... עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל המתחרים. לדוגמה, אם אתה מעניק
ייעוץ אישי במחיר 1000 שקלים לשעה, ומתחרה מציע שירות דומה בחצי מחיר, עליך להדגיש נקודות כמו:
הייעוץ שלי מבוסס על ניסיון מיוחד שאין לאחרים. לקוחותיי מקבלים ערך משמעותי ... ייחודי בתמחור? אליעד כהן מציין הבדל קריטי בין מוצרים סטנדרטיים, כמו שולחנות, לשירותים ייחודיים, כגון
ייעוץ אישי. מוצר סטנדרטי כמו שולחן יכול להימכר במחירים שונים מאוד (לדוגמה, ... ב - 300 שח ושולחן אחר ב - 3000 שח), משום שיש הבדלי איכות ומותגים שונים. עם זאת, שירות ייחודי ואישי כמו
ייעוץ לא יכול להיות זול או יקר יותר, מפני שהוא מוצר מותאם אישית שאין לו ... יש מקרים שבהם אכן יש אלטרנטיבה זולה יותר, אבל זה לא בהכרח אומר שהיא טובה יותר. לדוגמה, אם אתה מציע
ייעוץ שיווקי במחיר של 1000 שח לשעה, ומישהו אחר מציע
ייעוץ דומה ב - 500 שח לשעה, חשוב להדגיש שהמוצר שלך הוא ייחודי: -
הייעוץ שאני נותן מבוסס על ניסיון שאין לאחרים. - הלקוחות שלי מקבלים ערך משמעותי יותר בזמן קצר יותר. - אם
הייעוץ שלי היה נמכר במקום אחר, זה לא היה אותו דבר. הדגש כאן הוא שבניגוד ... שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח וגם ב - 3000 שח, כי יש גרסאות שונות של איכות. אבל יש מוצרים, כמו
ייעוץ אישי או שירותים מותאמים אישית, שאי אפשר לקנות אותם לא בזול יותר ולא ... לא יכול להיות אף פעם אותו דבר נכון, עכשיו האם זה נכון או לא נכון זה נכון ולא נכון נגיד שמישהו נגיד מקבל
יעוץ באיזה נושא הוא מקבל
יעוץ כלשהו
יעוץ שיווקי האם יכול להיות שבמקום אחר נגיד אתה לוקח אלף שקלים לשעה יכול להיות שמישהו אחר במקום אחר לוקח על
יעוץ שיווקי חמש מאות יכול להיות אבל זה לא בדיוק אותו
יעוץ זה משהו אחר נכון. עכשיו שימו לב למשהו מעניין במקרה כזה שמה יש פה כמה היבטים היבט אחד יכול להיות ששמה יותר זול, ה - title זה אתה מה אתה מוכר
יעוץ שיווקי מה הוא מוכר
יעוץ שיווקי יכול להיות שזה אותו
יעוץ שיווקי ויכול להיות שלא נכון אבל ה - title הוא אותו title אבל המוצר הוא לא בהכרח אותו מוצר. עכשיו אבל פה יש קטע מעניין כי פה את
הייעוץ שאתה נותן לא רק שאי אפשר, האם אפשר לקנות את
הייעוץ האישי שלך ביותר זול
הייעוץ האישי שלך אפשר לקנות אותו ביותר זול? ש: לא. אליעד: לא אבל יש פה קטע ...