... לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור,
שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים מדוע אנשי מכירות מתקשים לבצע
שיחות יוצאות? אליעד כהן מסביר שיש שני סוגים של מכירות: שיחות נכנסות
ושיחות יוצאות. בשיחות נכנסות הלקוח מגיע אליך מיוזמתו עם רצון לרכוש מוצר, מה שמקל מאוד על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת,
בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי, שבמקרים רבים כלל אינו מעוניין או לא מודע לכך שיש לו צורך במוצר. הקושי המרכזי
בשיחות יוצאות הוא שהמוכר מרגיש תלוי בלקוח, מכיוון שהוא נדרש לשכנע אדם שאין לו חיסרון ברור או מוגדר. כדי להצליח
בשיחות יוצאות , על המוכר לייצר בעצמו את תחושת החיסרון אצל הלקוח. תהליך זה מורכב וקשה יותר מבחינה נפשית מאשר למכור למישהו שכבר מביע עניין. מהי הסיבה העמוקה לחשש של אנשים לבצע
שיחות יוצאות? אליעד טוען שהקושי העמוק יותר של אנשים לבצע
שיחות יוצאות קשור באופן הדוק לתחושת חוסר האושר הכללי שלהם בחיים. הוא מסביר כי רוב האנשים אינם מאושרים, מכיוון שהם לא מצליחים להגשים את הרצונות שלהם. ... להשיגם, ובכך מגביל את עצמו ומקטין את תחושת האושר הפוטנציאלי שלו.
בשיחות יוצאות, המוכר ניצב מול משימה שנתפסת אצלו כבלתי אפשרית - למכור לאדם שלא מעוניין. כאשר המוכר חושש שאינו יכול להצליח, הוא בעצם מתחבר לתחושת הכישלון הפנימית שלו, וזו הסיבה המרכזית שהוא נמנע מלבצע
שיחות יוצאות. מה הקשר בין תחושת האושר ובין היכולת לבצע פעולות בלתי אפשריות לכאורה? אליעד מסביר את הקשר שבין תחושת האושר לבין ביצוע פעולות הנתפסות ... קשות ולהתקדם בהדרגה לפעולות יותר ויותר מורכבות. כיצד ניתן להצליח
בשיחות יוצאות ולהתגבר על ההתנגדויות של הלקוחות? אליעד מציע למוכרים גישה פרקטית להתמודדות עם
שיחות יוצאות . הוא אומר שהמוכר חייב להתמקד במה שהלקוח צריך או יכול לרצות, במקום להתמקד בחוסר הנוחות שלו עצמו בתהליך המכירה. במקום לחשוב מה הלקוח רוצה ... לא העז לדמיין בתחילה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך להצליח
בשיחות יוצאות? מהו התיקון הכללי? איך להגביר מוטיבציה לאנשי מכירות? מדוע אנשים חוששים
משיחות יוצאות? כיצד להציב מטרות ויעדים במכירות? ...