... שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר. דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר לא בא לי
להכין שיעורים. במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר מוטיבציה רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה ... לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר לא בא לי
להכין שיעורים, עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך
להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה? לסיכום, בשלב זה עלינו להבין אם ההתנגדות באמת מבוססת על מציאות או שמא מדובר בטענה שאין לה בסיס. השלב השלישי: ... להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב
להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר. סיכום הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא ... הוא קובע שהמוצר יקר? אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר לא בא לי
להכין שיעורים, יש לבדוק: למה לא בא לו? האם יש לו סיבה מוצדקת? האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת שיעורים? בקיצור, לפני שמגיבים, יש להבין את ההתנגדות לעומק. השלב השני: ... מנומסת לסרב בלי להתעמת? האם הוא באמת צריך אישור ממישהו אחר? כאשר ילד אומר לא בא לי
להכין שיעורים, יש לבדוק: האם באמת זה שהוא לא רוצה אומר שהוא לא צריך? האם חוסר רצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה? מה הנחות היסוד שמובילות אותו לאמירה זו? רק כאשר נבין את ... להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו. אם הילד מסרב
להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר. לסיכום הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר ...