אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להכין ✔איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
כאשר אתם מבצעים ראיון עבודה או מראיינים איש מקצוע, השאלות שתחליטו לשאול הן קריטיות עבור הערכת הידע והיכולות של המרואיין. אליעד כהן מסביר כיצד לשאול שאלות בצורה נכונה ומעוררת מחשבה, ומהם הדברים שחשוב להימנע מהם במהלך ראיון כזה. הנה הסיכום המלא והמפורט של עקרונות המפתח:

איך לשאול שאלות כדי לברר מה מרואיין יודע?

הנקודה המרכזית שצריך להבין היא, כאשר אתם שואלים מישהו שאלות, מטרתכם היא לגלות את הידע וההבנה שלו בנושא מסוים. חשוב לשים לב שאתם לא נכנסים לדמות שבה אתם מנסים להרשים את המרואיין בידע שלכם. המטרה היא לא להציג את עצמכם כמומחים בתחום, אלא להוציא מידע מהמרואיין בצורה נקייה ונטולת פניות.

המלכודת בה מראיין נכנס: הנטייה להרשים את המרואיין

במהלך ראיון עבודה או ראיון עם איש מקצוע, יש נטייה מובהקת של מראיינים לנסות להרשים את המרואיינים בידע שלהם. לדוגמה, אם אתם מראיינים רואה חשבון או עובד אחר, אתם עשויים להרגיש צורך להשלים את תשובות המרואיין, להוסיף מידע, או לתרום מידע תוך כדי השיחה. התנהגות כזו יכולה להסתיר את המידע האמיתי על הידע של המרואיין.

יש היגיון במצבים בהם עליכם לשדר שאתם מבינים גם בנושאים שאינכם בקיאים בהם, אך בהקשר של ראיון עבודה זה לא רלוונטי. כשאתם מראיינים מישהו, אל תנסו להרשים אותו. המטרה היא לבדוק מה הוא באמת יודע. אם תתחילו להוסיף מידע, אתם בעצם מונעים מעצמכם את היכולת להבין את הידע האמיתי של המרואיין.

הטיפ החשוב ביותר - תהיו "הטיפש" בראיון

בכדי להוציא את המידע האמיתי מהמרואיין, כדאי לאמץ גישה של "הטיפש" - כלומר, להעמיד פנים שאתם לא יודעים את התשובות ולהשאיר את המרואיין להסביר את עצמו. זהו כלי חשוב שמאפשר לכם להבין מה הוא באמת יודע.

שאלות כאלה יכולות לכלול:

- "איך היית עושה ככה וככה?"

- "מה דעתך על נושא מסוים?"

כך המרואיין יוכל להציג את עמדתו בצורה חופשית, ותוך כדי כך תבינו אם הוא באמת מבין את הנושא או לא.

שאלות פתוחות מול שאלות ממוקדות - איך לשלב ביניהם?

עליכם להבין את ההבדל בין שאלות פתוחות ושאלות ממוקדות:

- שאלות פתוחות מאפשרות למרואיין להציג את מחשבותיו בצורה חופשית ולהסביר איך הוא רואה את המצב או את הנושא.

- שאלות ממוקדות עוזרות לכם לקבל תשובות מדויקות יותר על נושא ספציפי שחשוב לכם לדעת אם המרואיין מבין בו.

אם תשאלו רק שאלות פתוחות מדי, ייתכן שבסוף הראיון לא תדעו את התשובות לשאלות המרכזיות שלכם. לכן חשוב לשלב את שני סוגי השאלות - פתוחות וממוקדות - בכדי להוציא את המידע שאתם זקוקים לו.

למה חשוב לא להוסיף מידע במהלך השיחה?

כאשר אתם שואלים את המרואיין שאלה ומספקים לו תשובה משלכם או תורמים מידע, אתם עלולים להטות את תשובתו. לדוגמה, אם אתם שואלים שאלה והוא עונה עליה, ואתם מוסיפים: "כן, אפשר גם לעשות ככה וככה", אתם לא יודעים אם המרואיין היה חושב על זה בעצמו או אם הוא פשוט הסכים עם מה שאמרתם.

ברגע שאתם מוסיפים מידע, אתם למעשה מקטינים את היכולת שלכם להבין אם המרואיין באמת הבין את הנושא או לא. לכן, חשוב לשמור על גישה נייטרלית ולתת למרואיין את הזמן והמרחב להביע את עמדתו.

טכניקה מתקדמת לבדוק ידע אמיתי

אליעד מציע טכניקה מתקדמת כדי לבדוק את הידע האמיתי של המרואיין:

1. קחו נושא שאתם מבינים בו היטב.

2. העמדו פנים שאתם לא מבינים בו כלל.

3. שאלו שאלות פשוטות, לצד שאלות מסובכות - ביחד.

כך תוכלו לבדוק אם המרואיין באמת מבין את התחום והאם התשובות שהוא נותן תואמות את הידע שלכם.

סיכום - איך לנהל ראיון עבודה בצורה נכונה?

הנקודה המרכזית היא לא לנסות להרשים את המרואיין, אלא להיפך - להקשיב לו ולתת לו להראות לכם מה הוא יודע. אם אתם מראיינים מישהו, אתם צריכים להיות המאזינים, לא המורים. המטרה שלכם היא ללמוד את הידע של המרואיין, לא להראות לו כמה אתם יודעים.

אם אתם משחקים את "החכם" או מנסים להרשים, אתם עשויים להפריע לתהליך ולהפסיד מידע חשוב על יכולות המרואיין.
איך לשאול שאלות נכון ולהוציא מידע ממרואיין?

כאשר שואלים מישהו שאלות ומנסים לברר מה הוא יודע, חשוב לשים לב שאתה הוא זה ששואל את השאלות, ולא נכנס לדמות שבה אתה מנסה להרשים את הנשאל בידע שלך.

מה לא לעשות?

לדוגמה, אם אתה מראיין איש מקצוע - רואה חשבון, עובד חדש לעסק שלך או כל אדם אחר - והמטרה שלך היא לבדוק את הידע שלו, ישנה מלכודת נפוצה: במהלך הראיון, אתה עלול למצוא את עצמך מתחיל להשלים לו משפטים, להוסיף מידע, לתרום לו מידע. אך זה בדיוק מה שצריך להימנע ממנו.

יש אמנם מצבים שבהם כדאי לשדר שאתה מבין בתחום מסוים, גם אם אינך באמת בקיא בו, אך בהקשר הנוכחי, זהו היבט אחר שאינו רלוונטי כרגע. המיקוד כאן הוא בכך שבמהלך ראיון, חשוב שלא תנסה להרשים את המרואיין, אלא להפך - עליך להקשיב ולתת לו לדבר, כדי שתוכל להעריך את הידע שלו באמת.

איך לשאול שאלות בצורה נכונה?

כאשר אתה מראיין מישהו, עדיף שתאמץ גישה של "הטיפש" - כלומר, גישה של מי שאינו יודע דבר. למשל, שאל אותו:

- "איך היית עושה ככה וככה?"

- "מה דעתך על נושא מסוים?"

כך תאפשר לו להסביר בעצמו את עמדתו, ובאמצעות התשובות שלו תוכל להעריך אם הוא באמת מבין במה שהוא מדבר.

שאלות פתוחות מול שאלות ממוקדות

כדי להעריך ידע אמיתי, יש לשלב בין סוגים שונים של שאלות:
  • שאלות פתוחות - מאפשרות להבין את צורת החשיבה של המרואיין ולראות איך הוא מנתח בעיות.
  • שאלות ממוקדות - מבטיחות שתקבל תשובות לנושאים מסוימים שחשוב לך לדעת.
אם תשאל רק שאלות פתוחות מדי, ייתכן שבסוף הראיון לא יהיו לך תשובות ברורות לשאלות הקריטיות שלך. לכן, חשוב לשלב גם שאלות ממוקדות שיכריחו את המרואיין להציג את הידע שלו בנושא מסוים.

למה לא כדאי להוסיף מידע במהלך השיחה?

אם במהלך השיחה אתה תורם מידע מסוים, עלולה להיווצר בעיה:

נניח ששאלת שאלה, והמרואיין ענה. במקום לתת לו להמשיך, אתה אומר:

"כן, כי אפשר גם לעשות ככה וככה..."

כאן עליך לעצור ולחשוב - האם המרואיין היה מגיע לתשובה הזו גם ללא ההתערבות שלך? האם הוא באמת יודע את התשובה, או שהוא פשוט הסכים איתך?

ברגע שאתה מוסיף מידע, אתה עלול לא לדעת אם המרואיין באמת הבין את הנושא, או אם הוא רק הלך בעקבותיך. לכן, עדיף שתשמור על עמדה נייטרלית ותן למרואיין לספק את המידע בעצמו.

טכניקה מתקדמת לבדיקה אמיתית של ידע

כדי לבדוק ידע אמיתי, אפשר להשתמש בטכניקה הבאה:

1. קח נושא שאתה מבין בו היטב.

2. העמד פנים שאינך מבין בו כלל.

3. שאל שאלות בסיסיות ושאלות מתוחכמות בו - זמנית.

כך תוכל לבדוק האם התשובות שמספק המרואיין תואמות את מה שאתה יודע, ואם הוא באמת מבין את התחום.

סיכום - איך לנהל ראיון נכון?

הדבר החשוב ביותר הוא לא לנסות להרשים את המרואיין, אלא לאפשר לו להרשים אותך.

תפקידך הוא להקשיב ולשאול, לא להראות לו כמה אתה יודע.

אם תשחק את "החכם", אתה עלול להפריע לתהליך ולהפסיד מידע חשוב.

חפשו מידע נוסף

למידע נוסף על איך לשאול שאלות נכונות, איך לראיין אנשים ואיך להוציא מידע בצורה חכמה, היכנסו לאתר האינטרנט EIP.co.il.
לא להרשים את הנשאל ראיון עבודה להשתמש איך להוציא מה לשאול בראיון עבודה להבדיל מה הוא יודע לשאול שאלות בראיון עבודה לאמץ שאלות בראיון עבודה עובד איזה שאלות לשאול איזה שאלות לשאול בראיון עבודה איך להכין איך להכין שאלות לראיון עבודה איך להתכונן איך להתכונן לראיון איך להתכונן לראיונות איך לראיין איך לראיין איש מקצוע איך לראיין אנשים איך לראיין עובד איך לראיין עובדים איך לשאול איך לשאול שאלות איך לשאול שאלות בראיון איך לשאול שאלות בראיון עבודה איש מקצוע לא להרשים את הנשאל להכין להכין שאלות לראיון עבודה להרשים להתכונן להתכונן לראיון להתכונן לראיונות להתראיין לראיין לראיין איש מקצוע לראיין אנשים לראיין עובד לראיין עובדים לשאול לשאול בראיון לשאול בראיון עבודה לשאול שאלות לשאול שאלות בראיון לשאול שאלות בראיון עבודה מה לשאול בראיון מה לשאול בראיון עבודה מקצוע מראיין מראיין ומרואיין עבודה עובד עובדים ראיון ראיון עבודה ראיונות שאלה שאלות שאלות בראיון שאלות בראיון עבודה שאלות לראיון עבודה
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק ... חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, ... לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות ... ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים ... את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא ... שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה ... שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של ... ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש ... וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן אני אומר שבדיוק ההפך. אני אומר שצריך לקחת את מה ... מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש המכירות, הרי בכל מקרה בסוף איש המכירות יצטרך לעשות את פגישת ... שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות, להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו בצורה פחות טובה, את מה שאיש המכירות מסביר בעל פה. כי ... יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך להכין את חומרי השיווק האלו. אז אני אומר, שזה לא נכון. אני אומר, שצריכים לקחת את תהליך המכירה של ... המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ליותר קל. דהיינו, גם חומרי שיווק שהם זהים יחסית למסרי ... עוד עשוי להתנגד למה שכתבתי? מנהלי שיווק שלא ירצו לריב עם אנשי המכירות ולא ירצו להכין חומרי שיווק שהם חושבים שהם לא חייבים להכין. איך להתמודד עם ההתנגדויות שלהם? זה עוד נושא בפני עצמו. אבל מי בטוח יסכים עם מה שכתבתי? בעל ... העסק שלא מפחד שהשיווק יהפוך את המכירות למיותר, הרי שמנקודת המבט הזו, צריכים להכין חומרי שיווק רובוטיים, שיעזרו לאיש המכירות האנושי, למכור יותר טוב. למרות שזה מייתר את תהליך ... ללקוח את הכל בפירוט וכולי. ולכן לסיכום: יש חומרי שיווק שאותם בטוח צריכים להכין. יש חומרי שיווק, שההכנה שלהם בטוח תביא תועלת. והם חומרי השיווק שיהיו בהם את המסרים של איש ... המכירות. כי זה יכול לגרום לנזק. וזה כמובן עוד נושא אחר. וגם כמובן שלא צריכים להכין סתם חומרי שיווק שלא יביאו שום תועלת. אבל כן צריך לעזור לאיש המכירות האנושי, להיות פחות איש מכירות רובוטי, וצריכים להכין חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה של איש המכירות. ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על ... דקות לשכנע אותו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של ... לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו ... וכולי. וזה בעצם אומר, שעל העסק להכין חומרי שיווק, בהתאמה לתהליכי המכירה. דהיינו, צריכים לבנות להכנת ... האלו ובהתאם למסרים האלו צריכים להכין חומרי שיווק. ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים ... וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, ... להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל ... תועלת כלשהי. וכל חומר שיווקי, אפשרי להכין אותו ברמות גימור שונות, בעלויות שונות וכולי. ויש כאן המון ... את הרשימה של חומרי השיווק שצריכים להכין, אותה צריכים לגזור מכל המסרים שמעבירים ללקוח בתהליכי המכירה ... ומכך לגזור את חומרי השיווק שרוצים להכין. ואת התיעדוף להכנת חומרי השיווק, ניתן לעשות אותו לדוגמה בהתאם ...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח, אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי. אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של ... ללקוח. ולכן, ברמה העקרונית, כדאי לייצר חומרי שיווק, גם כאלו שאולי או אפילו וודאי הלקוח לא יעיין בהם. להכין כל חומר שיווקי, שמגבה כל מידע שאיש המכירות מעביר ללקוח. וכמובן שצריכים לדעת באיזה סדר להכין חומרי שיווק וגם איך להתחיל להכין חומרי שיווק וכמובן שכדאי שתהיה גם תוכנית להכנת חומרי שיווק וכולי. אבל עדיין כדאי להבין, שכאשר יש ללקוח הבנה שיש חומר שיווקי שהוא אפילו רק יכול לעיין בו, עצם זה עוזר להגדלת האמון ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן ... מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות וצורה. דהיינו, שמתחילים בלכתוב את המהות של מה שרוצים לכתוב לומר. ... זאת גם עם נייר ועט, אבל רצוי יותר לעשות זאת מול מחשב, כדלקמן. ואסביר כאן את כל התהליך בדימוי של כתיבת מאמר. אבל זה תהליך זהה לחלוטין, גם במקרה שרוצים להכין הרצאה לכתוב נאום וכיוב. שלב 1 - נסה להגדיר בכמה שפחות מילים, על מה אתה הולך לכתוב את המאמר שלך. וכמה שפחות מילים, ... לומר, אלא תכתוב רק ראשי פרקים של מה שאתה רוצה לומר. לדוגמה: 1 - על חשיבות אכילת עגבניה. 2 - תהליך גידול העגבנייה. 3 - מחירי העגבניות. 4 - איזה מאכלים ניתן להכין מעגבניה. ואני חוזר ומדגיש, אל תכתוב כאן את כל מה שאתה רוצה לכתוב ולומר, אלא רק ואך ורק כותרות ראשיות של הנושאים שאתה ... אתה מרוצה ממה שכתבת. אולי ברצונך להוסיף משהו לתקן משהו להסביר משהו וכולי. הארות כלליות - הכנת תוכן המאמר - כמובן שלפני שאתה מתחיל לכתוב מאמר כלשהו מתחיל להכין נאום כלשהו וכיוב, עליך לדעת באופן כללי מה בכלל אתה רוצה לומר ולכתוב. וכאן הוסבר, איך לארגן את מה שאתה רוצה לומר, לצורה של מאמר. אבל כמובן שעליך לדעת מראש מה אתה רוצה לומר. ובנוסף, באפשרותך גם תוך כדי כתיבה, להכין תתי כותרות של מה שאתה רוצה לומר. ורק תוך כדי כתיבה, לאסוף את המידע שאתה רוצה להעביר. הארות כלליות - שימוש בפסקאות - ... של משפטים בשפת דיבור. והרעיון הוא, שגם אם מדובר במאמר טיעוני, עדיין התהליך עצמו של כתיבת המאמר עצמו תהיה זהה. הארות כלליות - הכנת נאום - נניח שאתה רוצה להכין נאום. כתוב לך את הכותרת הראשית. תתי כותרות. תתי תתי כותרות וכולי, בצורה מובנית ולפי הסדר שאתה רוצה. ועכשיו באפשרותך ...
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה?
... תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס? איך לכתוב בלוג? איך לכתוב דרשה? איך לכתוב ספר? איך לכתוב חיבור? איך לכתוב טקסט? איך לכתוב נאום? איך לכתוב הרצאה? איך לכתוב מאמר או לבנות הרצאה בצורה פשוטה וברורה? הדרך לכתוב מאמר, לבנות הרצאה, להכין מצגת או ליצור סדנה, מתבססת תמיד על אותו עיקרון פשוט וברור. אליעד כהן מסביר כי אין באמת הבדל מהותי בין כתיבת ספר, מאמר, ... בנושא טיפול בילדים? אליעד נותן דוגמה נוספת של כתיבת מאמר על טיפול בילדים. תחילה יש לבחור בכותרת ראשית: טיפול בילדים. אחר כך לשאול שאלות כמו: איך מטפלים בילד שמסרב להכין שיעורי בית? איך להתמודד עם ילד שמרביץ לאמא שלו? איך לטפל בילד שיש לו בעיות חברתיות? כל שאלה הופכת לכותרת משנה, ומיד ... שאלות: מהם מטוסים? היסטוריה של המטוסים? איך מיוצרים מטוסים? יתרונות וחסרונות של המטוסים? כל פרק נבנה באותה שיטה: כותרת משנה, תשובות, ושאלות נוספות להרחבת התוכן. כיצד להכין סדנה בקלות וביעילות? גם בניית סדנה פשוטה מאד. הסדנה מורכבת משאלות, וכל שאלה היא שיעור בפני עצמו. אם רוצים סדנה של 50 ... ומעניין בדרך זו, ללא קושי מיוחד. איך לכתוב מאמר? איך מכינים מצגת מקצועית? איך יוצרים סדנה? איך לתכנן קורס דיגיטלי? איך לכתוב תוכן עניינים? איך לכתוב מערך שיעור? איך להכין הרצאה? תקשורת בין אישית, הבעה בכתב, הבעה בעל פה, יכולות תקשורת, איך לכתוב טור דעה? ליצור תוכן, איך לכתוב מאמר? איך כותבים מערך שיעור? איך מכינים מצגת? איך להכין פרזנטציה? איך יוצרים סדנא? איך להכין קורס דיגיטלי? איך לכתוב ספר דיגיטלי? איך לכתוב מאמר טיעון? איך לכתוב מכתב? איך לבנות נאום? איך להכין נאום? איך להכין הרצאה? איך לתכנן הרצאה? איך להתחיל לכתוב ספר? איך לכתוב נוהל? איך לכתוב נימוק? איך לכתוב סיכום? איך לכתוב סיפור? איך ... איך לכתוב ראשי פרקים? איך לכתוב תסריט? איך לכתוב תוכנית עסקית? איך לכתוב תקציר? איך לכתוב תוכן עניינים? איך כותבים מאמר? כיצד לכתוב מאמר? איך בונים מערך שיעור? איך להכין מצגת? איך לכתוב סיפור ספר? איך להתחיל לכתוב? איך לכתוב מערך שיעור? איך לבנות מערך שיעור? איך להתחיל פרזנטציה? איך בונים סדנה מוצלחת? איך כותבים סדנא? איך בונים קורס? איך לכתוב תסריט ספר? איך מכינים מערך שיעור? איך להכין מערך שיעור? איך מכינים פרזנטציה? איך בונים סדנה? איך לתכנן סדנא? איך לתכנן קורס דיגטלי? איך לכתוב ספר ילדים? איך עושים מערך שיעור? איך להכין מצגת מקצועית? איך לכתוב פרזנטציה? איך לבנות סדנה? יצירת תוכן שיווקי, מדריך כתיבת תוכן, רעיונות לכתיבת תוכן, איך לבנות פרזנטציה? איך להכין סדנא? איך יוצרים קורס דיגיטלי? ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
... לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע ... ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם לאו דווקא משקפים את המאפיינים האמיתיים של המוצר עצמו. כרגע נדבר על מצב שבו רוצים להכין חומרי שיווק שמשקפים באופן מלא אך ורק מאפיינים אמיתיים של המוצר שאותו רוצים למכור. אז ברמת העיקרון יש כל מיני שיקולים לגבי איזה חומרי שיווק כדאי להכין על המוצר, באיזה סדר להכין את חומרי השיווק? כמה השקעה כדאי להשקיע בהכנת כל חומר שיווקי? מתי לפרסם את החומר השיווקי ... שאנחנו מעבירים ללקוח בפגישות השונות. כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל. ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. ... את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק. לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו מסבירים ללקוח על המהירות הייחודית של הרכב, או על ... שצריך להפריד בין תהליך שבו אנחנו מכינים רשימה מסודרת של הרעיונות שאנחנו מעבירים ללקוח בתהליך המכירה, עבור תהליך של הכנת חומרי שיווק, לבין זה שכדאי ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, אלא אך ורק עבור תהליך המכירה עצמו. דהיינו, כדאי לכל עסק להכין רשימה מסודרת של כל הרעיונות שהוא מעביר ללקוחות שלו, בתהליכי המכירה השונים ביחס למוצרים שלו. ... מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי שיווק או כדי להכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח ... לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל השיווק להכין ממנו חומרי שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי ...
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
... מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים ... במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח ... במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה. אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם ... שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק ... אז עד כאן הבנו, שלב 1 להכין רשימת מאפיינים של המוצר שלך, עם דגש לגבי ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים של המוצר שלך. שלב 2 להכין תכנים שיווקיים שימחישו ללקוח שלך את ההבדלים שבין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים שלך. כאשר הרעיון הוא, לתת ללקוח להתנסות במוצר שלך כמה ... הארוכה אבל הקצרה, היא להכין רשימה של הבדלים בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ... כי המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך אמיתי ללקוח שלך ותוך כדי זה לשווק לו את המוצר שלך. לסיכום: תשקיע בלהכין חומרי שיווק טובים ולאורך זמן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להכין, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להכין, איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מאמן אישי לנוער, מאמן לכלכלת המשפחה בנושאי להכין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 20:56:33 - wesi1