... לשתול במוח של הלקוח המראיין שלך בראיון עבודה, שבעצם הצעת המחיר שאתה נותן לו, היא לא הצעת מחיר סופית, אלא יש על מה לדבר ואפשרי לנהל משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם
לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה ... הוא X, זה כמו לומר שיש עוד מחיר שהוא לא מחיר המחירון ושהוא לא המחיר הפורמאלי, אלא הוא מחיר שהוא מחיר מחירון מיוחד, מחיר לא פורמאלי, מחיר לא רשמי וכיוב. שזה כמו
לומר ללקוח, שיש על מה לדבר על המחיר ושהוא יכול לבקש הנחה על המוצר שלך. ויש בזה עולם שלם, של לוגיקה איך להחליש דעה איך החליש רעיון וכל מיני שיטות, שבדרך כלל מגיעות ...