת חשיפה הדרגתית? אליעד מציע לאדם שמפחד מגוקים להשתמש בטכניקת חשיפה הדרגתית על ידי דברים דומים לגוק אך ... וקל לו יותר להסתגל. איך לא לעשות טעויות ולא להתפתות? לפי אליעד, אם ... או מחשבות לא רצויות, והאדם ימנע מטעויות או התפתויות. איך לשכנע ... ושל אחרים. שיטה זו מתבססת על חשיפה הדרגתית והתאמה איטית של המוח ... לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? איך ... איך להתגבר על פחד מגוקים בשיטת החשיפה ההדרגתית? אליעד מציג דוגמה נוספת ... לכל רכיב בנפרד. חזרה מרובה על החשיפה לדברים הדומים האלו מפחיתה את ... עם הגוקים האמיתיים. איך להימנע מטעויות והתפתויות לא רצויות? אליעד ... כל נושא קרוב שעלול להוביל בטעות לאותו נושא בלתי רצוי. איך לשכנע ... לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? איך ... איך להתמודד עם פחד מגוקים בשיטת החשיפה ההדרגתית? אליעד מציע דוגמה נוספת: ... שהייתה בהתחלה. איך לא לעשות טעויות ולא להתפתות לדברים לא ... לשכנע אנשים בקלות? איך לא לעשות טעויות? איך לשנות הרגלים? עכשיו אם ... שאתה לא רוצה לעשות. זה הבנו את הסיפור?
האם מנטרות עוזרות? תת מודע, טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, שינון מנטרות, מתי מנטרות עוזרות? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי קוגניטיבי, גישה קוגניטיבית, טיפול בחשיפה, תרפיית חשיפה ממושכת
האם מנטרות עוזרות? תת מודע, טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, שינון מנטרות, מתי מנטרות עוזרות? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי קוגניטיבי, גישה קוגניטיבית, טיפול בחשיפה, תרפיית חשיפה ממושכת
... שינון מנטרות, מתי מנטרות עוזרות? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי קוגניטיבי, גישה קוגניטיבית, טיפול בחשיפה, תרפיית חשיפה ממושכת האם מנטרות באמת עוזרות לשינוי התנהגות וחשיבה? השאלה המרכזית שאליעד ... כלפי אותו אדם ולגרום לו להאמין בכך באמת. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של אדם עם פחד קל מגוקים. במקרה זה, טיפול בחשיפה - כלומר, להכריח את עצמו להיחשף לגוקים שוב ושוב - יכול לעזור לו להיפטר מהפחד ... לכן, לדבריו, ככל שהבעיה קשה יותר, כך הטיפול צריך להיות יותר מעמיק ויסודי ולא להסתפק בשיטות שטחיות כמו מנטרות או חשיפה ללא חקירה פנימית. מהן השאלות החשובות ביותר שצריך לשאול כשמתחילים טיפול ... לשנות התנהגות? מה זה טיפול קוגניטיבי? מתי מנטרות יכולות להזיק? איך לשנות אמונה מושרשת בתת מודע? האם טיפול בחשיפה תמיד יעיל? איך לטפל בפחדים עמוקים? מנטרות עוזרות או לא עוזרות זאת השאלה ... פעמים זה יעבור לו הפחד מהגוקים, השאלה היא כמה הבעיה עמוקה כי אם הבעיה מאוד עמוקה לא יעזור לך לא מנטרות ולא שום סיפורים ולא רק שזה לא יעזור לך זה גם יכול לגרום לך לתגובה הנגדית ואתה גם יכול ...
טיפול בחשיפה, טיפול קוגניטיבי, שיטות טיפול, אימון למטפלים, לימודי אימון אישי, טיפול בפחדים, פחד טיסה, פחד מגוקים, טיפול בהתמכרות, איך לטפל בפחד? פחד קהל, חרדה חברתית
טיפול בחשיפה, טיפול קוגניטיבי, שיטות טיפול, אימון למטפלים, לימודי אימון אישי, טיפול בפחדים, פחד טיסה, פחד מגוקים, טיפול בהתמכרות, איך לטפל בפחד? פחד קהל, חרדה חברתית
... בחשיפה, טיפול קוגניטיבי, שיטות טיפול, אימון למטפלים, לימודי אימון אישי, טיפול בפחדים, פחד טיסה, פחד מגוקים, טיפול בהתמכרות, איך לטפל בפחד? פחד קהל, חרדה חברתית מה זה טיפול בחשיפה ואיך הוא עובד? טיפול בחשיפה הוא שיטת טיפול נפוצה המבוססת על ההנחה שכאשר אדם מתמודד באופן ישיר עם הדבר שמפחיד אותו, הוא מגלה בהדרגה שהמציאות אינה מאיימת כפי שדמיין. לדוגמה, אדם הסובל מחרדה חברתית יתחיל את הטיפול בחשיפה בכך שהוא מדבר מול קהל מצומצם, ולאט - לאט יגדיל את מספר האנשים שהוא עומד מולם. באופן דומה, אדם עם פחד גבהים יתמודד תחילה עם ... בהדרגה למקומות גבוהים יותר, עד שהחרדה פוחתת באופן משמעותי. האם טיפול בחשיפה תמיד מצליח? למרות שטיפול בחשיפה יכול להיות יעיל מאוד, הוא אינו מצליח תמיד. לדוגמה, במקרים של פחד טיסה קשה לבצע חשיפה הדרגתית, משום שאי אפשר לטוס חלקית. במקרים כאלו, האדם נאלץ להתמודד מיד עם המצב השלם, דבר שעלול להגביר את החרדה וליצור ... ואף יסרב לטוס שוב, מתוך אמונה שהפעם החרדה הייתה אמיתית ומוצדקת. מדוע החשיפה בלבד אינה מספיקה בטיפול בפחד? חשיפה לבדה עשויה שלא להספיק, ולכן חשוב להוסיף לטיפול אלמנט של התבוננות והבנה. אדם הסובל מפחד קהל לא רק צריך לדבר מול אנשים שוב ... הראשוניות שבבסיס החרדה. כיצד דוגמת התפוז המכני ממחישה את מגבלות הטיפול בחשיפה? בסרט התפוז המכני מוצגת דוגמה לכך שחשיפה בלבד לא בהכרח יוצרת שינוי רגשי אמיתי. גם כאשר מראים לאדם שוב ושוב סיטואציה מסוימת, זה לא תמיד יגרום לו לאהוב אותה או להפסיק לפחד ממנה. כדי שהטיפול יהיה יעיל באמת, יש צורך לשלב חשיפה עם הבנה פנימית עמוקה של מקור הרגשות והמחשבות. איך מטפלים בפחדים ספציפיים כמו פחד מגוקים או מים? במקרה של פחד מגוקים, אפשר ... במקרה של פחד מים, אפשר להתחיל בשפיכת מעט מים על האדם ולהגדיל בהדרגה את החשיפה. לעומת זאת, במצבים בינאריים כמו פחד טיסה, החשיפה צריכה להיות מלווה בבירור פנימי עמוק וממוקד על הנחות היסוד. למה חשוב לבחון גם את הנחות היסוד שמאחורי הפחד? חשיפה חוזרת ללא בירור ההנחות הבסיסיות לא תביא להקלה קבועה. לדוגמה, אדם שחושש להיכשל מול קהל יכול לדבר מספר פעמים ולא להיכשל, אך ... לאדם לראות את חוסר הרציונליות של הפחד ולנטרל את המקור שלו. כיצד טיפול בחשיפה מתקשר להתמכרויות ולרצונות חזקים? העיקרון של טיפול בחשיפה עובד גם בצורה הפוכה: אם חשיפה מפחיתה פחד, אז מניעה (התנזרות) יכולה להחליש התמכרות או תשוקה חזקה מדי. למשל, אדם המכורה לסמים יכול להפסיק לצרוך אותם כדי ... יופיע בצורה אחרת. מכאן עולה החשיבות הגדולה של ההתבוננות הפנימית, בנוסף לחשיפה או להימנעות עצמן. למה שילוב בין חשיפה להתבוננות הוא הכרחי בטיפול? החשיפה יוצרת מידע חדש על המציאות, המאתגר את התפיסות הקודמות של האדם. ההתבוננות הפנימית שבאה לאחר מכן מאפשרת לו להבין מה היה שגוי ... הנחות יסוד והתבוננות פנימית איך להתמודד עם פחד קהל? כיצד להפחית חרדה חברתית? מהו טיפול בחשיפה? ש: מה זאת השיטה הזאת שנקראת טיפול בחשיפה? תשובה: הטיפול מבוסס על כך שכאשר אדם נחשף בהדרגה למצב מפחיד (כמו חרדה חברתית או פחד גבהים), הוא לומד, דרך החוויה עצמה, שהמצב אינו גורם לרע כפי שחשב. לדוגמה, מישהו שיש לו חרדה חברתית, מתחיל לדבר מול מעט אנשים, אחר כך מול מספר גדול יותר, וכך הלאה, עד שהוא מתרגל ונרגע מעט מהפחד הראשוני. האם טיפול בחשיפה תמיד עובד? ש: אם פשוט נחשפים עוד ועוד, האם זה תמיד יעלים את הפחד? תשובה: לא בהכרח. יש מקרים שבהם לא ניתן לחשוף אדם בהדרגה (למשל, פחד מטיסות כשאין טיסה קטנה או חצי המראה). כמו כן, לפעמים עצם החשיפה עלולה להגביר את החרדה אם החוויה תהיה שלילית במיוחד, ואז האדם יירתע עוד יותר וירגיש עכשיו אני בטוח לא רוצה לעשות את זה. האם ...
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
אוטוסוגסטיה, להשתכנע מאחרים, השפעת הסביבה על האדם, סביבה רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע?
... רעה, סביבה טובה, ללמוד מאחרים, לחקות אחרים, שיטות שכנוע, טיפול בחשיפה, איך להשפיע על עצמך? איך לא להיות מושפע? איך הסביבה משפיעה על הרצונות שלנו? אליעד ... משמעותית על הרצונות שלו, כיצד אנחנו מאמצים רצונות והתנהגויות מתוך חשיפה לאחרים. לדוגמה, כאשר אדם נמצא בסביבה שבה כולם עושים משהו מסוים, יש סיכוי גבוה שגם ... וירצה גם הוא לאכול גוקים. כך נוצרת לגיטימציה להתנהגות מסוימת דרך חשיפה לאחרים שעושים אותה. מדוע חיקוי הסביבה משפיע כל כך על אנשים? אליעד מסביר שההשפעה של ... אינסטינקטיביים לחלוטין, כמו הרצון לחיות, מושפעים מאוד מהסביבה והחשיפה להתנהגות של אחרים. איך נוצרת הלגיטימציה לאלימות ולהתנהגויות שליליות? אליעד מדגיש כי ... אם האדם רואה אותן שוב ושוב בסביבתו. לדוגמה, צפייה בסרטוני אלימות או חשיפה לאלימות פיזית בעולם האמיתי יכולה לגרום לאדם להתחיל לחשוב שאלימות היא דרך לגיטימית ... הסביבה? אליעד מציע שאדם שרוצה להימנע מהשפעות שליליות ינסה להפחית את החשיפה שלו לסביבה שעושה פעולות לא רצויות מבחינתו. אם אדם לא רוצה לאמץ התנהגות מסוימת, עליו להתרחק מסביבות שבהן התנהגות זו נפוצה, או לפחות להיות מודע לכך שכל חשיפה נוספת מעלה את הסיכוי שהוא בסופו של דבר יאמץ את אותה ההתנהגות. לדוגמה, אם אדם לא ... לו לא לצפות בסרטים אלימים ולא לשהות בחברת אנשים אלימים. ההימנעות מהחשיפה עצמה מפחיתה את הסיכון להיות מושפע באופן לא מודע. איך הסביבה משפיעה על הרצונות שלנו? ... מהן שיטות השכנוע וכיצד להתגונן מהן? איך להשפיע על עצמי באמצעות חשיפה חיובית? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקנות ממך ולא ממישהו אחר, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקנות ממך ולא ממישהו אחר, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, קואצ'ינג לילדים, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום לקנות ממך ולא ממישהו אחר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2656 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 18:38:53 - wesi1