... אם אדם אומר אני רוצה להיות עשיר, אבל ניתן לגרום לו להרגיש טוב בעזרת משהו אחר (למשל מתנה או מחמאה), אז ברור שהוא לא באמת רוצה להיות עשיר בלב שלם. מי שרוצה משהו באמת בלב שלם, שום דבר אחר ...
... בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים ...
... ללמד אחרים, הוא יכול לגלות מהר מאוד היכן נמצאים הפערים בידע שלו. מצד שני, אליעד מזהיר שלפעמים, כאשר התלמידים מחמיאים ומוחאים כפיים, האדם עלול להפסיק לחפש ולהאמין שהוא כבר הגיע להבנה מלאה. זהו סיכון שיש להיות מודעים אליו. מתי ...
... לפרש זאת באופן שלילי, כאילו מנסים לבזות אותך. לדוגמה, אם מישהו אומר לך אתה חכם, במקום לקבל את זה כמחמאה, תפרש לעצמך שהוא בעצם קורא לך טיפש, או מנסה להקטין אותך. כך, הכבוד יהפוך מבחינתך לביזוי, ותחושת ההתרגשות מהכבוד ... עליך בכלל? אליעד מסביר שהפתרון האמיתי הוא להגיע למצב שבו האדם אדיש לכבוד לחלוטין, בין אם מדובר בכבוד חיובי (מחמאות, הצלחה) ובין אם מדובר בכבוד שלילי (ביזוי, השפלה). הוא מתאר מצב תודעתי שבו האדם רואה את המציאות כפי שהיא, ... אל מול שבחים וגם אל מול ביקורת. איך להפסיק לרדוף אחרי כבוד? מה לעשות כשמקבלים כבוד? איך להתמודד עם מחמאות וביקורת? מה ההבדל בין גאווה לענווה? למה אני תלוי באישור של אחרים? איך להרגיש ערך עצמי ללא תלות באחרים? ...
... מחירי הדיור, ולתקוף אותו על חוסר פתרון בעיות אלה במקום לדבר במונחים כלליים של תוכנית כלכלית. למה אסור היה להחמיא לנתניהו על יכולת הדיבור? הרצוג אמר לנתניהו אתה דווקא טוב בדיבור, שזאת טעות חמורה לפי אליעד, משום שהיא מחמיאה לנתניהו ומדגישה את הצד החזק שלו. במקום זאת הרצוג היה צריך להגיד משהו כמו אתה חזק בדיבורים בלבד. מה ...
... רוצה להרגיש חשוב ובעל ערך. במקרה כזה, אתה יכול לגרום לו להרגיש חשוב ומוערך בדרכים אחרות (לדוגמה, לתת לו מחמאות על עבודתו), וכך להפחית את הרצון שלו להשיג חשיבות באמצעות תדמית העסק. למה אנשים מסתבכים במריבות וויכוחים מיותרים? לדעת ...
... שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו. אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה ... לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, ... או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור שמחמיא למוצר. שיקוף והזדהות עם הלקוח חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. ... סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר. איך למכור ביעילות? שיקוף של הלקוח במכירה החשיבות בשימוש במילים נכונות בתהליך מכירה טעויות ... לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר. נגיד שהלקוח אומר אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר או ... שהלקוח תיאר את זה לא טוב בעינינו אז אנחנו בעצם נחליף את זה למונחים אחרים מונחים יותר טובים יותר מחמיאים למוצר. אבל גם זה לפעמים בעייתי למה? כי אם אנחנו נשתמש ב - א וב - ד בשני התיאורים שהם כביכול מחמיאים למוצר עדיין מאחר שהשתמשנו בדיוק במילים שהלקוח השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא ... בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר. אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג ...
... מציג את היתרונות והחסרונות של המוצר בצורה שקולה, סביר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. לעומת זאת, אם הוא רק מחמיא או רק מבקר בצורה קיצונית, ייתכן שהוא מנסה לבצע מניפולציה. לסיכום, אליעד מדגיש כי אין דרך אחת שמתאימה לכל ... ביקורת אישית או יגרום ללקוח להרגיש רע, הלקוח עלול לוותר על העסקה ולפנות למתחרים. לכן, במקרים רבים, גישה נעימה ומפרגנת יכולה לעזור במכירה. מדוע לא תמיד נכון להימנע מביקורת על הלקוח? לפעמים, דווקא ביקורת או אמירה כנה שאינה בהכרח ... להועיל לתהליך המכירה. אם המוכר מנסה להיות נחמד מדי, הלקוח עלול לחשוד ולתהות אם יש ניסיון לרמות אותו דרך מחמאות או התחנפות מוגזמת. לעומת זאת, כאשר המוכר מוכן לומר את האמת, גם אם היא לא נעימה, הלקוח עשוי להאמין ... באמת עוזר להבין את יתרונות המוצר וחסרונותיו, אפשר להניח שהוא נותן ערך אמיתי. מצד שני, אם הוא רק מנסה להחמיא או לחלופין מעליב בכוונה, כדאי לבדוק היטב את מניעיו. ולכן כל מקרה לגופו, שלא יעבדו עליכם ובהצלחה. איך לבנות ...
... כועס ומכנה אדם אחר טיפש, הוא כנראה חושב שטיפשות היא תכונה שלילית ביותר. כך, אם רוצים לפייס אותו או להחמיא לו, רצוי להגיד לו שהוא חכם. בדוגמה אחרת, אם אדם נמנע מלעשות רעש כדי לא להעיר ילדים ישנים, אפשר ... לך נגיד מישהו אומר מה אתה אומר את זה מה נראה לך שאני טיפש? זאת אומרת שאם אתה רוצה להחמיא לו אתה צריך להחמיא לו שהוא חכם, איך אתה יכול לדעת מה הבן אדם רוצה שישמע בתור מחמאה? תראה ממה הוא מנסה שלא תחשוב עליו נגיד הוא לא אומר לך את זה בפירוש, יש כל מיני דרכים ...
... אומרת לך מה אתה חושב שאני מכוערת ואתה לא אוהב אותי ואתה מזלזל בי אבל נניח שכל יום אתה מחמיא לה עשר פעמים והיא אומרת לך תודה שאתה מחמיא לי ותודה שאתה חושב שאני יפה, אז עוד פעם אז לא נגעת לה באיזה מחויב גדול אוקי ולא בהכרח ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לפרגן, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לפרגן, איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מורה רוחני, מאמן משפחתי בנושא לפרגן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331