... במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים
יקרים, תחרות על
המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד ... דרכים לומר ללקוח: הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא
המחיר הזול שלי. לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך. למה תמיד תפסיד בתחרות על
המחיר הזול ביותר? כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה ... אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס
מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם ... הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע
מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס
מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך ... בזול יותר. מיתוג עסקי נכון איך לא למתג את עצמך? תחרות על
המחיר הזול ביותר מיתוג
מוצרים יקרים איך להתמודד בתחרות עסקית? איכות או מחיר טעויות במיתוג עצמי ...