... ויחשוד בך. למשל, אם אתה שואל אותו למה אתה מפחד?, אבל בראשך אתה בעצם רוצה להראות לו שאין סיבה לפחד, הילד ירגיש שאתה לא באמת מקשיב לו. זה יכול
לגרום לו לא לשתף פעולה ואף להסתגר יותר. החקירה חייבת להתבצע מתוך רצון אמיתי להבין את האמת שלו, מבלי להכניס את דעתך האישית על כך שהפחד לא נכון או לא מוצדק. מה האיזון הנכון בין אהבה ... הוא יגיד לך לא יודע כאילו אין לו אינטרס לשתף פעולה להבין את עצמו, זאת אומרת אנחנו צריכים ליצור לו אינטרס להבין את עצמו ולכן אנחנו צריכים
לגרום לו להרגיש רע מזה שהוא מפחד. עכשיו איך אנחנו נגרום לו להרגיש רע אפשרות אחת אומרת באמצעות זה שנצחק עליו אתה פחדן אתה מוג לב מי רוצה פחדן כמוך בבית אוקי זאת אפשרות אחת. עכשיו מה ... לעלות למעלה לקחת את זה או נגיד הוא צריך משהו אומרים לו בוא למעלה קח למעלה רד למטה אומרים לו כל מיני דברים כאלה. אז דבר ראשון אחד אנחנו רוצים
לגרום לו להרגיש רע מזה שהוא מפחד, למה כי אם הוא ירגיש טוב עם זה שהוא מפחד יכול להיות שהוא לא ינסה לפתור את זה הוא לא ינסה להבין את זה כי בשביל מה לו טוב לו עם זה שהוא מפחד הפחד עוזר ... אז הוא מפחד אבל יש לו הרבה פחדים נוספים צריך לבדוק מה הפחדים הנוספים שלו ולטפל בפחדים הנוספים. הבנת? ש: על ידי שיחות? אליעד: לא קודם כל לנסות
לגרום לו לא לפחד משאר הדברים כאילו אם אתה רוצה שהוא לא יפחד מזה תברר שהוא לא מפחד מדברים אחרים זה קודם כל כמטרה תציב לעצמך מטרה, אתה אמרת יש לי מטרה
לגרום לו לא לפחד לעלות לקומה שנייה נכון יפה אני אומר תגרום לו לא לפחד מעוד פחדים אחרים לא לפחד לעבור את הכביש לא לפחד לא יודע מה כל מיני דברים יומיומיים לא לפחד, כל מה שהוא מפחד קצת ... הוא היה משוגע ורואה דברים שלא קיימים זה עוד יותר מורכב אבל אז מה. אתה הבנת את זה? ש: כן. אליעד: מה הבנת? ש: את הכל לחזור? אליעד: תסביר כן. ש:
לגרום לו להרגיש שאני לא מאיים עליו מתנגד ודבר ראשון להכיל אותו אולי אפילו כפתיחה. אליעד: מה אמרתי רק לא מאיים ולא מתנגד או אפילו? ש: אני צריך לבדוק מה האמת. אליעד: לא אתה דילגת על שלב ...