... יקבל מהמוצר עולים על החסרונות, כלומר, שהרווח שלו יהיה גדול מהמחיר שהוא משלם. איך לשנות תפיסת חסרונות ויתרונות של לקוח? אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע את הלקוח, צריך לדעת
להפוך אפשרי למחויב ומחויב לאפשרי. לדוגמה, כשהלקוח חושב שחיסרון מסוים במוצר הוא מחויב (חובה שיהיה חיסרון כזה), התפקיד של המוכר הוא להראות שהחיסרון הזה הוא רק אפשרי, כלומר, שאפשר להסתדר גם בלי מה שהלקוח חושב שחייב להיות במוצר. ולהפך, את היתרונות של המוצר שהלקוח רואה רק כאפשריים, צריך
להפוך למחויבים, כלומר, להראות שאלה דברים שחייבים להיות לו. כך יוצרים שינוי בתפיסה של הלקוח, ומקדמים אותו לרכישה. איך להשתמש במניפולציה חיובית בשכנוע? אליעד כהן מביא ... לך לסדר מהר את החדר כדי שתוכל לצאת מהר יותר לשחק. כך בעצם יוצרים קישור בין סידור החדר לרצון של הילד לצאת לשחק, מה שמקל עליו להחליט לסדר. עוד דוגמה שאליעד נותן, היא
להפוך חסרונות שנתפסים כמחויבים אצל הלקוח או הילד, לאפשריים. לדוגמה, אם הילד מתעקש שהוא לא יכול לסדר את החדר, אפשר לשכנע אותו שדווקא כן אפשרי שיסדר, על ידי השוואה ...