אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טלפון ✔תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד.

ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: "שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת לנו הודעה / כי התעניינת במוצר שלנו" וכיו"ב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי.

במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון "שלום לך [שם הלקוח] " אחר כך אולי אמירה כללית של "ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך" וכיו"ב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיו"ב.

אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, "אני פונה אליך כי X", לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת.

כי בעצם האמירה של "אני פונה אליך כי השארת הודעה" וכיו"ב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של "מתי השארתי הודעה / איפה השארתי הודעה / איזה הודעה השארתי / מי נתן לך את הפרטים שלי" וכיו"ב.

כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר.

והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של "אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש ביטוח / לבדיקת הביטוחים שלך" וכיו"ב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום לומר ללקוח "אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה" אפשרי לומר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית / בקשר לעניין של רכישת דירה" וכיו"ב.

ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין.

ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיו"ב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיו"ב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו.

ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיו"ב.

ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו.

לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לתכנון מטבח / בנוגע לעיצוב מטבח" וכיו"ב. אבל לא "כי השארת לנו פרטים" וכיו"ב.

והעצה הזאת שנתתי כאן, היא טובה עוד יותר במקרים שעושים שיחות יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, ב"אני פונה אליך בנוגע לרכישת X" במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי.

לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
איך לחזור תסריט שיחה שיחת טלפון איך לחזור ללידים קרים סיבות מול לקוחות עבר תסריט שיחת מכירה בטלפון רכישת בית היגיון הגיוני איך להתחיל איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית איך לחזור איך לחזור ללידים קרים איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים בטלפון התחלת שיחת מכירה טלפונית טלמרקטינג טלפון טעויות טעות להתחיל להתחיל שיחת מכירה טלפונית לזכור לחזור לחזור ללידים קרים לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לטעות לידים קרים למכור למכור את שיחת המכירה למכור בטלפון לקוח לקוח השאיר פרטים בטעות לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש לקוח מכחיש פניה לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות מאיפה מתחילים מוקד מכירות מוקד מכירות טלפוני מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות שיחה שיחה טלפונית שיחה יוצאת שיחה יוצאת ללקוח שיחה עם לקוח שיחות יוצאות שיחות יוצאות ללידים קרים שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירה יוצאת שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלפוני תסריט שיחה טלפונית תסריט שיחה יוצאת ללקוח תסריט שיחה עם לקוח תסריט שיחת מכירה תסריט שיחת מכירה בטלפון תסריט שיחת מכירה טלפונית
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? מהן הדרכים לגרום לבחורה לתת לך את הטלפון שלה? כאשר אתה פונה לבחורה ומעוניין לקבל את הטלפון שלה, חשוב להבין שהתוצאה תלויה לא רק במילים ... השיחה עצמה. גישה זו לא נוגעת רק בטכניקות של פיתוי או בקשה ישירה, אלא בעיקר במניעיך הפנימיים, בהבנה שמה שאתה רוצה להוציא מהשיחה לא בהכרח צריך להיות בהכרח מספר הטלפון שלה. החשיבה המקדימה שהמשפיעה על השיחה אם בראש שלך יש מחשבה ברורה שמה שאתה רוצה הוא לקחת את הטלפון שלה, סיכוי נמוך שתצליח להשיג את מטרתך. כשאתה מדבר עם בחורה ויודע מראש שאתה רוצה את מספר הטלפון שלה, אתה משדר לה, גם בלי לדעת, שאתה רוצה לקחת ממנה משהו. אנשים, ובמיוחד נשים, לא אוהבים כשהם מרגישים שהם נתפסים כאובייקטים או כמשאב שנלקח מהם. זה יכול להיות מספר טלפון, כסף או כל דבר אחר. כל עוד לא נבנית מערכת יחסים בסיסית של כבוד הדדי, לא יהיה סיכוי גבוה לכך שהיא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. גישה נכונה: הנאה מהשיחה הגישה הנכונה לפנות אליה היא לחשוב לא על איך לקחת את הטלפון שלה, אלא איך להינות מהשיחה איתה. כשאתה פונה ... אלא פשוט לשוחח ולהכיר אותה. תתחיל את השיחה ממקום של עניין אמיתי, ולא ממקום של צורך לקבל ממנה משהו. השיחה עצמה צריכה להיות מהנה, לא משנה אם בסופה תקבל את מספר הטלפון או לא. אם תתמקד בכיצד להפוך את השיחה למעניינת ומהנה, סיכוייך להצליח גדלים. איך לגרום לשיחה להיות מעניינת? הסוד כאן הוא לא להילחץ מהמטרה של לקבל את הטלפון. במקום זאת, יש להשקיע בהפיכת השיחה למעניינת ... שמעניין אותך או שהיא בחרה לדבר עליו. המטרה היא ליצור חיבור ולהרגיש נעים בשיחה. ההשלכות של שיחה מוצלחת אם השיחה תהיה מעניינת עבור הבחורה, היא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. לא מדובר כאן בטריק או בניהול שיחה ... מהשיחה, הבחורה מרגישה זאת. היא מבינה שאתה לא מנסה להוציא ממנה משהו, אלא פשוט נהנה מהשיחה ומהקשר האנושי. זה בדיוק מה שיביא אותה בסופו של דבר להסכים לתת לך את הטלפון שלה. סיום השיחה והבקשה למספר טלפון כמובן, לאחר שיחה מהנה, יהיה אפשר לשאול את הבחורה שאלות פשוטות כמו: מה השם שלך? או איך אפשר ליצור איתך קשר? זה יכול להיות הדרך להתחיל לבקש את מספר הטלפון שלה, אך גם אם היא לא תיתן אותו מיד, השיחה המעניינת עשויה להוביל לכך שהיא תסכים לתת אותו בהמשך, כאשר היא תרגיש שכיבוד הדדי נוצר בשיחה. לסיכום ככל שהשיחה תהיה מעניינת ונעימה לבחורה, כך סיכוייך לקבל את מספר הטלפון שלה יגדלו. העיקר הוא להימנע מלפנות אליה ... מה יקרה בסוף השיחה - אם השיחה היתה טובה ומעניינת, היא תרצה לשמור איתך על קשר. איך להתחיל עם בחורה? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה? איך להשיג טלפון מבחורה? איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? מה לעשות כדי שהשיחה תהיה מעניינת? איך לדבר עם בחורה ברחוב? על מה לדבר עם בחורה? איך לבקש טלפון מבחורה? איך לקחת טלפון מבחורה? אומנות הפיתוי, איך מתחילים עם ...
איך לגשת לבחורה? איך לקבל מבחורה מספר טלפון? איך להשיג טלפון מבחורה? איך להוציא טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך פונים לבחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה ברחוב? לפתח שיחה עם אנשים
איך לגשת לבחורה? איך לקבל מבחורה מספר טלפון? איך להשיג טלפון מבחורה? איך להוציא טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך פונים לבחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה ברחוב? לפתח שיחה עם אנשים
... לגשת לבחורה? איך לקבל מבחורה מספר טלפון? איך להשיג טלפון מבחורה? איך להוציא טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך פונים לבחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת ... מתאר את הצעדים השונים על מנת לפתח את היכולת לגשת לבחורה ברחוב ולבקש ממנה את מספר הטלפון. הוא מתחיל בכך שמסביר שחשוב לא לפחד ולגשת לאנשים באופן כללי, לא רק ... לאחר שהתאמנו בשיחות עם אנשים באופן כללי, ניתן לעבור לשיחות עם בחורות ולבקש את מספר הטלפון שלהן. כשהשיחה מתנהלת בצורה טובה, אפשר לבקש את מספר הטלפון, להגיד משהו כמו היה נחמד לדבר איתך, אפשר לקבל את הטלפון שלך? או אפשר לשאול איך קוראים לך? כדי ליצור קשר ולהתקדם עם השיחה. איך ... לומר שלום לאנשים, לדבר עם אנשים, אומנות הפיקאפ, איך לעשות פיקאפ? איך להשיג מספר טלפון של בחורה? לפתח שיחה בפייסבוק, לפתח שיחה עם בחורה, איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? איך לבקש טלפון מבחורה? איך לקחת טלפון מבחורה? ...
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
... באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט מתי נכון לעבור מהתכתבות באתר הכרויות לשיחת טלפון? אליעד כהן מסביר שכאשר מתכתבים באתרי הכרויות, השלב של המעבר להתקשרות בטלפון תלוי באופי השיחה ובהרגשה שנוצרת בין הצדדים. אין נוסחה מדויקת לגבי מספר ההודעות או משך הזמן שצריך לחלוף לפני שמבקשים מספר טלפון, אלא זה בעיקר תלוי בתחושה הכללית, ובאם כבר נוצר חיבור בסיסי ונעים בין הצדדים. אליעד מדגיש את החשיבות של ההבנה למה אתה בעצם רוצה לדבר בטלפון - האם הכוונה היא רק להעביר את הקשר לשלב הבא או לייצר שיחה יותר זורמת, כיפית ואישית. מה החששות שמונעים מבחורה לתת את מספר הטלפון באתר הכרויות? אליעד כהן מפרט כי בחורות רבות מהססות למסור את מספר הטלפון משום שבטלפון קשה יותר לשמור על פרטיות. יש להן חשש שבטלפון יהיה קל יותר להציק, שהבחור יוכל להתקשר שוב ושוב, לשלוח הודעות מטרידות או אפילו לברר עליהן פרטים אישיים דרך הטלפון. באתרי הכרויות קל יותר לשלוט בסיטואציה ולחסום את הצד השני במקרה של אי נוחות או מטרד, ואילו בטלפון השליטה יורדת והסיכון לאי נוחות גדל. לכן בחורה עלולה לחשוב פעמיים לפני שהיא נותנת מספר טלפון. איך נכון לבקש מספר טלפון בצורה נעימה? לדברי אליעד כהן, הצורה הכי נעימה ונכונה לבקש מספר טלפון היא להציג זאת כהצעה נעימה שמכבדת את הצד השני. הוא מדגיש שעדיף לומר זאת בצורה מנומסת ואפילו עדינה, למשל: אשמח לדבר איתך יותר בטלפון, אבל כמובן שאני מכבד את הפרטיות שלך. אם מתאים לך, אשמח אם תתקשרי אליי. גישה זו משדרת כבוד ומעניקה לצד השני שליטה מלאה על המצב, ללא לחץ או תחושת חובה. אליעד מזהיר ... את המספר או אפילו ליזום בעצמה שיחת טלפון. האם עדיף לחכות שהבחורה תציע בעצמה לדבר בטלפון? אליעד כהן טוען שיש גישה נוספת, לפיה ניתן להמשיך בהתכתבויות עד שהבחורה תרגיש מספיק נוח או אפילו תתלהב מספיק כדי להציע בעצמה לעבור לטלפון. אבל הוא מציין שהגישה הזאת פחות אפקטיבית אם יש עוד אפשרויות זמינות במקביל, מכיוון שאם מחכים יותר מדי זמן, עלול להיווצר מצב שבו הבחורה תתרגל לתקשורת טקסטואלית ולא תרגיש צורך ממשי בשיחה טלפונית. לכן, לדעת אליעד, כדאי למצוא איזון בין התקדמות מדורגת להנעה לפעולה, כך שהצד השני לא ירגיש לחוץ מדי מצד אחד, אבל גם לא יהיה אדיש מדי מצד שני. הוא ממליץ ליצור את הרגע שבו ההצעה לשיחת טלפון תרגיש טבעית ונכונה מבחינת הזרימה בשיחה, ולא סתם הצעה מאולצת. מה לעשות אם הבחורה מהססת או דוחה את המעבר לטלפון? אליעד מציין שאם הבחורה מהססת או דוחה את ההצעה, כדאי פשוט להמשיך לדבר באתר ההכרויות עוד קצת, בלי ללחוץ יותר מדי, או לחילופין להניח לה לחלוטין ולפנות לאופציות ... בטוחה ובסופו של דבר תסכים לדבר בטלפון מיוזמתה או כאשר תוצע לה הצעה חוזרת בהמשך. הוא מדגיש שהמטרה אינה רק לסגור עסקה אלא באמת לייצר חיבור טבעי ונעים. לכן צריך להקשיב לצד השני, להבין את המצב הרגשי, ... לגבי מעבר מהיר לפגישה לאחר שיחת הטלפון? בנוסף, אליעד מדבר על החשיבות של שיחת הטלפון כשלב ביניים לפני פגישה פיזית. שיחה בטלפון מסייעת לבסס את הקשר, לוודא שיש התאמה ראשונית ולהפיג חששות הדדיים. אם הבחורה מוכנה לדבר בטלפון, יש סיכוי גדול יותר שגם המעבר לפגישה יהיה חלק וטבעי. שיחת הטלפון מאפשרת לשני הצדדים לוודא שהם אכן מעוניינים להמשיך לשלב הבא, ללא הפתעות של אי התאמה או חוסר חיבור ברגע שנפגשים פנים אל פנים. לכן מומלץ להשתמש בשיחת ה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר ... הוא בעל משמעות גדולה יותר עבורך, כך יהיה לך קל יותר לזכור אותו. אליעד מסביר שאם אתה צריך לזכור אירוע מסוים, מספר טלפון, או תאריך ספציפי, הדרך האידיאלית ... שככל שתצליח להסביר למה אירוע קרה דווקא בתאריך המסוים הזה, כך תוכל לזכור אותו לאורך זמן רב יותר. איך לזכור מספרי טלפון? מספרי טלפון הם דוגמה למשהו שלכאורה חסר משמעות. לעומת תאריכים, מספר טלפון לרוב הוא אקראי ולא סיבתי. כדי לזכור מספר טלפון, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות: ... שיקל על הזיכרון. יצירת חוויה. לדוגמה, תדמיין שאתה במצב חירום ואתה חייב לזכור את המספר כדי להציל את עצמך. כשמספר הטלפון הופך למשהו בעל משמעות רגשית גדולה ... להעניק להם משמעות אמיתית ולראות אותם כחלק מסיפור רחב יותר בחיים שלך. איך לזכור תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך ...
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
איך להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה
... להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם גבר? איך להתחיל עם מישהי? איך לפנות לאנשים? איך לפתח שיחה עם אנשים? איך לעשות טוב לאנשים? איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? איך לדבר עם בחורה? איך לגשת לבחורה? מה לומר לבחורה? משפטי פתיחה לבחורה למה קשה להתחיל עם אנשים ואיך מתגברים על ... תשומת לב פשוטה. כאשר אדם מתמקד בעשיית טוב לאחרים, הוא יוצר אווירה נעימה שגורמת לצד השני להרגיש רצוי ולהיות מעוניין בקשר. איך לגרום לבחורה לתת לך מספר טלפון בטבעיות? המפתח לכך הוא יצירת אינטראקציה חיובית שמבוססת על הנאה וכיף. ככל שהבחורה תרגיש יותר טוב ונוח במהלך השיחה ... בכלל. איך להתחיל עם בחורה ברחוב? איך לפתח שיחה עם אנשים זרים? למה קשה לי לפנות לבחורה? איך לשפר מיומנויות תקשורת בין אישית? איך לגרום לה לתת מספר טלפון? איך להתגבר על פחד לדבר עם אנשים? איך להתחיל עם בחורה או בחור בצורה טבעית ונכונה? כדי להתחיל עם מישהו בצורה ... לשאול אפשר להכיר אותך?, פשוט תתחיל בשיחה קלילה. תנסה לגרום לה להרגיש טוב - תחשוב איך לגרום לה להרגיש טוב במפגש הקצר ביניכם. איך לגרום לה לתת לך מספר טלפון? אם יוצרים אינטראקציה חיובית, שבה הבחורה מרגישה בנוח ומקבלת ממך אנרגיה חיובית, הסיכוי שהיא תיתן את המספר שלה גדל ...
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית , שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון , לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים ... עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע ... ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח ... אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון. ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח ... יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך ... ורק אחר כך הוא יבין שכדאי לשלם את המחיר. אם זה המצב, אז כנל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר ... שכבר אתה במצב שיותר קל לך לשכנע את הלקוח לרכוש ממך. ומה לעשות אם הלקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון? תשובה: אפשרי לתת לו טווח מחירים, החל ממחיר X, ... מחירים של X וכיוב. כדי שפגישה פיזית לא תהיה מיותרת. כי אם נותנים ללקוח את המחיר המדויק בטלפון, אז לפעמים עבור הלקוח, הפגישה הופכת להיות ... את הסיכוי לך שתהיה פגישה שתסגור עסקה. ומה החיסרון המרכזי של העצה הזאת של לא לתת הצעת מחיר בטלפון? החיסרון של לא לתת הצעת מחיר בטלפון והיתרון שיש בכן לתת הצעת מחיר ב
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח, שם חיבה של הלקוח, לקרוא ללקוח בשם חיבה, לקרוא ללקוח בכינוי, האם לקרוא ללקוח בשם הרשמי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם חיבה? האם לקרוא ללקוח בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי
... בכינוי חיבה? איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם חיבה, שימוש בכינוי חיבה, משמעות שימוש בשם פרטי וכאן אתן נקודת מבט לגבי שימוש בשם הפרטי של לקוח, כאשר פונים אליו בפגישה טלפון וואטסאפ וכיוב, האם כדאי לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם להשתמש בשם הפרטי של הלקוח בשיחת טלפון הודעת וואטסאפ פגישה וכיוב? מתי כן ומתי לא להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? ובנוסף, נניח שאתה מדבר עם הלקוח, ונניח שאתה מדבר איתו על אחד מבני המשפחה שלו, לדוגמה על אשתו ילד ... נניח שאיש מכירות עושה שיחה יוצאת טלפונית ללקוח, בין אם מדובר על ליד קר לדוגמה מתוך רשימה אקראית כלשהי ובין אם מדובר על ליד חם, לדוגמה לקוח שהשאיר פרטים באתר וכיוב. עכשיו, לפחות בשיחה הראשונה, הלקוח שבצד השני, כנראה כשהוא רואה שהטלפון שלו מצלצל, הוא עדיין לא יודע מי מתקשר אליו. במקרה כזה לדוגמה, יהיה הגיוני שאם נרצה לגרום ללקוח בשיחה הטלפונית לרצות להמשיך את השיחה, כנראה שכן נרצה להשתמש בשם הפרטי של הלקוח. ולמה? כי ברגע שהלקוח בצד השני של הטלפון, שומע שפונים אליו בשם הפרטי שלו, לדוגמה שלום לך X מה שלומך? וכיוב, הרי שהוא חושב שהשיחה הזאת היא לא אקראית אלא היא מכוונת אליו ספציפית. כי הלקוח מניח, שאם מישהו פונה ... שלו, אז כנראה שהאדם בצד השני של הטלפון, כנראה ואולי שהוא מכיר אותו אישית וכיוב. במילים אחרות, אם פונים ללקוח לדוגמה בשיחה טלפונית , שבברירת המחדל האדם שנמצא בצד השני של הקו, לא יודע שום דבר על מי שמדבר איתו, ושהלקוח בצד השני של הקו, עשוי לחשוב שאולי התקשרו אליו בטעות או באופן אקראי, אז כדי ליצור ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... מכירה, מחיר בשיחת טלפון וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים ... לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל ... להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני ... כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי. כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור ...
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
... תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב והפעם אסביר, מה לעשות אם לקוח שהשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף, או אפילו לקוח ... מידע נוסף, מה לעשות אם הוא מסרב לעבור לשיחת טלפון, אלא רוצה להמשיך לקבל מידע ולנהל את התקשורת אך ורק בהתכתבות בלבד? אז יש כאן כמה נקודות להתבונן ... בוודאות אנחנו מעדיפים לנהל את שיחת המכירה בטלפון? אולי זה יותר טוב לנו לנהל אותה בהתכתבות? 2 - למה בעצם שלקוח לא ירצה לנהל את השיחה בטלפון? האם, איך ואולי יש דרך להעביר אותו לשיחת טלפון? 3 - נניח שהוא בשום מקרה לא רוצה לעבור לטלפון, מה לעשות במקרה כזה? אז כמו לכל דבר בחיים, גם כאן לכל דבר יש יתרונות וחסרונות. ואחד היתרונות של לדבר בטלפון, הוא שכנראה יותר קל להעביר מידע בטלפון ויותר קל לקרוא את הלקוח בטלפון ובהתאם לזה להגיב ללקוח. ובאופן כללי תקשורת בעל פה, בממוצע תהיה יותר טובה מאשר בטלפון, וזה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו. אבל צריכים להזכיר, שיש יתרון מסוים גם לתקשורת בהתכתבות. והוא ... לענות בזמן אמת בהתכתבות. מה שפחות אפשרי בשיחת טלפון. והדגש כאן, הוא להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה, שהלקוח יש לו קושי טכני לדבר, לדוגמה הוא ... רוצה לדבר עם איש המכירות, כי הוא חושש מכך שבטלפון, איש המכירות יפעיל עליו מניפולציות כלשהן, שהוא לא יוכל לעמוד בהן. לדוגמה, הלקוח חושב שיותר קל לו לומר לא ולסרב לעסקה בכתב, מאשר בשיחת טלפון. כי הוא לא יודע לנתק שיחה וכיוב. סיבה אפשרית נוספת, יכולה להיות לדוגמה אם הלקוח חושב שבטלפון הוא ישרוף זמן, כי הוא חושב שהוא יכול לקבל את כל המידע בהתכתבות בלבד, באופן מלא, אולי אפילו בצורה ... יחשוש שיותר קל לעשות עליו מניפולציה בשיחת טלפון מאשר בהתכתבות. 3 - יתכן שהוא חושב שככה קבלת ההחלטה שלו וההתנהלות שלו תהיה יותר קלה וככה הוא יקבל ... מפה לשם, זה עשוי לנטרל את ההתנגדות לדבר בטלפון, משיקולים של חשש מאיש המכירות. 2 - אפשרי לנהל איתו שיחה מקצועית אמיתית וטובה בהתכתבות, שהלקוח ... היתרונות של קבלת מידע בכתב, גם אם הוא ידבר בטלפון. לדוגמה ברשותך, אני רוצה לשלוח לך סיכום שיחה שלנו בכתב, כמו שאני עושה עם לקוחות בפגישה פנים אל ... בלבד. ומה לעשות אם לא הצלחנו להעביר אותו לטלפון? או לפגישה פיזית? ומה לעשות עד שכן הצלחנו להעביר אותו לטלפון? תשובה: הכל עניין של היצע וביקוש ותיעדוף. אם איש המכירות חושב, שיהיה לו יותר קל לסגור עסקה בטלפון, אז כמובן שהגיוני שהוא יתעדף את אותו לקוח שכן מוכן ורוצה לדבר
השכל שמחוץ לשכל, להפוך יש לאין, להפוך אין ליש, איך המוח חושב? איך השכל מבדיל? איך לא להבדיל? איך לצאת מהשכל? איך להשתחרר מהשכל? לראות אחד כשניים, לראות שנים כאחד
השכל שמחוץ לשכל, להפוך יש לאין, להפוך אין ליש, איך המוח חושב? איך השכל מבדיל? איך לא להבדיל? איך לצאת מהשכל? איך להשתחרר מהשכל? לראות אחד כשניים, לראות שנים כאחד
... מה המשמעות של לסמוך על החושים או לא לסמוך עליהם? אליעד מדגים באמצעות טלפון: כאשר האדם סומך על החושים, הוא בטוח שיש טלפון מולו. אם הוא לא סומך על החושים, הוא מגיע למצב שהוא לא יודע אם יש או אין טלפון. אליעד מחדד שלא מדובר רק על ספק אלא על מצב שבו האדם יכול לתפוס בו זמנית שיש ואין טלפון, או לא להבדיל כלל בין המצבים השונים. איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טלפון, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טלפון, איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, מאמן זוגי, יועץ טיפולי בתחום טלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3280 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 00:04:28 - wesi1