אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עם מי להתחבר ✔בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, בלי קשר למידע על המוצר שלך. מתוך לוגיקה שאומרת ש"עסקים עושים עם אנשים". ואתה צריך ליצור דמות ברשתות החברתיות וכיו"ב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר.

אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך.

אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה רוצה שיעריצו אותך, יאהבו אותך וכיו"ב. במקרה כזה לצורך העניין, יש היגיון לומר שאתה תרצה לחשוף את החיים האישיים שלך בדרך כזו או אחרת ולשים את עצמך באופן אישי בפרונט ובחזית של העסק שלך, גם מתוך השיקול שאתה רוצה להתפרסם ולהיות נערץ נאהב וכיו"ב.

יחד עם זאת, כאן אני לא אדבר על המקרה הזה, שבו אתה רוצה להתפרסם, להיחשף באופן אישי וכולי, אלא נדבר על העניין שבו אתה רוצה להצליח בעסק שלך באופן כללי ולהרוויח כמה שיותר כסף באופן יותר ספציפי, בלי קשר לרצון האישי שלך להתפרסם ולהיות נאהב וכיו"ב. ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך?

אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי בזול. דהיינו, הבידול שלך יכול להיות זה שאתה הכי זול. או הכי טוב, או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך.

וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך.

אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך.

ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך.

לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין המתחרים שלך? תשובה: אולי כן אולי לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך.

מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך.

ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים שאתה מוכר. איך במקרה כזה תוכל להבין מה היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך? אז התשובה היא, שאתה צריך להבין מי קהל היעד שלך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי שבאמת אתה בבעיה. אבל אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ב 10M ש"ח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M.

במילים אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש איזה יתרון כלשהו, אפילו של מחיר, שאולי אתה יותר זול, או יותר נחמד, או יותר זמין, או יותר משהו כלשהו, שאתה אפילו קצת יותר טוב מאשר המתחרים שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך.

וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא להסביר, שתמיד כנראה שיש איזה הבדל בינך לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך.

ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון, כל תשובה יכולה להיות נכונה. גם תשובה כגון, כי הוא כבר אצלך בחנות ולא בא לו ללכת לחנות אחרת. או כי הוא לא חושב שמישהו אחר יהיה יותר טוב ממך, ביחס למה שהוא משלם לך ולא בא לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אא"כ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך.


וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד על עצמך ועל המוצר שלך, כנראה שגם מישהו אחר יהיה כמוך או אולי יותר טוב ממך, ומאחר שכנראה סיפור החיים האישי שלך, כנראה שהוא ייחודי, לכן ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, אמור להיות דרך הסיפור האישי שלך, של החיים האישיים שלך.

ומאחר ש"אנשים עושים עסקים עם אנשים", ומאחר שהגיוני שאנשים יתחברו למי שמוכר להם את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של הבידול העסקי.

וזה כמובן לא באמת נכון, אלא נכון אולי רק קצת רק במקרים מסויימים. ואני אסביר את הטעויות שיש בחשיבה הזאת:

1 - נכון שסיפור החיים האישי שלך, הוא רק שלך והוא ייחודי לך. אבל זה כמובן לא באמת נכון. כי במהות, יש עוד אנשים שעברו דברים דומים לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר, שהסיפור האישי שלך, באמת מבדיל אותך מאחרים באופן דרמטי ומהותי. אא"כ לדוגמה באמת עברת או חוויית משהו מאוד שונה מאחרים, שאז אולי באמת הסיפור האישי שלך, באמת שונה מסיפורי חיים של אנשים אחרים.

2 - ברמת העיקרון, לא באמת חייבים הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך, אא"כ אתה רוצה שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר במחיר שוק באופן יחסי, הרי שאתה לא באמת צריך הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך. מספיק לצורך העניין שידעו שאתה קיים, כדי שירכשו ממך ושלא יתאמצו לחפש מישהו אחר לרכוש ממנו.

3 - מצד האמת, הבידול שלך, לא אמור להיות ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי קטן שיש, אבל שהוא יגרום ללקוחות שלך לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

ולכן גם אם היה נכון לומר, שהסיפור שלך הוא ייחודי ושהוא ההבדל הכי גדול בינך לבין המתחרים שלך, עדיין לא נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך.


וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, שזה אכן נכון לומר, שיש תועלת ליצור אמון עם לקוח. וכן זה יהיה נכון לומר שכדאי לגרום ללקוח לסמוך עליך. וכן יהיה נכון לומר שהגיוני להתחבר ללקוח כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירכוש ממך. אבל צריכים לדעת ולהבין את הדבר הבא, והוא שבכל מקרה לגופו צריכים להבין את השיקולים של הלקוח כאשר הוא רוצה לקבל החלטה ממי לרכוש את המוצר שהוא רוצה לרכוש.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה לעשות ניתוח לב, האם תעדיף מנתח לב עם ניסיון מוכח, למרות שהוא לא נחמד, או שתעדיף מנתח אוזניים שאתה ממש אוהב אותו וממש סומך עליו? או אם אתה צריך לתקן את הרכב, האם תעדיף ללכת לחשמלאי רכב מוסמך שאתה לא יודע עליו כלום ברמה האישית, אבל יודע שיש לו הרבה לקוחות מרוצים, או שתעדיף ללכת לאינסטלטור שבמקרה הוא גם החבר הכי טוב שלך ושכולם אוהבים אותו? מה תעדיף?

ונניח שאתה רוצה לרכוש בית, האם תעדיף לרכוש את הבית באיכות הבניה הכי טובה, ושגם הכי כיף לגור בו לדוגמה מבחינת המפרט הטכני, ממישהו שאתה הכי סומך עליו, אבל שהוא נמצא במיקום שאתה לא רוצה לגור בו, או שתעדיף אולי לגור בבית פחות טוב, במיקום שאתה יותר רוצה לגור בו? מה תעדיף? כמובן שהכל יכול להיות וכל מקרה לגופו.

אבל מה שאני בעצם אומר, זה שהחיבור למוכר באופן כללי וברמה האישית, הוא רק אחד מהשיקולים הכלליים של האדם שרוצה לרכוש את הבית או את המוצר או את השירות או כל דבר אחר שאתה מוכר. אבל הוא לחלוטין לא השיקול היחיד ואפילו לא השיקול המרכזי. כי זה נכון ש"עסקים עושים עם אנשים", אבל זה רק אחד מהשיקולים ולא השיקול היחיד.

ולכן זה כן יהיה נכון לומר, שלפעמים יש יתרון שהלקוחות שלך יכירו אותך ברמה האישית, יתחברו אליך ברמה האישית ואז ירצו לרכוש ממך, אבל כמובן שזה תלוי בהמון גורמים. כי לפעמים יותר חשוב איכות המוצר שלך וההתאמה שלו ללקוח, מאשר הסיפור האישי שלך וכולי.


נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא, שלפעמים הסיפור האישי שלך, יכול להיות חלק מההוכחות שאתה מביא לאיכות המוצר שלך. לדוגמה, אם לא היה לך כסף ועכשיו אתה עשיר. או אם היית שמן ועכשיו אתה רזה וכיו"ב. במקרה כזה, יתכן שחלקים מסויימים בסיפור האישי שלך, הם כן רלוונטיים ואפשריים לשיתוף עם הלקוחות שלך, כחלק מחומרי השיווק שלך. כי הם סוג של "הוכחה" של לקוחות מרוצים, שמעידים שהמוצר שלך טוב. כי הנה אתה סוג של לקוח מרוצה של השיטה והדרך שלך. אבל כמובן שצריכים לקחת את זה בהקשר הזה, אבל לא מעבר לכך.

דהיינו, כן יכול להיות היגיון, שבתוך כל המסרים השיווקיים שלך, תרצה לספר סיפורים אישיים, שבהם תספר שהמוצר שלך, במקרה עזר לך באופן אישי. אבל המידע הזה רלוונטי, במסגרת השיקול של לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך עובד. אבל צריכים לראות את התמונה המלאה, בתוך מגוון השיקולים של איך לעשות בידול באופן כללי.


ובאותו הקשר, אני אוסיף על עוד כשלים לוגיים שיש בהקשר הזה של חשיפת הסיפור האישי שלך, כחלק מהבידול העסקי שלך. והכשל הלוגי הולך כך:

1 - בעל העסק שרוצה להצליח בעסק, מאמין שהוא צריך לעשות משהו שונה ממה שהוא עושה עד כה.

2 - הוא מאמין גם שהוא כנראה צריך לעשות משהו שכרוך במאמץ כלשהו, משהו שקשה לו לעשות. בפרט אם הוא רוצה להשיג תוצאה גדולה ביחס לעסק שלו.

3 - בנוסף בעל העסק יודע שמאוד קשה לו לעמוד מול מצלמה באופן אישי ולספר סיפוריים אישיים על החיים שלו.

4 - בנוסף הוא מבין שקשה לו למכור ללקוחות, כי הם שואלים אותו למה דווקא אתה ולמה דווקא ממך. ומכן נובע שהוא צריך בידול.

5 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו, יכול להיות סוג של בידול.

6 - הוא מבין גם שהסיפור האישי שלו יכול לעזור לו להתחבר ללקוחות.

7 - הוא אולי גם מכיר מישהו שחושב שהוא גורם לאנשים לרכוש ממנו, בגלל שהם אוהבים את הסיפור האישי של אותו המוכר.

8 - הוא מבין גם שאולי יש בסיפור האישי שלו, סוג של הוכחה שאולי המוצר שלו יותר טוב.

ומכאן הוא מסיק בטעות, שהדרך שלו להצליח, היא באמצעות זה שהוא יספר סיפורים אישיים שלו, ללקוחות שלו וכולי וכולי.

כאן כמובן יש ערבוב של המון כשלים לוגיים. אבל אני אתמקד דווקא בכשל לוגי ספציפי, שהוא, שזה שקשה לך לעשות משהו, וזה שאתה צריך לעשות משהו קשה, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את מה שקשה לך לעשות, כדי להצליח.

דהיינו, זה שקשה לך להצטלם ולשים את עצמך במרכז, וזה שאתה מבין שאתה אולי צריך לעשות משהו קשה, כדי להצליח בגדול, זה לא אומר שאתה צריך לעשות את הדבר הספציפי הזה שקשה לך, כדי להצליח. כי הסיבה לא מחייבת את התוצאה, כמו שהסברתי גם כאן ניתוח סיבתיות. לדוגמה במקרה הזה, שהפתרון לפעמים הוא לעשות בידול אחר, בהקשר אחר, לאו דווקא במה שהכי קשה לך. ולא תמיד מה שהכי קשה לך, יביא לך את התוצאה הכי טובה. כמו שנאמר, "תעבוד חכם ואל תעבוד קשה".

ובאותו הקשר, תחשוב על המוצרים ועל המותגים הכי יוקרתיים שיש, שהיית רוצה להיות כמוהם, כמה מהם אתה מכיר את הסיפור האישי של הבעלים של החברה? וכמה מהם אנשים אוהבים את המותג, מהמון סיבות, שלא קשורות לסיפור של הבעלים או המייסד של החברה?! כשאתה הולך לסופר לרכוש מוצר, האם אתה עושה את זה בגלל הסיפור האישי של הבעלים של המקום? תחשוב על זה...


לסיכום: בידול עסקי צריך לדעת לעשות בחוכמה, בהתאם ליתרונות שלך על המתחרים שלך ובהתאם לקהל היעד שלך ובהתאם להמון שיקולים. אפשרי כמובן להעמיק גם בנושא של יצירת חומרי שיווק ובניית משפך שיווקי ועוד.
יחס למתחרים אנשי שיווק עסקים עושים עם אנשים לגרום ללקוחות להתחבר אליך מקום זמן רצון אישי מיומנות חשיבה ליצור אמון עם הלקוח לרצות לקנות ממך זמן מקום מרחב הזמן איזה בידול עסקי צריך איך לבדל את עצמי איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח שלך איך לעשות בידול עסקי איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אמת בידול בידול עסקי בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך בידול עסקי וחשיפה אישית בידול שיווקי בניית הסיפור האישי שלך בניית מותג בניית מותג מצליח בניית מיתוג עצמי בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות האם באמת צריך בידול עסקי האם צריך בידול עסקי החיים האישיים החיים האישיים שלך הסיפור האישי שלך הצלחה השגת בידול עסקי התחברות חברתי חברתיות חיים אישיים חשיפה חשיפה אישית חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי חשיפת החיים האישיים שלך טעויות טעויות עושים בבידול עסקי טעות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לבדל את עצמי לבדל את עצמך לבדל את עצמך מהמתחרים שלך לגרום ללקוח לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות להתחבר אליך להתחבר לטעות למה לגרום ללקוח למה צריך בידול עסקי למתג לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מה זה בידול עסקי מותג מותג מצליח מי צריך בידול עסקי מיתוג מיתוג עצמי מיתוג עצמי ברשתות החברתיות מתחרים נישה עסקית נישה שיווקית סיפור סיפור אישי עם מי להתחבר עסק עסקים עסקים עושים עם אנשים רשתות חברתיות
מודעות עצמית, להתחבר לשכל, להתחבר לחוכמה, להתחבר לאמת, שכל אפשרי, שכל מחויב, להיצמד לאמת, להבין את עצמך, להתחבר לתת מודע
מודעות עצמית, להתחבר לשכל, להתחבר לחוכמה, להתחבר לאמת, שכל אפשרי, שכל מחויב, להיצמד לאמת, להבין את עצמך, להתחבר לתת מודע
מודעות עצמית, להתחבר לשכל, להתחבר לחוכמה, להתחבר לאמת, שכל אפשרי, שכל מחויב, להיצמד לאמת, להבין את עצמך, להתחבר לתת מודע למה לפעמים אתה מרגיש מחובר לשכל ולפעמים לא? לפעמים אדם מרגיש שהוא מבין נושא בצורה עמוקה ומחובר באופן מלא לשכל שלו, ואילו בפעמים אחרות הוא חש ניתוק וחוסר יכולת להתחבר לאותה הבנה. אליעד כהן מסביר את התופעה דרך דוגמה מוחשית של אדם המתלבש כמו סופרמן, מסגל לעצמו את תנועותיו ... או שהאף ייקח חלק בדברים לא נכונים. רק שמירת האמת באופן מוחלט, בהתאם לפסוק ראש דברך אמת, מאפשרת לאדם להתחבר לשכל המקורי והעמוק ביותר, להגיע לתחתית ההבנה ולהישאר תמיד מחובר להבנה ולשפע האלוהי. למה אדם יכול לשכוח את ההבנה ... כשהחיבור הוא חיצוני או מזויף, אז לפעמים השיטה עובדת ולפעמים לא, כיוון שהיא אינה מחוברת לאמת האולטימטיבית והקבועה. איך להתחבר לתת - מודע? מה זה שכל פנים? איך לקדש את הפה והחושים? מה ההבדל בין שכל מחויב לשכל אפשרי? ...
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 1
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 1
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 1 איך להתחבר עם אנשים שאני לא מרגיש חיבור איתם? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בדרכים שבהן אפשר להתחבר עם אנשים, במיוחד כאשר לא מרגישים חיבור טבעי. השאלה שהוא מעלה היא מהו בעצם להתחבר עם מישהו, ומה עושים כאשר מדובר באנשים שבהם אין לנו עניין מיידי או קשר טבעי. אליעד מסביר שמה שחשוב ... אנשים מתחברים דרך שיחות על תחום כמו ספורט, במיוחד כדורגל. אליעד נותן את כדורגל כדוגמה לנושא שאנשים רבים יכולים להתחבר אליו, גם אם אינך מבין בו במיוחד. איך לפתח עניין בנושאים שלא מעניינים אותי? אליעד מעלה שאלה על איך ... באופן מיידי, אליעד מציע להסתכל עליהם מנקודת מבט חדשה. כשנבין למה נושא מסוים מעניין אחרים, פתאום גם אנחנו יכולים להתחבר אליו. כדורגל, למשל, הוא תחום שנראה שמעניין רבים, אפילו אם אנחנו לא מבינים בו. אם נתחיל להתעניין, נוכל להתחבר יותר בקלות עם מי שמדבר על כדורגל. אליעד מדגיש את החשיבות של להתנסות ולהיות פתוחים לעולמות חדשים, גם אם ... פתיחות להקשיב ולהתנסות בשיחות שאולי לא תמיד יהיו בהן נושאים שקרובים לנו באופן מיידי. איך לבחור את הדרך בה להתחבר עם אחרים? אליעד גם מסביר שהדרך להתחבר עם אחרים לא תמיד חייבת להיות על פי נושאים משותפים. לא תמיד יש לנו רצון לפתח קשר עם כל ... האחרונה של אליעד נוגעת לפתיחות להתנסות בדברים חדשים. ככל שאנחנו נפתחים לדברים חדשים, כך אנחנו יכולים להרגיש יותר בנוח ולהתחבר יותר בקלות עם אחרים. אליעד מציין שכשאנחנו ניגשים לדברים חדשים בגישה פתוחה ומוכנים ללמוד עליהם, הם יכולים להפוך לעניין אמיתי. כל שיחה עם אנשים יכולה להיות הזדמנות ללמוד ולהתפתח, גם אם הנושא לא היה מעניין אותנו מראש. איך להתחבר עם אנשים? מיומנויות חברתיות תקשורת בין אישית כישורי שיחה איך לפתח שיחה? כיצד ליצור עניין בנושאים חדשים? איך להתחבר עם אנשים שאני לא מרגיש חיבור איתם? בהרצאה הזו, אליעד מתאר את הדרך להתחבר עם אנשים, במיוחד כאשר לא מרגישים חיבור איתם באופן טבעי, אך יש צורך או רצון ליצור קשרים. הוא מתחיל בשאלה בסיסית: מה זה בעצם אומר להתחבר עם מישהו? התשובה לכך היא לא בהכרח פשוטה, כי יש הרבה גורמים שמעורבים בחיבור בין אנשים. האלמנט הראשון שצריך ... השיחה. החיבור מתרחש כאשר כל אחד מהצדדים מוצא את הדרך להרגיש טוב עם השני. אליעד מציין שמה שגורם לאנשים להתחבר הוא שיחות שמבוססות על תחום משותף שבו לכל אחד מהם יש עניין. מהי הדרך להרגיש בנוח עם אחרים? ההסבר ... בנוח? אליעד מדבר על היכולת לגרום לצד השני להרגיש בנוח, והדבר זה דורש תשומת לב לפרטים הקטנים. לעיתים, הדרך להתחבר עם אנשים היא לא בהכרח דרך נושא השיחה, אלא דרך השיח האישי, שבו כל אחד מהצדדים מרגיש שהוא יכול ... הוא הביא דוגמה על כדורגל - אנשים רבים מתחברים דרך הספורט, והאדם שלא מבין בכדורגל יכול למצוא את הדרך להתחבר עם אחרים על ידי צפייה במשחקים ולהתעניין בחוויותיהם של אותם אנשים. איך ליצור עניין בנושאים שלא מעניינים אותי? שאלה ... על הנושא מנקודת מבט חדשה ולנסות להבין למה דווקא הנושא הזה מעניין אחרים. זה עשוי לפתוח לנו את הדרך להתחבר עם אנשים יותר בקלות. איך לבחור את הדרך בה נוכל להתחבר עם אחרים? אליעד מדבר גם על איך כל אדם יכול למצוא את הדרך המתאימה לו להתחבר עם אחרים. לא כל אחד רוצה להתחבר לכל אחד, ולא תמיד יש רצון לפתח קשרים עם כל מי שאנחנו פוגשים. ההמלצה של אליעד היא לא להתעקש ... האחרונה של אליעד נוגעת לפתיחות להתנסות בדברים חדשים. ככל שאנחנו נפתחים לדברים חדשים, כך אנחנו יכולים להרגיש יותר בנוח ולהתחבר יותר בקלות עם אחרים. הוא מדגיש כי לעיתים קרובות אנחנו מרגישים שנושא כלשהו לא מעניין אותנו, אך ברגע שאנחנו ... מוכנים להתמודד עם שיחות ומצבים שלא בהכרח הולמים את תחומי העניין שלנו, אך אנחנו יכולים ללמוד מהם ולהתפתח. איך להתחבר עם אנשים? מיומנויות חברתיות תקשורת בין אישית כישורי שיחה איך לפתח שיחה? כיצד ליצור עניין בנושאים חדשים?
איך להיות מודע לעצמך? לימודי מודעות עצמית, להתחבר לאני הפנימי, להתחבר לעצמך, להתחבר לרצונות שלך, איך להיצמד לאמת? איך נוצר הרצון? שיעורי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית
איך להיות מודע לעצמך? לימודי מודעות עצמית, להתחבר לאני הפנימי, להתחבר לעצמך, להתחבר לרצונות שלך, איך להיצמד לאמת? איך נוצר הרצון? שיעורי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית
איך להיות מודע לעצמך? לימודי מודעות עצמית, להתחבר לאני הפנימי, להתחבר לעצמך, להתחבר לרצונות שלך, איך להיצמד לאמת? איך נוצר הרצון? שיעורי מודעות עצמית, קורס מודעות עצמית איך להתחבר לאני הפנימי ולהבין מהו מקור הרצון? הסיכום הבא מציג לעומק את תוכן ההרצאה של אליעד כהן בנושא מודעות עצמית ... ולהבין מה מפעיל אותך באמת? אליעד מציע דרך מעשית להבין את שורש הרצון. הוא מבקש להרגיש את הרצון, ממש להתחבר לתחושה של אני רוצה, ולהיכנס פנימה כדי לשאול מהיכן התחושה הזו מגיעה. אליעד מדגיש שאם מישהו אומר אין לי ... דרך בירור מתמיד של השאלות הבסיסיות ביותר, עד לשורש הדברים. איך להיות מודע לעצמך? מה מקור הרצונות שלי? איך להתחבר לאני הפנימי? איך להיצמד לאמת? האם יש לי שליטה ברצון? למה האדם רוצה להרגיש טוב?
לשעמם את עצמך, לא לפחד משעמום, להתחבר לשעמום, להתחבר לכלום, תרגיל בהתבוננות פנימית, לא לעשות כלום, ליצור תחושת שעמום, מה לעשות בהתבודדות? איך להתחבר לעצמי? איך להפסיק לרצות לשנות את המציאות?
לשעמם את עצמך, לא לפחד משעמום, להתחבר לשעמום, להתחבר לכלום, תרגיל בהתבוננות פנימית, לא לעשות כלום, ליצור תחושת שעמום, מה לעשות בהתבודדות? איך להתחבר לעצמי? איך להפסיק לרצות לשנות את המציאות?
לשעמם את עצמך, לא לפחד משעמום, להתחבר לשעמום, להתחבר לכלום, תרגיל בהתבוננות פנימית, לא לעשות כלום, ליצור תחושת שעמום, מה לעשות בהתבודדות? איך להתחבר לעצמי? איך להפסיק לרצות לשנות את המציאות? מהו שעמום ולמה בני אדם כל כך מפחדים ממנו? אליעד מסביר שהשעמום ...
חברים, איך לבחור חברים? עם איזה חברים להסתובב, איך החברים שלך משפיעים עליך? השפעת הסביבה, השפעת החברים, חברים טובים, חברים רעים, ממי לקבל עצות? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, פיתוח חברויות, פיתוח קשרים בין אישיים
חברים, איך לבחור חברים? עם איזה חברים להסתובב, איך החברים שלך משפיעים עליך? השפעת הסביבה, השפעת החברים, חברים טובים, חברים רעים, ממי לקבל עצות? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, פיתוח חברויות, פיתוח קשרים בין אישיים
... פיתוח חברויות, פיתוח קשרים בין אישיים איך לבחור חברים שיתרמו להצלחה שלך? אליעד כהן מסביר שהדרך לבחור חברים היא להתחבר לאנשים שהיית רוצה להיות כמוהם. הבחירה הזאת קריטית מאחר והחברים שלך משפיעים באופן ישיר ועקיף על ההתנהגות, החשיבה והרגשות ... האדם הופך להיות דומה לאלו שסביבו. לכן, הקפידו לבחור חברים שאתם באמת רוצים להידמות להם וללמוד מהם. עם מי להתחבר? איך בוחרים חברים שיתמכו בהצלחה שלך? השפעת הסביבה על ההתפתחות האישית למה להתרחק מחברים רעים? פיתוח קשרים בין אישיים ... ולחפש חברים שיכולים להניע אותך קדימה. מה לעשות כדי לפתח קשרים בין אישיים טובים? בכדי לפתח קשרים טובים, חשוב להתחבר עם אנשים שמבינים את הערכים שלך, שמפתחים את עצמם באופן דומה לשלך. קשרים טובים לא בהכרח מסתכמים רק בשיתוף ... איך בוחרים חברים שיתמכו בהצלחה שלך השפעת התכנים על האישיות מהם חברים טובים ומתי להימנע מחברים רעים עם מי להתחבר? עם מי לא להתחבר? למה להתרחק מחברים רעים? למה להתחבר לחברים טובים? איך בוחרים חברים?
חברים וחברויות, אין לי חברים שכירים, אין לי חברות שכירות, השפעת החברים שלך עליך, אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, השפעת הסביבה על האדם, סוגים של חברים, איך לרכוש חברים? חברים רעילים, חברויות רעילות, חברים טובים, התבודדות, איך הסביבה משפיעה על האדם? איך חברים משפיעים עליך? עם מי כדאי לך להתחבר? עם מי לא כדאי לך להתחבר? מערכות יחסים, בחירת זוגיות, בחירת בן זוג, בחירת בת זוג, האם לנתק קשר עם מישהו? האם להיות חבר של מישהו? השפעה של חברים
... רעילים, חברויות רעילות, חברים טובים, התבודדות, איך הסביבה משפיעה על האדם? איך חברים משפיעים עליך? עם מי כדאי לך להתחבר? עם מי לא כדאי לך להתחבר? מערכות יחסים, בחירת זוגיות, בחירת בן זוג, בחירת בת זוג, האם לנתק קשר עם מישהו? האם להיות חבר של ... לסנן את החברים שלך? איך החברים שלך משפיעים עליך? איך בחירת החברים שלך משפיעה עליך? עם מי כדאי לך להתחבר? עם מי לא כדאי לך להתחבר? וכולי. אז ברמת העיקרון צריך לדעת, שהאדם מושפע על ידי הסביבה שלו וגם משפיע על הסביבה שלו. לדוגמה, אם ... שתנסה להקיף את עצמך באנשים שהם המשהו שאתה רוצה להיות. לדוגמה, אם אתה רוצה להיות יותר בריא, אז תנסה להתחבר עם אנשים ששומרים על הבריאות שלהם. ואם אתה רוצה להיגמל מהתמכרות לעבודה, אז תתחבר לאנשים שלא מכורים לעבודה וכולי. ... לקרות, היא באמצעות זה שאתה מקיף את עצמך ומתחבר עם אנשים שאתה רוצה להיות כמוהם. לא בטוח שהם ירצו להתחבר איתך, אבל אם תתחבר איתם, יש יותר סיכוי שתהיה כמוהם. ושוב, מצד האמת, תהיה מה שאתה רוצה, אין בהכרח ...
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 2
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 2
איך להתחבר לאנשים? איך לרכוש חברים? להתעניין בכדורגל, להתחבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנות חברתית, תקשורת בין אישית, כישורי שיחה, לפתח שיחה, מיומנות שיחה, קשרים חברתיים, חלק 2 ... שיחה עם מישהו לא מוכר? ההרצאה עוסקת במיומנויות חברתיות ובפיתוח שיחה עם אדם לא מוכר. אליעד כהן מסביר כיצד להתחבר לאנשים בצורה טבעית ולנהל שיחה עם מישהו שלא מכירים. השיחה מתחילה עם שאלה פשוטה שנועדה לפתוח את הנושא המרכזי - איך להתחבר עם אדם שלא הכרת אותו קודם. בניגוד לפיתוח שיחה עם אדם מוכר, שבו יש בדרך כלל נושאים משותפים, בשיחה ... דוגמה מדיאלוג על איך לפתח שיחה עם אדם חדש. השיחה מתחילה עם שאלה פשוטה שמעלה את הנושא המרכזי: איך להתחבר עם מישהו שטרם הכרת אותו? ההסבר הראשון מתמקד בהבדל בין לפתח שיחה עם אדם מוכר לאדם חדש. עם אדם ...
לא תמיד יש חיסרון, אין שום חיסרון, מודעות עצמית, להשתחרר מהשכל, להתחבר לאין שכל, אושר לא הגיוני, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק בהיגיון, להתחבר לאמת, להיצמד לאמת, להיות מאושר
לא תמיד יש חיסרון, אין שום חיסרון, מודעות עצמית, להשתחרר מהשכל, להתחבר לאין שכל, אושר לא הגיוני, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק בהיגיון, להתחבר לאמת, להיצמד לאמת, להיות מאושר
לא תמיד יש חיסרון, אין שום חיסרון, מודעות עצמית, להשתחרר מהשכל, להתחבר לאין שכל, אושר לא הגיוני, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק בהיגיון, להתחבר לאמת, להיצמד לאמת, להיות מאושר האם תמיד חייב להיות חיסרון? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בנושאים שונים הקשורים למודעות ... השכל, עם כל יתרונותיו, לעיתים מגביל אותנו ומעכב אותנו מלהגיע לאמת העמוקה יותר. לדבריו, יש ללמוד כיצד להתפטר מהשכל, להתחבר למצב שבו אנחנו לא כל הזמן מונחים על ידי היגיון, ולפני הכל - להתחבר לאמת הפנימית שלנו. הוא מסביר כיצד זה מרגיש לאדם כשסוגר את עצמו בתוך המחשבות, חושב כל הזמן על כל ...
חברים, איך לבחור חברים? האם כדאי להיות חבר של מישהו? אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, מי החברים שלך? נגינה ממנגן רשע, להיות חבר של רבי נחמן מברסלב, להתחבר לאלוהים, שיחת חולין של תלמיד חכם, השפעת הסביבה על האדם, השפעת החברים על האדם, איך להיות חבר של מישהו? צריכת תכנים ברשתות חברתיות, רבי נתן מברסלב, פרשנות פוליטית, בחירת חברים, להתחבר לאנשים מוצלחים, צפייה בטלוויזיה, הניגון של הצדיק, השפעת תת המודע של מישהו עליך, הניגון של אליעד, ממי לקבל עצות?
... לי מי חבריך ואומר לך מי אתה, מי החברים שלך? נגינה ממנגן רשע, להיות חבר של רבי נחמן מברסלב, להתחבר לאלוהים, שיחת חולין של תלמיד חכם, השפעת הסביבה על האדם, השפעת החברים על האדם, איך להיות חבר של מישהו? צריכת תכנים ברשתות חברתיות, רבי נתן מברסלב, פרשנות פוליטית, בחירת חברים, להתחבר לאנשים מוצלחים, צפייה בטלוויזיה, הניגון של הצדיק, השפעת תת המודע של מישהו עליך, הניגון של אליעד, ממי לקבל עצות? ... באופן אוטומטי בתת המודע של האדם, להיות כמו החברים שלו וכמו האנשים שהוא מסתובב איתם וכולי. ולכן כדאי לאדם להתחבר לאנשים שהוא רוצה להיות כמוהם ולהתרחק מאנשים שהוא לא רוצה להיות כמוהם. זה בגדול. נקודה נוספת שכדאי לדעת, היא ... רעיון כלשהו, מאדם דיכאוני ועצבני, הרי שזה משפיע על האדם בתת המודע שלו, בצורה שלילית. לסיכום: כדאי לאדם לשאוף להתחבר כמה שיותר עם מי שהוא רוצה להיות כמוהו. ובשורש, אם אתה רוצה שלמות, תתחבר עם אלוהים, שרק לו יש שלמות. ולהתחבר לאלוהים, זה אומר להיצמד לאמת כמה שאפשר ולפתח את השכל וכולי. וככה האדם נהיה חבר של המציאות ושל השלמות ...
ליצור הבנה, להבין כל אחד, לתקשר עם אנשים, הנחות יסוד, אחדות או נפרדות, לימוד קבלה, לימודי קבלה, נפרדות או אחדות, ללמוד קבלה, להתחבר לאחדות, להתחבר לנפרדות
ליצור הבנה, להבין כל אחד, לתקשר עם אנשים, הנחות יסוד, אחדות או נפרדות, לימוד קבלה, לימודי קבלה, נפרדות או אחדות, ללמוד קבלה, להתחבר לאחדות, להתחבר לנפרדות
... כל אחד, לתקשר עם אנשים, הנחות יסוד, אחדות או נפרדות, לימוד קבלה, לימודי קבלה, נפרדות או אחדות, ללמוד קבלה, להתחבר לאחדות, להתחבר לנפרדות מה המשמעות של האחדות והנפרדות? הדיון על האחדות והנפרדות מציב את המושגים הללו כמרכיבים מרכזיים להבנת המציאות והתפיסה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עם מי להתחבר, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עם מי להתחבר, איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, מומלץ, ייעוץ נפשי בתחום עם מי להתחבר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4844 שניות - עכשיו 25_08_2025 השעה 09:36:57 - wesi1