אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התחברות ✔בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי קשר למידע על המוצר שלך. מתוך לוגיקה שאומרת ש"עסקים עושים עם אנשים". ואתה צריך ליצור דמות ברשתות החברתיות וכיו"ב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר.

אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך.

אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה רוצה שיעריצו אותך, יאהבו אותך וכיו"ב. במקרה כזה לצורך העניין, יש היגיון לומר שאתה תרצה לחשוף את החיים האישיים שלך בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה להתפרסם ולהיות נערץ נאהב וכיו"ב.

יחד עם זאת, כאן אני לא אדבר על המקרה הזה, שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר כסף באופן יותר ספציפי, בלי קשר לרצון האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיו"ב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך?

אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי בזול. דהיינו, הבידול שלך יכול להיות זה שאתה הכי זול. או הכי טוב, או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך.

וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך.

אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך.

ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך.

לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין המתחרים שלך? תשובה: אולי כן אולי לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך.

מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך.

ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים שאתה מוכר. איך במקרה כזה תוכל להבין מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? אז התשובה היא, שאתה צריך להבין מי קהל היעד שלך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי שבאמת אתה בבעיה. אבל אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M ש"ח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M.

במילים אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש איזה יתרון כלשהו, אפילו של מחיר, שאולי אתה יותר זול, או יותר נחמד, או יותר זמין, או יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך.

וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך.

ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון, כל תשובה יכולה להיות נכונה. גם תשובה כגון, כי הוא כבר אצלך בחנות ולא בא לו ללכת לחנות אחרת. או כי הוא לא חושב שמישהו אחר יהיה יותר טוב ממך, ביחס למה שהוא משלם לך ולא בא לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אא"כ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך.


וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד על עצמך ועל המוצר שלך, כנראה שגם מישהו אחר יהיה כמוך או אולי יותר טוב ממך, ומאחר שכנראה סיפור החיים האישי שלך, כנראה שהוא ייחודי, לכן ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, אמור להיות דרך הסיפור האישי שלך, של החיים האישיים שלך.

ומאחר ש"אנשים עושים עסקים עם אנשים", ומאחר שהגיוני שאנשים יתחברו למי שמוכר להם את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של הבידול העסקי.

וזה כמובן לא באמת נכון, אלא נכון אולי רק קצת רק במקרים מסויימים. ואני אסביר את הטעויות שיש בחשיבה הזאת:

1 - נכון שסיפור החיים האישי שלך, הוא רק שלך והוא ייחודי לך. אבל זה כמובן לא באמת נכון. כי במהות, יש עוד אנשים שעברו דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר, שהסיפור האישי שלך, באמת מבדיל אותך מאחרים באופן דרמטי ומהותי. אא"כ לדוגמה באמת עברת או חוויית משהו מאוד שונה מאחרים, שאז אולי באמת הסיפור האישי שלך, באמת שונה מסיפורי חיים של אנשים אחרים.

2 - ברמת העיקרון, לא באמת חייבים הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך, אא"כ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר במחיר שוק באופן יחסי, הרי שאתה לא באמת צריך הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך. מספיק לצורך העניין שידעו שאתה קיים, כדי שירכשו ממך ושלא יתאמצו לחפש מישהו אחר לרכוש ממנו.

3 - מצד האמת, הבידול שלך, לא אמור להיות ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי קטן שיש, אבל שהוא יגרום ללקוחות שלך לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

ולכן גם אם היה נכון לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, עדיין לא נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך.


וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון לומר, שיש תועלת ליצור אמון עם לקוח. וכן זה יהיה נכון לומר שכדאי לגרום ללקוח לסמוך עליך. וכן יהיה נכון לומר שהגיוני להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ולהבין את הדבר הבא, והוא שבכל מקרה לגופו צריכים להבין את השיקולים של הלקוח כאשר הוא רוצה לקבל החלטה ממי לרכוש את המוצר שהוא רוצה לרכוש.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לעשות ניתוח לב, האם תעדיף מנתח לב עם ניסיון מוכח, למרות שהוא לא נחמד, או שתעדיף מנתח אוזניים שאתה ממש אוהב אותו וממש סומך עליו? או אם אתה צריך לתקן את הרכב, האם תעדיף ללכת לחשמלאי רכב מוסמך שאתה לא יודע עליו כלום ברמה האישית, אבל יודע שיש לו הרבה לקוחות מרוצים, או שתעדיף ללכת לאינסטלטור שבמקרה הוא גם החבר הכי טוב שלך ושכולם אוהבים אותו? מה תעדיף?

ונניח שאתה רוצה לרכוש בית, האם תעדיף לרכוש את הבית באיכות הבניה הכי טובה, ושגם הכי כיף לגור בו לדוגמה מבחינת המפרט הטכני, ממישהו שאתה הכי סומך עליו, אבל שהוא נמצא במיקום שאתה לא רוצה לגור בו, או שתעדיף אולי לגור בבית פחות טוב, במיקום שאתה יותר רוצה לגור בו? מה תעדיף? כמובן שהכל יכול להיות וכל מקרה לגופו.

אבל מה שאני בעצם אומר, זה שהחיבור למוכר באופן כללי וברמה האישית, הוא רק אחד מהשיקולים הכלליים של האדם שרוצה לרכוש את הבית או את המוצר או את השירות או כל דבר אחר שאתה מוכר. אבל הוא לחלוטין לא השיקול היחיד ואפילו לא השיקול המרכזי. כי זה נכון ש"עסקים עושים עם אנשים", אבל זה רק אחד מהשיקולים ולא השיקול היחיד.

ולכן זה כן יהיה נכון לומר, שלפעמים יש יתרון שהלקוחות שלך יכירו אותך ברמה האישית, יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים. כי לפעמים יותר חשוב איכות המוצר שלך וההתאמה שלו ללקוח, מאשר הסיפור האישי שלך וכולי.


נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא, שלפעמים הסיפור האישי שלך, יכול להיות חלק מההוכחות שאתה מביא לאיכות המוצר שלך. לדוגמה, אם לא היה לך כסף ועכשיו אתה עשיר. או אם היית שמן ועכשיו אתה רזה וכיו"ב. במקרה כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי השיווק שלך. כי הם סוג של "הוכחה" של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג של לקוח מרוצה של השיטה והדרך שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך.

דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי.


ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר הזה של חשיפת הסיפור האישי שלך, כחלק מהבידול העסקי שלך. והכשל הלוגי הולך כך:

1 - בעל העסק שרוצה להצליח בעסק, מאמין שהוא צריך לעשות משהו שונה ממה שהוא עושה עד כה.

2 - הוא מאמין גם שהוא כנראה צריך לעשות משהו שכרוך במאמץ כלשהו, משהו שקשה לו לעשות. בפרט אם הוא רוצה להשיג תוצאה גדולה ביחס לעסק שלו.

3 - בנוסף בעל העסק יודע שמאוד קשה לו לעמוד מול מצלמה באופן אישי ולספר סיפוריים אישיים על החיים שלו.

4 - בנוסף הוא מבין שקשה לו למכור ללקוחות, כי הם שואלים אותו למה דווקא אתה ולמה דווקא ממך. ומכן נובע שהוא צריך בידול.

5 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו, יכול להיות סוג של בידול.

6 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו יכול לעזור לו להתחבר ללקוחות.

7 - הוא אולי גם מכיר מישהו שחושב שהוא גורם לאנשים לרכוש ממנו, בגלל שהם אוהבים את הסיפור האישי של אותו המוכר.

8 - הוא מבין גם שאולי יש בסיפור האישי שלו, סוג של הוכחה שאולי המוצר שלו יותר טוב.

ומכאן הוא מסיק בטעות, שהדרך שלו להצליח, היא באמצעות זה שהוא יספר סיפורים אישיים שלו, ללקוחות שלו וכולי וכולי.

כאן כמובן יש ערבוב של המון כשלים לוגיים. אבל אני אתמקד דווקא בכשל לוגי ספציפי, שהוא, שזה שקשה לך לעשות משהו, וזה שאתה צריך לעשות משהו קשה, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את מה שקשה לך לעשות, כדי להצליח.

דהיינו, זה שקשה לך להצטלם ולשים את עצמך במרכז, וזה שאתה מבין שאתה אולי צריך לעשות משהו קשה, כדי להצליח בגדול, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את הדבר הספציפי הזה שקשה לך, כדי להצליח. כי הסיבה לא מחייבת את התוצאה, כמו שהסברתי גם כאן ניתוח סיבתיות. לדוגמה במקרה הזה, שהפתרון לפעמים הוא לעשות בידול אחר, בהקשר אחר, לאו דווקא במה שהכי קשה לך. ולא תמיד מה שהכי קשה לך, יביא לך את התוצאה הכי טובה. כמו שנאמר, "תעבוד חכם ואל תעבוד קשה".

ובאותו הקשר, תחשוב על המוצרים ועל המותגים הכי יוקרתיים שיש, שהיית רוצה להיות כמוהם, כמה מהם אתה מכיר את הסיפור האישי של הבעלים של החברה? וכמה מהם אנשים אוהבים את המותג, מהמון סיבות, שלא קשורות לסיפור של הבעלים או המייסד של החברה?! כשאתה הולך לסופר לרכוש מוצר, האם אתה עושה את זה בגלל הסיפור האישי של הבעלים של המקום? תחשוב על זה...


לסיכום: בידול עסקי צריך לדעת לעשות בחוכמה, בהתאם ליתרונות שלך על המתחרים שלך ובהתאם לקהל היעד שלך ובהתאם להמון שיקולים. אפשרי כמובן להעמיק גם בנושא של יצירת חומרי שיווק ובניית משפך שיווקי ועוד.
הזמן למכור אפשרות למה לקנות דווקא ממך הרזיה אקראית לגרום ללקוח לסמוך עליך רוצה למכור תמונות מהות לראות איזה בידול עסקי צריך איך לבדל את עצמי איך לעשות איך לעשות בידול עסקי איך לשכנע את הלקוח אמת באמת צריך בידול בידול עסקי בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך בידול עסקי וחשיפה אישית בידול שיווקי בניית הסיפור האישי שלך בניית מותג בניית מותג מצליח בניית מיתוג עצמי בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות האם באמת צריך בידול עסקי האם צריך בידול עסקי החיים האישיים החיים האישיים שלך המתחרים שלך הסיפור האישי שלך הצלחה השגת בידול עסקי התחברות חברתי חברתיות חיים חיים אישיים חשיפה חשיפה אישית חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי חשיפת החיים האישיים שלך טעויות טעויות עושים בבידול עסקי טעות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לבדל את עצמי לבדל את עצמך לבדל את עצמך מהמתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות להתחבר אליך להתחבר לטעות למה צריך בידול עסקי למתג לעשות בידול עסקי לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה זה בידול עסקי מותג מותג מצליח מי צריך בידול עסקי מיתוג מיתוג עצמי מיתוג עצמי ברשתות החברתיות מתחרים נישה עסקית נישה שיווקית סיפור סיפור אישי עסק עסקים עסקים עושים עם אנשים צריך בידול עסקי רשתות חברתיות
בחירת יועץ עסקי, האם חשובה כימיה בין אישית עם היועץ העסקי? האם חשוב האופי של המאמן העסקי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ עסקי? האם חשובה תקשורת אישית עם היועץ העסקי? התחברות אישית עם היועץ העסקי, ממי לקבל עצות? אופי של מנטור
בחירת יועץ עסקי, האם חשובה כימיה בין אישית עם היועץ העסקי? האם חשוב האופי של המאמן העסקי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ עסקי? האם חשובה תקשורת אישית עם היועץ העסקי? התחברות אישית עם היועץ העסקי, ממי לקבל עצות? אופי של מנטור
... אישית עם היועץ העסקי? התחברות אישית עם היועץ העסקי, ממי לקבל עצות? אופי של מנטור האם חשוב להתחבר אישית ליועץ העסקי שלך? אחת השאלות המרכזיות בבחירת יועץ עסקי היא ... שמצד אחד, כאשר אתה מתחבר ליועץ באופן אישי, התקשורת ביניכם יכולה להיות פשוטה, קלה ונוחה ... הייעוץ. אך מצד שני, התחברות אישית יכולה להוות מכשול ואף לגרום לנזק ממשי. מדוע התחברות אישית ליועץ עלולה להזיק לך? כאשר אתה מתחבר בקלות לאדם מסוים, זה בדרך כלל אומר שיש ביניכם דמיון באופי ובצורת ... אליעד מסביר שאם אתה מתחבר ליועץ שלך כי הוא דומה לך באופי, הרי שזה בדיוק האופי שהוביל אותך ... יועץ עסקי רק על סמך התחברות אישית, קיים סיכוי גבוה שהוא סובל מאותן בעיות בדיוק כמו שלך, ... ותחפש יועץ שתוכל להתחבר אליו ושיהיה דומה לך באופיו, ייתכן שתבחר בטעות ביועץ שגם הוא סובל ... עסקי הוא לא כמה אתה מתחבר אליו אישית, אלא כמה הוא מקצועי. התחברות אישית יכולה לעזור בתקשורת, אך עשויה להיות מלכודת אם היא מבוססת ...
איך להשתחרר מרצון חיצוני באמצעות התחברות לרצון הפנימי? איך להחליש רצון? איך להתחבר למהות הרצון? איך לגרום לרצון להיות יותר חלש? איך להטיל ספק ברצון? איך להסתכל על הרצון הפנימי ולא על הרצון החיצוני?
איך להשתחרר מרצון חיצוני באמצעות התחברות לרצון הפנימי? איך להחליש רצון? איך להתחבר למהות הרצון? איך לגרום לרצון להיות יותר חלש? איך להטיל ספק ברצון? איך להסתכל על הרצון הפנימי ולא על הרצון החיצוני?
... להשתחרר מרצון חיצוני באמצעות התחברות לרצון הפנימי? איך להחליש רצון? איך להתחבר למהות הרצון? איך לגרום לרצון להיות יותר חלש? איך להטיל ספק ברצון? איך להסתכל על הרצון הפנימי ולא על הרצון החיצוני? איך להפסיק לרצות משהו חיצוני באמצעות התחברות לרצון הפנימי? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשיטה מפורטת להשתחרר מרצונות חיצוניים באמצעות התחברות לרצון הפנימי האמיתי, תוך הבנה מעמיקה של מהות הרצון והטלת ספק ברצון השטחי. אליעד מציג דרך מפורטת הכוללת שלבים מדויקים, כאשר המטרה הסופית היא להבין את הרצון העמוק האמיתי ... שלך, עד לחיבור מוחלט למהות הפנימית של הרצון. איך להשתחרר מרצונות חיצוניים? איך להחליש רצון? מהו הרצון הפנימי? איך להטיל ספק ברצון? איך להתחבר למהות הרצון? איך לשחרר את הסבל מהרצון? ...
חיבור רגשי, ניתוק רגשי, התנתקות רגשית, הזדהות רגשית, התחברות רגשית, להדחיק רגשות, הדחקה רגשית
חיבור רגשי, ניתוק רגשי, התנתקות רגשית, הזדהות רגשית, התחברות רגשית, להדחיק רגשות, הדחקה רגשית
... רגשי, ניתוק רגשי, התנתקות רגשית, הזדהות רגשית, התחברות רגשית, להדחיק רגשות, הדחקה רגשית מהי התנתקות רגשית והאם היא באמת מועילה? המושג התנתקות רגשית נשמע לפעמים חיובי מכיוון שהוא מאפשר לאדם ... המושג התנתקות רגשית מוטעה ולא מדויק. לפי אליעד, הוא לא מלמד אנשים להתנתק מהרגשות שלהם, אלא להפך - להתחבר אליהם באמת. אדם שמנותק רגשית הוא דווקא זה שמתכחש לרגש עמוק מאוד, הרגש של אחדות שקיים בתוכו. לדוגמה, אם מישהו צובט אותך ואתה מרגיש כאב, ... יאפשר לך לחוות בו - זמנית גם את הצדדים הנוספים של החוויה. אפשר לומר שכאשר מישהו מתנתק מהרגש שהוא רע הוא מתחבר במקביל לרגש אחר, כמו הרגש שהמצב טוב או שהוא פשוט נייטרלי. אליעד מדגיש שזה לא ניתוק, אלא התחברות למקום רגשי פנימי רחב יותר. כיצד מתבצעת חקירה פנימית שמובילה לחיבור רגשי? אליעד נותן דוגמה פשוטה כדי להמחיש כיצד עובדת חקירה פנימית ... באמת מרגיש - ולא רק לרגשות השטחיים הראשוניים שלו - מחובר לרגשות שלו בצורה מלאה ולא חלקית. האם אפשר להתחבר רגשית גם לחוויות של סבל וכאב? כשאדם סובל, זה משום שהוא מזדהה רק עם ההיבט של החוויה שבו הוא לא רוצה את מה שקורה. אך קיימת אפשרות להתחבר רגשית גם לצדדים אחרים של אותה חוויה. אליעד נותן דוגמה קיצונית של אדם שסובל מכאבים חזקים ואומר שאותו אדם לא נהנה כי הוא אומר אני לא רוצה ... המציאות תמיד שלמה ומושלמת, לא משנה מה האדם מרגיש כרגע. זו הנקודה המאפשרת חיבור רגשי מלא ושלם, כי האדם מתחבר גם למקום שבו אין הבדל בין הכאב להנאה, בין הטוב לרע, ובין האחדות לנפרדות. איך לשנות את ההזדהות עם הכאב לחיבור רגשי מלא? כאשר אדם סובל, ... להפך, הוא היכולת לזהות ולחוות בו - זמנית את כל הצדדים של כל חוויה, כולל את הטוב, את הרע, ואת האחדות שמחברת אותם. כאשר אדם מבצע חקירה פנימית עמוקה ומגיע לתובנה שהכל אחד, הוא מגיע לחיבור רגשי מלא ולאחדות רגשית פנימית אמיתית. איך להתחבר רגשית גם לרגשות שליליים? מהי הדרך להבין את הרגשות לעומק? כיצד חקירה פנימית עוזרת להתמודד עם רגשות? האם ניתן לחוות כאב בצורה חיובית? מהו ... ההסבר שניתן, אין באמת הבדל בין השכל לרגש. לכן, הגישה המוצגת כאן אינה מלמדת כיצד להתנתק רגשית, אלא כיצד להתחבר רגשית. אדם שאינו מבין את הרגשת האחדות הפנימית שבו - למעשה, הוא מנותק רגשית. החיבור הרגשי משמעו להבין שהכל אחד ולא להתכחש לרגשות עמוקים ... מהזדהות מלאה עם הכאב - אך בפועל מדובר בחיבור רגשי, כיוון שהוא נפתח להיבטים נוספים של החוויה. מהי הדרך להתחבר רגשית באמת? חיבור רגשי משמעותו להיות מודע לכל ההיבטים של החוויה הרגשית. לדוגמה, אם אדם חש רצון לשתות חלב, אפשר לשאול אותו מה עומד מאחורי ... להתבונן לעומק, יוכל להגיע להבנה שכל הרגשות בסופו של דבר מובילים להרגשה שהכל מושלם ברגע הזה. כיצד ניתן להתחבר רגשית גם לחוויות שליליות? כאשר אדם סובל, הוא יכול לנסות להתחבר לחלק שבו שיכול ליהנות גם מהסבל. לדוגמה, אדם שחווה כאב יכול לזהות בתוכו נקודת מבט שמסוגלת לקבל את הכאב ואף ליהנות ממנו. ההזדהות עם הכאב ... והאחדות שביניהם - ניתן להגיע לתחושת חיבור רגשי אמיתי ולא להישאר בהזדהות חד - צדדית עם הכאב בלבד. איך להתחבר רגשית גם לרגשות שליליים? מהי הדרך להבין את הרגשות לעומק? כיצד חקירה פנימית עוזרת להתמודד עם רגשות? האם ניתן לחוות כאב בצורה חיובית? מהו ... להרגיש שזה לא טוב ולא רע או היית מנותק רגשית מהיכולת שלך לחוות שזה טוב ואני אומר לך תהיה מחובר רגשית תתחבר בתוכך למקום הרגשי בתוכך שמאפשר לך להרגיש שזה שווה. את מבינה אפשר להגיד שתמיד כשאנחנו מתנתקים ממשהו זה אומרים שאנחנו בעצם מתחברים להפך שלו לכן אם אומרים אתה מתנתק רגשית מהנפרדות זה אומרים שאתה מתחבר רגשית לאחדות אז אני לא מלמד אותך ניתוק רגשי. אני טוען שבן אדם סובל מרגשות רעים בגלל שהוא מנותק רגשית כי הוא לא מצליח להרגיש את זה שהכל ... על מה צריך דיברתי על זה שתביני בקונספט שתביני שזה לא קונספט שאומר לך תתנתקי רגשית זה קונספט שאומר לך תתחברי רגשית. ש: כן אני הבנתי את זה. אליעד: נגיד שאת ממש סובלת תתחברי רגשית למקום בתוכך שמסוגל ליהנות מזה. הבנת? ש: שמסוגל ליהנות מזה? אליעד: כן, למה את מנותקת רגשית יש בתוכך מקום שגם יכול ליהנות מזה. ש: ...
להיות אלוהים על ידי התחברות לאמת, איך להיות איש אמת
להיות אלוהים על ידי התחברות לאמת, איך להיות איש אמת
... אלוהים על ידי התחברות לאמת, איך להיות איש אמת איך להיות איש אמת? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בהבנת המהות של האמת וכיצד ניתן להיות איש אמת בחיים האישיים והיומיומיים. אליעד מציע גישה שבה ...
מיהו הילד הפנימי שבי? מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? איך להבין את הילד הפנימי? איך משפיע הילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי, איך נראה הילד הפנימי? הילד הפנימי הפגוע, התחברות לילד הפנימי
מיהו הילד הפנימי שבי? מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? איך להבין את הילד הפנימי? איך משפיע הילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי, איך נראה הילד הפנימי? הילד הפנימי הפגוע, התחברות לילד הפנימי
... הילד הפנימי שבי? מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? איך להבין את הילד הפנימי? איך משפיע הילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי, איך נראה הילד הפנימי? הילד הפנימי הפגוע, התחברות לילד הפנימי מה זה הילד הפנימי ואיך הוא נוצר? הילד הפנימי הוא מושג שמתייחס לפרספקטיבה הפנימית והרגשית שנשארת אצל כל אדם ... להגיע תמיד לשכבות עמוקות עוד יותר של תודעה, מעבר לכל פרספקטיבה גלויה ומודעת. מדוע חשוב להתחבר לילד הפנימי וכיצד זה משפיע עלינו? אליעד מסביר שההתחברות לילד הפנימי היא קריטית כי היא מאפשרת לך לשחרר פרספקטיבות שגורמות לך לסבל כמבוגר. לדוגמה, אם אתה סובל מחרדה על מה שיקרה ... להיות מבוגר ואחראי, ובמקביל לשמור על ספונטניות, יצירתיות, תמימות וחופש פנימי של ילד. ההתחברות לילד הפנימי אינה אומרת להיות ילדותי, אלא להכיר בכך שיש בתוכך גם את החלק הילדותי ולהשתמש בו בצורה חיובית ומאוזנת. מה גורם ... ולהבין גם את הפרספקטיבה הילדית וגם את זו המבוגרת, כדי להשתחרר מסבל שנוצר משני הצדדים. איך להתחבר בפועל לילד הפנימי? ההתחברות לילד הפנימי דורשת הכרה ואישור של אותם חלומות ורצונות ילדותיים. עליך לאפשר לעצמך לחלום, לשחק, ולהרגיש בצורה אותנטית וחופשית, כפי שהיית בילדותך, בלי ביקורת או שיפוט עצמי. מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי הילד הפנימי הפגוע איך נראה הילד הפנימי? למה חשוב להבין את הילד הפנימי? ...
איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? לאהוב את עצמך דרך זוגיות, לאהוב את עצמך דרך הסביבה, לאהוב את עצמך עם תנאים, אהבה זוגית ללא תנאים, טעויות באהבה עצמית, דרכים לאהוב את עצמך, התחברות לדצחמ, השתוות צורה לכלום
איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? לאהוב את עצמך דרך זוגיות, לאהוב את עצמך דרך הסביבה, לאהוב את עצמך עם תנאים, אהבה זוגית ללא תנאים, טעויות באהבה עצמית, דרכים לאהוב את עצמך, התחברות לדצחמ, השתוות צורה לכלום
... באהבה עצמית, דרכים לאהוב את עצמך, התחברות לדצחמ, השתוות צורה לכלום איך אפשר לאהוב את עצמי בלי תנאים? אליעד כהן מסביר באופן מקיף ומפורט בהרצאה כיצד ניתן לאהוב את עצמך ללא תנאים, תוך ... מהגישות הללו לא עובדת לאורך זמן. איך להתחבר לדצחמ ולהשתוות לכלום? הפתרון שאליעד מציע הוא להתחבר למה שהוא מכנה דצחמ - דומם, צומח, חי, מדבר - ובסופו של דבר לכלום. אליעד מסביר כי ככל שאדם מתפתח שכלית, כך הוא שופט את עצמו ואת המציאות יותר, ... משתחרר מהתלות בהגדרות האלה, הוא יכול להתחבר למקום של כלום פנימי, שבו אין תנאים כלל. מדוע אנשים לא מצליחים לאהוב את עצמם באמת? הסיבה המרכזית שאליעד מדגיש היא שאנשים מנסים לפתור את הבעיה ... לבהמה? למה אני לא אוהב את עצמי? איך להתחבר לדצחמ? האם אפשר לאהוב את עצמי כמו שאני? האם המדע יכול להגדיר מי אני? לא אוהב את זה שאני שמן, לא אוהב את איך שאני נראה, האם אני מכוער? האם אני ...
הפכים נמשכים - מה טוב / רע בחיבור ההפכים? ומהו הטוב ביותר?
... ועד לכוחות שונים ומנוגדים זה לזה, שנובעים ויוצאים מתוך כוח אחד וישות אחת. ניתן למצוא בעולם, גם תופעות של התחברות הפכים וגם תופעות של פירוד ... הדברים נפרדים, שונים והפוכים זה מזה. ועכשיו נסתכל על עניין ההפכים בהקשר הזוגי. המהות של זוגיות ואהבה, היא התחברות הדברים השונים וההפוכים. האהבה מאחדת את הכל. על ידי אהבה, האדם יכול להתחבר גם לדבר שהפוך ממנו. הרעיון של זוגיות הוא, ששני בני אדם ששונים זה מזה, מתחברים זה לזה ויוצרים ישות אחת כגון ... והפכים שנפרדים זה מזה. כך שבעצם המציאות מכילה בתוכה את הכל. וכאשר האדם מסוגל להכיל בתוכו, גם את הרובד של התחברות ההפכים וגם את הרובד של ...
פיצול הנשמה והתודעה מהאחדות של המציאות
פיצול הנשמה והתודעה מהאחדות של המציאות
... מהאני המורחב שלו. אליעד מדגיש שהאדם באמת הוא המציאות כולה, ולכן עליו להגדיל את האגו שלו בצורה נכונה - לא באמצעות צבירת נכסים והישגים, אלא על ידי התחברות לאני האמיתי שלו, שהוא המציאות עצמה. כיצד החלום ממחיש ... בתודעה אחת. כאשר זורקים אבן על אדם בחלום, מי שגורם לאירוע הוא התודעה של האדם החולם, אף שלכאורה קיים ריבוי דמויות בעלות רצונות נפרדים. איך אפשר להתחבר לתודעת האחדות? אליעד מציע להתבונן בשאלות יסודיות כגון ... האני הגדול אינו חווה שום פער בין הרצון למציאות. הוא מסביר שאין לבורא תכנית קבועה מראש, כי הוא עצמו מחליט כל רגע מחדש מתוך חופש מוחלט. כאשר האדם מתחבר לתודעה זו, הוא חווה את עצמו כיוצר הכל, וכל תחושת חוסר הבחירה מתפוגגת. החוויה הסופית היא שהאדם עצמו הוא המציאות האינסופית, וכאשר הוא מתחבר להבנה זו, הוא אינו חווה עוד תחושה של חוסר, כי הוא מבין ... הדרך היא חקירה מתמדת, שמטרתה להביא את האדם לחוויית אחדות מוחלטת. אחדות ונפרדות איך לחוות את המציאות האמיתית שאלות על בחירה חופשית משמעות האגו התחברות לתודעה רחבה הבנת המציאות אחדות ונפרדות - תהליך ... עצמו לא כיישות נפרדת בתוך המקום, אלא כעצם המקום עצמו, אזי מתבטלת ההבחנה בין אני ללא אני. זהו תהליך שבו האדם מפסיק לחוות את עצמו כמציאות מוגבלת, ומתחבר לאחדות שלפני ההגדרה. האני והאגו - כיצד להרחיב את ... שהוא רוצה להתקדם לתפקיד ניהולי בתוך הכלא, במקום להבין שהוא יכול לחזור להיות מלך. כך גם אדם שמתרכז בצבירת הצלחות חומריות, מבלי להבין שהוא יכול להתחבר לעצמו האמיתי. חלום ומציאות - הבנת הבחירה החופשית כאשר ... הן של ישות אחת. כך גם במציאות - מצד אחד נראה שיש ריבוי של אנשים, חפצים ואירועים, אך מצד שני הכל מתרחש בתודעה אחת כוללת. חוויית האחדות - איך להתחבר אליה? כדי לחוות את האחדות, יש לשאול שאלות שמפרקות את ... משנים מאוד, אך כאשר בוחנים את השורש של התחושות הללו, מגלים שהכל יחסי. התחושה של אין ברירה נובעת מכך שהאדם אינו מחובר לתודעה הרחבה שלו. אם הוא יתחבר להוויית המציאות, הוא יגלה שהוא עצמו בוחר את כל מה ... של המציאות. מי שיבין לעומק שאין באמת הבדל בין הדברים, יחווה שכל האירועים בעולם אינם אלא ביטוי של אותה ישות אחת כוללת. אחדות ונפרדות הבנת המציאות התחברות לתודעה רחבה איך לחוות שלמות שאלות על בחירה חופשית ... צמצום. עצם קיומו של האני זה כבר פיצול. קיומו של המקום זה פיצול. הוא פיצול מהזמן ולפני זה הזמן והמקום היו ביחד. אחרי שהאני נוצר, השורש זה לא להתחבר לאני זה להתחבר לשורש של עצמך. זאת אומרת לא תתחבר לאני שלך אלא לאני האמיתי שלך זו המציאות שהוא היה לפני כל מה שהיה. ומצד האמת צריך להתחבר למה שהיה לפני המקום. צריך להתחבר ללפני הכל ללפני ההגדרה בכלל, כי צריך לדעת מה המטרה ... שלו, אבל למי יש כוח בלתי מוגבל? למציאות. בסופו של דבר האדם אמור לחוות שהוא עצמו המציאות. מצד האמת אתה יותר ההוויה מאשר הצמצום הקטן. ואז אם אתה מתחבר לשורש ומתחבר להכל אז ממילא יש לך את הכל במכה אחת. כי יש לך כוח אינסופי, אנשים מרגישים שאין להם בחירה. למציאות יש בחירה, אם היית מתחבר לתודעה של המציאות, אז לא יכול להיות שהיית חווה חוסר ... האין מקום, האם הייתה בעיה? לו ייצויר שהיו גורמים לאדם להרגיש הייתה בעיה? אם אדם היה חווה העדר מקום, הייתה בעיה? לא היה אני ולא היה לא אני. איך מתחברים לזה? עי שאדם שואל אם זה נכון. לא היה אני ולא אני לכן לא היית חווה את הבעיה. ניקח לקיצון האין מקום זה השכל הכי גדול. נלך על האין מקום. לפני כל מה שהיה. איך התודעה שלי מתחברת לאין מקום. האני שהיה לפני הכל. עי ששואלים את השאלה ... לא שייך ספק. איך חווים את האחדות, כל הבעיות בעולם בגלל חוסר אחדות, אין אפשרות להרגיש רע אם אין לך שני דברים נפרדים אחד מהשני. השאלה הנשאלת איך להתחבר לחוויית האחדות. מבחינת המציאות האובייקטיבית כרגע הכל אחד. איך מתחברים לזה? עי שאדם שואל מתבונן ומחפש את האמת. ואם אדם מוסר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התחברות, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התחברות, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, מאמן אישי רוחני, רטוריקה בנושא התחברות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0801 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 04:54:26 - wesi1