25:26שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה... ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר ... גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל ליצור קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כאשר אנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט במעלותיהם, אלא לגלות אמפתיה ולהראות שגם אנחנו סובלים מהן. לדוגמה, אם אדם יש לו דעה או תכונה שלא מקובלת, והם מרגישים בדידות בגללה, אם ... אדם רוצה להיות כפי שהוא עכשיו או רוצה להיות משהו אחר? לדוגמה, אם מישהו מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו. אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס ... מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה דומה לו בנקודות בהן הוא מרגיש ייחודיות או אפילו זרות, לדוגמה בחוויות או דעות שכוללות תחושות של ... ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא אמר אותה בעצמו. מהם החוקים ליצירת הזדהות חזקה? הדרך ליצור הזדהות היא להראות לבן אדם שהוא לא רק דומה לנו אלא למעשה, אנחנו כמותו. לדוגמה, אם אדם מספר לנו שהוא גר בעיר ... גם במובנים המיוחדים והייחודיים לו. לדוגמה, אם יש לו הרגל או דעה שונה מהכלל, אם אנחנו מוצאים את הדרך להראות לו שאנחנו חלק מההבדלים הללו, אז נוכל להקים קשר חזק יותר. מהי חשיבות ההזדהות עם תכונות רעות של אדם? כשאנחנו מציינים תכונות שליליות שמשותפות לנו ולמישהו אחר, חשוב לא להמעיט במעלותיהם, אלא לגלות אמפתיה ולהראות שגם אנחנו סובלים מהן. לדוגמה, אם אדם יש לו דעה או תכונה שלא מקובלת, והם מרגישים בדידות בגללה, אם ... אדם רוצה להיות כפי שהוא עכשיו או רוצה להיות משהו אחר? לדוגמה, אם מישהו מעשן אבל רוצה להפסיק, עלינו להראות לו גם שאנחנו מבינים את הדילמה הזו - אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה ... יש לכמה שפחות אנשים ויש אותם רק ללקוח, תכונות מאפיינות שבאופן יחסי בהן הלקוח שונה משאר האוכלוסייה ובהן תנסה להראות ללקוח שאתה דומה, למה זה ירכוש את האמון שלו עוד יותר. כמובן שלא לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו, אם ...