... אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו. אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה
מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב ... שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא
מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, כדאי לשדר ... בחר לא פוגע במוצר או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור
שמחמיא למוצר. שיקוף והזדהות עם הלקוח חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. שימוש במילים ... מתארות את המוצר בצורה נכונה. אם הלקוח לא סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות
ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר. איך למכור ביעילות? שיקוף של הלקוח במכירה החשיבות בשימוש במילים נכונות בתהליך ... מה שהוא רוצה ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא
מחמיאה למוצר. נגיד שהלקוח אומר אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר או משהו כזה נניח, ... אנחנו נשתמש ב - א ו - ד אבל ב ו - ג שהלקוח תיאר את זה לא טוב בעינינו אז אנחנו בעצם נחליף את זה למונחים אחרים מונחים יותר טובים יותר
מחמיאים למוצר. אבל גם זה לפעמים בעייתי למה? כי אם אנחנו נשתמש ב - א וב - ד בשני התיאורים שהם כביכול
מחמיאים למוצר עדיין מאחר שהשתמשנו בדיוק במילים שהלקוח השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא ... או בכל זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק
מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר
מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר. אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה ...