אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד.

ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: "שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת לנו הודעה / כי התעניינת במוצר שלנו" וכיו"ב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי.

במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון "שלום לך [שם הלקוח] " אחר כך אולי אמירה כללית של "ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך" וכיו"ב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיו"ב.

אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, "אני פונה אליך כי X", לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת.

כי בעצם האמירה של "אני פונה אליך כי השארת הודעה" וכיו"ב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של "מתי השארתי הודעה / איפה השארתי הודעה / איזה הודעה השארתי / מי נתן לך את הפרטים שלי" וכיו"ב.

כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר.

והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של "אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש ביטוח / לבדיקת הביטוחים שלך" וכיו"ב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום לומר ללקוח "אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה" אפשרי לומר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית / בקשר לעניין של רכישת דירה" וכיו"ב.

ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין.

ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיו"ב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיו"ב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו.

ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיו"ב.

ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו.

לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לתכנון מטבח / בנוגע לעיצוב מטבח" וכיו"ב. אבל לא "כי השארת לנו פרטים" וכיו"ב.

והעצה הזאת שנתתי כאן, היא טובה עוד יותר במקרים שעושים שיחות יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, ב"אני פונה אליך בנוגע לרכישת X" במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי.

לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
רוצה להסביר איך למכור לבנות תסריט שיחה מול לקוח לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לדוגמה אתה רוצה להתמודד עם לקוח שיחה עם לקוח שיחה לגרום איך להתחיל איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית איך לחזור איך לחזור ללידים קרים איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים בטלפון התחלת שיחת מכירה טלפונית טלמרקטינג טלפון טעויות טעות להתחיל להתחיל שיחת מכירה טלפונית לזכור לחזור לחזור ללידים קרים לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לטעות לידים קרים למכור למכור את שיחת המכירה למכור בטלפון לקוח לקוח השאיר פרטים בטעות לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש לקוח מכחיש פניה לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות מאיפה מתחילים מוקד מכירות מוקד מכירות טלפוני מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות שיחה שיחה טלפונית שיחה יוצאת שיחה יוצאת ללקוח שיחה עם לקוח שיחות יוצאות שיחות יוצאות ללידים קרים שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירה יוצאת שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלפוני תסריט שיחה טלפונית תסריט שיחה יוצאת ללקוח תסריט שיחה עם לקוח תסריט שיחת מכירה תסריט שיחת מכירה בטלפון תסריט שיחת מכירה טלפונית
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של שיחת שכנוע עשויה ... תקשורת פתוחה וחופשית. שאלה סגורה לא מאפשרת לצד השני להסביר או להביע את עצמו, וגורמת לו להיסגר. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות פתוחות כמו איך היה לו בשיעור? וכך לאפשר שיחה פתוחה שבה הצד השני ירגיש בנוח לשתף מידע רחב יותר ומועיל. מדוע חשוב להימנע מניסוח שמתפרש ... תרגילים שהוא כבר פתר לבד, כדי לחזק אצלו את הביטחון וההבנה, ולא רק על תרגילים חדשים או קשים. כיצד להגיב לבקשות לא הגיוניות מצד ההורה או התלמיד? אליעד מציין כי כאשר לקוח (הורה או תלמיד) דורש הישגים לא הגיוניים (כמו לעבור מבחן בארבעה שיעורים בלבד), חשוב להבהיר לו באופן ברור מה מציאותי ומה לא, אך גם להיות מוכן להתאים את עצמך במידת האפשר לדרישה שלו, כל עוד הוא מבין את המגבלות. אם הלקוח מתעקש ולא פתוח להסברים, אפשר לתת לו בדיוק את מה שהוא מבקש, גם אם הוא לא אידיאלי, כי הוא זה שבוחר ומשלם. אליעד ממליץ גם לוודא שהצד השני הבין בדיוק מה הוא מקבל ומה הגבולות של השירות. מהן הטעויות הנפוצות בניהול שיחת מכירה ושכנוע? אליעד מדגיש טעויות נפוצות כמו: לא לתת לצד השני לדבר, להשתמש במונולוגים ארוכים מדי, להשתמש בניסוחים מעורפלים וחסרי ביטחון, להשתמש בשאלות סגורות ולא לבדוק במהלך השיחה אם הצד השני הבין והשתכנע. על מנת להצליח בשיחות שכנוע ומכירה, חיוני ליצור שיחה דינמית ופתוחה, שבה כל הצדדים יכולים להביע את עצמם בבירור ולהרגיש בנוח. איך לנהל שיחת מכירה? איך לשכנע הורים בשיעור פרטי? מהן שיטות שכנוע מתקדמות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך ליצור תחושת אמון בשיחה? ...
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
ידידים בזוגיות, ידידות בזוגיות, קנאות בזוגיות, רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג
... רכושנות בזוגיות, הדדיות בזוגיות, מריבות בזוגיות, לחטט בטלפון של בן הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לו בטלפון, חטטנות כפייתית, חשדות בבן הזוג, חשדות בבת הזוג, חיטוט בטלפון של בן הזוג האם לגיטימי לדרוש מבן הזוג להפסיק קשרים עם ידידים? אליעד כהן ... שדורש זאת. האם חייבת להיות סימטריה בין בני הזוג בנושא חיטוט בטלפון? אליעד מסביר את רעיון ההדדיות בזוגיות באמצעות דוגמה נוספת של חיטוט בטלפון. הוא מציג מצב שבו אחד מבני הזוג דורש גישה לטלפון של השני. הוא שואל אם זה לגיטימי, ומדגיש כי לפי גישה אחת, אם אתה דורש משהו ... מוכן לתת את אותו הדבר בדיוק. לדוגמה, אם גבר דורש להסתכל בטלפון של בת זוגו, עליו להסכים גם לכך שבת זוגו תחטט בטלפון שלו. אך אליעד מדגיש שיש גם צד שני למטבע: מה שחשוב לבן זוג אחד לא בהכרח ... יכול להיות שלבן זוג אחד מפריע מאוד שחודרים לפרטיות שלו בטלפון, בעוד שלשני זה לא מפריע כלל. במקרה כזה, אומר אליעד, הדדיות מלאה לא ... לפיה אם אין לך מה להסתיר, למה שלא תאפשר לבן הזוג לראות את הטלפון או את חשבונות המדיה החברתית שלך. הוא מסביר שההיגיון הפשוט אומר שאם אתה מתנגד ... חוסר ביטחון או אפילו כוונה לבגוד. לדברי אליעד, הדרישה לחטט בטלפון כדי לוודא נאמנות היא חסרת היגיון, משום שמי שרוצה לבגוד ימצא דרכים רבות אחרות לעשות זאת, בלי שהחיטוט בטלפון יחשוף את הבגידה. אליעד מביא כדוגמה את החברה החרדית, שבה קיימות מגבלות ... או לבת הזוג ידידים או ידידות, או האם יש לאפשר שקיפות מלאה בטלפונים, מעיד כי קיים חוסר אמון בסיסי במערכת היחסים. לדבריו, אלו רק סימפטומים ... אליעד מסכם את הנושא באומרו שהציפייה לשקיפות מלאה, לחיטוט בטלפונים או לאיסור על ידידים וידידות, אינה פותרת את בעיית האמון בזוגיות, אלא ... ולא בניסיון לשלוט או להגביל את בן הזוג. האם מותר לחטט בטלפון של בן הזוג? איך להתמודד עם קנאה בזוגיות? האם צריך להיות הדדיות בזוגיות? ... בת זוג קנאית, בן זוג בוגד, בת זוג בוגדת, מותר לאישה לחטט בטלפון של בעלה, לחטט בטלפון של בת הזוג, לחטט בטלפון, לחטט לה בטלפון, לחטט לחבר בטלפון, לחטט לחברה בטלפון, בעיית אמון בזוגיות, אין אמון בזוגיות, מעקב אחרי שיחות טלפון בן זוג, מעקב אחרי שיחות טלפון בת זוג, חיטוט בטלפון של בת הזוג, פייסבוק ומערכות יחסים, הפייסבוק של בן הזוג, הפייסבוק של בת ... באינסטגרם, להסתכל לה בפייסבוק, להסתכל לו בפייסבוק, להסתכל לה בטלפון, להסתכל לו בטלפון, חשדות לבגידה בזוגיות, אני חושד שהיא בוגדת בי, אני חושדת שהוא בוגד בי, ... עלי, חושדים בי, בן זוג רכושני, בת זוג רכושנית, גבר מסתיר את הטלפון, אשה מסתירה את הטלפון, גבר מסתיר את הפייסבוק, אשה מסתירה את הפייסבוק, גבר מסתיר את הווצאפ, אשה ...
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט
... באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט מתי נכון לעבור מהתכתבות באתר הכרויות לשיחת טלפון? אליעד כהן מסביר שכאשר מתכתבים באתרי הכרויות, השלב של המעבר להתקשרות בטלפון תלוי באופי השיחה ובהרגשה שנוצרת בין הצדדים. אין נוסחה מדויקת לגבי מספר ההודעות או משך הזמן שצריך לחלוף לפני שמבקשים מספר טלפון, אלא זה בעיקר תלוי בתחושה הכללית, ובאם כבר נוצר חיבור בסיסי ונעים בין הצדדים. אליעד מדגיש את החשיבות של ההבנה למה אתה בעצם רוצה לדבר בטלפון - האם הכוונה היא רק להעביר את הקשר לשלב הבא או לייצר שיחה יותר זורמת, כיפית ואישית. מה החששות שמונעים מבחורה לתת את מספר הטלפון באתר הכרויות? אליעד כהן מפרט כי בחורות רבות מהססות למסור את מספר הטלפון משום שבטלפון קשה יותר לשמור על פרטיות. יש להן חשש שבטלפון יהיה קל יותר להציק, שהבחור יוכל להתקשר שוב ושוב, לשלוח הודעות מטרידות או אפילו לברר עליהן פרטים אישיים דרך הטלפון. באתרי הכרויות קל יותר לשלוט בסיטואציה ולחסום את הצד השני במקרה של אי נוחות או מטרד, ואילו בטלפון השליטה יורדת והסיכון לאי נוחות גדל. לכן בחורה עלולה לחשוב פעמיים לפני שהיא נותנת מספר טלפון. איך נכון לבקש מספר טלפון בצורה נעימה? לדברי אליעד כהן, הצורה הכי נעימה ונכונה לבקש מספר טלפון היא להציג זאת כהצעה נעימה שמכבדת את הצד השני. הוא מדגיש שעדיף לומר זאת בצורה מנומסת ואפילו עדינה, למשל: אשמח לדבר איתך יותר בטלפון, אבל כמובן שאני מכבד את הפרטיות שלך. אם מתאים לך, אשמח אם ... לעומת זאת, אם הבקשה מנוסחת באופן עדין ומתחשב, זה מעלה את הסיכוי שתחוש בנוח לתת את המספר או אפילו ליזום בעצמה שיחת טלפון. האם עדיף לחכות שהבחורה תציע בעצמה לדבר בטלפון? אליעד כהן טוען שיש גישה נוספת, לפיה ניתן להמשיך בהתכתבויות עד שהבחורה תרגיש מספיק נוח או אפילו תתלהב מספיק כדי להציע בעצמה לעבור לטלפון. אבל הוא מציין שהגישה הזאת פחות אפקטיבית אם יש עוד אפשרויות זמינות במקביל, מכיוון שאם מחכים יותר מדי זמן, עלול להיווצר מצב שבו הבחורה תתרגל לתקשורת טקסטואלית ולא תרגיש צורך ממשי בשיחה טלפונית. לכן, לדעת אליעד, כדאי למצוא איזון בין התקדמות מדורגת להנעה לפעולה, כך שהצד השני לא ירגיש לחוץ מדי מצד אחד, אבל גם לא יהיה אדיש מדי מצד שני. הוא ממליץ ליצור את הרגע שבו ההצעה לשיחת טלפון תרגיש טבעית ונכונה מבחינת הזרימה בשיחה, ולא סתם הצעה מאולצת. מה לעשות אם הבחורה מהססת או דוחה את המעבר לטלפון? אליעד מציין שאם הבחורה מהססת או דוחה את ההצעה, כדאי פשוט להמשיך ... פשוט צריכה עוד זמן להרגיש בנוח, וככל שהשיחה תמשיך באופן חיובי ונעים, כך היא תחוש יותר בטוחה ובסופו של דבר תסכים לדבר בטלפון מיוזמתה או כאשר תוצע לה הצעה חוזרת בהמשך. הוא מדגיש שהמטרה ... ונעים. לכן צריך להקשיב לצד השני, להבין את המצב הרגשי, ולהתאים את הפעולות בהתאם. מה לגבי מעבר מהיר לפגישה לאחר שיחת הטלפון? בנוסף, אליעד מדבר על החשיבות של שיחת הטלפון כשלב ביניים לפני פגישה פיזית. שיחה בטלפון מסייעת לבסס את הקשר, לוודא שיש התאמה ראשונית ולהפיג חששות ...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, את התחושה שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך?
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה, איך לתאם פגישה בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? איך למכור פגישה בטלפון? איך לסגור פגישה עם לקוח? איך להתחבר עם לקוח? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? איך לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך? וכאן נסביר, איך לתאם בטלפון פגישה עם לקוח? כי לפעמים תהליך המכירה מתחיל בשיחה טלפונית ולאחר מכן יש פגישה פיזית עם הלקוח. ובשביל לבצע מכירה מול הלקוח, הרי שצריך לפני כן לפגוש פיזית את הלקוח. אבל מה לעשות אם הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה פיזית איך להתמודד עם זה? ולמה בעצם הלקוח השאיר פרטים שהוא מתעניין, אבל בפועל הוא לא רוצה להגיע לפגישה פיזית, שבה ... את עצמך את השאלה הבאה: נניח שהלקוח הזה שאתה מדבר איתו, על זה שהוא לדוגמה מתעניין ברכישת רכב, ונניח שאתה היית ... שהתשובה היא שכן. במילים אחרות, הלקוח הפוטנציאלי שלך, לא רוצה לפגוש אותך לפגישה פיזית, כנראה בגלל שהוא לא מרגיש ... לו, אלא הוא חושב שאתה תנסה למכור לו במקום לנסות לעזור לו, או שכמובן הוא לא באמת מתעניין ברכישת המוצר. בקיצור, תנסה להבין האם הלקוח שלך, רואה בך חבר? האם הוא רואה בך מומחה? האם הוא רואה בך יועץ? או שהוא רואה בך איש מכירות שמנסה למכור לו את המוצר? ...
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
משחקי הכס, היגיון בחוסר היגיון, היגיון בסדרות מדע בדיוני, היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים
... היגיון בסדרות פנטזיה, סרטי מדע בדיוני, סרטי פנטזיה, איך לביים סרט? איך לכתוב תסריט? בימאי סרטים, לביים סרטים, צפייה בסרטים למה אנשים מתלוננים על חוסר היגיון בסדרות פנטזיה ומדע בדיוני? אליעד ... כל כך? או איך יכול להיות שלקח להם שלושה ימים להגיע למקום מסוים, ופתאום הוא הצליח לחזור ביום אחד בלבד?. מדוע אנשים מקבלים בקלות דברים פנטסטיים אך מתקשים לקבל פרטים קטנים ולא הגיוניים? אליעד נותן ... למה אנשים מתלוננים על סדרות פנטזיה? מה זה היגיון פנימי בסרטים? איך לכתוב תסריט לסרט פנטזיה? מה לא הגיוני במשחקי הכס? איך בונים עולם בסרטי פנטזיה? איך לביים סדרת מדע בדיוני? ...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
... לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה? וכאן אבאר, שיטה פרקטית יעילה ונכונה, איך באמת לכתוב תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל להחליט איזה דברים לפתח יותר ואיזה פחות. ואסביר גם, מהו התהליך של פיתוח התסריט? איך ניגשים לכתיבת תסריט? איך יודעים איך לפתח את התסריט? איך אפשרי לתקצר (לעשות תקציר) לתסריט? איך לכתוב תסריט פשוט וגם תסריט מורכב כמה שבא לך? איך נכון לתכנן את התסריט? איך לפתח את העלילה של התסריט בצורה מובנית? ועוד. אז צריך להבין, שלכתוב תסריט, זה בדיוק כמו לתכנן בניין שבונים אותו. דהיינו, שצריך לתכנן אותו מהחוצה, פנימה. מהמעטפת הכללית אל תוך החדרים הפנימיים. אחת הטעויות הנפוצות של אנשים שכותבים תסריט, היא, שהם מתחילים לכתוב את התסריט, עם המון פרטים, כבר מהסצינה הראשונה. ודרך החשיבה שלהם היא, שהם כותבים סצינה ואחר כך עוד סצינה ואחר כך את הסצינה הבאה וכולי. ובכל פעם הם מוסיפים ומשנים את התסריט. וזו כמובן גישה שגויה לגמרי. וזה דומה למישהו שרוצה לתכנן בניין, ושהוא יתחיל לבנות את הקומה הראשונה, ... עד לשלב עבודות הגמר. ורק אחר כך מאכלסים שם את הבניין. וכאשר באים לתכנן תסריט, אז קודם כל צריכים להגדיר במילה אחת או שתי מילים, על מה התסריט. לדוגמה, תסריט דרמה, תסריט אימה, תסריט קומדיית אימה בדיונית. דהיינו, קודם כל להחליט לאיזה זאנר שייך התסריט שאתה רוצה לכתוב. ולצורך העניין ניקח תסריט ונחליט שהוא יעסוק בנושא של דרמה. עכשיו נשאל את עצמנו, באיזה נושא עוסקת הדרמה, כי יכולה להיות דרמה ... 1.2.עסקית כמו כן אוסיף שבאפשרותנו להחליט ששתי העלילות המרכזיות של העץ של התסריט שלנו, יפגשו אחת עם השניה. שזה בסדר לגמרי וזה הופך בעצם את התסריט, למשהו עוד יותר מורכב. דהיינו, שיש כמה עלילות ששזורות אחת בשניה. אבל כאשר ניגש לבנות את העלילה במקרה ... בפיתוח עלילה אחת, רק אחכ אפשרי לחבר מספר עלילות במקביל. אז לצורך העניין התסריט שלנו נראה כך: 1.דרמה >> משפחתית דהיינו, הגזע הראשי של העץ שלנו הוא דרמה משפחתית. ועכשיו נתחיל לבנות ... כללית עם הדמות של רונית וכאן לדוגמה נספר סיפור כללי על גון. שיתואר בתסריט בצורה כגון: 1.הכרות עם הדמויות 1.2.הכרות כללית עם הדמות של גון 1.2.1.תאור ילדותו 1.2.2.תאור הוריו ... של רונית, לפי ההקשר. ואסביר ואדגיש. אני כרגע לא עוסק כאן, באיך להפוך את התסריט למעניין ולמסקרן. שזה עניין בפני עצמו שצריך לדעת אותו. אני גם לא עוסק כאן באיך להחליט מה לכתוב ב
פגישת מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות
... מכירות - כמה לדבר? כמה להקשיב ללקוח? לדבר פחות, להקשיב יותר, איך למכור ללקוח? תהליך מכירה, שיחת מכירה, טיפים לאנשי מכירות בנושא הזה של פגישות מכירה ללקוח, ישנם טיפים שונים של מומחי מכירות שונים. כאשר אחד הטיפים אומר... שבשיחת מכירה אידיאלית או כל הגדרה שקרית אחרת, עליך להקשיב ללקוח, הרבה יותר באחוז כזה או אחר, מאשר כמות הזמן שאתה מדבר עם הלקוח. וכמובן שהעצה הזאת מטופשת ביותר ושגויה ביותר. כי האמת היא, שעליך להיות ממוקד מטרה, שהיא למכור ללקוח. אאכ אין לך מטרה כזאת, ואז אתה לא איש מכירות אלא משהו אחר, שלילי או חיובי. ובמידה ואתה ממוקד בלמכור ללקוח, עליך לדבר ולהקשיב ללקוח, בדיוק כפי מידת הצורך שצריך. ולפעמים צריך לשתוק ולתת ללקוח לקלל אותך. ולפעמים צריך להשתיק את הלקוח ולקלל אותו. כל מקרה לגופו. וזה נכון שהרבה אנשי מכירות, מבלבלים ללקוח את המוח ומנסים למכור לו כל מיני דברים, בלי בכלל שהם מבינים מה הוא צריך או רוצה. ואז ממילא הם לא מצליחים למכור ללקוח. וזה נכון שאיש מכירות צריך לדעת גם להקשיב ללקוח. אבל צריך להקשיב ללקוח, רק לפי מידת הצורך. לפי מה שצריך בלבד. אין מצווה להקשיב ללקוח. ויש המון מצבים שצריך להשתיק את הלקוח, בצורה כזו או אחרת. ולא לתת ללקוח לבלבל את המוח, אלא למקד אותו בתהליך המכירה.
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
... ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות מהן הסיבות לפחד במכירות, וכיצד להתמודד איתן? אליעד כהן מסביר בהרחבה על הפחד שמלווה אנשים בעבודת מכירות, במיוחד הפחד לקבל לא מהלקוח. הוא טוען שמה שעומד מאחורי פחד זה לא תמיד השיחה עצמה, אלא מחשבות ותפיסות פנימיות של אנשים לגבי מה יקרה אם הלקוח יסרב להם. התפיסות הללו עלולות להוביל לאי נוחות ולתחושת חוסר ביטחון. הפחד מקבלת תשובה של לא משדר את עצמו פעמים רבות כתוצאה מכך שהאדם מבין את החשיבות של הצלחה בשיחה. יש תחושת חוסר נוחות שמלווה אותו כאשר הוא רוצה מאוד שהלקוח יגיד כן. למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד לא לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא ממריץ את המוכר להשתפר ולשפר את יכולת השכנוע שלו. במילים אחרות, הפחד לא אומר שאתה לא טוב במכירות, אלא שהוא יכול להוביל אותך ללמוד ולהתפתח אם תתמודד איתו נכון. הפחד יכול גם להוות מנוע להצלחה, במיוחד אם מצליחים להבין איך להתמודד איתו ולהפוך אותו למניע פנימי שמזיז אותך קדימה. אליעד מדבר על האפשרות לקחת את הפחד ולעשות איתו משחק, כלומר, להכיר בכך שהשיחה עם הלקוח אינה דבר אישי אלא תהליך של שכנוע שבו המטרה היא להגיע למטרה עסקית ולא אישית. מה עושים כשפוחדים מהפסקת השיחה או מהסירוב של הלקוח? כשאתה עומד בפני פחד מהסירוב של הלקוח, השאלה היא כיצד להתמודד עם תחושת החוסר ביטחון הזו. אליעד מציע את הכלל הפשוט: כשאתה מרגיש פחד, תזכור שמדובר במשחק. אם תחשוב שהשיחה עם הלקוח היא בסך הכל משחק שאתה שותף בו, זה יכול להפחית את העומס הנפשי. אליעד משווה את המצב למישהו שמפחד לדבר עם אדם שהוא רוצה להתחיל איתו - בשלב מסוים צריך לשחרר את הפחד ולקבל את האופציה שהלקוח לא יסכים. במהלך השיחה עם הלקוח, יש צורך לדעת שהפחד לא אומר שאתה לא מצליח. אלא אם אתה מתמודד עם הפחד בצורה נכונה, אתה משדר עוצמה פנימית ויכולת להתמודד עם הכישלונות. זה לא סביר שתצליח עם כל לקוח, אך כל לא הוא חלק מתהליך הלמידה והשיפור שלך. ככל שאתה מצמצם את החשש מהסירוב, כך תוכל גם להפיק יותר מתוך השיחה. איך לשפר את הביטחון העצמי בשיחות מכירה? אליעד מדבר על איך כל תהליך מכירה יכול להשתפר אם המוכר לוקח את הפחד ומפנים אותו למטרה. אם מישהו מפחד לדבר עם לקוח או להתחיל עם מישהו, אליעד מציע ל
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לידים קרים, איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לידים קרים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, אימון אישי להרזיה, מומחה בנושא לידים קרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3633 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 15:58:22 - wesi1